Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по заправці та відновленню картриджів, ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2021-02-03-001288-c 7d9e55fd7b5b4e35b5047ecd283aab42
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидюк Олена Іванівна

+380661326649 krmt.dn@fssu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Краматорське міське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області
Код ЄДРПОУ: 41419261
Місцезнаходження: 84313, Україна , Донецька обл., Краматорськ, бульвар Машинобудівників 37
Контактна особа: Сидюк Олена Іванівна
+380661326649
krmt.dn@fssu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 лютого 2021 10:32
Звернення за роз’ясненнями: до 09 лютого 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 лютого 2021 08:00
Початок аукціону: 18 лютого 2021 15:01
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90 послуга
Послуги по заправці та відновленню картриджів, ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84313, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, бул.Машинобудівників, буд.37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Послуги по заправці та відновленню картриджів, ремонт офісної техніки Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-03-001288-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ТАМБОВЦЕВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕГОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3250007077
Дата подання: 24 лютого 2021 15:41
Оскарження визначення переможця
Шановний ЗАМОВНИК!
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору ”
В розділі 9.1. Додатка 2 тендерної документації встановлени 3 пункта необхідні для підтвердження даного кваліфікаційного критерія, а саме:
- Довідка про досвід виконання аналогічного договору (договору з аналогічним предметом закупівлі, зокрема послуги по відновленню та заправці картриджів) не менше одного
- копія виконаного договору, зазначеного в довідці про досвід виконання аналогічного договору з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору
- позитивний відгук від контрагента, який підтверджує факт виконання договору, зазначеного в довідці (оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору)
на виконання вимог тендерної документації ФОП "МОЛОДНЯК РУСЛАН ПЕТРОВИЧ" указує в “ Довідці про досвід виконання аналогічного договору” договор № 6 від 03.02.2021 року з Селідовським міським центром зайнятості, але ні копії договору, ні копій актів о виконанні даного договрів не має . Також в самому лісті відгукі зазначен не “факт виконання договору”, а лише факт надання послуг в період з 3.02.2021 по 12.02.21 року. Зокрема дата повного виконання договору в довідці значится 31.03.2021 року.
Враховуючи факт невиконання кваліфікаційних критеріїв зазначених у Додатку №2 тендерної докуметації просимо вас дискваліфікувати ФОП "Молодняк Руслан Петрович" за невідповідність умовам тендеру та перейти до розгляду наступного учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 лютого 2021 11:30
Відповідь на оскарження учасника ФОП Тамбовцев Олександр Олегович

Документи подані скаржником

24 лютого 2021 15:41
Оскарження переможця.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 лютого 2021 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МОЛОДНЯК РУСЛАН ПЕТРОВИЧ" 24 890,00
UAH з ПДВ
21 849,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ТАМБОВЦЕВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕГОВИЧ" 24 900,00
UAH з ПДВ
21 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Лінник Юрій Петрович" 27 440,00
UAH з ПДВ
22 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МОІСЕЄНКО АРТЕМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 25 000,00
UAH з ПДВ
24 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БУТ НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА" 26 190,00
UAH з ПДВ
26 190,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 лютого 2021 15:54
Електронний підпис
16 лютого 2021 15:43
Додаток 4.PDF.p7s
16 лютого 2021 15:43
Додаток 3.PDF.p7s
16 лютого 2021 15:43
Додаток 1.PDF.p7s
16 лютого 2021 15:43
Відгук.pdf.p7s
16 лютого 2021 15:43
Документи зг.додатку 2.PDF
16 лютого 2021 15:43
Додаток 4.PDF
16 лютого 2021 15:43
Додаток 3.PDF
16 лютого 2021 15:43
Додаток 1.PDF
16 лютого 2021 15:43
Відгук.pdf

Публічні документи

16 лютого 2021 21:38
Електронний підпис
16 лютого 2021 21:30
Додаток 4.pdf.p7s
16 лютого 2021 21:30
Додаток 4.pdf
16 лютого 2021 21:30
Додаток 3.pdf.p7s
16 лютого 2021 21:30
Додаток 3.pdf
16 лютого 2021 21:30
Додаток 2.pdf.p7s
16 лютого 2021 21:30
Додаток 2.pdf
16 лютого 2021 21:30
Додаток 1.pdf.p7s
16 лютого 2021 21:30
Додаток 1.pdf

Публічні документи

12 лютого 2021 11:33
Сертифікація.pdf
12 лютого 2021 11:33
Санкції.pdf
12 лютого 2021 11:33
Згода.pdf
12 лютого 2021 11:33
Згідність з договором.pdf
12 лютого 2021 11:33
Д3 Форма пропозицій.pdf
12 лютого 2021 11:33
Гар_лист_банкр.pdf
12 лютого 2021 10:57
Свидотство.JPG
12 лютого 2021 10:57
ВИТЯГ3.jpg
12 лютого 2021 10:57
ВИТЯГ2.jpg
12 лютого 2021 10:57
ВИТЯГ1.jpg

Публічні документи

10 лютого 2021 15:48
Електронний підпис
09 лютого 2021 14:23
справки.pdf
09 лютого 2021 14:23
пропозиц.pdf
09 лютого 2021 14:23
договор.pdf
09 лютого 2021 14:23
сертифікати.pdf
09 лютого 2021 14:23
паспорт и инн.pdf
09 лютого 2021 14:23
досвід.pdf
09 лютого 2021 14:23
документы ФОП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МОЛОДНЯК РУСЛАН ПЕТРОВИЧ"

ФОП "ТАМБОВЦЕВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕГОВИЧ"

ФОП "Лінник Юрій Петрович"

ФОП "МОІСЕЄНКО АРТЕМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ФОП "БУТ НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МОЛОДНЯК РУСЛАН ПЕТРОВИЧ"
#2856105818
Переможець 21 849,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2021 14:58

Документи

22 лютого 2021 14:57
Електронний підпис
22 лютого 2021 14:48
Протокол 32.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 лютого 2021 14:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МОЛОДНЯК РУСЛАН ПЕТРОВИЧ"
#2856105818
21 849,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 лютого 2021 14:57
Електронний підпис
22 лютого 2021 14:48
Протокол 32.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 09:36
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 14:26
дод.угода_1_Молодняк.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 14:14
Електронний підпис укладений
01 березня 2021 12:42
ФОП Молодняк_заправка картриджів_2021.pdf укладений
01 березня 2021 12:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За згодою сторін, у зв’язку з уточненням кількості та вартості на обслуговування картриджів, технічне обслуговування та ремонт офісної техніки згідно договору №28/42-21 від 24.02.2021 внено зміни в п.6.6
Номер договору про закупівлю: 28/42-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 13 499,00
UAH