Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи ) (ДБН А.2.2-3:2014, послуги з поточного ремонту внутрішніх інженерних мереж в ДНЗ № 606 за адресою: місто Київ, пр-т. Оболонський, 39-В)
Очікувана вартість
182 800,00 UAH
UA-2021-02-03-002247-c 127c6e519048496f8b09a17a110c4788
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кожина Альона Вікторівна

380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 37445442
Місцезнаходження: 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а
Контактна особа: Кожина Альона Вікторівна
380444197359
obolon_osvita_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 лютого 2021 11:42
Звернення за роз’ясненнями: до 09 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2021 00:00
Очікувана вартість: 182 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 828,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Кількість: 1 послуга.
Місце поставки: м. Київ, пр-т. Оболонський, 39-В
Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 30 квітня 2021 року.
Джерело фінансування – місцевий бюджет
Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту внутрішніх інженерних мереж в ДНЗ № 606 за адресою: місто Київ, пр-т. Оболонський, 39-В
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник проводить розрахунки з Підрядником у відповідності до вимог ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України через УДКСУ у Оболонському районі УДКСУ у м. Києві. Оплата послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника згідно актів виконаних робіт (наданих послуг) в межах отриманого бюджетного фінансування при наявності коштів на рахунку. Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 лютого 2021 11:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2021 11:48
оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Наявність працівників
Дата подання: 03 лютого 2021 14:16
Дата відповіді: 04 лютого 2021 14:57
Шановний Замовнику! Просимо уточнити вимогу: необхідна наявність у штаті Учасника і головного інженера, і виконроба? Чи можлива наявність лише головного інженера чи виконроба чи інженера - будівельника?
Відповідь: Доброго дня. Слід вважати, що у Учасника повинен бути у штаті головний інженер або виконроба, або інженера-будівельника,

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-03-002247-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:43081046
Дата подання: 03 лютого 2021 14:22
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовнику! Умовами оголошення п. 1.3. передбачено вимогу для Учасників- термін оренди офісу, та складських або виробничих приміщень повинен бути не менше, ніж до 31.12.2021 р. (у разі якщо офіс не є власністю Учасника).
Враховуючи, що термін надання послуг згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено до 29.04.2021 року, вищевказана вимога є необгрунтованою та дискримінаційною.
Вимагаємо внести зміни до оголошення у відповідності до строків надання послуг.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 лютого 2021 15:05
Доброго дня. У разі укладання договору по зазначеній закупівлі строк дії такого договору становить до 31.12.2021 року та до повного виконання сторонами зобов'язань. Пов'язано це з бюджетним роком. Зважаючи на вищезазначене вимога, стосовно строку дії договору оренди на офіс, склад Учасника до 31.12.2021 року, доречна .
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Промислове підприємство "ОМІ" 182 484,00
UAH з ПДВ
182 484,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2021 15:51
Електронний підпис
11 лютого 2021 12:37
Листи -довідки.pdf
11 лютого 2021 12:37
Протокол засновників.pdf
11 лютого 2021 12:37
Ліцензія та додаток.pdf
11 лютого 2021 12:37
Держстат.pdf
11 лютого 2021 12:37
Довідка МВС.rar
11 лютого 2021 12:36
Статут (копія).pdf
11 лютого 2021 12:36
Реєстр документів.pdf
11 лютого 2021 12:36
Пропозиція.pdf
11 лютого 2021 12:36
Баланс.pdf
11 лютого 2021 12:36
Довідка НАЗК..rar
11 лютого 2021 12:36
Дефектний акт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Промислове підприємство "ОМІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Промислове підприємство "ОМІ"
#16294044
Переможець 182 484,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2021 13:39

Документи

12 лютого 2021 13:38
протокол намір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2021 13:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Промислове підприємство "ОМІ"
#16294044
182 484,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 лютого 2021 13:38
протокол намір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
42-ПР.pdf укладений
22 лютого 2021 16:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 182 484,00
UAH (в тому числі ПДВ 30 414,00 UAH)