Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з водопостачання за адресою: м. Кролевець, вул.Європейська, 11
Очікувана вартість
1 773,00 UAH
UA-2021-02-02-003084-c 74033d670b5f44569572b0509d52f32c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кісельова Наталія Леонідівна

+380997975209 nataleeya1976@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДПС у Сумській області
Код ЄДРПОУ: 43995469
Місцезнаходження: 40009, Україна , Сумська обл., Суми, Іллінська, 13
Контактна особа: Кісельова Наталія Леонідівна
+380997975209
nataleeya1976@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
необхідність застосування переговорної процедури по предмету «Послуги з централізованого водопостачання та водовідведення» (ДК 021:2015 65110000-7 «Розподіл води») обумовлена абз. 4 п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону, оскільки роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання через відсутність конкуренції з технічних причин, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником. Частиною другою статті 5 Закону України «Про природні монополії» передбачено, що перелік суб'єктів природних монополій складається та ведеться Антимонопольним комітетом України (далі також – АМКУ) відповідно до його повноважень. Згідно з розпорядженням АМКУ від 28.11.2012 № 874-р «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб'єктів природних монополій», перелік суб'єктів природних монополій складається, ведеться АМКУ і в установленому порядку розміщується на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua). За даними офіційного веб-сайту АМКУ Комунальне підприємство "Кролевецьводоканал" внесено до зведеного Переліку суб’єктів природних монополій станом на 31.12.2020 р. на централізоване водопостачання та водовідведення. Статтею 1 Закону України «Про природні монополії» встановлено, що природна монополія – стан товарного ринку, при якому задоволення попиту на цьому ринку є більш ефективним за умови відсутності конкуренції внаслідок технологічних особливостей виробництва (у зв’язку з істотним зменшенням витрат виробництва на одиницю товару в міру збільшення обсягів виробництва), а товари (послуги), що виробляється суб’єктами природних монополій, не можуть бути замінені у споживанні іншими товарами (послугами), у зв’язку з чим попит на цьому товарному ринку менше залежить від зміни цін на ці товари (послуги), ніж попит на інші товари (послуги). Згідно зі зведеним переліком суб’єктів природних монополій, (єдиний можливий постачальник – природній монополіст Комунальне підприємство "Кролевецьводоканал" (41300, Сумська область, м. Кролевець, вул. Шевченка, 16), який належить до суб’єктів природних монополій розподілу води (централізоване водопостачання та водовідведення) та займає монопольне становище на ринку на територіальних межах м. Кролевець Сумської області в межах діючих мереж. Ураховуючи зазначене, надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення може бути здійснено замовнику виключно Комунальним підприємством "Кролевецьводоканал".

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 лютого 2021 17:30
Оскарження наміру укласти договір: 13 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65110000-7: Розподіл води


Послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 м.куб
Ціна за одиницю: 39.4UAH з ПДВ
Послуги з водопостачання за адресою: м. Кролевець, вул.Європейська, 11
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41300, Україна, Сумська область, місто Кролевець, вулиця Європейська, буд. 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 65110000-7 — Розподіл води

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за послуги здійснюються згідно Актів наданих послуг протягом 5-ти банківських днів з дати отримання. Оплата послуг здійснюється після надходження з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок коштів на цілі, визначені договором. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

02 лютого 2021 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Кролевецьводоканал"
#33538957
Переможець 1 773,00
UAH з ПДВ
02 лютого 2021 17:30

Документи

02 лютого 2021 17:30
Електронний підпис
02 лютого 2021 17:27
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 лютого 2021 17:30

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Кролевецьводоканал"
#33538957
1 773,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 лютого 2021 17:30
Електронний підпис
02 лютого 2021 17:27
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 09:33
Електронний підпис укладений
16 листопада 2021 11:30
Додаткова угода _ 4.pdf зміни до договору
16 листопада 2021 11:26
Електронний підпис укладений
16 листопада 2021 09:42
Додаткова угода _ 4.pdf зміни до договору
16 листопада 2021 09:05
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2021 18:41
Додаткова угода _ 3.pdf зміни до договору
29 жовтня 2021 15:43
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2021 17:02
Додаткова угода _ 2.pdf зміни до договору
20 жовтня 2021 16:52
Електронний підпис укладений
31 серпня 2021 14:33
Додаткова угода _ 07-09.pdf зміни до договору
01 квітня 2021 09:40
Електронний підпис укладений
15 лютого 2021 08:40
Договір укладений
15 лютого 2021 08:37

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з водопостачання за адресою: м. Кролевець, вул.Європейська, 11 45 м.куб 39,40
UAH з ПДВ

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 вересня 2021 16:56
99,54 UAH UA868201720343160002000119288
ГУ ДПС у Сумській області
UA383375680000000260073102588
КП "Кролевецьводоканал"
Оплачений
30 листопада 2021 11:57
149,32 UAH UA868201720343160002000119288
ГУ ДПС у Сумській області
UA383375680000000260073102588
КП "Кролевецьводоканал"
Оплачений
16 грудня 2021 12:50
547,46 UAH UA868201720343160002000119288
ГУ ДПС у Сумській області
UA383375680000000260073102588
КП "Кролевецьводоканал"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна тарифів на послуги відповідно до рішення Виконавчого комітету Кролевецької міської ради № 25 від 26.02.2021
Номер договору про закупівлю: 01/33
Договір:
Номер додаткової угоди: 07/09
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі та ціни у зв'язку зі зменшенням бюджетних призначень
Номер договору про закупівлю: 01/33
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів споживання
Номер договору про закупівлю: 01/33
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу споживання
Номер договору про закупівлю: 01/33
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягу закупівлі
Номер договору про закупівлю: 01/33
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з водопостачання за адресою: м. Кролевець, вул.Європейська, 11 16 м.куб 49,77
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 796,32
UAH (в тому числі ПДВ 132,72 UAH)