Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Мирогощанський психоневрологічний інтернат" Рівненської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 03189305 |
Місцезнаходження: | 35623, Україна , Рівненська обл., с. Мирогоща Друга, Дубенський р-н, вул. Чеська, 11а |
Контактна особа: |
Григорій Буркацький +380505654399 myrogosha@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 лютого 2021 20:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 17 лютого 2021 13:07 |
Очікувана вартість: | 428 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 140,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 лютого 2021 20:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 лютого 2021 20:16 |
Тендерна документація 2021 мясо.doc | |
01 лютого 2021 20:16 |
Додаток 6 Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Подано на:
рішення замовника (ФОП Слободенюк Роман Ростиславович ,359000 UAH)
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-02-26-000048 ● 0f36c5e8c7e449b097f6c6c5a947785c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 лютого 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 лютого 2021 14:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
26.02.2021 № 138
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 26.02.2021 № 138.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2021-02-01-015244-a 01.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-02-26 14:48:01
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Код ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2021-02-01-015244-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Замовником при закупівлі товару «Код ДК 021:2015 – 15110000-2 - М’ясо (тушки курей-бройлерів, м'ясо свинини (тушка без сала), сало свинне свіже)» в Додатку 1 «Документальне підтвердження учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону» до тендерної документації зазначено, що учасник повинен надати медичні книжки водіїв, відповідні офіційні документи на транспорт (технічні паспорти, договори оренди (у разі оренди автотранспорту) або позички автотранспорту).
В переможця торгів ФОП Слободенюка Романа Ростиславовича в складі тендерної пропозиції відсутня копія особової медичної книжки.
2. Згідно до п.п.1.4 п.1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації.
Тендерна пропозиція, яка завантажена до електронної системи закупівель, учасником ФОП Слободенюком Романом Ростиславовичем, станом на 17.02.2021 00:00 (кінцевий строк подання тендерних пропозицій) не містила накладеного електронного підпису (або кваліфікований електронний підпис).
Однак, Замовником при розгляді вказаної тендерної пропозиції, не виявлено зазначену вище невідповідність вимогам тендерної документації.
Частиною шістнадцятою статті 29 Закону передбачено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Також, відповідно до частини дев’ятої статті 26 Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 години з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію, чому Вами не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в пропозиції учасника ФОП Слободенюка Романа Ростиславовича та не розглянуто тендерну пропозицію з урахуванням виправлених або не виправлених невідповідностей, як це передбачено частиною дев’ятою статті 26 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-03-01 11:49:10
Пояснення на запит
На Ваш запит щодо закупівлі UA-2021-02-01-015244-a, надаємо пояснення: в зв’язку з інтенсивною навантаженістю Тендерного комітету КЗ «Мирогощанський психоневрологічний інтернат» через проведення великої кількості закупівель, при здійсненні розгляду пропозиції учасника-переможця ФОП Слободенюка Романа Ростиславовича, ми належним чином не вивчили документи, які надав переможець торгів та не звернули увагу на відсутність наступних документів : відсутня копія особової медичної книжки ФОП Слободенюк Роман Ростиславович (учасник надав довідку №17 від 16.02.2021р., де вказав, що співпрацює з виробником мяса забійних тварин Шевчуком Анатолієм Володимировичем; також було надано лист про співпрацю №07 від 01.02.2021р. з Шевчуком Анатолієм Володимировичем; надано копію Договору поставки №77 від 1.02.2021р., і копію медичної книжки, виданої на Шевчука Анатолія Володимировича; але не врахували, що в довідці №17 від 16.02.2021р, зазначено, що на даний момент ФОП Слободенюк Роман Ростиславович працює один, відповідно не взяли до уваги відсутність особової медичної книжки ФОП Слободенюк Роман Ростиславович) Також з вищевказаних причин, не було враховано , що тендерна пропозиція, яка завантажена до електронної системи закупівель учасником-переможцем, не містить накладеного електронного підпису (або кваліфікованого електронного підпису).
Враховуючи вищевикладене, Тендерним комітетом КЗ «Мирогощанський психоневрологічний інтернат» не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в пропозиції учасника ФОП Слободенюк Роман Ростиславович та не розглянуто тендерну пропозицію з урахуванням виправлених або не виправлених невідповідностей, як це передбачено частиною дев’ятою статті 26 Закону.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-03-04 12:53:31
Рішення про відміну торгів
Тендерний комітет КЗ "Мирогощанський психоневрологічний інтернат" вирішив відмінити процедуру відкритих торгів згідно предмету закупівлі Код ДК 021:2015 – 15110000-2 - М’ясо(тушки курей-бройлерів, м'ясо свинини (тушка без сала), сало свинне свіже) , з підстави, що передбачена згідно ч. 1 ст. 32 Закону, а саме: (неможливості усунення порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути (Замовником не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерної пропозиції, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації учасника ФОП Слободенюка Романа Ростиславовича, чим недотримано вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та п.3 пп. 3.3 Розділу 5 «Оцінка тендерних пропозицій» та не надано учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності та розглядати тендерну пропозицію з урахуванням виправлених або не виправлених невідповідностей, як це передбачено частиною дев’ятою статті 26 Закону))
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 березня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 лютого 2021 13:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Слободенюк Роман Ростиславович |
400 400,00
UAH з ПДВ
|
359 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "СБС" |
362 000,00
UAH з ПДВ
|
362 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО-КОМЕРС" |
428 000,00
UAH з ПДВ
|
428 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Слободенюк Роман Ростиславович #2915907137 |
Рішення скасоване |
359 000,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2021 12:28
|
ФОП Слободенюк Роман Ростиславович #2915907137 |
Переможець |
359 000,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2021 14:27
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 09 березня 2021 15:46 |
Кінець періоду оскарження: | 20 березня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 20 березня 2021 00:01 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Замовником не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерної пропозиції, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та не надано учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності та розглядати тендерну пропозицію з урахуванням виправлених або не виправлених невідповідностей, як це передбачено частиною дев’ятою статті 26 Закону |
09 березня 2021 15:46
|
Електронний підпис |
09 березня 2021 15:45
|
Протокол відміни торгів.docx |