Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Очікувана вартість
199 500,00 UAH
UA-2021-02-02-010847-a 1cfdcba6ddf84e50bffe9cd11d07f663
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соколенко Алла Степанівна

380444018471 balitski05@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дитячий спеціалізований санаторій "Ялинка" Територіального медичного об'єднання "САНАТОРНОГО ЛІКУВАННЯ" у місті Києві
Код ЄДРПОУ: 05415970
Місцезнаходження: 04075, Україна , Київська обл., Київ, Пуща - Водиця, 7-ма лінія
Контактна особа: Соколенко Алла Степанівна
380444018471
balitski05@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 лютого 2021 14:44
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 лютого 2021 13:00
Початок аукціону: 17 лютого 2021 13:10
Очікувана вартість: 199 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 997,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
49 штуки
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, м. Київ, м. Київ, Пуща - Водиця, 7-ма лінія
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 березня 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 25 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 лютого 2021 12:59
Оолошення медичні меблі.docx
02 лютого 2021 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2021 12:59
Оолошення медичні меблі.docx
02 лютого 2021 15:04
Оолошення медичні меблі.docx
02 лютого 2021 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер под АТОН
Дата подання: 02 лютого 2021 20:56
Дата відповіді: 03 лютого 2021 16:03
Ув. Заказчик, Ваше тендерное задание нескрываемо написано под АТОН с уникализацией в виде антибактериальной противовоспалительной краски. Однако позиции "Тримач рулоних простирадл ДПк " нет в номенклатуре этого предприятия. Это позиция производства завода "ОМЕГА" г. Запорожье. Она же на фото. Как будете выходить из положения, не находя ее в Декларации соответствия и высновке СЭС Вашего договорняка? Проследим за результатами тендера.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» при публікації оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Замовником обов’язково зазначається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Разом з тим Законом не обмежується право Замовника вказати у вимогах до предмета закупівлі конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Положення про прийняття аналогів та/або еквівалентів при поданні пропозицій є правом Замовника.

Встановлення вимог до технічних характеристик предмета закупівлі згідно положень Закону не вважається дискримінаційними вимогами.
Аналог
Дата подання: 04 лютого 2021 18:42
Дата відповіді: 05 лютого 2021 11:26
Доброго дня !!! Чи будете Ви приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі?
Відповідь: Під час визначення кваліфікації переможця будуть розглядатися всі подані пропозиції

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-02-010847-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "IP COM", Код ЄДРПОУ:32338465
Дата подання: 01 березня 2021 14:58
Вимога скасувати рішення про визначення переможця на підставі невідповідності технічним вимогам
Шановний Замовнику, інформація, надана у складі пропозиції, а саме у протоколі випробувань № 120/RAL 9003+9016 від 30.09.2019р. не відповідає діючим стандартам, які підтверджують визначення біоцидних властивостей зразку фарби RAL 9003 (для металевих виробів в тому числі.)
Термін дії стандарту ISO 22196:2007 «Пластмаси. Вимірювання противобактериальной активності на пластмасових поверхнях» завершився 21.07.2011 року, натомість вступив в дію новий стандарт ISO 22196:2011 «Вимірювання антибактеріальної активності на поверхні пластмас та інших непористих матеріалів».
Виходячи з цього, протокол випробувань № 120/RAL 9003+9016 від 30.09.2019р., виданий на відповідність не діючому вже 8 років стандарту, не може бути документом, який обгрунтовано, у відповідності до норм и правил чинного законодавства України, підтверджує біоцидні властивості зразку фарби RAL 9003.
На підставі вищенаведеного, вимагаємо скасувати рішення згідно Протоколу прийняття рішення уповноваженою особою про визначення Переможця № 22 від 25.02.2021р. про визначення переможцем закупівлі ПП «Атон» та відхилити пропозицію, як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, на підставі п.1 ч.13 ст.13 Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 березня 2021 09:59
Шановний Учасник, ми не бачимо підстав ставити під сумнів компетентність фахівців Інституту мікробіології і вірусології ім.Д.К.Заболотного Академії Наук України та офіційно наданий ними висновок, щодо біоцидних властивостей фарби (Протокол випробувань № 120/RAL 9003+9016 від 30.09.2019р.). Як вказано в цьому "Протоколі,,," випробування були проведені безпосередньо згідно JIS Z 2801, на базі якого були створені стандарти ISO22196 в редакціях 2007 та 2011 років, про які ви пишете.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 лютого 2021 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Пушня Марина Костянтинівна" 165 000,00
UAH з ПДВ
149 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "IP COM" 188 931,00
UAH з ПДВ
149 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Атон 199 127,00
UAH з ПДВ
188 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2021 09:48
Електронний підпис
11 лютого 2021 09:45
Договір.docx
10 лютого 2021 16:03
Електронний підпис
10 лютого 2021 15:50
Електронний підпис
10 лютого 2021 15:45
Інн код. для торгів.pdf
10 лютого 2021 15:43
Паспорт стул СД.doc
10 лютого 2021 15:38
Украина Паспорт СИ-5.docx
10 лютого 2021 15:31
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

15 лютого 2021 05:44
Електронний підпис
15 лютого 2021 05:44
Електронний підпис
15 лютого 2021 05:42
Цінова пропозиція.pdf
15 лютого 2021 05:42
Специфікація.pdf
15 лютого 2021 05:42
Сертифікат ІSО 9001.pdf
15 лютого 2021 05:42
Сертификат ИСО 14001-2015.PDF
15 лютого 2021 05:42
Проєкт договору.pdf
15 лютого 2021 05:42
Паспорти на товар.pdf
15 лютого 2021 05:42
Копія свідоцтва ПДВ.pdf
15 лютого 2021 05:42
Витяг ЄДР (копія).pdf
15 лютого 2021 05:42
Висновок СЕС.pdf

Публічні документи

10 лютого 2021 18:45
Електронний підпис
10 лютого 2021 18:29
Цінова пропозиція.PDF
10 лютого 2021 18:29
Технічне завдання.PDF
10 лютого 2021 18:29
Протокол.PDF
10 лютого 2021 18:29
Проект договору.PDF
10 лютого 2021 18:29
паспорта.PDF
10 лютого 2021 18:29
Новый ИСО.pdf
10 лютого 2021 18:29
НДС Витяг .jpg
10 лютого 2021 18:29
Наказ Укр.PDF
10 лютого 2021 18:29
Лист про реєстр.PDF
10 лютого 2021 18:29
Інфо про учасника.PDF
10 лютого 2021 18:29
Гигиены 2шт.pdf
10 лютого 2021 18:29
Гигиена.pdf
10 лютого 2021 18:29
Гарантійний лист 2.PDF
10 лютого 2021 18:29
Гарантійний лист 1.PDF
10 лютого 2021 18:29
Витяг з ЄДРЮО 2.jpg
10 лютого 2021 18:29
Витяг з ЄДРЮО 1.jpg
10 лютого 2021 18:29
Висновок.PDF
10 лютого 2021 18:29
Атон -Устав.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Пушня Марина Костянтинівна"

ТОВ "IP COM"

ПП Атон

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Пушня Марина Костянтинівна"
#2690006605
Відхилено 149 000,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2021 16:23
ТОВ "IP COM"
#32338465
Відхилено 149 400,00
UAH з ПДВ
23 лютого 2021 16:48
ПП Атон
#30228846
Переможець 188 320,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2021 12:18

Документи

22 лютого 2021 16:21
Електронний підпис

Документи

23 лютого 2021 16:27
Електронний підпис

Документи

25 лютого 2021 12:17
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2021 12:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Атон
#30228846
188 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 лютого 2021 12:17
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 16:01
Електронний підпис укладений
02 березня 2021 14:05
Договір № 2602-01.pdf укладений
02 березня 2021 14:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 187 357,00
UAH (в тому числі ПДВ 12 257,00 UAH)