Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проектні роботи з виготовлення проектної документації стадії «Р» по об’єкту: «Реконструкція будівлі на проспекті Свободи, 22-а під відділення №7 комунального некомерційного підприємства «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у Подільському районі» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 71320000-7-Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
835 000,00 UAH
UA-2021-02-03-003015-c a659f0713184436ea2ac9106412a38d0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидоренко Олександр Валерійович

380442340250 inzhcentr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 33239981
Місцезнаходження: 01054, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Франка, 12а літ. Б
Контактна особа: Сидоренко Олександр Валерійович
380442340250
inzhcentr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 лютого 2021 12:52
Звернення за роз’ясненнями: до 11 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 лютого 2021 00:00
Початок аукціону: 18 лютого 2021 11:03
Очікувана вартість: 835 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Проектні роботи з виготовлення проектної документації стадії «Р» по об’єкту: «Реконструкція будівлі на проспекті Свободи, 22-а під відділення №7 комунального некомерційного підприємства «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у Подільському районі» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 71320000-7-Послуги з інженерного проектування)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 березня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 лютого 2021 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2021 14:28
Документацiя (Свободи 22а (Стадія Р)) 05.02.21 .docx
05 лютого 2021 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2021 12:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2021 14:28
Документацiя (Свободи 22а (Стадія Р)) 05.02.21 .docx
03 лютого 2021 12:54
Документацiя (Свободи 22а (Стадія Р)) 03.02.21.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Виконання аналогічного договору
Дата подання: 05 лютого 2021 11:09
Дата відповіді: 05 лютого 2021 14:31
Доброго дня! Просимо надати розяснення, що в разуміні замовника є Аналогічний договір? (За кодом класифікатора або за назвою проєктні роботи (виготовленя проєктної документації)?)
Відповідь: Аналогічним вважається договір на виконання проектних робіт (стадія «РД» та/або «Р») з капітального ремонту/реконструкції закладів охорони здоров’я за класом наслідків (відповідальності) СС2/СС3, укладений учасником протягом 2019-2020 р.р. та виконаний в повному обсязі.
Щодо проекту договору
Дата подання: 05 лютого 2021 11:09
Дата відповіді: 05 лютого 2021 11:28
Просимо уточнити, чи необхідно заповнювати цінові показники та додатки в проекті договору?
Відповідь: Так, необхідно.
заповнення проєкту договору
Дата подання: 05 лютого 2021 11:21
Дата відповіді: 05 лютого 2021 12:41
Замовник просить у складі пропозиції учасника надати заповнений проєкт договору, просимо надати відповідь згідно п 4.8. розділу 4 проєкту договору : 4.8.Фінансування данного договору здійснюється відповідно до ___________________. Що саме має зазначати в даному пункті учасник?(зазначені відомості відносяться до Сторони Замовника)
Відповідь: Цей пункт заповнюється Замовником при підписанні договору.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-03-003015-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 03 лютого 2021 15:54
Нереальні терміни виконання робіт
Шановний Замовник! Просимо встановити реальний термін виконання робіт, оскільки виконнання робіт в такі терміни є нереальним з наступних причин: прийом пропозицій до 12 лютого (це якщо не буде внесено змін і не будуть продовжені строки прийому пропозицій), у кращому випадку аукціон відбудеться 13 лютого, додаємо 5 робочих днів на кваліфікацію, потім додаєм термін на оскарження переможця і термін на підписання Договору, і сумуючи весь цей час згідно Вашого оголошення вже як раз терба здавати Вам ПКД. Як розуміти таке Оголошення і такі терміни? Враховуючи вищевикладене просимо внести зміни до тендерної документації та зазначити реальні терміни для виконання робіт.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 лютого 2021 15:19
Шановний Учасник, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в рамках якого створена наша спрощена закупівля. Терміни виконання робіт законодавчо не регламентуються і були встановлені на підставі виробничої необхідності Замовника. У зв’язку з тим, що нами дотримані всі вимоги Закон України “Про публічні закупівлі” щодо проведення закупівлі, тендерну документацію вирішено залишити без змін.
Номер вимоги: UA-2021-02-03-003015-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕДО С", Код ЄДРПОУ:42262754
Дата подання: 05 лютого 2021 10:49
Технічні характеристики
Доброго дня!
З метою надання учасником Кошторисного розрахунку вартості робіт, просимо надати техніко-економічні показники та зазначити характеристики та площу об`єкта, довжину інженерних мереж.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 лютого 2021 14:31
Ознайомитись з самим проєктом та іншою необхідною інформацією можна за адресою м. Київ, вул. Івана Франка, 12а літ. Б. попередньо узгодивши дату та час за телефоном 044-234-02-50 (управління проектно-кошторисного забезпечення)
Номер вимоги: UA-2021-02-03-003015-c.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Проектна компанія АРКОН, Код ЄДРПОУ:40833722
Дата подання: 08 лютого 2021 19:27
Усунення дискримінаційних вимог
Відповідно до вимог Оголошення, передбачено,що аналогічним вважається договір на виконання проектних робіт (стадія «РД» та/або «Р») з капітального ремонту/реконструкції закладів охорони здоров’я за класом наслідків (відповідальності) СС2/СС3, укладений учасником протягом 2019-2020 р.р. та виконаний в повному обсязі.
Конкретизація років укладення аналогічного договору є дискримінаційною, обмежує коло учасників. оскільки договір укладений в 2018,2017,2016 році жодним чином не буде відрізнятися від аналогічних договорів, що укладені в 2019-2020р.р. Окрім цього рік укладення договору не впливає на можливість виконання робіт передбачених предметом закупівлі, та підтвердження кваліфікаційного критерію Учасниками. На яких законних підставах Замовник встановлює роки виконання аналогічного договру? Вимагаємо виключити вимогу, щодо конкретних років укладання аналогічного договору для усунення дискримінаційних вимог в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 лютого 2021 16:01
У відповідь на Вашу вимогу № UA-2021-02-03-003015-c.a3 від 08.02.2021 Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) зазначає наступне.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до вимог пункту 4.5.5 документації про проведення закупівлі аналогічним вважається договір на виконання проектних робіт (стадія «РД» та/або «Р») з капітального ремонту/реконструкції закладів охорони здоров’я за класом наслідків (відповідальності) СС2/СС3, укладений учасником протягом 2019-2020 р.р. та виконаний в повному обсязі.
Зазначена вимога документації не є такою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, оскільки не суперечать чинному законодавству та є загальною для усіх потенційних Учасників. Зокрема, відповідно до статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
При цьому, встановлення вимоги щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору саме за останні роки надають Замовнику можливість обрати надійного виконавця робіт, який має підтверджений досвід виконання аналогічних договорів, роботи за якими виконано якісно і з дотриманням вимог чинного законодавства. Для стабільного працюючих спеціалізованих виконавців така вимога не може бути проблемною.
В свою чергу, відсутність відповідного досвіду та достатньої кваліфікації учасника з виконання аналогічних договорів за останні два роки впливає на строки виконання робіт, якість виконаних робіт або взагалі унеможливлює їх виконання. Як результат, це невиконання державного замовлення та неефективне використання бюджетних коштів.
Зазначені вимоги документації нададуть Замовнику можливість обрати надійного виконавця робіт, який має підтверджений досвід виконання аналогічних договорів, роботи за якими виконано якісно і з дотриманням вимог чинного законодавства.
З урахуванням вищевикладеного, виключення Замовником щодо конкретних років укладання аналогічного договору та зазначення умови щодо підтвердження учасниками вищенаведеної вимоги будь-яким договором не буде належним підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічного договору.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 лютого 2021 11:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ІНЖИНІРИНГБУД ЛТД 826 813,56
UAH з ПДВ
826 813,56
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Абсолют-Клімат 834 138,00
UAH з ПДВ
834 138,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 лютого 2021 15:15
Електронний підпис
15 лютого 2021 15:11
Статут.pdf.p7s.zip
15 лютого 2021 15:11
Опис до Статуту.pdf.p7s.zip
15 лютого 2021 15:11
ЄДРПОУ.pdf.p7s.zip
15 лютого 2021 15:11
витяг ПДВ.pdf.p7s.zip
15 лютого 2021 15:11
80108_сфера 06.04.2020.pdf.p7s.zip
15 лютого 2021 15:11
баланс_Инжир_2020.pdf.p7s.zip
15 лютого 2021 15:11
Ямська_доповнення.pdf.p7s.zip
15 лютого 2021 15:11
Ямська_43.pdf.p7s.zip
15 лютого 2021 15:11
налог_декл_Ямская.pdf.p7s.zip
15 лютого 2021 15:11
відгук_Ямська.pdf.p7s.zip
15 лютого 2021 15:11
акт_Ямська.pdf.p7s.zip
15 лютого 2021 15:11
накази_працівники.pdf.p7s.zip
15 лютого 2021 15:11
к_график_Свободи.pdf.p7s.zip
15 лютого 2021 15:11
кошторис_Свободи.pdf.p7s.zip

Публічні документи

15 лютого 2021 12:58
Електронний підпис
15 лютого 2021 12:57
аналогічний договір.pdf
15 лютого 2021 12:57
баланс2020.pdf
15 лютого 2021 12:57
банк_довідки.pdf
15 лютого 2021 12:57
витяг_ЄДРПОУ.pdf
15 лютого 2021 12:57
витяг_ПДВ.pdf
15 лютого 2021 12:57
відомості ЄДРПОУ .pdf
15 лютого 2021 12:57
довідка_МТБ.pdf
15 лютого 2021 12:57
довідка_підприємство.pdf
15 лютого 2021 12:57
довідка_працівники.pdf
15 лютого 2021 12:57
календар_графік.pdf
15 лютого 2021 12:57
кошторис.pdf
15 лютого 2021 12:57
лист_персональні.pdf
15 лютого 2021 12:57
проект_договору.pdf
15 лютого 2021 12:57
Серт ISO.PDF
15 лютого 2021 12:57
статут_Абсолют.pdf
15 лютого 2021 12:57
цінова_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ІНЖИНІРИНГБУД ЛТД

ТОВ Абсолют-Клімат

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ІНЖИНІРИНГБУД ЛТД
#41593221
Переможець 826 813,56
UAH з ПДВ
18 лютого 2021 16:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2021 16:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ІНЖИНІРИНГБУД ЛТД
#41593221
826 813,56
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2021 14:02
ДУ №1 до Договору 172_21-8.pdf зміни до договору
04 червня 2021 14:01
Електронний підпис укладений
24 лютого 2021 15:17
172-21-8.pdf укладений
24 лютого 2021 15:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 172/21-8
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 826 813,56
UAH (в тому числі ПДВ 137 802,26 UAH)