Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 – 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
Очікувана вартість
160 000,00 UAH
UA-2021-02-01-012646-a 57dc44de2f774ec0bccf7492081c8e6c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бургас Марина Миколаївна

380442895351
380442895351
maryna.burgas@investinkyiv.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Київське інвестиційне агентство"
Код ЄДРПОУ: 21655857
Місцезнаходження: 01004, Україна , Київська обл., Київ, вул. Терещенківська, 11-А
Контактна особа: Бургас Марина Миколаївна
380442895351,380442895351
maryna.burgas@investinkyiv.org
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 лютого 2021 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 05 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2021 12:00
Початок аукціону: 16 лютого 2021 12:02
Очікувана вартість: 160 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,56%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 послуга
Звіт про незалежну оцінку майна та рецензія.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01004, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Терещенківська, 11-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата кожної окремої послуги здійснюється на підставі рахунка на оплату послуги, наданою Виконавцем, протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту підписання Сторонами акту прийому-передачі послуги щодо кожного об’єкта оцінки окремо. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 03 лютого 2021 13:46
Дата відповіді: 04 лютого 2021 11:00
Шановний Замовник, надайте, будь ласка, роз'яснення, необхідна рецензія Експертної ради громадських організацій, чи будь-якого оцінювача, що входить до складу зазначених організацій?
Відповідь: Згідно п.1.1 Проекту договору про закупівлю (дивиться Додаток 4 до оголошення для проведення закупівлі ): «…Виконавець зобов’язується отримати позитивний висновок рецензента на кожен окремий Звіт про експертну грошову оцінку щодо кожного об’єкта нерухомого майна, зазначеного в пункті 1.2. Договору, від Громадської організації «Всеукраїнська Асоціація фахівців оцінки» (код ЄДРПОУ 33780473) або Громадської організації «Всеукраїнське об’єднання «Українське товариство оцінювачів» (код ЄДРПОУ 00012109). Не допускається проведення рецензування членом громадської організації, членом якої є Виконавець Звіту, який рецензується.»

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-01-012646-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ОЦІНОЧНА ФІРМА "ДЕ ВІЗУ", Код ЄДРПОУ:32423712
Дата подання: 19 лютого 2021 20:10
щодо скасування рішення про визнання переможця
Звертаємо Вашу увагу на те, пропозиція учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЖІО", якого визначено преможцем, не відповідає вимогам Замовника встановленим у документації щодо проведення спрощеної закупівлі.
На вимогу Додатку 2 до оголошення для проведення закупівлі, учасник повинен надати (завантажити в систему) в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції скан-копію копії паспорта керівника (для юридичних осіб).
Зазначаємо, що учасником в складі пропозиції надано скановані копії лише окремих сторінок паспорту керівника, а саме: 1,2,3,4,5,10,11,12,13; копії сторінок: 6,7,8,9,14,15,16 відсутні в складі пропозиції. Але вимогою Замовника було надання копії паспорта керівника, а отже учасник в складі пропозиції повинен надати копію всіх, а не окремих сторінок документа.
Пунктами 3 та 5 Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII (зі змінами) зазначено відповідно:
- Бланки паспортів виготовляються у вигляді паспортної книжечки або паспортної картки за єдиними зразками;
- Паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок.
Враховуючи все вищевказане документ «паспорт» наданий в складі пропозиції не відповідає оригіналу, тобто не відтворено повністю інформацію оригіналу і всі його зовнішні ознаки, а отже не може вважатись документом, який відповідає вимогам Замовника щодо надання копії паспорта керівника.
Оскільки Замовник проводить спрощену процедуру закупівлі відповідно до вимог Закону «Про публічні закупівлі», основними принципами якого є об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, вважаємо неправомірним визнання переможцем учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЖІО".
Звертаємось з вимогою скасувати рішення про визнання переможцем спрощеної закупівлі учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЖІО", пропозиція якого не відповідає вимогам до кваліфікації учасників встановлених Замовником.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 лютого 2021 09:23
У відповідності з абзацом 2, частини 14, статті 14 «Спрощені закупівлі» Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.».
Пунктами 3 та 5 Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII (зі змінами) зазначена інформація щодо форми виготовлення паспортної книжечки або паспортної картки. В вимогам замовника не було вказано, що учасник повинен надати скан-копії усіх сторінок паспортної книжечки або паспортної картки. Учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЖІО." в складі своєї пропозиції надав копії сторінок паспорта, які мають інформацію/відмітки, необхідну для ідентифікації керівника підприємства-учасника (див. файл паспорт.pdf), на відміну від пропозиції учасника ТОВ "ОЦІНОЧНА ФІРМА "ДЕ ВІЗУ", в складі якої, на жаль, відсутня інформація щодо копії паспорту керівника.
Таким чином, для скасування рішення про визнання переможцем учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЖІО" немає підстав.
Додатково повідомляємо, що у відповідності з Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №16 від 17 лютого 2021 р., пропозиція ТОВ "ОЦІНОЧНА ФІРМА "ДЕ ВІЗУ" відхилена з причини «Невідповідність пропозиції Додатку №2 до Оголошення для проведення закупівлі. Відсутня в складі пропозиції копія паспорта керівника підприємства-юридичної особи.».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 лютого 2021 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОЦІНОЧНА ФІРМА "ДЕ ВІЗУ" 112 000,00
UAH з ПДВ
48 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЖІО." 55 500,00
UAH з ПДВ
55 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОДЕЛЬ" 79 467,60
UAH з ПДВ
59 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2021 19:08
Електронний підпис
11 лютого 2021 16:13
2. Статут.PDF
11 лютого 2021 16:13
1. Пропозиція.pdf
11 лютого 2021 16:13
12. Копії трудових.pdf
11 лютого 2021 16:13
9. Сертифікат СОД.pdf
11 лютого 2021 16:13
6. Витяг єдиний податок.pdf
11 лютого 2021 16:13
5. Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

12 лютого 2021 10:52
Електронний підпис
12 лютого 2021 10:51
Цінова пропозиція.pdf.p7s
12 лютого 2021 10:51
Цінова пропозиція.pdf
12 лютого 2021 10:51
Тр.угода, Чапланова.pdf.p7s
12 лютого 2021 10:51
Тр.угода, Чапланова.pdf
12 лютого 2021 10:51
Тр.угода Клименко.pdf.p7s
12 лютого 2021 10:51
Тр.угода Клименко.pdf
12 лютого 2021 10:51
Тр.угода Бакалінська.pdf
12 лютого 2021 10:51
статут.pdf.p7s
12 лютого 2021 10:51
статут.pdf
12 лютого 2021 10:51
Сертифікат ISO.pdf.p7s
12 лютого 2021 10:51
Сертифікат ISO.pdf
12 лютого 2021 10:51
Сертифікат СОД.pdf.p7s
12 лютого 2021 10:51
Сертифікат СОД.pdf
12 лютого 2021 10:51
паспорт.pdf.p7s
12 лютого 2021 10:51
паспорт.pdf
12 лютого 2021 10:51
одноособове рішення.pdf.p7s
12 лютого 2021 10:51
одноособове рішення.pdf
12 лютого 2021 10:51
наказ про призначення.pdf
12 лютого 2021 10:51
договір за 2020.pdf.p7s
12 лютого 2021 10:51
договір за 2020.pdf
12 лютого 2021 10:51
договір за 2019.pdf.p7s
12 лютого 2021 10:51
договір за 2019.pdf
12 лютого 2021 10:51
договір за 2018.pdf.p7s
12 лютого 2021 10:51
договір за 2018.pdf
12 лютого 2021 10:51
довідка.pdf.p7s
12 лютого 2021 10:51
довідка.pdf
12 лютого 2021 10:51
довідка з ЄДРПОУ.pdf.p7s
12 лютого 2021 10:51
довідка з ЄДРПОУ.pdf
12 лютого 2021 10:51
довідка досвід.pdf.p7s
12 лютого 2021 10:51
довідка досвід.pdf
12 лютого 2021 10:51
витяг з реєстру ПЄП.pdf.p7s
12 лютого 2021 10:51
витяг з реєстру ПЄП.pdf

Публічні документи

09 лютого 2021 14:51
Електронний підпис
09 лютого 2021 14:50
29 Сухоруков диплом.pdf
09 лютого 2021 14:50
28 Грунт дипломы.pdf
09 лютого 2021 14:50
27 Проект договору.PDF
09 лютого 2021 14:50
26 Технічні вимоги.PDF
09 лютого 2021 14:50
23 Акт Вода Донбасу.PDF
09 лютого 2021 14:50
15 Накази оцінювачі 2.pdf
09 лютого 2021 14:50
12 Сертифікати_Грунт.pdf
09 лютого 2021 14:50
11 Довідка працівники.PDF
09 лютого 2021 14:50
10 Довідка МТБ.PDF
09 лютого 2021 14:50
9 СОД 2018.PDF
09 лютого 2021 14:50
8 Витяг ЕП.PDF
09 лютого 2021 14:50
7 Витяг ЄДР.pdf
09 лютого 2021 14:50
6 Решение на все сделки.pdf
09 лютого 2021 14:50
4 Паспорт Ревера.pdf
09 лютого 2021 14:50
3 Наказ Ревера.pdf
09 лютого 2021 14:50
2 Статут 2019.pdf
09 лютого 2021 14:50
1 Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОЦІНОЧНА ФІРМА "ДЕ ВІЗУ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЖІО."

ТОВ "СОДЕЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОЦІНОЧНА ФІРМА "ДЕ ВІЗУ"
#32423712
Відхилено 48 000,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2021 10:21
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЖІО."
#38764849
Переможець 55 500,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2021 09:54

Документи

17 лютого 2021 10:20
Електронний підпис

Документи

18 лютого 2021 09:53
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2021 09:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЖІО."
#38764849
55 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 лютого 2021 09:53
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 травня 2021 10:49
ДУ розрив АЖІО.jpg укладений
21 травня 2021 10:48
Електронний підпис укладений
02 березня 2021 10:50
Договір 4.pdf укладений
02 березня 2021 09:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 55 500,00
UAH
Причини розірвання договору: За згодою сторін (п.11.2. Договору)