Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (невиключна ліцензія на користування програмним забезпеченням для автоматизації контролю (Автоматизована інформаційна система контролю) за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів у м. Вінниця
Очікувана вартість
509 600,00 UAH
UA-2021-02-02-017022-a ● 2ce868b528cb46c79d73ffc37de290ab
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент енергетики, транспорту та зв`язку Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34849038 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Соборна, 59 |
Контактна особа: |
Андрущенко Артур Олегович 380432595265 Andrushchenko@vmr.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 лютого 2021 18:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 18 лютого 2021 13:45 |
Очікувана вартість: | 509 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 096,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
Код ДК 021:2015- 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (невиключна ліцензія на користування програмним забезпеченням для автоматизації контролю (Автоматизована інформаційна система контролю) за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів у м. Вінниця).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, Соборна, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата Послуг проводиться після отримання Замовником послуг протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання Сторонами Акту приймання-передачі послуг на вказану адресу. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 лютого 2021 16:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 лютого 2021 14:52 |
Перелік змін.docx | |
08 лютого 2021 14:51 |
Тендерна документація nov.doc | |
08 лютого 2021 12:08 |
Технічні вимоги nov.docx | |
02 лютого 2021 19:23 |
Проект договору.docx | |
02 лютого 2021 19:23 |
Технічні вимоги.docx | |
02 лютого 2021 19:22 |
Тендерна документація.doc |
08 лютого 2021 16:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
08 лютого 2021 14:52 |
Перелік змін.docx
|
||||||||||||
08 лютого 2021 14:51 |
Тендерна документація nov.doc
|
||||||||||||
08 лютого 2021 12:08 |
Технічні вимоги nov.docx
|
||||||||||||
02 лютого 2021 19:23 |
Проект договору.docx
|
||||||||||||
02 лютого 2021 19:23 |
Технічні вимоги.docx
|
||||||||||||
02 лютого 2021 19:22 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Підтвердження пунктів 5, 6, 12 і 13 частини 1 та 2 статті 17 Закону
Дата подання: 04 лютого 2021 12:26
Дата відповіді: 04 лютого 2021 16:01
У зв'язку зі змінами вимог до подачі документів, щодо визначення доброчесності по пунктах 5, 6, 12 і 13 частини 1 та 2 статті 17 Закону, хотіли б уточнити чи вважає тендерний комітет за необхідне прикріплювати до електронних полей з підтвердженням критеріїв, скан копії довідок у довільній формі про підтвердження доброчесності з підписом і печаткою відповідальної особи, і чи може не-прикріплення служити приводом для дискваліфікації учасника процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Надаємо відповідь на Ваше питання: «Відповідно до Закону, Учасник надає підтвердження на відсутність підстав по ст. 17. в електронній системі закупівель. Оскільки Замовником вибрано у системі тип «Заява», це передбачає вписання у додатковому полі текст, наприклад: «Учасник ________(назва Учасника)________ процедури закупівлі (має/немає) _____(необхідне вказати)_______ заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).» Документи (довідки) на підтвердження підстав завантажує Переможець торгів. За інформацію, яку надає Учасник, він несе безпосередньо відповідальність. Замовник залишає за собою право відхилити пропозицію Переможця торгів, у разі ненадання ним документів на підтвердження підстав.
п. 3 “Вимоги відповідності нормативним документам
Дата подання: 05 лютого 2021 14:43
Дата відповіді: 06 лютого 2021 12:24
Згідно з Технічними вимогами, а саме - п. 3 “Вимоги відповідності нормативним документам”, збір, обробка та зберігання даних в рамках ПЗ автоматизації контролю та захист усієї інформації має здійснюватися у відповідності до вимог існуючого законодавства України. Уточніть, будь ласка, які саме документи на підтвердження відповідності програмного забезпечення Виконавця вимогам існуючого законодавства України, включаючи також вимоги у сфері захисту інформації, вимагатимуться від Виконавця та будуть достатніми для підтвердження такої відповідності предмета закупівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З метою забезпечення законності збору, обробки та зберігання даних та законності функціонування ПЗ автоматизації контролю у складі відповідних програмно-технічних комплексів після встановлення такого ПЗ автоматизації контролю на технічних засобах Замовника для використання у складі Автоматизованої інформаційної системи контролю, а також задля підтвердження майбутньої придатності та працездатності вказаних комплексів для застосування Замовником в межах своїх завдань та повноважень у повній відповідності до вимог поточного законодавства України, в тому числі законодавства у сфері захисту інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах, у складі тендерної пропозиції Виконавцем має бути забезпечено надання наступних сертифікатів відповідності та атестатів на програмне забезпечення та / або відповідні інформаційно-телекомунікаційні системи, створені із використанням вказаного програмного забезпечення Виконавця:
- Копія Атестату відповідності комплексної системи захисту інформації або інший офіційний документ державного профільного сертифікаційного органу, виданий на підтвердження відповідності вимогам ст. 142 КУПаП згідно зі змінами у відповідності до Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування сфери паркування транспортних засобів” № 2262-VIII від 21.12.2017 р.
- Копія сертифікату або експертного висновку, виданого державним профільним сертифікаційним органом на підтвердження
відповідності вимогам законодавства України в частині вимірювання просторово-часових параметрів.
З урахуванням вищенаведеного, Замовником будуть внесені відповідні зміни до Технічних вимог та тендерної документації.
- Копія Атестату відповідності комплексної системи захисту інформації або інший офіційний документ державного профільного сертифікаційного органу, виданий на підтвердження відповідності вимогам ст. 142 КУПаП згідно зі змінами у відповідності до Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування сфери паркування транспортних засобів” № 2262-VIII від 21.12.2017 р.
- Копія сертифікату або експертного висновку, виданого державним профільним сертифікаційним органом на підтвердження
відповідності вимогам законодавства України в частині вимірювання просторово-часових параметрів.
З урахуванням вищенаведеного, Замовником будуть внесені відповідні зміни до Технічних вимог та тендерної документації.
Технічні характеристи або специфікації технічних засобів, які будуть разом із ПЗ автоматизації контролю створювати єдиний інструмент контролю (п. 6 Технічних вимог)
Дата подання: 05 лютого 2021 14:46
Дата відповіді: 06 лютого 2021 12:33
У вимогах до предмета закупівлі (п. 6 Технічних вимог) Замовник вказує, що предмет закупівлі – ПЗ автоматизації контролю, має бути о однією зі складових Автоматизованої системи контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів та разом з відповідними технічними засобами має формувати набір функцій, які необхідні для створення єдиного інструмента для контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів.
В той же час в технічних вимогах не вказані технічні характеристики або специфікація технічних засобів, які будуть разом із ПЗ автоматизації контролю створювати єдиний інструмент контролю та, відповідно, мають бути сумісні з програмним забезпеченням, невиключні ліцензії на користування яким є предметом даної закупівлі. Прохання до Замовника надати інформацію щодо характеристик та / або технічної специфікації зазначених технічних засобів, із якими має бути забезпечена сумісність предмета закупівлі (ПЗ автоматизації контролю).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ПЗ автоматизації контролю має бути сумісним та встановлюватися на наявні у Замовника технічні засоби – планшети Logic Instrument K80V2, основні технічні характеристики яких:
Конструктивне виконання планшет
Операційна система Android 5.1
Дисплей 8 дюймів IPS 1280x800
Процесор Intel Atom x5
Пам’ять Оперативна пам’ять: 4 Gb.
Постійна пам’ять: 128 Gb.
Мережеві з’єднання WiFi 802.11(b/n/ac), BT 4.0, 3G/LTE, GPRS
Камери Фронтальна 2МП та основна 5МП
Живлення Батарея ємністю 7800 мА
Основні технічні характеристики портативних принтерів Zebra ZQ310 із якими взаємодіють технічні засоби:
Технологія друку Термодрук
Роздільна здатність 203 dpi
Швидкість друку 50 мм за секунду
Ширина друку 48 мм
Датчик Наявності паперу, відкритої кришки
Інтерфейс керування USB + Bluetooth
Драйвери Windows XP, Windows 2000, Windows Vista, Windows 7, Android
З урахуванням вищенаведеного, Замовником будуть внесені відповідні зміни до Технічних вимог.
Конструктивне виконання планшет
Операційна система Android 5.1
Дисплей 8 дюймів IPS 1280x800
Процесор Intel Atom x5
Пам’ять Оперативна пам’ять: 4 Gb.
Постійна пам’ять: 128 Gb.
Мережеві з’єднання WiFi 802.11(b/n/ac), BT 4.0, 3G/LTE, GPRS
Камери Фронтальна 2МП та основна 5МП
Живлення Батарея ємністю 7800 мА
Основні технічні характеристики портативних принтерів Zebra ZQ310 із якими взаємодіють технічні засоби:
Технологія друку Термодрук
Роздільна здатність 203 dpi
Швидкість друку 50 мм за секунду
Ширина друку 48 мм
Датчик Наявності паперу, відкритої кришки
Інтерфейс керування USB + Bluetooth
Драйвери Windows XP, Windows 2000, Windows Vista, Windows 7, Android
З урахуванням вищенаведеного, Замовником будуть внесені відповідні зміни до Технічних вимог.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 лютого 2021 14:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОТ" |
360 000,00
UAH з ПДВ
|
360 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЮНІП УКРАЇНА" |
499 200,00
UAH з ПДВ
|
499 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНФОСІТІЦЕНТР" |
509 000,00
UAH з ПДВ
|
509 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОТ" #24488518 |
Відхилено |
360 000,00
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2021 20:01
|
ТОВ "ЮНІП УКРАЇНА" #39740640 |
Відхилено |
499 200,00
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2021 20:07
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНФОСІТІЦЕНТР" #43288401 |
Відхилено |
509 000,00
UAH з ПДВ
|
01 березня 2021 16:54
|
Інформація про відміну
Дата відміни
01 березня 2021 16:54
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі