Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142313 |
Місцезнаходження: | 50006, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Соборності, 20 |
Контактна особа: |
Дирда Тетяна Олегівна +380973680431 dzervo@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 лютого 2021 11:02 |
Оскарження наміру укласти договір: | 09 лютого 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65100000-4: Послуги з розподілу води та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
03 лютого 2021 10:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-19-000032 ● 9df494a0cd3a497aa6fac437dde1201f
- Статус: завершено ● Дата: 25 жовтня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 липня 2021 16:08 |
15.07.2021 № 366
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.07. 2021 № 366
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ З/П
ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ТА/АБО ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР НА ВЕБ-ПОРТАЛІ УПОВНОВАЖЕНОГО ОРГАНУ ОПИС ПІДСТАВ ДЛЯ ЗДІЙСНЕННЯ МОНІТОРИНГУ ЗАКУПІВЛІ
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
12 UA-2021-02-03-000779-b 03.02.2021 Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради (ЄДРПОУ 02142313) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-23 14:23:42
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Відповідно до абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі (послуги з централізованого постачання холодної води і водовідведення) код ДК 021:2015:65100000-4: Послуги з розподілу води та супутні послуги (ID: UA-2021-02-03-000779-b), очікуваною вартістю 3 545 347,20 грн, яку проведено Відділом освіти виконкому Металургійної районної у місті ради (далі Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано Постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710, із змінами.
Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-27 13:35:01
Моніторинг до процедури закупівлі «Послуги з розподілу води та супутні послуги (послуги з централізованого постачання холодної води і водовідведення) (UA-2021-02-03-000779-b)»
В межах здійснення Східним офісом Державної аудиторської служби України моніторингу процедури закупівлі «Послуги з розподілу води та супутні послуги (послуги з централізованого постачання холодної води і водовідведення) (UA-2021-02-03-000779-b)», яку проведено Відділом освіти виконкому Металургійної районної у місті ради (далі - Замовник), відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради надає пояснення на запит про надання пояснень (інформації, документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано Постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710, із змінами.
Пояснення: 03.02.2021 року відділом освіти виконкому Металургійної районної у місті ради розміщено оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі в електронній системі публічних закупівель за предметом закупівлі: Послуги з розподілу води та супутні послуги (послуги з централізованого постачання холодної води і водовідведення), код ДК 021:2015 - 65100000-4 Послуги з розподілу води та супутні послуги (ID: UA-2021-02-03-000779-b), очікуваною вартістю 3 545 347,20 грн. відповідно до норм чинного законодавства України.
Очікувана вартість в частині ціни за одиницю предмету закупівлі, тобто за 1 куб.м., розрахована на підставі Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг №283 від 04.02.2020 року «Про внесення змін до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 16 червня 2016 року № 1141». Відповідно до Постанови Комунальному Підприємству «КРИВБАСВОДОКАНАЛ», зокрема у додатку № 26 встановлено наступні тарифи:
а) на централізоване водопостачання: споживачам, які не є суб’єктами господарювання у сфері централізованого водопостачання та водовідведення, – 11,10 грн за 1 куб. м (без податку на додану вартість);
б) на централізоване водовідведення:споживачам, які не є суб’єктами господарювання у сфері централізованого водопостачання та водовідведення, – 9,92 грн за 1 куб. м (без податку на додану вартість). (Посилання на Постанову: https://www.nerc.gov.ua/?id=49176).
Визначені Постановою тарифи, зазначено у п.2.2. Розділу ІІ «Тарифи на послуги та їх загальна вартість» договору про надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення № 62 від 09.02.2021 року, укладеного між Замовником та КП «Кривбасводоканал».
Обсяг послуг тендерним комітетом розраховано на підставі показників споживання відділом освіти предмету закупівлі за попередній 2020 рік на підставі договору про надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення №131 від 28.01.2020 року (з урахуванням наявної економії споживання води після введення карантинних заходів в частині обмеження учбово-виховного процесу в закладах дошкільної і загальної середньої освіти):
централізоване водопостачання – 61657,44 м3;
централізоване водовідведення – 61657,44 м3, на загальну вартість 1 511 550,55 грн.
При розрахунку потреби на 2021 рік також було враховано факт збільшення споживання водопостачання та водовідведення, внаслідок відновлення роботи КПНЗ ДЮСШ №1 «Палац водних видів спорту» після завершення капітального ремонту та введення об’єкту в експлуатацію:
централізоване водопостачання – 140000 м3;
централізоване водовідведення – 141175 м3.
З урахуванням вищезазначеного, очікувану вартість закупівлі на 2021 рік встановлено у сумі 3 545 347,20 грн.
Також надаємо посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано Постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 зі змінами. Посилання:
https://krmisto.gov.ua/ua/tenders/report_foundation/detail/75.html
Виходячи з вищенаведеного, відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради просить розглянути зазначені пояснення.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-29 15:57:34
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Відповідно до абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі (послуги з централізованого постачання холодної води і водовідведення) код ДК 021:2015:65100000-4: Послуги з розподілу води та супутні послуги (ID: UA-2021-02-03-000779-b), очікуваною вартістю 3 545 347,20 грн, яку проведено Відділом освіти виконкому Металургійної районної у місті ради (далі Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Відповідно до частини першої статті 20 Закону основною процедурою закупівлі є відкриті торги. При цьому, відповідно до частини 1 статті 40 Закону, переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Перелік умов для застосування переговорної процедури визначений частиною другою статті 40 Закону, зокрема, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: відсутність конкуренції з технічних причин.
Замовником в електронній системі закупівель 09.01.2020 опубліковано Повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) UA-2021-02-03-000779-b в якому зазначені умови застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону України “Про публічні закупівлі” Відсутність конкуренції з технічних причин. Також, у Повідомленні у розділі «Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі» Замовник зазначив, про відсутність конкуренції з технічних причин на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. На підставі листа виконавчого комітету Криворізької міської ради «Щодо монопольного становища окремих суб’єктів господарювання» від 06.11.2014 року № 949/05-13, в якому визначено єдиного можливого постачальника послуг централізованого постачання питної води і водовідведення Комунальне підприємство «Кривбасводоканал».
При цьому, Замовником у електронній системі закупівель не опубліковано лист виконавчого комітету Криворізької міської ради «Щодо монопольного становища окремих суб’єктів господарювання» від 06.11.2014 року № 949/05-13.
Окрім того, у Зведеному переліку суб’єктів природних монополій містяться відомості про інших суб'єктів природних монополій з ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ВОДОПОСТАЧАННЯ ТА ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ВОДОВІДВЕДЕННЯ, які здійснюють свою діяльність на території Дніпропетровської області.
З приводу вищезазначеного просимо надати пояснення (інформацію, документи), у тому числі лист від 06.11.2014 року № 949/05-13. Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-02 18:31:34
Пояснення до моніторингу
03.02.2021 року відділом освіти виконкому Металургійної районної у місті ради розміщено оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі в електронній системі публічних закупівель за предметом закупівлі: Послуги з розподілу води та супутні послуги (послуги з централізованого постачання холодної води і водовідведення), код ДК 021:2015 - 65100000-4 Послуги з розподілу води та супутні послуги (ID: UA-2021-02-03-000779-b), очікуваною вартістю 3 545 347,20 грн. відповідно до норм чинного законодавства України.
Відповідно до частини 2 статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується Замовником як виняток у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: відсутність конкуренції з технічних причин.
Так, Комунальне підприємство «Кривбасводоканал» здійснює свою діяльність на території місто Кривий Ріг Дніпропетровської області – надає послуги централізованого постачання питної води та водовідведення, займає монопольне становище в даній галузі. Інші суб’єкти господарювання, що надають зазначені послуги на території місто Кривий Ріг відсутні. Зазначене підтверджується інформацією, що міститься у Зведеному переліку суб’єктів природних монополій, оприлюднених на веб-порталі Антимонопольного комітету України та листі виконавчого комітету Криворізької міської ради «Щодо монопольного становища окремих суб’єктів господарювання» від 06.11.2014 року № 949/05-13, що додається.
Виходячи з вищенаведеного, відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради просить розглянути зазначені пояснення.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 серпня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП "Кривбасводоканал" #03341316 |
Переможець |
3 545 347,20
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2021 11:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 12:51
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2021 09:33
|
ду 3 дог 62.PDF | зміни до договору |
24 грудня 2021 09:31
|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2021 12:24
|
ду 2 дог 62.PDF | зміни до договору |
29 листопада 2021 12:21
|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2021 12:15
|
ду 1 дог 62.PDF | зміни до договору |
11 червня 2021 12:14
|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2021 09:08
|
договір 62 | укладений |
09 лютого 2021 09:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів Постачальника |
Номер договору про закупівлю: | 62 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з реальним фінансуванням видатків згідно кошторису |
Номер договору про закупівлю: | 62 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору у зв'язку з виконанням договору |
Номер договору про закупівлю: | 62 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |