Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт ділянки дороги по вул. Шевченка (від вул. Троїцької і до кінця) в м. Миргород Полтавської області»
Очікувана вартість
1 074 000,00 UAH
UA-2021-02-02-000979-a 0a992d84f8544a17a5a22fac17d63b34
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Степура

+380535552700 stepura_ol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ капітального будівництва Миргородської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38468277
Місцезнаходження: 37600, Україна , Полтавська обл., м. Миргород, вул. Якова Усика, буд. 7
Контактна особа: Ольга Степура
+380535552700
stepura_ol@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 лютого 2021 09:13
Звернення за роз’ясненнями: до 08 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 лютого 2021 00:00
Початок аукціону: 16 лютого 2021 11:55
Очікувана вартість: 1 074 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 370,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Номенклатура відповідає коду ДК.
Мова закупівлі - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт ділянки дороги по вул. Шевченка (від вул. Троїцької і до кінця) в м. Миргород Полтавської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37600, Україна, Полтавська область, м. Миргород, вул. Шевченка (від вул.Троїцької і до кінця)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок проводиться Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання останнього акта здавання-приймання виконаних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3) і рахунків приймання-передачі виконаних робіт, по надходженню фінансування. У зв’язку із набранням чинності постанови Кабінету Міністрів України від 02.12.2020 року №1198 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 і від 22 липня 2020 р. № 641» та забороною на період дії карантину здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, а Державній казначейській службі здійснення відповідних платежів, крім випадків, передбачених законом, на період дії карантину авансові платежі призупинені. У випадку завершення дії карантину та скасування дії вищевказаної постанови КМУ, на вимогу Підрядника буде можлива попередня оплата робіт, що закуповуються за бюджетні кошти, у розмірі, що не перевищує 30 % від загальної суми Договру. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 лютого 2021 11:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2021 11:09
Додаток 3 лист-згода.docx
02 лютого 2021 09:13
Додаток 2 Пропозиція.docx
02 лютого 2021 09:13
Оголошення Капремонт ділянки дорги по вул. Шевченка.docx
02 лютого 2021 09:13
Додаток 5.docx
02 лютого 2021 09:13
Проект договору (ДОДАТОК 4).docx
02 лютого 2021 09:13
Додаток 1 Технічне завдання.docx
03 лютого 2021 11:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 лютого 2021 09:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2021 11:09
Додаток 3 лист-згода.docx
02 лютого 2021 09:13
Додаток 2 Пропозиція.docx
02 лютого 2021 09:13
Оголошення Капремонт ділянки дорги по вул. Шевченка.docx
02 лютого 2021 09:13
Додаток 5.docx
02 лютого 2021 09:13
Проект договору (ДОДАТОК 4).docx
02 лютого 2021 09:13
Додаток 1 Технічне завдання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

додаток №3
Дата подання: 03 лютого 2021 10:47
Дата відповіді: 03 лютого 2021 11:07
Доброго дня, підкажіть будь ласка, де знаходиться Додаток 3 до закупівлі? чи він доданий (завантажений)?
Відповідь: Добрий день!
Дякуємо Вам, шановний Учасник, за спостережливість!
Додаток №3 буде доданий до документації закупівлі найближчим часом, а строк подання пропозицій продовжений відповідно до абз. 4 ч.7 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі".
Про додаток №3
Дата подання: 03 лютого 2021 12:24
Дата відповіді: 03 лютого 2021 13:31
Добрий день. Відповідно до п. 14.7. оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник повинен надати лист-згоду на обробку персональних даних згідно додатку № 3. Разом з тим, надати копію паспорта де містяться персональні дані уповноваженої особи учасника вимагається лише для учасника - фізичної особи або фізичної особи-підприємця. У зв'язку з чим виникає питання, якщо учасник - юридична особа та у складі документів пропозиції не подає копію паспорту уповноваженої особи (бо це не вимагається), чи повинен такий учасник надавати лист-згоду на обробку персональних даних згідно додатку № 3?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учасник!
Відповідно до ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Разом з тим, закон не містить чіткого переліку даних про особу, які є персональними.
В цій закупівлі учасник - юридична особа подає у складі пропозиції документи, які підтверджують його повноваження щодо підпису: копію протоколу зборів засновників про призначення директора/президента/голови правління, виписку з нього, копію рішення установчих/загальних зборів, копію рішення єдиного засновника/учасника, або копію розпорядження міського голови, накази і т.п., в яких можуть міститись персональні дані.
Враховуючи все вищезазначене, вимога п.14.7 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме лист-згода на обробку персональних даних, є обов’язковою для ВСІХ учасників при поданні пропозиції.
Про скановані копії з оригіналу документів/формальні помилки/робітники
Дата подання: 03 лютого 2021 16:11
Дата відповіді: 03 лютого 2021 16:39
Вітаємо! Згідно до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі - "Всі визначені цією документацією оригінали документів, учасником завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканованої копії з оригіналу документу", при цьому "Усі сторінки пропозиції учасника процедури закупівлі повинні бути пронумеровані". Як учаснику виконати останню вимогу, якщо він збирається завантажити до системи сканованої копії документів, що будуть виготовлені з оригіналів? Чи буде вважатись формальною помилкою та обставина, що оригінали документів не будуть пронумеровані? Крім того, у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі відсутня інформація про перелік формальних помилок, допущення яких не призведе до відхилення пропозицій Учасників. Також, просимо звернути увагу на додаток № 5 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині, що стосується працівників відповідної кваліфікації. Оскільки замовником не визначено достатньої кількості робітників, які будуть або повинні залучатись до виконання робіт, дана вимога може тлумачитись суб'єктивно. На практиці непоодинокі випадки, коли замовники встановлювали подібну вимогу у тендерній документації/оголошені про проведення спрощеної закупівлі, після чого відхиляли тендерні пропозиції/пропозиції учасників мотивуючи це тим, що тієї кількості робітників, що подані учасником у складі документів тендерної пропозиції/пропозиції для надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі - недостатньо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учасник!
1) Досягти даної мети можливо декількома способами: 1 – за допомогою редактора документів формату PDF, 2 – шляхом зняття копії з оригіналу документу, нумерації згідно з задумом Учасника, сканування пронумерованого документу і завантаження в ЕСЗ.
2) Сфера застосування наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» - документи, подані у складі тендерної пропозиції (процедури закупівлі відповідно до ст. 13 Закону України «Про публічні закупівлі»). Дана закупівля є спрощеною та такою, сфера дії наказу №710 на яку не розповсюджується.
3) Замовник у таблиці 5.1 додатку №5 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі не зазначає конкретну кількість працівників для уникнення дискримінації учасників. Учасник самостійно , на свій розсуд визначає кількість працівників, яких буде достатньо для виконання робіт, зазначених в технічному завданні до оголошення (додаток №1).
PDF файли
Дата подання: 03 лютого 2021 17:38
Дата відповіді: 04 лютого 2021 08:43
Дякуємо за відповіді. Вони є дуже вичерпні та змістовні. У свою чергу звертаємо Вашу увагу, що відредаговані PDF файли із додаванням нумерації сторінок, у яких будуть міститься скановані копії документів, що виготовлені з оригіналів - не будуть відповідати таким оригіналам бо має місце їх редагування, іншими словами підроблення. Другий запропонований Вами спосіб не вирішує дану проблему, оскільки учаснику все одно доведеться завіряти належним чином копії документів та сканувати їх у PDF файли. Зрештою, щоб уникнути непорозумінь, доречно було б виключити вимогу про "нумерацію сторінок", тим більше на зміст пропозицій така вимога жодним чином не пливає.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Шановний Учасник, дякуємо Вам за відгук та інформуємо про таке.
1) Ст. 358 Кримінального кодексу України - підроблення посвідчення або іншого документа, який видається чи посвічується підприємством, установою, організацією, громадянином-підприємцем, приватним нотаріусом, аудитором чи іншою особою, яка має право видавати чи посвідчувати такі документи, і який надає права або звільняє від обов'язків, з метою використання його як підроблювачем, так і іншою особою, або збут такого документа, а також виготовлення підроблених печаток, штампів чи бланків підприємств, установ чи організацій незалежно від форми власності, а так само інших офіційних печаток, штампів чи бланків з тією самою метою або їх збут - караються штрафом до сімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Під офіційним документом слід розуміти документи, що містять зафіксовану на будь-яких матеріальних носіях інформацію, яка підтверджує чи посвідчує певні події, явища або факти, які спричинили чи здатні спричинити наслідки правового характеру, чи може бути використана як документи - докази у правозастосовчій діяльності, що складаються, видаються чи посвідчуються повноважними (компетентними) особами органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, юридичних осіб незалежно від форми власності та організаційно-правової форми, а також окремими громадянами, у тому числі самозайнятими особами, яким законом надано право у зв'язку з їх професійною чи службовою діяльністю складати, видавати чи посвідчувати певні види документів, що складені з дотриманням визначених законом форм та містять передбачені законом реквізити.
Під підробленням документа потрібно розуміти як повне виготовлення сфальсифікованого документа, так і часткову фальсифікацію змісту справжнього документа. В останньому випадку (так звана переробка) перекручення істини відбувається шляхом внесення у документ неправдивих відомостей (виправлення, внесення фіктивних записів, знищення частини тексту, витравлення, підчистка, змивання, підробка підпису, переклеювання фотографій, проставлення на документі відбитка підробленої печатки тощо).
Враховуючи вищезазначене, проставляння нумерації на виготовленій копії з оригіналу документа не доречно кваліфікувати як підроблення документа, оскільки основний його зміст не спотворюється (і, що головне, зміст оригіналу документа!), реквізити оригінала документа при цьому не змінюються.

2) Відповідно до ч. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимога Замовника про опис документів, що входять до складу пропозиції , та про нумерацію сторінок не є такою, яка обмежує конкуренцію та дискримінує учасників закупівлі, оскільки цю «вимогу» під силу виконати будь-якому учаснику.
Про редагування файлів
Дата подання: 04 лютого 2021 10:51
Дата відповіді: 04 лютого 2021 11:22
Доброго дня. Дуже дякуємо Вам за інформацію, що наведена у ст. 358 ККУ та за інформацію, яка міститься у коментарі до згаданої статті. Так, у зазначеному коментарі під поняттям "підробленням документа" розуміється повне виготовлення сфальсифікованого документа, так і часткову фальсифікацію змісту справжнього документа. В останньому випадку (так звана переробка) перекручення істини відбувається шляхом внесення у документ неправдивих відомостей (виправлення, внесення фіктивних записів, знищення частини тексту, витравлення, підчистка, змивання, підробка підпису, переклеювання фотографій, проставлення на документі відбитка підробленої печатки тощо). Просимо звернути Увагу, що "нумерація сторінок" є фіктивним записом і PDF файли, у яких будуть міститись скановані копії документів, що виготовлені з оригіналів і додатково матимуть нумерацію сторінок, тобто фіктивні записи - не відповідатимуть оригінальним документам.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановений Учасник!
Замовник не закликає Вас фальсифікувати документи! Нумерація сторінок копії документа не є підробленням документа в розумінні кримінального законоджавства України! Рекомендуємо Вам ще раз уважно перечитати дану статтю та коментар до неї!
Втім, Ви можете мати власну думку, яка може не збігатися з думкою Замовника.
Замовник не повинен впливати на прийняття рішення Учасником так само, як і Учасник не повинен впливати та тиснути на прийняття рішення Замовником, якщо воно (рішення) прийнято у відповідності до чинного законодавства!
Ще раз повторюємо, що дана умова не є такою, що обмежує конкуренцію, призводить до дискримінації учасників чи порушує законодавство у сфері пукблічних закупівель.
Вимога про нумерацію сторінок є законною, а ось шляхи для досягнення цієї мети учасники вибирають на власний розсуд.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-02-000979-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ", Код ЄДРПОУ:40675093
Дата подання: 18 лютого 2021 16:51
Вимога
ТОВ«ЄВРОБУД- ІНДУСТРІЯ»


УКРАЇНА, 18000, місто Черкаси,
бульвар Шевченка 145,
оф.222

Tел. 067-500-71-37
e-mail: euro-industry@ukr.net









ЄДРПОУ 40675093 LTD«EUROBUD-INDUSTRY»

UKRAINE, 18000, Cherkasy city,
Boulevard of Shevchenko, 145,
Of. 222

Teл.067-500-71-37
e-mail: euro-industry@ukr.net

р/р: UA873052990000026003011605847, АТ КБ «Приватбанк», код банку: 354347

Вих. № ____ від 18.02.2021 року

Відділ капітального будівництва
Миргородської міської ради
37600, Україна, Полтавська область,
м. Миргород, вул. Якова Усика, буд. 7

тел.+380535552700




Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ»
Місцезнаходження:
18000, м. Черкаси, бульвар Шевченка 145, оф.222
код ЄДРПОУ 40675093, тел. 067-500-71-37,
e-mail: euro-industry@ukr.net

Інформація про закупівлю:
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-02-000979-a
Предмет закупівлі: «Капітальний ремонт ділянки дороги по вул. Шевченка (від вул. Троїцької і до кінця) в м. Миргород Полтавської області »

ВИМОГА
на неправомірні дії Замовника
в частині відхилення пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт ділянки дороги по вул. Шевченка (від вул. Троїцької і до кінця) в м. Миргород Полтавської області»

Відділом капітального будівництва Миргородської міської ради (надалі за текстом - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу 02.02.2021 року було оголошено спрощену процедуру № UA-2021-02-02-000979-a на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт ділянки дороги по вул. Шевченка (від вул. Троїцької і до кінця) в м. Миргород Полтавської області» (надалі за текстом – процедура закупівлі).
Для участі у процедурі закупівлі надійшли пропозиції від наступних учасників:
1. ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ»;
2. ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «МИРГОРОДСЬКИЙ АГРОШЛЯХБУД».
За результатами електронного аукціону за предметом закупівлі, що відбувся 16.02.2021 року, пропозиція ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» визначена як найбільш економічно вигідною з ціною 961 230,00 грн. з ПДВ (надалі по тексту – пропозиція).
Згідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 15 від 17.02.2021 року по даній закупівлі (надалі по тексту – рішення), пропозиція ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» була відхилена, як така, що не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом закупівлі.
ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» категорично не погоджується з прийнятим рішенням Замовника про відхилення його пропозиції, вважає його неправомірним, необґрунтованим та таким, що порушує законні права та інтереси ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» як учасника процедури закупівлі.
Зокрема, під час розгляду пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» та в подальшому її відхилення, Замовник неповно з’ясував усі обставини та факти, дійшов хибного висновку надаючи правову оцінку документам, що подані у складі документів пропозиції та не врахував формальність допущених помилок при підготовці документів для участі у процедурі закупівлі, що вбачається з наступного.
Замовник, у своєму рішенні серед іншого зазначив наступне: - «… Учасник ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» у складі пропозиції на підтвердження п.14.10. вимог, вказаних в оголошенні, подав документи, які не мають юридичної сили, оскільки складені особою, яка на момент їх укладення не мала правового статусу директора товариства, і відповідно не могла вчиняти правочини від імені товариства..». Такий висновок Замовник робить виходячи з того, що акти прийому-передачі до договорів оренди транспортних засобів та/або машин (МАЗ 5516, Автогрейдер ДЗ-122-1-3, Екскаватор-навантажувач JCB-4СХ (договори посвідчені нотаріально)), підписані директором ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» Геращенко Юлією Миколаївною до моменту призначення її на посаду директором у відповідності до рішення Засновника ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» № 7 від 18.09.2017 року та наказу № 30-к про призначення директора від 02.10.2017 року.
По вищезазначеному вважаємо за необхідне пояснити наступне.
По-перше. Жодного правочину у розумінні Глави 16 «Правочини» Цивільного кодексу України до моменту призначення на посаду директором, Геращенко Юлія Миколаївна не вчиняла. У відповідності до судової практики акт прийому-передачі за договорами оренди не є правочином. Це підкріплюється і практикою Верховного Суду України, який у своїй постанові по справі № 910/12827/17 від 11 квітня 2018 року визначив, що акт приймання-передачі є лише одним із доказів, що підтверджує належне виконання особою свого зобов’язання з передачі, а тому вказаний акт приймання-передачі не має ознак правочину. У справі № 910/12258/17 Верховний Суд України, залишаючи без змін рішення судів попередніх інстанцій, визначив, що акти приймання-передачі не мають ознак правочину у розумінні статті 202 Цивільного кодексу України, а є лише первинними документами, тому не підлягають визнанню недійсними (Постанова ВСУ від 22.05.2018 у справі № 910/12258/17). У справі № 916/613/17 Верховний Суд України, визначив, що задоволення позову про визнання недійсним акта, підписаного на виконання умов договору, не може відновити права або законні інтереси позивача. Вказаний акт прийому-передачі майна не є правочином (Постанова ВСУ від 11.06.2018).
По-друге. Акти прийому-передачі до договорів оренди транспортних засобів та/або машин (МАЗ 5516, Автогрейдер ДЗ-122-1-3, Екскаватор-навантажувач JCB-4СХ на відміну від самих договорів не були нотаріально посвідчені і не є невід’ємними додатками до цих договорів, а лише первинними документами. Договори оренди на вищевказану техніку, що у свою чергу також підтверджено Орендодавцями (Власниками), листи – підтвердження (згоди) від яких надано у складі документів пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ», є діючими. Також, зазначені листи – підтвердження (згоди) у тому числі підтверджують факт передачі техніки за договорами оренди.
Крім того, у встановленому законом порядку дані договори недійсними визнані не були, а прострочення виконання зобов’язання в частині передачі техніки за актами прийому-передачі, шкоди Сторонам за договорами оренди не завдало. Разом з тим, первинні документи - акти прийому-передачі до згаданих договорів оренди підписані Геращенко Юлією Миколаївною зі сторони ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» після того, як її було призначено директором, а саме у жовтні 2017 року. При цьому, під час складання (оформлення) актів прийому-передачі до договорів оренди транспортних засобів та/або машин були допущені технічні описки (помилки) у даті їх складання. Це є формальною помилкою, ймовірність якої Замовник не врахував.
Ознакою формальної помилки при підготовці документів пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» або нечіткого формулювання вимоги, що міститься в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі за предметом закупівлі, є також вимога щодо погодження учасником процедури закупівлі форми Додатку № 4 до оголошення. Так, у п.14.11 оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом закупівлі Замовник встановив вимогу про надання учасниками процедури закупівлі листа-погодження з основними умовами проекту Договору (в довільній формі) у редакції, що викладена в Додатку № 4 оголошення про проведення закупівлі, у розділі «додатки до оголошення» поруч з Додатком №4 – Проект договору додатково зазначив, що «Форма погоджується Учасником та надається у складі пропозиції». Проте, яким чином дана форма погоджується не зазначив - чи у вигляді листа-погодження, чи шляхом подання у складі документів пропозиції заповненого проекту договору (по прикладу Додатку №2 до оголошення, коли Замовник вказав, що форма згідно додатку №2 заповнюється). Просимо звернути увагу, що у складі документів пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» міститься лист - погодження № 169 від 12.02.2021 року у довільній формі з основними умовами проекту договору, у якому ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» погоджується з основними умовами проекту договору (істотними та іншими умовами), у редакції, що викладена в Додатку 4 оголошення про проведення даної закупівлі. Більше того, у документі «ПРОПОЗИЦІЯ», який поданий у відповідності до Додатку № 2 до оголошення про проведення даної закупівлі міститься зобов’язання ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» щодо підписання договору із Замовником. Вважаємо, що за даних обставин, враховуючи нечітке формулювання вимоги, ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» у повній мірі підтвердило факт погодження з істотними та іншими умовами за формою проекту договору, що викладений Додатку № 4 оголошення про проведення даної закупівлі та зобов’язується укласти договір на умовах визначених проектом договору у разі визначення переможцем процедури закупівлі.
Просимо Замовника взяти до уваги усе вищевикладене та на майбутнє більш чітко формулювати вимоги до учасників. З метою уникнення необ’єктивного розгляду пропозицій учасників закупівель, у відповідності до ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» доречно включати до оголошення про проведення спрощених закупівель й іншу інформацію як-от інформацію про перелік формальних помилок, допущення учасниками яких не призведе до відхилення їх пропозицій або користатись своїм правом та звертатись за підтвердженням інформації наданої учасником до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.

Керуючись статтями 3, 5, 14, 29 закону України «Про публічні закупівлі»,

ПРОСИМО:
1. Задовольнити вимогу.
2. Прийняти рішення про скасування протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 15 від 17.02.2021 року в частині відхилення пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ».



Директор
ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» Ю.М. Геращенко
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 лютого 2021 15:43
Шановний Учасник!

За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Відповідно до абз.2 ч.14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
1. При розгляді пропозицій учасників, які надійшли та опубліковані в електронній системі закупівель, Замовник перевіряє всі документи, які учасник врахував за потрібне подати.
Перевіряючи документи ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» уповноважена особа виявила невідповідність в договорі оренди транспортних засобів екскаватора-навантажувача JCB-4x, МАЗ 5516, автогрейдера ДЗ-122-1-3, та актах приймання-передачі до них в частині зазначення директора (в договорі директором зазначено Ребрика Ф.В, а в актах прийманнях-передачі, які датовані ТИМ САМИМ числом, що і договір оренди відповідного транспортного засобу, директором зазначено Геращенко Ю.М.) Документів, які б підтвердили повноваження Геращенко Ю.М. як директора товариства станом на момент укладання вказаних договорів та актів приймання-передачі транспортних засобів (наприклад, довіреність) у складі пропозиції надано не було. Таким чином, переконатись у повноваженнях Геращенко Ю.М. як директора товариства при прийнятті орендованої техніки на свій баланс Замовник не міг. Ці дії могли б бути розцінені як підроблення офіційних документів, які посвідчують певні факти, що мають юридичне значення або надають певні права чи звільняють від обов'язків. Тому, шановний учасник, просимо вас взяти до уваги вищевикладене та на майбутнє уважніше продивлятись документи, які ви надаєте у складі пропозиції.
2. Сфера дії наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» - тендерна документація та тендерні пропозиції учасників (п.19 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»). Дана закупівля проводиться відповідно до ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», вона є спрощеною, яка, в свою чергу, не має «тендерної документації» в розумінні цього Закону. Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» не застосовується до спрощених закупівель.
3. Замовник не погоджується категорично з тим, що ненадання учасником погодженого в повному обсязі проекту договору з додатками (кожна сторінка) є формальною помилкою. Вимога Замовника «Додаток 4 – Проект договору» Форма погоджується учасником та надається у складі пропозиції» має суттєве значення. Замовнику надзвичайно важливо пересвідчитись, що Учасник надає згоду з договором саме в тій редакції, в тому обсязі і з тими вимогами, які викладені у додатку №4. Принципово важливо, щоб Учасник погодив не тільки істотні умови договору, а ДОГОВІР В ЦІЛОМУ, кожну сторінку. До того ж, додатком №1 до проекту договору є договірна ціна на виконання будівельних робіт (бланк), який так само потребує погодження. ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» додаток №1 до проекту договору погоджений не був, як і договір в цілому.

4. Якщо Учасник вважає, що якісь вимоги Замовника сформульовані не чітко, не зрозуміло, він має право звернутися із запитаннями, зауваженнями/ пропозиціями внести зміни до оголошення у період уточнення інформації, в порядку, передбаченому ч.7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» який завжди триває не менше трьох робочих днів.
Враховуючи все, зазначене вище, Замовник вважає, що рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» є законним, аргументованим, оскільки пропозиція даного учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Невідхилення даної пропозиції призвело б до порушення таких принципів здійснення публічних закупівель як недискримінація учасників, об’єктивне та неупереджене визначення переможця.

Шановний учасник, замовник нагадує, що відхилення пропозицій учасників, які не відповідають вимогам, вказаним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, є ОБОВ'ЯЗКОМ, а не правом замовника.

Документи подані скаржником

18 лютого 2021 16:50
Вимога Шевченка.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 лютого 2021 12:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ" 966 600,00
UAH з ПДВ
961 230,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИРГОРОДСЬКИЙ АГРОШЛЯХБУД" 1 006 958,40
UAH з ПДВ
966 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 лютого 2021 21:05
Електронний підпис
12 лютого 2021 21:03
опис вул. Шевченка.PDF
12 лютого 2021 21:03
Витяг з ЕЦП ГОТОВО.zip
12 лютого 2021 21:03
public_doc (10).pdf
12 лютого 2021 21:03
public_doc (10).pdf.p7s
12 лютого 2021 21:03
ЕЦП ДПС.ZIP

Публічні документи

12 лютого 2021 19:55
Електронний підпис
12 лютого 2021 19:54
19 Тендерна пропозиція.pdf
12 лютого 2021 19:54
18 Машини та механізми.pdf
12 лютого 2021 19:54
17 Лабораторія.pdf
12 лютого 2021 19:54
16 Дозвільні документи.pdf
12 лютого 2021 19:54
15 Аналогічні договора.pdf
12 лютого 2021 19:54
14 Працівники.pdf
12 лютого 2021 19:54
12 Наявність матбази.pdf
12 лютого 2021 19:54
09 Витяг ЄДРПОУ.pdf
12 лютого 2021 19:54
08 Витяг ПДВ.pdf
12 лютого 2021 19:54
07 Проект договору.pdf
12 лютого 2021 19:54
06 Персональні дані.pdf
12 лютого 2021 19:54
04 Статут.pdf
12 лютого 2021 19:54
00 Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИРГОРОДСЬКИЙ АГРОШЛЯХБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ"
#40675093
Відхилено 961 230,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2021 16:54
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИРГОРОДСЬКИЙ АГРОШЛЯХБУД"
#03581210
Відхилено 966 000,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2021 16:57

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ" #40675093

№ рішення у справі

229-р

Дата рішення у справі

23.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій