Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія ДК 021:2015: код 09310000-5
Electric energy DK 021: 2015: code 09310000-5
Electric energy DK 021: 2015: code 09310000-5
Очікувана вартість
312 194 400,00 UAH
UA-2021-02-02-017075-a ● 5283ed27de6e473c9d6ba445772a6530
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ГОЛОВНОГО КАХОВСЬКОГО МАГІСТРАЛЬНОГО КАНАЛУ |
Код ЄДРПОУ: | 01034662 |
Місцезнаходження: | 74822, Україна , Херсонська область обл., Каховський р-н, смт. Любимівка, вул. Індустріальна, буд. 4 |
Контактна особа: |
Дмитро Миколайович Гончаров +380553641046 dzo.kanal@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | UPRAVLINNYA GOLOVNOGO KAKHOVSKOGO MAGISTRALNOGO KANALU |
National ID: | 01034662 |
Contact point: |
Goncharov Dmytro Mykolayovich +380553641046 dzo.kanal@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 02 лютого 2021 18:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 312 194 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 560 972,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 9000000 UAH |
Publication date: | 02 лютого 2021 18:42 |
Enquiries until: | 25 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 03 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 березня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 312 194 400 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 560 972 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що надаються учасником у тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, складаються українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. При цьому, визначальним є текст, викладений українською мовою. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді (формі) електронної гарантії (надалі – електронна банківська гарантія) в електронному форматі. Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції (надалі – умови надання забезпечення тендерної пропозиції). Ці Умови визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – гарантія). Основні вимоги до банківської гарантії: за цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 (п’яти) робочих/банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі – вимога). Додатково, учасник надає у складі тендерної пропозиції сканований оригінал або копію ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію Учаснику, завірену банком-гарантом. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. Усі витрати пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Пропозиції, що не супроводжується забезпеченням тендерної пропозиції або форма змісту такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляється замовником. Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%).
Розгорнути
Згорнути
Language (languages) in which the tender proposals should be prepared: The documents submitted by the bidder in accordance with the requirements of the tender documentation shall be drawn up in the Ukrainian language. Standard characteristics, requirements, symbols in the form of abbreviations and terminology related to the goods, works or services purchased, provided by existing international or national standards, norms and regulations, are set out in the language of their generally accepted application. All information is posted in the electronic procurement system in the Ukrainian language, except when the use of letters and symbols of the Ukrainian language leads to their distortion (in particular, but not limited to Internet addresses, e-mail addresses, trademarks (marks for goods and services), generally accepted international terms). The tender proposal and all documents stipulated by the requirements of the tender documentation and its appendices shall be drawn up in the Ukrainian language. Documents or copies of documents (which are provided by the requirements of the tender documentation and appendices to it) provided by the Bidder as part of the tender proposal, presented in other languages, must be provided together with their authentic translation into Ukrainian. At the same time, the text in Ukrainian is decisive. The Customer is not obliged to consider documents that are not provided by the requirements of the tender documentation and its annexes and which the bidder additionally provides at its own discretion. Conditions for providing tender security (if the customer requires it): The tender offer of the bidder must be accompanied by a document confirming the provision of the tender offer, which must be submitted in the form (form) of an electronic guarantee (hereinafter - electronic bank guarantee) in electronic format. Requirements for securing the tender offer (hereinafter - the conditions for providing the tender offer). These Conditions define the mandatory requirements for the guarantee, which is provided as security for the tender offer provided for in paragraph 10 of the first part of Article 1 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" (hereinafter - the guarantee). Basic requirements for the bank guarantee: under this guarantee the guarantor is irrevocably obliged to pay the beneficiary the amount of the guarantee within 5 (five) working / banking days after the date of receipt by the guarantor of the beneficiary's written request for payment of the guarantee (hereinafter - the claim). Additionally, the Bidder shall submit as part of the tender proposal a scanned original or a copy of the NBU license for the right to conduct banking operations by a bank that provides a bank guarantee to the Bidder, certified by the guarantor bank. Type of collateral: electronic bank guarantee. All costs associated with the submission of the bid security are borne by the participant. The offer that is not accompanied by the security of the tender offer or the form of the content of such security does not meet the requirements of the tender documentation, is rejected by the customer. According to the terms of this procurement procedure, the tender documentation is a set of information in the form of completed electronic fields in the section "Tender Documentation" and the attached text document "Tender Documentation" and "Appendices to the tender documentation", containing all other information provided under Art. . 22 of the Law. Information on the absence of grounds for refusal to participate in the procurement procedure under Article 17 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" is provided by the bidder as part of the tender proposal in accordance with the terms of the tender documentation; applied evaluation criteria - price (specific weight of the criterion - 100%).
Place of delivery of goods, place of performance of works or provision of services: At the location of the Customer's objects in the territory of the Kherson region and Zaporizhzhya region, in particular: Trinity village, Dubivka village, Kostyantynivka village, Chkalovo village, Ivanivka village. Zaporizhzhia region: Yakymivka (detailed in Annex No. 3 to the Tender Documentation).
Розгорнути
Згорнути
Place of delivery of goods, place of performance of works or provision of services: At the location of the Customer's objects in the territory of the Kherson region and Zaporizhzhya region, in particular: Trinity village, Dubivka village, Kostyantynivka village, Chkalovo village, Ivanivka village. Zaporizhzhia region: Yakymivka (detailed in Annex No. 3 to the Tender Documentation).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
111498000 кіловат-година
Електрична енергія ДК 021:2015: код 09310000-5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Херсонська область, с.Ольговка, с.Тавричанка, смт.Чаплинка, смт.Н.Троїцьке, с.Дубівка, с.Костянтинівка, с.Чкалово, смт.Іванівка. Запорізька область: смт. Якимівка (більш детально зазначено у додатку №3 до тендерної документації), За місцем знаходження об’єктів Замовника на території Херсонської області та Запорізької області, зокрема: Херсонська область: смт.Любимівка, м.Каховка, м.Н.Каховка, м.Скадовськ,
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Electric energy DK 021: 2015: code 09310000-5
CPV: 09310000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Споживач здійснює оплату за фактично спожиту електричну енергію за фактичними показами засобів обліку електричної енергії по закінченні розрахункового періоду. - оплата вартості електричної енергії за договором здійснюється на підставі акту приймання-передачі електричної енергії. - строк оплати протягом 90 календарних днів від дати отримання акту приймання – передачі електричної енергії. Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету України. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2021 15:16 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
26 лютого 2021 15:01 |
Зміни до тендерної документації 4.pdf
|
||||||||||||
26 лютого 2021 15:01 |
Перелік змін до ТД 4.pdf
|
||||||||||||
25 лютого 2021 15:00 |
Перелік змін до ТД 3.pdf
|
||||||||||||
25 лютого 2021 15:00 |
Зміни до тендерної документації 3.pdf
|
||||||||||||
25 лютого 2021 15:00 |
Додаток 1 із змінами.pdf
|
||||||||||||
19 лютого 2021 11:45 |
Зміни до тендерної документації.pdf
|
||||||||||||
19 лютого 2021 11:45 |
Додаток 3 із змінами.pdf
|
||||||||||||
19 лютого 2021 11:45 |
Перелік змін до ТД.pdf
|
||||||||||||
04 лютого 2021 09:59 |
Перелік змін.pdf
|
||||||||||||
04 лютого 2021 09:59 |
Зміни до тендерної документації.pdf
|
||||||||||||
04 лютого 2021 09:59 |
Оголошення про проведення вiдкритих торгiв.pdf
|
||||||||||||
04 лютого 2021 09:59 |
Додаток 9 Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf
|
||||||||||||
02 лютого 2021 18:43 |
Додаток 1.pdf
|
||||||||||||
02 лютого 2021 18:43 |
Додаток 2.pdf
|
||||||||||||
02 лютого 2021 18:42 |
Додаток 3.pdf
|
||||||||||||
02 лютого 2021 18:42 |
Додаток 4.pdf
|
||||||||||||
02 лютого 2021 18:42 |
Додаток 5.pdf
|
||||||||||||
02 лютого 2021 18:42 |
Додаток 6.pdf
|
||||||||||||
02 лютого 2021 18:42 |
Додаток 7.pdf
|
||||||||||||
02 лютого 2021 18:42 |
Додаток 8.pdf
|
||||||||||||
02 лютого 2021 18:42 |
Додаток 9 Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf
|
||||||||||||
02 лютого 2021 18:42 |
Оголошення про проведення вiдкритих торгiв.pdf
|
||||||||||||
02 лютого 2021 18:42 |
Тендерна документація.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 17 лютого 2021 08:42
Дата відповіді: 19 лютого 2021 11:06
Тендерна документація містить наступну вимогу до учасників: «З метою відповідності діяльності учасника законодавства про охорону праці у складі тендерної пропозиції подається довідка про уповноваженого працівника суб’єкта господарювання, що є відповідальним за дотримання законодавства про охорону праці, електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку. Учасники у складі своєї тендерної пропозиції зобов’язані надати відповідне документальне підтвердження про наявність у штаті учасника не менше одного працівника, що має відповідним чином оформлене посвідчення про проходження навчання та перевірку знань щодо законів та нормативно-правових актів у сфері охорони праці, пожежної безпеки, правил безпечної експлуатації та правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (посвідчення надається учасником у складі пропозиції разом із протоколом засідання уповноваженої комісії Держпраці України з перевірки знань слухача, де вказаний позитивний висновок навчання відповідальної особи учасника).».
Наведена вимога може бути розцінена як дискримінаційна, призвести до упередженої оцінки тендерних пропозицій учасників та надання необґрунтованих переваг одному із них.
Відповідно до пп.7) п.5.2.1. Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, Електропостачальник має право: «на безперешкодний доступ (за пред’явленням службового посвідчення) до розрахункових засобів комерційного обліку електричної енергії, що встановлені на об’єктах споживачів, для візуального або автоматизованого зняття показів розрахункових засобів комерційного обліку». Тобто, співробітники електропостачальників безпосередньо НЕ ВИКОНУЮТЬ технічну перевірку засобів вимірювання, НЕ ЗДІЙСНЮЮТЬ контроль за рівнем споживання електричної енергії та потужності, НЕ ЗДІЙСНЮЮТЬ вимірювання показників якості електричної енергії, контрольний огляд електричних мереж, НЕ ВИКОНУЮТЬ роботи по відключенню та обмеженню споживання електричної енергії споживачем, а МАЮТЬ ПРАВО лише для візуального або автоматизованого зняття показів розрахункових засобів комерційного обліку. Отже, для доступу до розрахункових засобів комерційного обліку електроенергії працівнику Електропостачальника достатньо мати при собі службове посвідчення. Всі вищезазначені технічні роботи виконуються робітниками Оператора системи розподілу.
Господарська діяльність з постачання електричної енергії учасників регулюється, зокрема, Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу, затвердженими Постановою НКРЕКП від 27.12.2017 №1469, положення яких не містять вимог щодо обов’язкового проходження працівниками Електропостачльника навчання з електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку. З огляду на наведене, учасники закупівлі не зобов’язані надавати довідку з інформацією про таких працівників та надавати документи, які підтверджують знання таких працівників у вищезазначених сферах.
Переліком посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці (Додаток 3 до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірку знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 №15), діяльність з постачання електричної енергії споживачу не віднесено до переліку посадових осіб, які обов’язково проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці. Наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 №15 затверджено Перелік робіт з підвищеною небезпекою. Діяльність з постачання електричної енергії споживачу не віднесена до переліку робіт з підвищеною небезпекою.
Проаналізувавши рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, можна говорити про те, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність). Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник (навмисно або ні) необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у тендері.
Якщо Замовник вважає наведені вище аргументи достатніми, просимо Вас виключити з тендерної документації вимогу щодо надання «довідки про уповноваженого працівника суб’єкта господарювання, що є відповідальним за дотримання законодавства про охорону праці, електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку». У разі, якщо на думку Замовника, зазначена вимога напряму стосується предмета закупівлі (електрична енергія), впливає на технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та може вплинути на якість постачання предмету закупівлі – електричної енергії, має сенс залишити її в тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, повідомляємо, що Закон України ,,Про публічні закупівлі” (у редакції Закону №114-ІХ від 19.09.2019 року) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет Управління Головного Каховського магістрального каналу повідомляє про наступне: Відповідно до вимог п. 29 ч.1 ст.1 та ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовником було розроблено тендерну документацію у відповідності до вимог визначених Законом та інформаційних листів МЕРІТУ, та своєчасно розміщена у відповідності до вимог ч.1 ст.22 та ст.10 Закону. Затверджена тендерна документація включає в себе невідємні частини до неї зокрема, додаток №3 до тендерної документації. Умовами додатку №3 до тендерної документації передбачено, що з метою відповідності діяльності учасника законодавства про охорону праці у складі тендерної пропозиції подається довідка про уповноваженого працівника суб’єкта господарювання, що є відповідальним за дотримання законодавства про охорону праці, електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку. Учасники у складі своєї тендерної пропозиції зобов’язані надати відповідне документальне підтвердження про наявність у штаті учасника не менше одного працівника, що має відповідним чином оформлене посвідчення про проходження навчання та перевірку знань щодо законів та нормативно-правових актів у сфері охорони праці, пожежної безпеки, правил безпечної експлуатації та правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (посвідчення надається учасником у складі пропозиції разом із протоколом засідання уповноваженої комісії Держпраці України з перевірки знань слухача, де вказаний позитивний висновок навчання відповідальної особи учасника). З огляду на Ваше звернення, тендерний комітет планує внести зміни до додатку №3 до тендерної документації в цій частині.
Щодо вимог тендерної документації (відредаговане питання з доповненням)
Дата подання: 17 лютого 2021 10:15
Дата відповіді: 19 лютого 2021 11:07
Просимо Замовника вважати вірним та прийняти до уваги останній абзац попереднього питання в наступній редакції:
Якщо Замовник вважає наведені вище аргументи достатніми, просимо Вас виключити з тендерної документації вимогу щодо надання учасниками «довідки про уповноваженого працівника суб’єкта господарювання, що є відповідальним за дотримання законодавства про охорону праці, електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку. Учасники у складі своєї тендерної пропозиції зобов’язані надати відповідне документальне підтвердження про наявність у штаті учасника не менше одного працівника, що має відповідним чином оформлене посвідчення про проходження навчання та перевірку знань щодо законів та нормативно-правових актів у сфері охорони праці, пожежної безпеки, правил безпечної експлуатації та правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (посвідчення надається учасником у складі пропозиції разом із протоколом засідання уповноваженої комісії Держпраці України з перевірки знань слухача, де вказаний позитивний висновок навчання відповідальної особи учасника).». У разі, якщо на думку Замовника, зазначена вимога напряму стосується предмета закупівлі (електрична енергія), впливає на технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та може вплинути на якість постачання предмету закупівлі – електричної енергії, має сенс залишити її в тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику з огляду на зміст Вашого звернення, яке оприлюднене в електронній системі закупівель від 17 лютого 2021 року об 10:15 вбачається, що з боку потенційного учасника доповнено звернення по запиту від 17 лютого 2021 року, яке оприлюднене об 08:42. Отже, з огляду на викладене тендерний комітет планує внести зміни до додатку №3 до тендерної документації в цій частині.
аналогічні договори
Дата подання: 23 лютого 2021 12:08
Дата відповіді: 25 лютого 2021 12:02
Шановний Замовник. З формулювання додатку до тендерної документації вбачається, що на підтвердження кваліфікаційних вимог аналогічні договори АБО повинні бути укладені за 24 місяці до кінцевого терміну подання пропозиції, тобто дата договору має бути не пізніше лютого 2019 року, АБО повинні бути надані новостворенною в 2020 році організацією. Це є прямою дискримінацією для учасників, які створені раніше 2020 року, та мають аналогічні договори у період з лютого 2019 року по теперішній час.
Водночас, якщо Ви мали на увазі, що аналогічні договори були укладені ПРОТЯГОМ останніх 24 місяців, то в документації необхідно змінити формулювання вимоги.
Конкретизуйте вимогу щодо періоду укладання аналогічних договорів з урахуванням вищезазначеного зауваження. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, повідомляємо, що Закон України ,,Про публічні закупівлі” (у редакції Закону №114-ІХ від 19.09.2019 року) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет Управління Головного Каховського магістрального каналу повідомляє про наступне: Відповідно до вимог п. 29 ч.1 ст.1 та ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовником було розроблено тендерну документацію у відповідності до вимог визначених Законом та інформаційних листів МЕРІТУ, та своєчасно розміщена у відповідності до вимог ч.1 ст.22 та ст.10 Закону. Затверджена тендерна документація включає в себе невідємні частини до неї зокрема, додаток №1 до тендерної документації. Умовами додатку №1 до тендерної документації з метою підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник в складі пропозиції повинен надати довідку у довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника (у разі її використання), з зазначенням усіх договорів на постачання електричної енергії, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, сум договорів та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання цих договорів, які укладені за 24 місяці до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а для новостворених суб’єктів господарювання у 2020 році з моменту їх державної реєстрації разом з копією будь-якого договору, що вказаний в довідці. Відтак, в складі тендерної пропозиції учасником подається не менше одного повністю виконаного аналогічного договору з документами, що засвідчують факт його повного виконання. Отже, враховуючи наведу інформацію, з боку тендерного комітету Замовника не встановлено жодних дискримінаційних умов для учасника з метою підтвердження наявності документального досвіду виконання аналогічних договорів оскільки передбачено, що учасник надає довідку щодо договорів, які укладені за 24 місяця до кінцевого строку подання тендерних пропозицій та у разі, якщо участь приймає новостворений суб’єкт господарювання – надає інформацію за 2020 рік з моменту його державної реєстрації. Проте, з метою роширення кола учасників за даною процедурою закупівлі тендерний комітет планує внести зміни до додатку №1 до тендерної документації в цій частині.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-02-017075-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ", Код ЄДРПОУ:38157139
Дата подання: 18 березня 2021 17:02
Дата подання: 18 березня 2021 17:02
Скарга щодо результатів прекваліфікації
Ознайомившись з результатами прекваліфікації та проаналізувавши тендерні пропозиції інших учасників процедури закупівлі ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ" вважає, що Замовником безпідставно допущено до аукціону учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Херсонська обласна енергопостачальна компанія», тендерна пропозиція якого не відповідає встановленим Замовником вимогам.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 березня 2021 10:50
рішення від 22.03.2021 №5601+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 23 березня 2021 10:49
інформація про перенесення розгляду скарги від 31.03.2021 №5049.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2021 10:12
Інформація про резолютивну частину рішення від 13 04 2021 № 7741.pdf
Дата публікації: 14 квітня 2021 14:27
рішення від 13.04.2021 №7741.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2021 17:40
Коментар замовника щодо усунення порушення: Щодо виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7741-р/пк-пз від 13.04.2021р. року та відхилення тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "Херсонська обласна енергопостачальна компанія" за процедурою закупівлі відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю ДК 021:2015: код 09310000-5 «Електрична енергія» (Електрична енергія ДК 021:2015: код 09310000-5) Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-02-017075-а на підставі пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» а саме: учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та на підставі пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 22 квітня 2021 15:45
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 22 квітня 2021
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ГОЛОВНОГО КАХОВСЬКОГО МАГІСТРАЛЬНОГО КАНАЛУ |
Код ЄДРПОУ: | 01034662 |
Місцезнаходження: | 74822, Україна, Херсонська область обл., Каховський р-н, смт. Любимівка, вул. Індустріальна, буд. 4 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Херсонська обласна енергопостачальна компанія" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Херсонська обласна енергопостачальна компанія" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 березня 2021 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ" |
257 722 275,10
UAH з ПДВ
|
257 722 275,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
22 квітня 2021 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій