Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали(7 найменувань)
Очікувана вартість
77 675,00 UAH
UA-2021-02-02-003760-a 13f59cb844144745a0c62ba118eab1ca
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Бабєоглу

+380974980894 babeoglu22@rambler.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИАЗОВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПРИАЗОВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01992943
Місцезнаходження: 72401, Україна , Запорізька обл., смт. Приазовське, вул. Покровська, буд. 33
Контактна особа: Людмила Бабєоглу
+380974980894
babeoglu22@rambler.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 лютого 2021 10:51
Звернення за роз’ясненнями: до 08 лютого 2021 10:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 лютого 2021 10:31
Початок аукціону: 16 лютого 2021 11:47
Очікувана вартість: 77 675,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 388,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 упаковка
Калоприймач стомічний однокомпонентний, відкритий не прозорий, розмір для вирізання 12-75 мм, (код 17450,17500) №30
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72401, Україна, Запорізька область, смт Приазовське, вул.Покровська,33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
54 штуки
Сечоприймач «Волес» 0,75 л з отвором для зливу,ст.інд.уп.,імп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72401, Україна, Запорізька область, смт Приазовське, вул.Покровська,33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
9 штуки
Сечоприймач «Волес» 2,0 л з отвором для зливу,ст.інд.уп.,імп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72401, Україна, Запорізька область, смт Приазовське, вул.Покровська,33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
45 упаковка
Підгузки для дорослих , розмір L, № 30
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72401, Україна, Запорізька область, смт Приазовське, вул.Покровська,33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
9 упаковка
Підгузки для дорослих , розмір L,трусики № 30
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72401, Україна, Запорізька область, смт Приазовське, вул.Покровська,33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
29 упаковка
Підгузки для дорослих , розмір М № 30
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72401, Україна, Запорізька область, смт Приазовське, вул.Покровська,33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
6 упаковка
Підгузки дитячі , розмір 7 № 30
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72401, Україна, Запорізька область, смт Приазовське, вул.Покровська,33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 лютого 2021 10:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 лютого 2021 10:51
Проект договору.doc
02 лютого 2021 10:51
Медико-технічні характеристики.docx
02 лютого 2021 10:51
Форма Цінової пропозиції.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-02-003760-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА ", Код ЄДРПОУ:23291827
Дата подання: 17 лютого 2021 16:47
Щодо неправомірної дискваліфікації
Шановний Замовнику! Відповідно до Вашого рішення (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою КНП "Приазовська ЦРЛ") було ухвалено відхилити пропозицію Приватного виробничо-комерційного підприємства "Валлента" у зв'язку: 1) "у пункті 1 цінової пропозиції пропонується "Калоприймач стомічний однокомпонентний, відкритий не прозорий, розмір для вирізання 12-75 мм, (код 17450,17500) №30", дві позиції калоприймачів різного найменування та технічних характеристик, згідно наданих сертифікатів. Не надано жодного листа-роз'яснення, який калоприймач мався на увазі при поданні тендерної документації чи порівняльної таблиці, згідно п.5 "Медико-технічні характеристики" тендерної документації Замовника; а також запропонована ціна на калоприймач значно вища від очікуваної ціни закупівлі" - ПВКП "Валлента" повністю не погоджується з даною притензією, так як, по перше, у ціновій пропозиції вказані найменування згідно найменувань, які були визначені ЗАМОВНИКОМ, при цьому Замовник ніде в тендерній документації не вказує, що найменування у ціновій пропозиції повинні бути вказані саме так, як прописано у виробника (самовільно вказавши найменування згідно найменувать виробника також могло б призвести до дискваліфікації, адже найменування не відповідає умовам тендерної документації); по друге, вказано, що пропонується два різних калоприймача з різними характеристиками та неможливо визначити товар, який буде поставлятися, але Ви самі вказали два різних калоприймача в одному пункті, відповідно змінювати характеристики, найменування ми не вправі, адже це також може стати причиною дискваліфікації, до того ж з приводу даної позиції Ви самі вводите в оману учасників і не зрозуміло, який саме товар Вам необхідно і що саме Ви будете замовляти (адже замовлення може відбуватися як по характеристикам, так і по коду товару); по третє, ми не зобов'язані були надавати листи-роз'яснення чи порівняльні таблиці, так як ми не пропонували еквівалент (згідно Медико-технічним характеристикам п.5 В РАЗІ ПОДАЧІ ЕКВІВАЛЕНТУ ТОВАРУ, Учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначений в документації...), запропонований товар повністю відповідає вказаним характеристикам (спираючись на надані документи); по четверте, очікувана ціна закупівлі складає 77 675 гривень 00 копійок, а ціна нашої пропозиції 73 817 гривень 00 копійок - явно наша пропозиція не перевищує очікуваної вартості (хочемо зазначити, що сама система не допускає встановлення ціни більшої, ніж встановлено Замовником, адже це державні закупівлі, а не комерційні), якщо Вас не влаштовує ціна саме на калоприймач, то не достатньо аргументації з Вашого боку щодо завищеної ціни, адже не зрозуміло, що саме малося на увазі "очікувана ціна закупівлі" (також зазначаємо, що в Тендерній документації відсутній очікуваний розподіл всієї суми 77 675 гривень 00 копійок між всіма позиціями); 2) "у пункті 4,5,6,7 ціновій пропозиції пропонується "Підгузки для дорослих , розмір L, № 30, Підгузки для дорослих , розмір L,трусики № 30, Підгузки для дорослих , розмір М № 30, Підгузки дитячі , розмір 7 № 30" Згідно наданих документів учасника, надано сертифікати на дві торгові марки Seni, Tena, Libero, як ЕКВІВАЛЕНТ, але в складі цінової пропозиції незрозуміло, що саме пропонує учасник, згідно наданих сертифікатів та запропонованих цін без указання торгової марки в ціновій пропозиції" - згідно даного хочемо повідомити наступне: по перше, ми не пропонували Вам еквівалентів, так як конкретних торгових марок, характеристик не було вказано, по друге, тендерною документацією не вимагалося вказувати конкретну марку в ціновії пропозиції. У зв'язку з вищевикладеним, вимагаємо переглянути рішення щодо дискваліфікації пропозиції ПВКП "Валлента" та повернути на розгляд нашу пропозицію. В іншому випадку ми будемо звертатися до громадських огранізації, щоб звернули увагу на діяльність Вашого закладу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 лютого 2021 14:02
Шановний учаснику! Запропонована ціна на калоприймачі 17450,17500 майже на 40 % вища від ціни закупівлі кало приймачів лікарнею у грудні 2020 року;
У позиціях 4,5,6,7 Медико-технічних характеристик «Підгузки для дорослих , розмір L, № 30, Підгузки для дорослих , розмір L,трусики № 30, Підгузки для дорослих , розмір М № 30 Підгузки дитячі , розмір 7 № 30», не вказані торгові марки для того , щоб обрати найвигіднішу пропозицію , а це насамперед співвідношення ціни та якості підгузок . Так як закупівля проводиться за кошти місцевого бюджету ( кошти ОТГ) цільове фінансування для закупівлі підгузок хворим з інвалідністю (онкохворим) . Ціль закупівлі забезпечення усіх хворих якісними та доступними по ціні підгузками . Але в складі цінової пропозиції незрозуміло, які саме підгузки за вказаними цінами пропонує учасник. Адміністрація лікарні має досвід негативних відгуків від хворих за якість підгузок деяких торгівельних марок, а по пропозиції учасника неможливо визначити які підгузки він пропонує , адже ціна є , чому не вказана торгівельна марка фактично запропонованого товару. Які підгузки запропоновані в вашій пропозиції? У зв'язку з вищевикладеним, ми не можемо повернути на розгляд вашу пропозицію.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-02-02-003760-a.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА ", Код ЄДРПОУ:23291827
Дата подання: 18 лютого 2021 15:26
Дискваліфікація
Шановний Замовнику! Досліджуючи деякі факти, нас все більше з'являється підозр щодо змови між Замовником та Учасником 2: 1. місцезнаходження Замовника та Учасника 2 - Запоріжжя; 2. спочатку Замовник приймає рішення про визначення переможцем Учасника 2, а вже потім надає відповідь на скаргу, тобто заздалегідь було визначено переможця; 3. щодо цін на калоприймачі чи підгузки - повторюємо, що Вами не було встановлено граничних меж у ціновій категорії для кожного конкретного найменування, загальну суму бюджету ми не перевищили і маємо нижчу ціну, аніж в Учасника 2 (і першочергово мали значно меншу ціну, аніж Учасник 2); 4. щодо позицій 4,5,6,7 - Вами не було вказано у тендерній документації конкретних характеристик, торгових марок, які задовольняють хворих і не мають негативних відгуків, запропоновані підгузки є якісними, що підтверджується деклараціями, сертифікатами, висновками; 5. щодо виразу " Ціль закупівлі забезпечення усіх хворих якісними та доступними по ціні підгузками" - Ви збираєтеся перепродавати хворим підгузки чи надавати безкоштовно, відповідно до проведеної закупівлі (???); 6. щодо "нерозуміння" запропонованої продукції, хочемо повідомити, що Вами не було вказано, що ми маємо вказати точне найменування та Замовник має право у випадку, коли не зрозуміла надана інформація звернутися до Учасника за роз'ясненнями. На основі вищевикладеного повторно вимагаємо переглянути своє рішення щодо дискваліфікації нашої пропозиції або відмінити процедуру закупівлі у зв'язку з виявленими порушеннями з боку Замовника.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 лютого 2021 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " 74 984,22
UAH
73 817,00
UAH
Документи
ТОВ ЦЕНТР ДІНА 77 654,00
UAH
73 999,00
UAH
Документи

Публічні документи

15 лютого 2021 10:15
Електронний підпис
15 лютого 2021 10:14
Документи на товар ч 2.pdf
15 лютого 2021 10:14
Документи на товар ч 1.pdf
15 лютого 2021 10:14
Установчі документи.pdf
15 лютого 2021 10:14
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

11 лютого 2021 14:14
Електронний підпис
11 лютого 2021 14:13
щодо платника податку.pdf
11 лютого 2021 14:13
Ч.1_ ч.2 Ст.17 п.5_6_12_13.pdf
11 лютого 2021 14:13
Цінова пропозиція.pdf
11 лютого 2021 14:13
Тех.характ. подг.трусы.PDF
11 лютого 2021 14:13
Тех.характ. детск.подг..PDF
11 лютого 2021 14:13
Статут.pdf
11 лютого 2021 14:13
Ст.17 нова редакція.pdf
11 лютого 2021 14:13
Протокол_03-11-2_от_03.11.14.PDF
11 лютого 2021 14:13
Протокол признач дир.PDF
11 лютого 2021 14:13
Проект договору Ц.Д..pdf
11 лютого 2021 14:13
Працівники довідка.pdf
11 лютого 2021 14:13
Наказ .PDF
11 лютого 2021 14:13
Керівн. з експ..PDF
11 лютого 2021 14:13
довідка ліценз.pdf
11 лютого 2021 14:13
Декларац.633.PDF
11 лютого 2021 14:13
Деклар.відпов. сечопр..PDF
11 лютого 2021 14:13
Відпов.підг.трусики.PDF
11 лютого 2021 14:13
Відпов.підг.для дор..PDF
11 лютого 2021 14:13
Відпов. підг.дитячі.PDF
11 лютого 2021 14:13
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
11 лютого 2021 14:13
Витяг ЄДРПОУ.pdf
11 лютого 2021 14:13
Висновок підг.дорослі.PDF
11 лютого 2021 14:13
Виписка з ЄДР.PDF
11 лютого 2021 14:13
Scan ГЛ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "

ТОВ ЦЕНТР ДІНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "
#23291827
Відхилено 73 817,00
UAH
17 лютого 2021 15:31
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ ЦЕНТР ДІНА
#31222520
Переможець 73 999,00
UAH
18 лютого 2021 10:07

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " #23291827

№ рішення у справі

72/29-р/к

Дата рішення у справі

14.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

18 лютого 2021 10:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2021 10:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЦЕНТР ДІНА
#31222520
73 999,00
UAH
Документи

Документи

18 лютого 2021 10:07
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 19 лютого 2021 09:11
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Медико-технічні ,якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі не містить детальної характеристики /опису предмету закупівлі
Документи:
19 лютого 2021 09:11
Електронний підпис
19 лютого 2021 09:09
протокол відміни торгів.doc