Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з прання білизни
Очікувана вартість
95 000,00 UAH
UA-2021-02-02-000442-c 090a09f4372440c5bddaabf20230c1d7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кавінська Вікторія Володимирівна

+380347524920 pvsli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Прикарпатський військово-спортивний ліцей-інтернат
Код ЄДРПОУ: 20568493
Місцезнаходження: 78400, Україна , Івано-Франківська обл., Надвірна, Сірика 1а
Контактна особа: Кавінська Вікторія Володимирівна
+380347524920
pvsli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 лютого 2021 10:04
Звернення за роз’ясненнями: до 08 лютого 2021 10:09
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 лютого 2021 10:09
Очікувана вартість: 95 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 475,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5250 кг
послуги з прання та сухого чищення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78405, Україна, Івано-Франківська область, м.Надвірна, вул.Сірика 1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг послуги з прання і сухого чищення Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 лютого 2021 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 лютого 2021 10:05
спрощена закупівля прання.docx
02 лютого 2021 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 лютого 2021 10:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 лютого 2021 10:05
спрощена закупівля прання.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2021 10:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Григорчак Константин Валентинович 94 500,00
UAH з ПДВ
94 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2021 06:57
Електронний підпис
11 лютого 2021 06:55
акт СЕС 2021.pdf
11 лютого 2021 06:55
копії особ. мед. книжок.pdf
11 лютого 2021 06:55
проєкт договору ПВСЛІ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Григорчак Константин Валентинович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Григорчак Константин Валентинович
#2533502416
Переможець 94 500,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2021 11:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2021 11:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Григорчак Константин Валентинович
#2533502416
94 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 лютого 2022 16:38
Scan.pdf зміни до договору
14 лютого 2022 15:48
Електронний підпис укладений
10 лютого 2022 16:46
Scanпрання.дод.3.pdf зміни до договору
10 лютого 2022 16:44
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 13:57
Scan10.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 13:36
Електронний підпис укладений
19 листопада 2021 13:49
сканирование.pdf зміни до договору
19 листопада 2021 13:46
Електронний підпис укладений
18 лютого 2021 16:00
додаткова угода зміни до договору
18 лютого 2021 15:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2022 року.
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.8 ч.5 та ч.6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
послуги з прання та сухого чищення 4875 кг 18,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 лютого 2021 — 02 квітня 2022
Сума оплати за договором: 81 504,00
UAH