Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current repair of the street and road network of Odessa
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління дорожнього господарства Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26506412 |
Місцезнаходження: | 65078, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. Генерала Петрова, 22 |
Контактна особа: |
Веретельник Олександр Миколайович +380988883888 alexvydx@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Road Facilities Administration of Odesa City Council |
National ID: | 26506412 |
Contact point: |
+380988883888 alexvydx@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 лютого 2021 09:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2021 09:51 |
Початок аукціону: | 16 березня 2021 11:57 |
Очікувана вартість: | 7 504 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 75 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 02 лютого 2021 09:47 |
Enquiries until: | 23 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 01 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 березня 2021 09:51 |
Information
Estimated total value: | 7 504 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 75 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 320 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2021 09:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2021 09:00 |
ТД 10230 нова редакція.doc | |
12 лютого 2021 09:00 |
364-c-1.pdf | |
02 лютого 2021 09:47 |
Проект договору 10230.doc | |
02 лютого 2021 09:47 |
оголошення 10230.pdf | |
02 лютого 2021 09:47 |
ТД 10230.doc |
12 лютого 2021 09:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 лютого 2021 09:00 |
ТД 10230 нова редакція.doc
|
|||
12 лютого 2021 09:00 |
364-c-1.pdf
|
|||
02 лютого 2021 09:47 |
Проект договору 10230.doc
|
|||
02 лютого 2021 09:47 |
оголошення 10230.pdf
|
|||
02 лютого 2021 09:47 |
ТД 10230.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-14-000004 ● 264ddc85b22d4bfe8d2612b04acdd5d4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2021 13:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.06.2021 №386
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель згідно з додатком.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 14 червня 2021 року № 386
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2021-02-02-000364-с від 02.02.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-23 10:53:44
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі м. Одеси» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-01-000364-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1) Чому у тендерній документації не зазначено відомості про питому вагу критерію оцінки тендерних пропозицій «ціна»?
2) З яких причин Вами допущено до аукціону та в подальшому не відхилено тендерну пропозицію ПП «ДОРСТРОЙ», яка не містить документів передбачених тендерною документацією, а саме:
- довідки з описом заходів, які будуть проводитися під час надання послуг, стосовно щоденного прибирання місць проведення поточного ремонту з метою недопущення складування сміття (пункт 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації);
- копії трудової книжки Черевичник О.А. (пункт 2 Додатку №1 до тендерної документації) або довідки довільної форми на фірмовому бланку підприємства з аргументованим поясненням відсутності відповідного документу (пункт 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-23 15:45:29
Відповідь на запит від 23.6.2021 10:53:44
На Ваш запит від 23.6.2021 10:53:44 пояснюємо наступне.
1. Пунктом 1 розділу Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації зазначено, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна (із врахуванням ПДВ). У зв’язку з застосуванням єдиного критерію «Ціна», методика оцінки не передбачається.
2. Дійсно довідка ПП «ДОРСТРОЙ.» від 03 березня 2021 року № 03/03/21-9 з описом заходів, які будуть проводитися під час надання послуг, не містить інформації стосовно щоденного прибирання місць проведення поточного ремонту з метою недопущення складування сміття, проте, відповідна інформація зазначена у проекті договору, який надано у складі пропозиції учасника. Відповідна помилка віднесена до формальних помилок передбачених тендерною документацією.
Так, пунктом 19 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація повинна містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Пунктом 1 розділу Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації зазначено перелік формальних помилок, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710 та наведено їх приклади. Зважаючи на те, що помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення, не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі, а саме відповідно до наведених прикладів в тендерній документації зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника є формальною помилкою.
Стосовно відсутності копії трудової книжки Черевичник О.А. (пункт 2 Додатку №1 до тендерної документації) або довідки довільної форми на фірмовому бланку підприємства з аргументованим поясненням відсутності відповідного документу (пункт 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації) пояснюємо, що відповідно до довідки про наявність працівників ПП «ДОРСТРОЙ.» від 03 березня 2021 року №03/03/21-13 та наказу директора ПП «ДОРСТРОЙ.» Бережка І.С. особа Черевичник Олена Анатоліївна прийнята на посаду економіста за сумісництвом. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27 квітня 1993 р. № 301 «Про трудові книжки працівників», п. 1.1. Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої, затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.93 № 58 на осіб, які працюють за сумісництвом, трудові книжки ведуться тільки за місцем основної роботи.
Частиною одинадцятою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 1 розділу Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації зазначено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-23 14:05:58
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі м. Одеси» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-01-000364-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питань:
Чому предмет закупівлі з поточного ремонту визначений не за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-24 09:34:51
Відповідь на запит від 23.6.2021 14:05:58
На Ваш запит від 23.6.2021 14:05:58 пояснюємо наступне.
Відповідно до п. 2 розділу ІІ «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Пунктом 3.12 ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» об'єкт будівництва - будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об'єкти інженерно-транспортної інфраструктури.
Відповідно до п. 3.9 ДБН А.2.2-3: 2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» лінійний об'єкт інженерно-транспортної інфраструктури - це наземні, надземні або підземні лінійні об'єкти для пересування людей, транспортних засобів, вантажів, переміщення рідких та газоподібних продуктів, передачі електроенергії тощо.
До лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури відносяться наземні, надземні або підземні лінійні об'єкти для пересування людей, транспортних засобів, вантажів (автомобільні і залізні дороги, естакади, транспортні розв'язки, шляхопроводи, мости, криті переходи і т. д.), переміщення рідких та газоподібних продуктів, передачі електроенергії і т.д. (трубопроводи газу, нафти, мазуту, дизпалива, мережі водопроводу і каналізації, в т.ч. зливової, повітряні та кабельні лінії електропередачи всіх напруг, зв'язку та сигналізації різного призначення, телекомунікаційні мережі).
Слід зазначити, що на даний час балансоутримувачем вулиць (доріг) м. Одеси не проведені технічний облік та паспортизація усіх вулиць (доріг) та штучних споруд вулично-дорожньої мережі м. Одеси.
Так, відповідно до ст. 15 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» для утримання об’єктів благоустрою комунальної власності органи місцевого самоврядування можуть утворювати підприємства.
Відповідно до ст.ст. 29, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.ст. 78, 136 Господарського кодексу України, Закону України «Про реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», рішення Одеської міської ради від 23.12.2005 р. № 5050-ІV «Про делегування повноважень з передачі на баланс (управління) майна, що належить до комунальної власності територіальної громади м. Одеси», з метою закріплення майна за комунальними підприємствами, виконавчий комітет Одеської міської ради рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради № 486 від 30.12.2013 закріпив майно, що є комунальною власністю територіальної громади м. Одеси на праві господарського відання, за комунальним підприємством «Міські дороги».
Пунктом 5 ч. 2 ст. 18 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» передбачено, що підприємства, установи та організації у сфері благоустрою населених пунктів зобов'язані зокрема проводити згідно з планами, затвердженими органами державної влади, органами місцевого самоврядування, інвентаризацію та паспортизацію закріплених за ними об'єктів благоустрою (їх частин), що здійснюються у порядку, затвердженому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства.
Технічні правила ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів затверджено наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54 згідно з якими технічний облік та паспортизація вулиць (доріг) - комплекс обов’язкових заходів, що проводяться постійно з метою одержання докладних відомостей про наявність та технічний стан вулиць (доріг) і штучних споруд в населених пунктах для раціонального планування робіт з їх реконструкції, ремонту та утримання.
Розділом VIII Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54 (далі по тексту Технічні правила) передбачено порядок проведення технічного обліку і паспортизації вулиць та доріг, зокрема підпунктом 8.10. цього розділу затверджено, що технічний облік і паспортизацію виконує балансоутримувач вулично-дорожньої мережі.
У додатках до Технічних правил наведено зразок технічного паспорта вулиці (дороги) та порядок його заповнення.
Технічний паспорт - документ, у якому фіксують первісні технічні і експлуатаційні параметри побудованої або реконструйованої вулиці (дороги) і штучні споруди на основі акту про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта та проектно-технічної документації.
Технічний паспорт періодично доповнюють даними технічного обліку. До технічного паспорта вносять всі поточні зміни, спричинені проведенням ремонтних робіт.
Зберігається документація, яка з'являється в процесі експлуатації споруди: акти спеціальних технічних оглядів, звіти спеціалізованих організацій про обстеження споруд під час приймання в експлуатацію і повторних технічних оглядів, документація про виконані капітальні ремонти тощо.
Також, з огляду на порядок ведення бухгалтерського обліку основних засобів відповідно до п. 4 Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 7 «Основні засоби», затвердженого наказом Мінфіну від 27.04.2000 № 92 (далі - П (С) БО 7), «основні засоби - це матеріальні активи, які підприємство містить в цілях використання їх в процесі виробництва або постачання товарів, надання послуг, здавання в оренду іншим особам або для здійснення адміністративних і соціально-культурних функцій, очікуваний строк корисного використання (експлуатації) яких більше одного року (або операційного циклу, якщо він довший за рік)».
Облік основних засобів в розрізі груп, визначених п. 5 П (С) БО 7, здійснюється в тому числі з використанням Державного класифікатора України «Класифікація основних фондів», затвердженого наказом Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 19.08.97 № 507 (далі - Класифікатор).
Згідно з Класифікатором дороги, вулиці, автостради (код 120103) відносяться до групи основних засобів «Будівлі, споруди, їх структурні компоненти та передавальні пристрої» (код 120000 «Будівлі промислові та спеціальні та інженерні споруди»). Оскільки зазначені об'єкти для цілей обліку є елементами тієї ж класифікаційної групи, що будівлі та споруди, то згідно з Інструкцією про застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов'язань і господарських операцій підприємств і організацій, затвердженої наказом Мінфіну від 30.11.99 № 291, вони повинні враховуватися як основні засоби. Таке роз'яснення надане Мінфіном у листі від 15.12.2006 № 31-34000-20-23 / 27008.
Для обліку всіх видів основних засобів, а також для групового обліку однотипних об'єктів основних засобів, що надійшли в експлуатацію в одному календарному місяці, та таких, що мають одне і те ж виробничо-господарське призначення, технічну характеристику та вартість, застосовується типова форма ОЗ-6 "Інвентарна картка обліку основних засобів". Інвентарна картка ведеться в бухгалтерії на кожний об'єкт чи групу об'єктів.
Проте, на даний час технічні паспорти вулиці (дороги) та штучних споруд вулично-дорожньої мережи м. Одеси відсутні. Інвентаризаційні дані ведуться в цілому на групу об’єктів, а саме вулично-дорожню мережу міста.
Отже, відсутні первинно облікова документація з обліку основних засобів, технічні паспорти, немає необхідної інформації щодо історії будівництва, капітального та поточного ремонтів, експлуатації, міжремонтних інтервалів; характеристик штучних інженерних споруд та об'єктів інфраструктури доріг; транспортного потоку; відведення земельних ділянок; балансової вартості; категорії доріг; картосхем та інших техніко-економічних даних, які є основою для управління та організації роботи у цій галузі.
Крім того, жодним нормативно-правовим документом не визначено, що вулиця (дорога) є окремим лінійним об'єктом інженерно-транспортної інфраструктури. Відповідно до термінології визначеної Законом України «Про автомобільні дороги» автомобільна дорога - лінійний комплекс інженерних споруд, призначений для безперервного, безпечного та зручного руху транспортних засобів та ідентично визначенню вулично-дорожньої мережи. Так, вулично-дорожня мережа - це система транспортних і пішохідних зав’язків між елементами планувальної структури міста та частинами його території, яка призначається для організації руху транспорту і пішоходів, прокладання інженерних комунікацій та благоустрою. Тобто, вулиця (дорога) містить в собі окремі лінійні об'єкти інженерно-транспортної інфраструктури - об'єкти для пересування людей, транспортних засобів, вантажів, переміщення рідких та газоподібних продуктів, передачі електроенергії тощо, а саме тротуари, поїзджу частину, освітлення тощо.
Таким чином, визначення предмета закупівлі лише на підставі найменування вулиці без затверджених чітко визначених законодавством первинної облікової документації з обліку основних засобів, технічних паспортів є порушенням абз. 2 ч. 10 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме поділ предмету закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування положень ч. 3 ст. 10 вищезазначеного Закону.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-29 10:25:59
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі м. Одеси» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-01-000364-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питань:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-29 11:41:46
відповідь на запит від 2021-06-29 10:25:59
На Ваш запит від 2021-06-29 10:25:59 пояснюємо наступне.
Визначення потреби в послугах з поточного ремонту вулично - дорожньої мережи м. Одеси (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного надання цих послуг у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника.
До формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик залучаються відповідні фахівці, а саме працівники виробничо-технічного відділу та відділу технічного нагляду замовника, працівники комунального підприємства «Міські дороги» (балансоутримувач), які відповідають за перевірку технічних і якісних показників та подальший нагляд за наданням підрядниками послуг.
Очікувана вартість закупівлі послуг з поточного ремонту розраховується на підставі державних будівельних норм, цін та тарифів. Тому, очікувана вартість закупівлі послуг з поточного ремонту визначається з урахуванням Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до дефектних актів.
В зимовий період часу відбувається велика кількість руйнування асфальтобетонного покриття вулично - дорожньої мережі м. Одеси, основною причиною якого є коливання температурного режиму (постійний перехід з плюсової температури на мінусову). Після завершення тендерних процедур, при настанні сприятливих погодних умов, замовником в межах закупівель проводяться невідкладні заходи з поточного ремонту вулично - дорожньої мережі м. Одеси, в першу чергу по основним магістральним вулицям, по маршрутам руху громадського транспорту, а також біля об’єктів соціальної інфраструктури.
Так, фактично послуги з поточного ремонту вулично-дорожньої мережи м. Одеси у 2020 році виконувались в обсязі:
- ліквідація руйнування дорожніх покриттів із гарячих асфальтобетонних сумішей загальною площею 202 450,00 м2;
- ямковий ремонт пневмо - струменевим методом площа покриття дорожнього полотна склала 199 900,00 м п.
Враховуючи значний обсяг, закупівля відповідних послуг відбувається процедури закупівлі декількома процедурами з дотриманням абз. 2 ч. 10 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме недопущення поділу предмету закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування положень ч. 3 ст. 10 вищезазначеного Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» з 19.12.2020 органам місцевого самоврядування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів.
Таким чином, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів є не обов’язковим.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами розгляду питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710.)
Оскарження в суді
Опис: | 420/11945/21, від 12.07.21 |
Дата публікації: | 13 липня 2021 |
Документи:
13 липня 2021 10:49
|
Електронний підпис |
13 липня 2021 10:47
|
позовна заява |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Управління дорожнього господарства Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26506412 |
Місцезнаходження: | 65078, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. Генерала Петрова, 22 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ПП ДОРСТРОЙ. | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ПИК-СТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2021 12:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ПИК-СТРОЙ" |
7 471 020,67
UAH з ПДВ
|
7 396 020,67
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП ДОРСТРОЙ. |
7 449 488,42
UAH з ПДВ
|
7 449 488,42
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ПИК-СТРОЙ" #34506313 |
Переможець |
7 396 020,67
UAH з ПДВ
|
16 березня 2021 13:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2021 08:39
|
звіт | укладений |
23 червня 2021 08:37
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2021 08:23
|
договір | укладений |
29 березня 2021 08:21
|