Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги по заправці та відновленню картриджів, ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2021-02-03-001288-c ● 7d9e55fd7b5b4e35b5047ecd283aab42
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Краматорське міське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 41419261 |
Місцезнаходження: | 84313, Україна , Донецька обл., Краматорськ, бульвар Машинобудівників 37 |
Контактна особа: |
Сидюк Олена Іванівна +380661326649 krmt.dn@fssu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 лютого 2021 10:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 лютого 2021 08:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 18 лютого 2021 15:01 |
Очікувана вартість: | 30 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90 послуга
Послуги по заправці та відновленню картриджів, ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84313, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, бул.Машинобудівників, буд.37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Послуги по заправці та відновленню картриджів, ремонт офісної техніки | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 лютого 2021 15:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 лютого 2021 15:51 |
Д3 Форма пропозицій.docx | |
08 лютого 2021 15:51 |
Д 1_Інформація про технічні вимоги.docx | |
08 лютого 2021 10:01 |
Д2 Інформація про відповідність учасника.docx | |
08 лютого 2021 10:01 |
Оголошення_Заправка та відновлення картриджів.docx | |
03 лютого 2021 10:32 |
Д4 Проект договору.docx |
08 лютого 2021 15:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
08 лютого 2021 15:51 |
Д3 Форма пропозицій.docx
|
||||||
08 лютого 2021 15:51 |
Д 1_Інформація про технічні вимоги.docx
|
||||||
08 лютого 2021 10:01 |
Д2 Інформація про відповідність учасника.docx
|
||||||
08 лютого 2021 10:01 |
Оголошення_Заправка та відновлення картриджів.docx
|
||||||
03 лютого 2021 10:32 |
Д4 Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-03-001288-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ТАМБОВЦЕВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕГОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3250007077
Дата подання: 24 лютого 2021 15:41
Оскарження визначення переможця
Шановний ЗАМОВНИК!
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору ”
В розділі 9.1. Додатка 2 тендерної документації встановлени 3 пункта необхідні для підтвердження даного кваліфікаційного критерія, а саме:
- Довідка про досвід виконання аналогічного договору (договору з аналогічним предметом закупівлі, зокрема послуги по відновленню та заправці картриджів) не менше одного
- копія виконаного договору, зазначеного в довідці про досвід виконання аналогічного договору з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору
- позитивний відгук від контрагента, який підтверджує факт виконання договору, зазначеного в довідці (оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору)
на виконання вимог тендерної документації ФОП "МОЛОДНЯК РУСЛАН ПЕТРОВИЧ" указує в “ Довідці про досвід виконання аналогічного договору” договор № 6 від 03.02.2021 року з Селідовським міським центром зайнятості, але ні копії договору, ні копій актів о виконанні даного договрів не має . Також в самому лісті відгукі зазначен не “факт виконання договору”, а лише факт надання послуг в період з 3.02.2021 по 12.02.21 року. Зокрема дата повного виконання договору в довідці значится 31.03.2021 року.
Враховуючи факт невиконання кваліфікаційних критеріїв зазначених у Додатку №2 тендерної докуметації просимо вас дискваліфікувати ФОП "Молодняк Руслан Петрович" за невідповідність умовам тендеру та перейти до розгляду наступного учасника.
Розгорнути
Згорнути
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору ”
В розділі 9.1. Додатка 2 тендерної документації встановлени 3 пункта необхідні для підтвердження даного кваліфікаційного критерія, а саме:
- Довідка про досвід виконання аналогічного договору (договору з аналогічним предметом закупівлі, зокрема послуги по відновленню та заправці картриджів) не менше одного
- копія виконаного договору, зазначеного в довідці про досвід виконання аналогічного договору з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору
- позитивний відгук від контрагента, який підтверджує факт виконання договору, зазначеного в довідці (оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору)
на виконання вимог тендерної документації ФОП "МОЛОДНЯК РУСЛАН ПЕТРОВИЧ" указує в “ Довідці про досвід виконання аналогічного договору” договор № 6 від 03.02.2021 року з Селідовським міським центром зайнятості, але ні копії договору, ні копій актів о виконанні даного договрів не має . Також в самому лісті відгукі зазначен не “факт виконання договору”, а лише факт надання послуг в період з 3.02.2021 по 12.02.21 року. Зокрема дата повного виконання договору в довідці значится 31.03.2021 року.
Враховуючи факт невиконання кваліфікаційних критеріїв зазначених у Додатку №2 тендерної докуметації просимо вас дискваліфікувати ФОП "Молодняк Руслан Петрович" за невідповідність умовам тендеру та перейти до розгляду наступного учасника.
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 лютого 2021 11:30
Відповідь на оскарження учасника ФОП Тамбовцев Олександр Олегович
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 лютого 2021 15:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "МОЛОДНЯК РУСЛАН ПЕТРОВИЧ" |
24 890,00
UAH з ПДВ
|
21 849,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ТАМБОВЦЕВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕГОВИЧ" |
24 900,00
UAH з ПДВ
|
21 850,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Лінник Юрій Петрович" |
27 440,00
UAH з ПДВ
|
22 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "МОІСЕЄНКО АРТЕМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
25 000,00
UAH з ПДВ
|
24 850,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БУТ НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА" |
26 190,00
UAH з ПДВ
|
26 190,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "МОЛОДНЯК РУСЛАН ПЕТРОВИЧ" #2856105818 |
Переможець |
21 849,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2021 14:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 09:36
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 14:26
|
дод.угода_1_Молодняк.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 14:14
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2021 12:42
|
ФОП Молодняк_заправка картриджів_2021.pdf | укладений |
01 березня 2021 12:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За згодою сторін, у зв’язку з уточненням кількості та вартості на обслуговування картриджів, технічне обслуговування та ремонт офісної техніки згідно договору №28/42-21 від 24.02.2021 внено зміни в п.6.6 |
Номер договору про закупівлю: | 28/42-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |