Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 - 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи ) (ДБН А.2.2-3:2014, послуги з поточного ремонту внутрішніх інженерних мереж в ДНЗ № 606 за адресою: місто Київ, пр-т. Оболонський, 39-В)
Очікувана вартість
182 800,00 UAH
UA-2021-02-03-002247-c ● 127c6e519048496f8b09a17a110c4788
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 37445442 |
Місцезнаходження: | 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а |
Контактна особа: |
Кожина Альона Вікторівна 380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 лютого 2021 11:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 182 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 828,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 5000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Кількість: 1 послуга.
Місце поставки: м. Київ, пр-т. Оболонський, 39-В
Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 30 квітня 2021 року.
Джерело фінансування – місцевий бюджет
Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки: м. Київ, пр-т. Оболонський, 39-В
Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 30 квітня 2021 року.
Джерело фінансування – місцевий бюджет
Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту внутрішніх інженерних мереж в ДНЗ № 606 за адресою: місто Київ, пр-т. Оболонський, 39-В
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник проводить розрахунки з Підрядником у відповідності до вимог ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України через УДКСУ у Оболонському районі УДКСУ у м. Києві. Оплата послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника згідно актів виконаних робіт (наданих послуг) в межах отриманого бюджетного фінансування при наявності коштів на рахунку. | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2021 11:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2021 11:48 |
оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Наявність працівників
Дата подання: 03 лютого 2021 14:16
Дата відповіді: 04 лютого 2021 14:57
Шановний Замовнику! Просимо уточнити вимогу: необхідна наявність у штаті Учасника і головного інженера, і виконроба? Чи можлива наявність лише головного інженера чи виконроба чи інженера - будівельника?
Відповідь: Доброго дня. Слід вважати, що у Учасника повинен бути у штаті головний інженер або виконроба, або інженера-будівельника,
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-03-002247-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:43081046
Дата подання: 03 лютого 2021 14:22
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовнику! Умовами оголошення п. 1.3. передбачено вимогу для Учасників- термін оренди офісу, та складських або виробничих приміщень повинен бути не менше, ніж до 31.12.2021 р. (у разі якщо офіс не є власністю Учасника).
Враховуючи, що термін надання послуг згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено до 29.04.2021 року, вищевказана вимога є необгрунтованою та дискримінаційною.
Вимагаємо внести зміни до оголошення у відповідності до строків надання послуг.
Розгорнути
Згорнути
Враховуючи, що термін надання послуг згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено до 29.04.2021 року, вищевказана вимога є необгрунтованою та дискримінаційною.
Вимагаємо внести зміни до оголошення у відповідності до строків надання послуг.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 лютого 2021 15:05
Доброго дня. У разі укладання договору по зазначеній закупівлі строк дії такого договору становить до 31.12.2021 року та до повного виконання сторонами зобов'язань. Пов'язано це з бюджетним роком. Зважаючи на вищезазначене вимога, стосовно строку дії договору оренди на офіс, склад Учасника до 31.12.2021 року, доречна .
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Промислове підприємство "ОМІ" #16294044 |
Переможець |
182 484,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2021 13:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
42-ПР.pdf | укладений |
22 лютого 2021 16:03
|