Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

заправка картриджу
Очікувана вартість
900,00 UAH
UA-2021-02-02-003063-a c43796bb7b1a4c59a7a7deb5bbf705bb
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Мацюк

+380669580714 irc.myrnograd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР" МИРНОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42196645
Місцезнаходження: 85323, Україна , Донецька обл., м. Мирноград, ВУЛ. ДАРКО, буд. 14
Контактна особа: Ганна Мацюк
+380669580714
irc.myrnograd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


послуги повинні відповідати діючим вимогам до офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 роботи
заправка картриджу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85323, Україна, Донецька область, м.Мирноград, вул.Дарко 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

02 лютого 2021 10:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФО-П Алексєєнко Андрій Юрійович
#2785908458
Переможець 900,00
UAH
02 лютого 2021 10:29

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 липня 2021 09:32
001.jpg зміни до договору
15 липня 2021 09:27
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2021 09:20
заправка принтера — копия.docx зміни до договору
05 липня 2021 09:16
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 10:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми договору у звязку з збільшенням робіт
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML