Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт внутрішньої електромережі 2-го поверху правого крила будівлі приміщення
Очікувана вартість
160 000,00 UAH
UA-2021-02-03-003947-c bbb0985efbc5467b86487c61f2086957
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ломакіна Наталія

380442924035 lomakina96@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Позашкільний навчальний заклад "Центр технічної і художньо-естетичної творчості для дітей та юнацтва "Зміна" міста Києва"
Код ЄДРПОУ: 22933034
Місцезнаходження: 02094, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Краківська буд.20
Контактна особа: Ломакіна Наталія
380442924035
lomakina96@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 лютого 2021 14:15
Звернення за роз’ясненнями: до 09 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2021 00:00
Початок аукціону: 16 лютого 2021 15:12
Очікувана вартість: 160 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51110000-6: Послуги зі встановлення електричного обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт внутрішньої електромережі 2-го поверху правого крила будівлі приміщення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02094, Україна, м. Київ, м. Київ, Краківська, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 березня 2021
ДК 021:2015: 51110000-6 — Послуги зі встановлення електричного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 лютого 2021 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2021 14:23
Проект договору 2240 2021.doc
03 лютого 2021 14:22
Дефектний акт.pdf
03 лютого 2021 14:21
Оголошення елект.03.02.2021.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-03-003947-c.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГО ЮГ АЛЬЯНС", Код ЄДРПОУ:43643441
Дата подання: 23 лютого 2021 13:59
ВИМОГА щодо перегляду рішення замовника.
ВИМОГА
щодо перегляду рішення замовника.
Шановний Замовнику, відповідно до Протоколу №10 від «22» лютого 2021 р., Вами була відхилена наша пропозицію за предметом закупівлі «Поточний ремонт внутрішньої електромережі 2-го поверху правого крила будівлі приміщення».
Причиною відхилення вказано те , що: «Документи учасника - переможця не відповідають вимогам оголошеної процедури електронної закупівлі, а саме: документи (Кваліфікаційні документи) подано у форматі «rar». Згідно Додатка No 2 до оголошення «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» - Документи повинні бути надані в електронному вигляді у форматах pdf, скановані з оригіналів або копій в кольоровому режимі, та містити розбірливі зображення.
Висновок : документи учасника - переможця не відповідають вимогам оголошеної закупівлі.»
Повідомляємо Вам, що це рішення є незаконним, оскільки відповідно до вимог закупівлі не вказано в якому форматі документи мають бути завантажені на майданчик, а вказано в якому форматі мають бути документи надані замовнику. Оскільки документи які знаходяться в архіві «Кваліфікаційні документи.rar» надані в електронному вигляді у форматах pdf, скановані з оригіналів або копій в кольоровому режимі, та містять розбірливі зображення, вважаємо, що наша пропозиція цілком і повністю відповідає вимогам закупівлі.
Просимо Вас розглянути нашу вимогу та, в зв’язку з вище вказаними факторами, переглянути рішення, щодо відхилення нашої пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 лютого 2021 17:07
Додаток №2 до оголошення

Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження


Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Документи, передбачені Додатком №2 цієї Документації, надаються обов’язково у повному обсязі не пізніше дня закінчення аукціону шляхом публікації їх у системі ProZorro
Замовник залишає за собою право відхилити пропозицію Учасника у разі ненадання ним повного пакету документів у відведений для цього термін.

Документи повинні бути надані в електронному вигляді у форматах pdf, скановані з оригіналів або копій в кольоровому режимі, та містити розбірливі зображення.
Номер вимоги: UA-2021-02-03-003947-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ МЕТЛІТА, Код ЄДРПОУ:42121260
Дата подання: 22 лютого 2021 17:00
Скарга
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником: «Позашкільний навчальний заклад "Центр технічної і художньо-естетичної творчості для дітей та юнацтва "Зміна" міста Києва"» було проведено закупівлю ID: UA-2021-02-03-003947-c на Поточний ремонт внутрішньої електромережі 2-го поверху правого крила будівлі приміщення.
За результатами розгляду, Замовник дискваліфікував учасника ТОВ «МЕТЛІТА» згідно Протоколу №11 від 22 лютого 2021 року по причині: «Документи учасника - переможця не відповідають вимогам оголошеної процедури електронної закупівлі, а саме : документи подано у одному файлі, довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації не містить підтвердження відповідної кваліфікації (проходження навчання, підтвердження кваліфікації), у розрахунках не враховано технічний нагляд.».
ТОВ «МЕТЛІТА» повідомляє, що:
1. Документи учасника подані в одному файлі з назвою «Тендерна документація» та аналогічні договори оскільки в тендерному завданні не було сказано, що всі документи повинні бути подані окремими файлами. Тому дана підстава не є правомірною для дискваліфікації.
2. В Додатку 2 до оголошення сказано: «4. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.(надати довідку в довільній формі про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід)». На цей пункт учасник надав довідку в довільній формі. В тендерному завданні не було сказано про надання документів на підтвердження відповідної кваліфікації (проходження навчання, підтвердження кваліфікації. Тому дана підстава не є правомірною для дискваліфікації.
3. Щодо неврахування коштів на технічний нагляд: в тендерному завданні не сказано що ці кошти повинні бути включені, і в проекті договору також немає ніякої інформації про технічний нагляд. Тому дана підстава не є правомірною для дискваліфікації.

ПРОШУ:
1. Замовника надати роз’яснення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «МЕТЛІТА».
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 лютого 2021 17:58
Учасник повинен надавати документи відповідно до переліку оголошеної закупівлі. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації (у будь - якій формі) повинна містити підтвердження відповідної кваліфікації.
Відповідно до Розпорядження Київського міського голови, роботи, кошторисна вартість яких від 100 тис.грн підлягає обов'язковій експертизі.
Номер вимоги: UA-2021-02-03-003947-c.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЄВРОІНТЕГРАЛ КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:43528348
Дата подання: 22 лютого 2021 23:14
Вимога
За результатами розгляду, Замовник дискваліфікував учасника ТОВ «Євроінтеграл Компані» мотивучи тим, що нами начебто не надана довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, та у розрахунках не враховано технічний нагляд.
1) Довідка про наявність працівників в складі пропозиції є, дивиться уважніше надані нами документи. В цій довідці в ДОВІЛЬНІЙ формі зазначено " ТОВ "Євроінтеграл Компані" має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання послуги: код за ДК 021 - 2015 (СPV) 51110000-6 - Послуги зі встановлення електричного обладнання (Поточний ремонт внутрішньої електромережі 2-го поверху правого крила будівлі приміщення ПНЗ "Зміна" м. Києва)". Підтверджувати кваліфікацію Ви не вимагали, а лише надати довідку в ДОВІЛЬНІЙ формі про наявність, мати мінімальну кількість працівників не вимагали теж. Надані виконані нами аналогічні договори підтверджують нашу здатність виконати роботи в строк и в повному обсязі.
2) Що стосується технічного нагляду, Ви, як замовник жодного разу навіть не згадали про технічний нагляд у своїй тендерній документації, тому ця вимога не має жодних підстав.
Зважаючи на вищезазначене, можна побачити зухвале порушення ЗУ "Про публічні закупівлі". БЕЗПІДСТАВНА дискваліфікація нашої пропозиції МАЄ ОЗНАКИ ЗЛОЧИННОЇ ЗМОВИ, ТА КОРУМПОВАНОСТІ. Нагадуємо, про кримінальну відповідальність за корупційні дії з боку посадових осіб. У випадку не визнання нас законними переможцями закупівлі, будемо змушені звернутись до суду, правоохоронних та контролюючих органів, вищестоящих організацій для захисту наших прав.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 лютого 2021 10:09
Надана учасником довідка про наявність працівників включає посаду "директор", що ніяким чином не підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання послуг зі встановлення електричного обладнання.
Номер вимоги: UA-2021-02-03-003947-c.b4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГО ЮГ АЛЬЯНС", Код ЄДРПОУ:43643441
Дата подання: 23 лютого 2021 14:05
ВИМОГА щодо перегляду рішення замовника.
ВИМОГА
щодо перегляду рішення замовника.
Шановний Замовнику, відповідно до Протоколу №13 від «22» лютого 2021 р., пропозиція ФОП БУДАНОВ ОЛЕКСІЙ ІГОРОВИЧ, за предметом закупівлі «Поточний ремонт внутрішньої електромережі 2-го поверху правого крила будівлі приміщення», була прийнята як така що відповідає вимогам закупівлі та визнана переможцем, не зважаючи на ряд очевидних порушень, а саме:
1. Учасником надано договір №172 від 06.06.2018 в якому вказано, що до договору є сім додатків які є невід’ємною частиною договору. Додатки не надані в складі пропозиції, отже договір надано не в повному об’ємі, що є порушенням умов закупівлі.
2. Замовник просить надати у складі пропозиції довідку в довільній формі про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник вказав в довідці громадян Скопіча П.Ф., Берсенев О.В. та Булохова Т.О, проте дані особи не перебувають у штаті учасника, оскільки в посвідчення вказане місце роботи ПАТ «Київський радіозавод». Оскільки Учасник надав довідку про виконання робіт власними силами, без залучення субпідрядників, то даний факт є порушенням умов закупівлі.
3. Згідно Додатка No 2 до оголошення «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» - Документи повинні бути надані в електронному вигляді у форматах pdf, скановані з оригіналів або копій в кольоровому режимі, та містити розбірливі зображення. Учасник надав копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ яка містить не розбірливі зображення, що є порушенням умов закупівлі.
Просимо Вас розглянути нашу вимогу та, в зв’язку з вище вказаними факторами, переглянути рішення, щодо визначення переможцем учасника ФОП БУДАНОВ ОЛЕКСІЙ ІГОРОВИЧ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 лютого 2021 17:23
Згідно оголошення до проведення закупівлі Замовник вимагає інформацію про виконання аналогічних договорів.
Наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід може включати працівників, які оформлені за сумісництвом чи на умовах цивільно-правового договору.
Перевірка податкових відомостей здійснюється на сайті Державної податкової служби України за двома напрямками – як платника ПДВ та як платника податків

Документи подані скаржником

23 лютого 2021 13:58
Вимога 120_21.pdf

Документи подані скаржником

23 лютого 2021 14:05
Вимога 121_21.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 лютого 2021 15:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГО ЮГ АЛЬЯНС" 138 298,79
UAH з ПДВ
115 997,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МЕТЛІТА 139 888,13
UAH з ПДВ
115 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЄВРОІНТЕГРАЛ КОМПАНІ" 141 737,46
UAH з ПДВ
115 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУДАНОВ ОЛЕКСІЙ ІГОРОВИЧ 148 989,59
UAH з ПДВ
116 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БМЛ ГРУП" 150 639,48
UAH з ПДВ
130 400,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРУПА АТЕНА" 143 835,60
UAH з ПДВ
131 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2021 23:22
Електронний підпис

Публічні документи

11 лютого 2021 18:42
Електронний підпис
11 лютого 2021 18:41
Договір _349.pdf
11 лютого 2021 18:41
Договір _108.pdf
11 лютого 2021 18:41
Договір _ 104.pdf
11 лютого 2021 18:41
Тендерна документація.pdf

Публічні документи

10 лютого 2021 15:52
Електронний підпис
10 лютого 2021 15:46
Статут.pdf
10 лютого 2021 15:46
Протокол засновників .pdf
10 лютого 2021 15:46
Наказ.pdf
10 лютого 2021 15:46
Ліцензія скрін .pdf
10 лютого 2021 15:46
Ліцензія додаток.pdf
10 лютого 2021 15:46
Витяг ПДВ .pdf
10 лютого 2021 15:46
Виписка з ЄДР.pdf
10 лютого 2021 15:46
Пояснювальна записка .pdf
10 лютого 2021 15:46
Локальний кошторис .pdf
10 лютого 2021 15:46
Зведений кошторис .pdf
10 лютого 2021 15:46
Договірна ціна .pdf
10 лютого 2021 15:46
Дефектний акт .pdf
10 лютого 2021 15:46
Цінова пропозиція .pdf
10 лютого 2021 15:46
Довідка мат тех база .pdf
10 лютого 2021 15:46
Гарантійний лист .pdf

Публічні документи

10 лютого 2021 13:24
Електронний підпис
10 лютого 2021 13:23
Цінова пропозиція.pdf
10 лютого 2021 13:23
Свідоцтво ДР та ПДВ.pdf
10 лютого 2021 13:23
ПРОТОКОЛ ТБ 2020.pdf
10 лютого 2021 13:23
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
10 лютого 2021 13:23
Посвідчення з ТБ 12.pdf
10 лютого 2021 13:23
Посв.Буданов.pdf
10 лютого 2021 13:23
ПКД ПВР.pdf
10 лютого 2021 13:23
ПКД ЛК.pdf
10 лютого 2021 13:23
ПКД ЗКР.pdf
10 лютого 2021 13:23
ПКД ДЦ.pdf
10 лютого 2021 13:23
ПКД ДФ.pdf
10 лютого 2021 13:23
ЛІЦЕНЗІЯ.Завірена.pdf
10 лютого 2021 13:23
ІПН.pdf
10 лютого 2021 13:23
Згода на обробку даних.pdf
10 лютого 2021 13:23
Довідка про учасника.pdf
10 лютого 2021 13:23
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
10 лютого 2021 13:23
ВИТЯГ 12.pdf
10 лютого 2021 13:23
АНАЛОГ.ДОГ.pdf
10 лютого 2021 13:23
АН.ДОГ.pdf
10 лютого 2021 13:23
Деф.pdf

Публічні документи

10 лютого 2021 11:48
Електронний підпис
10 лютого 2021 11:46
19. Цінова пропозиція.pdf
10 лютого 2021 11:46
17-1. 578.imd
10 лютого 2021 11:46
13. Витяг ПДВ.pdf
10 лютого 2021 11:46
12. Витяг ЄДР_10.11.2020.pdf
10 лютого 2021 11:46
3. Ліцензія ДАБІ.pdf
10 лютого 2021 11:46
1-1. Дефектний акт.pdf

Публічні документи

10 лютого 2021 11:57
Електронний підпис
10 лютого 2021 11:55
Статут, опис.pdf
10 лютого 2021 11:55
Ліцензія ДАБІ.pdf
10 лютого 2021 11:55
Витяг з ЄДР.pdf
10 лютого 2021 11:55
Витяг ПДВ.pdf
10 лютого 2021 11:55
Цінова пропозиція (5).PDF
10 лютого 2021 11:55
Проект договору.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГО ЮГ АЛЬЯНС"

ТОВ МЕТЛІТА

ТОВ "ЄВРОІНТЕГРАЛ КОМПАНІ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУДАНОВ ОЛЕКСІЙ ІГОРОВИЧ

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БМЛ ГРУП"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРУПА АТЕНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГО ЮГ АЛЬЯНС"
#43643441
Відхилено 115 997,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2021 16:10
ТОВ МЕТЛІТА
#42121260
Відхилено 115 998,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2021 16:15
ТОВ "ЄВРОІНТЕГРАЛ КОМПАНІ"
#43528348
Відхилено 115 999,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2021 16:19
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУДАНОВ ОЛЕКСІЙ ІГОРОВИЧ
#2255703558
Переможець 116 000,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2021 16:25

Документи

22 лютого 2021 16:09
Електронний підпис
22 лютого 2021 15:29
УО 10.pdf

Документи

22 лютого 2021 16:14
Електронний підпис
22 лютого 2021 16:12
УО 11.pdf

Документи

22 лютого 2021 16:19
Електронний підпис
22 лютого 2021 16:18
УО 12.pdf

Документи

22 лютого 2021 16:24
Електронний підпис
22 лютого 2021 16:22
УО 13.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 лютого 2021 16:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУДАНОВ ОЛЕКСІЙ ІГОРОВИЧ
#2255703558
116 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 лютого 2021 16:24
Електронний підпис
22 лютого 2021 16:22
УО 13.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
09 березня 2021 11:52
Дод.угода 01.04.03.2021.pdf зміни до договору
09 березня 2021 10:47
Електронний підпис укладений
01 березня 2021 14:52
Дог 04 2021 Буданов 116 000 з додатками.pdf укладений
01 березня 2021 14:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Технічна помилка при описі предмету договору
Номер договору про закупівлю: 04/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 116 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 19 333,33 UAH)