Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Лиманське лісове господарство" |
Код ЄДРПОУ: | 00991717 |
Місцезнаходження: | 84404, Україна , Донецька обл., Лиман, вул. Костянтина Гасієва, буд. 1 "А" |
Контактна особа: |
Усенко Денис Миколайович +380626126964 leshoz.liman@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 лютого 2021 14:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 лютого 2021 14:46 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2021 13:41 |
Очікувана вартість: | 36 441 613,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 364 416,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 180000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник може надати Підряднику попередню оплату за Договором, виходячи з вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (протягом 10 банківських днів з дня отримання фінансування на розрахунковий рахунок) терміном не більше трьох місяців з моменту її отримання Підрядником, у розмірі який не перевищує 30% від суми визначеної у п. 3.3.1 даного договору, одним платежем. Підрядник зобов'язується використати отриману попередню оплату на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання попередньої оплати. | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Оплата проводиться Замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Підрядника після підписання Сторонами акту виконаних робіт форми КБ-2В та довідок про вартість і витрати форми КБ-3 з відтермінуванням платежу до 120 календарних днів. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більше як 95% їх загальної вартості договірної ціни. Кінцеві розрахунки здійснюються у п’ятиденний термін після надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника, та після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт та реєстрації декларації про готовність об’єкта до експлуатації. | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 лютого 2021 14:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 лютого 2021 14:41 |
Додаток 5.doc | |
02 лютого 2021 14:41 |
Додаток 4.doc | |
02 лютого 2021 14:41 |
Додаток 3.doc | |
02 лютого 2021 14:41 |
Додаток 2.doc | |
02 лютого 2021 14:41 |
Додаток 1.doc | |
02 лютого 2021 14:41 |
ТД будівництво.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-14-000006 ● 346c2858930f45158a97458fdc6a814d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2021 13:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.06.2021 №386
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель згідно з додатком.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 14 червня 2021 року № 386
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2021-02-02-010712-а від 02.02.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументоване заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі На підставі, викладених у висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області про результати моніторингу закупівлі №UA-2021-02-02-010712-a та положень частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Державне підприємство “Лиманське лісове господарства” повідомляє про наступне: У відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) тендерним комітетом Державного підприємства “Лиманське лісове господарства” «02» лютого 2021 року через авторизований електронний майданчик Держзакупівлі.Онлайн було оприлюднено тендерну документацію та оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт: ДК 021:2015: 45210000-2 - Будівництво будівель (Будівництво лісового насіннєво-селекційного центру з метою відтворення природних екологічних систем, за адресою: Донецька область, місто Лиман, вулиця Лісників, садиба лісництва) Відповідно до змісту висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області про результати моніторингу закупівлі №UA-2021-02-02-010712-a за результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог пункту дев’ятого частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів, не зазначив інформацію щодо виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій. За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, правомірності внесення змін до договору, – порушень не встановлено. Відповідно до положень частини 8 статті 8 Закону Замовник торгів вважає за необхідне надати аргументовані заперечення до висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області про результати моніторингу закупівлі №UA-2021-02-02-010712-a наступного змісту: Щодо порушення пункту дев’ятого частини другої статті 21 Закону, Перш за все слід зазначити, що відповідно до абзацу першого частини першої статті 10 Закону та Наказу Мінекономрозвитку “Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі” від 11.06.2020 № 1082 замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію – не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій. Згідно з порядком функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 (далі - порядок), адміністратор системи (далі — адміністратор) — юридична особа, визначена Мінекономрозвитку (Уповноваженим органом) відповідальною за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу у складі системи визначено інформаційно-телекомунікаційну систему «ProZorro» за адресою в мережі інтернет: www. prozorro.gov.ua, а відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу — Державне підприємство «ПРОЗОРРО». Поряд з цим користувач — учасник, постачальник товарів, надавач послуг, виконавець робіт, замовник, централізована закупівельна організація, державні (зокрема казенні) та комунальні підприємства, їх дочірні підприємства, об’єднання підприємств, а також господарські товариства, державна або комунальна частка у статутному капіталі яких становить 50 і більше відсотків, орган оскарження, органи, які уповноважені здійснювати контроль у сфері закупівель, Казначейство та його територіальні органи в межах своїх повноважень та інші заінтересовані особи (абзац восьмий пункту 2 Порядку). Таким чином, оскільки відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу є ДП «ПРОЗОРРО», щодо технічних питань, у тому числі пов’язаних з реалізацією в системі вимог законодавства у сфері публічних закупівель, користувачам системи необхідно звертатись до зазначеного підприємства, як адміністратора системи. При цьому, виходячи зі змісту Порядку, оператор зокрема повинен забезпечувати усім користувачам на безоплатній основі інформаційну підтримку, рівний доступ до інформації про закупівлі, можливість вчинення усіх необхідних дій для проведення процедури закупівлі та виконання інших вимог, встановлених у Законі та безперебійний обмін інформацією з веб-порталом Уповноваженого органу Разом з тим, згідно з Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі (далі — Порядок розміщення інформації), затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 11.06.2020 № 1082, зокрема у разі технічного збою під час унесення та/або заповнення інформації через автоматизоване робоче місце, що призводить до того, що інформація не розміщується або не оприлюднюється на веб-порталі чи в електронній системі закупівель, замовник/ЦЗО/учасник/постачальник отримує технічну підтримку на авторизованому електронному майданчику, на якому здійснюється внесення та заповнення інформації документів, а орган оскарження та органи державного фінансового контролю - від адміністратора, відповідно до порядку, установленого Кабінетом Міністрів України. Просимо Вас звернути увагу на те, що станом на день подання оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі (далі - оголошення) нажаль, інтерфейс електронного майданчику та платформи ProZorro не передбачав технічної можливості заповнення (зазначення) таких пунктів як: вид та умови наданням забезпечення тендерних пропозицій. Технічні можливості оприлюднення в умовах оголошення розміру, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій на день подання оголошення було обмежено лише внесення розміру забезпечення тендерних пропозицій. При цьому, жодним нормативно – правовим актом не встановлено яким способом/ механізмом замовник оприлюднює відповідної вимоги Закону. Отже, виходячи з вищенаведеного Державне підприємство “Лиманське лісове господарства” надає аргументовані заперечення до висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області та повідомляє що, Замовником було дотримано всі вимоги законодавства під час проведення процедури закупівлі №UA-2021-02-02-010712-a, а відсутність технічної можливості заповнення всіх полів оголошення про проведення відкритих торгів на дату подання оголошення не може бути законною підставою для встановлення факту порушення законодавства у сфері публічних закупівель, оскільки замовник був фактично позбавлений права сформувати форму оголошення (шляхом заповнення полів на електронному майданчику) згідно встановленої форми, якої не існувало на дату подання оголошення. Також, зобов’язуємось дотримуватись законодавства у сфері Публічних закупівель та здійснювати заходи щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту дев’ятого частини другої статті 21 Закону, оскільки на теперішній час змінено інтерфейс вебпорталу уповноваженого органу в частині внесення інформації під час подання оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. З повагою! Директор ДП “Лиманський лісгосп” О.Б. Приходько
2021-07-01 14:35:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 лютого 2021 14:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" |
36 426 426,54
UAH з ПДВ
|
36 426 426,54
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЛДГРУП" |
36 440 000,00
UAH з ПДВ
|
36 440 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" #35174848 |
Переможець |
36 426 426,54
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2021 13:49
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 11:58
|
Електронний підпис | укладений |
08 червня 2021 11:48
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
08 червня 2021 11:43
|
Електронний підпис | укладений |
04 червня 2021 13:09
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
04 червня 2021 12:16
|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2021 13:43
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
30 березня 2021 13:41
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2021 16:05
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
18 березня 2021 16:02
|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2021 00:43
|
Договір | укладений |
13 березня 2021 00:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 10-03/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна плану фінансування об'єкта на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 10-03/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна у реквізитах Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 10-03/21 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Сторін |
Номер договору про закупівлю: | 10-03/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додоткова угода 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |