Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

здійснення юридичних дій від імені Замовника як позивач, відповідач, заявник, скаржник, стягувач, боржник
Очікувана вартість
49 900,00 UAH
UA-2021-02-02-004752-a 618ae9bf0baa4ea48e7490716e74285c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Ніколенко

+380512415537
+380512415601
giov.ek@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ" МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02007087
Місцезнаходження: 54058, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, м.Миколаїв, вул. Київська,1
Контактна особа: Світлана Ніколенко
+380512415537, +380512415601
giov.ek@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79110000-8: Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва


Річний план закупівель на 2021 р. Зміни
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 послуга
79110000 - 8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (здійснення юридичних дій від імені Замовника як позивач, відповідач, заявник, скаржник, стягувач, боржник)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54058, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Київська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

02 лютого 2021 11:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 лютого 2021 11:30
4-21ю.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Лушников В.П.
#2159017915
Переможець 49 900,00
UAH
02 лютого 2021 11:47

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 вересня 2021 23:20
ДУ №1до Договору №4.21ю від 01 02 2021 ФОП Лушников В П.PDF зміни до договору
30 вересня 2021 23:19
ДУ №1до Договору №4.21ю від 01 02 2021 ФОП Лушников В П.PDF зміни до договору
30 вересня 2021 23:19
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 11:48
4-21ю.pdf укладений
02 лютого 2021 11:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 4.2 Договору № 4/21ю від 01.02.2021.
Номер договору про закупівлю: 4/21ю
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/21ю
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML