Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Пелети паливні з лушпиння соняшника в гранулі
Очікувана вартість
1 008 000,00 UAH
UA-2021-02-02-014815-a ● 2e208c7362f74ea8bea7c795fada71ea
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "ЦОЗ СКС" |
Код ЄДРПОУ: | 43956943 |
Місцезнаходження: | 27110, Україна , Кіровоградська обл., с Глодоси, вул. Центральна,69 с. Глодоси Новоукраїнського району Кіровоградської обл |
Контактна особа: |
Шевчук Оксана Петрівна +380997196039 0997196039@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 лютого 2021 16:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 18 лютого 2021 13:38 |
Очікувана вартість: | 1 008 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 080,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
ДК 021:2015, код 09110000-3 – Тверде паливо (пелети паливні з лушпиння соняшника в гранулі). Категорія Замовника: відповідно до пункту 3 частини 4 статті 2 Закону: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті, а саме: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків. Місцезнаходження: Україна, 27110, Кіровоградська обл., Новоукраїнський р-н, село Глодоси, вул.Центральна, будинок 41. Мова складання документів: українська. Розмір, вид та умови тендерного забезпечення: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: банківської гарантії із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації та оголошенні про закупівлю. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені розділом 3 глави 2 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». А також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення забезпечення тендерної пропозиції згідно ч.3 ст.25 Закону. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – не перевищує 3% очікуваної вартості закупівлі та складає: 30 000,00 грн. (тридцять тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Окрім цього, банківська гарантія повинна містити умову, що замовник набуває права стягнення коштів за наслідками настання випадків, що передбачені ч. 3 ст.25 Закону лише у випадку письмового звернення замовника до банку-гаранта в строк, що не перевищує 5 робочих днів з дати, коли замовнику стало відомо про відповідний юридичний факт Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу або під поруку уповноваженої особи учасника чи засновника учасника відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту з підтвердженням повноважень уповноваженої особи від банку, що видав таку гарантію (детально в тендерній документації)
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
360 т
Пелети паливні з лушпиння соняшника в гранулі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27110, Україна, Кіровоградська область, Новоукраїнський р-н, село Глодоси, вул.Центральна, будинок 41. За адресою підпорядкованих закладів, що на балансі Комунальної установи «Центр обслуговування закладів соціально – культурної сфери» відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту виконавчого комітету Глодоської сільської ради Новоукраїнського району Кіровоградської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Здійснення оплати відбувається після фактичного споживання/отримання товару у 100% розмірі на підставі надісланого рахунку/видаткової накладної для оплати. Обсяги споживання товару підтверджуються складеним Сторонами актом приймання-передачі товару. Оплата рахунка/видаткової накладної Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку/видатковій накладній, який/яка не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання рахунку/видаткової накладної Споживачем. Передбачається можливість відтермінування платежу до 30 календарних днів з дати підписання акту приймання-передачі товару Сторонами. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 лютого 2021 17:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 лютого 2021 16:32 |
ТД -пелети 02.02.2021.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 лютого 2021 13:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "КРАВЧЕНКО ВІТАЛІЙ ДМИТРОВИЧ " |
995 040,00
UAH з ПДВ
|
995 040,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП НЕТУДИХАТА О. А. |
1 004 400,00
UAH з ПДВ
|
1 004 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КРАВЧЕНКО ВІТАЛІЙ ДМИТРОВИЧ " #2639805675 |
Переможець |
995 040,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2021 15:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2022 14:39
|
Електронний підпис | укладений |
24 вересня 2021 12:24
|
Дод угода Кравченко.jpg | зміни до договору |
24 вересня 2021 12:05
|
Електронний підпис | укладений |
13 липня 2021 15:10
|
Додаткова угода.jpg | зміни до договору |
13 липня 2021 15:03
|
Електронний підпис | укладений |
13 липня 2021 11:48
|
scanittдодаткова угода _ 79-pro.pdf | зміни до договору |
13 липня 2021 11:00
|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2021 11:20
|
Договір про закупівлю | укладений |
12 березня 2021 10:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умовии, що така зміна не призведе до збільшенняя суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | №35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 79 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна назви |
Номер договору про закупівлю: | №35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 78 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди розірвати Договір. Сума Договору: 133791.42 грн. Більш детально в додатковій угоді. |
Номер договору про закупівлю: | №35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 100 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |