Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 00433331 |
Місцезнаходження: | 40030, Україна , Сумська обл., Суми, ВУЛИЦЯ ПЕТРОПАВЛІВСЬКА, будинок 91 |
Контактна особа: |
Олександра Білопільська +380669145129 ukb.zakupki@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 лютого 2021 16:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 18 лютого 2021 11:02 |
Очікувана вартість: | 82 459 545,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 824 595,46 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 412000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 30 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 лютого 2021 16:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 лютого 2021 16:17 |
Том 3 ПДФ.rar | |
01 лютого 2021 16:17 |
Том 2 ПДФ.rar | |
01 лютого 2021 16:17 |
Том 1 ПДФ.rar | |
01 лютого 2021 16:17 |
ТД Полігон 01.02.2021.doc |
Скарги до процедури
Дата подання: 17 березня 2021 14:33
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-05-000006 ● 7e775a663c5d4ef2a6216f32f9307ea7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 травня 2021 11:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.04.2021 № 120
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель від 30.04.2021 № ДЗ-003100-36-2021.
Заступник Голови Галина ВАШЕКА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-02-01-012099-a 01.02.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-06 12:56:20
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з нового будівництва полігону для складування твердих побутових відходів на території Верхньосироватської сільської ради Сумського району Сумської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-01-012099-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-11 10:53:06
Надання пояснень замоником
На замовлення Управління капітального будівництва та дорожнього господарства (далі по тексту – Замовника) було розроблено проектну документацію по об’єкту: «Нове будівництво полігону для складування твердих побутових відходів на території Верхньосироватської сільської ради Сумського району Сумської області», за результатами розгляду якої філією ДП «УКРДЕРЖЕКСПЕРТИЗА» у Сумській області видано експертний звіт (позитивний) від 14 грудня 2020 року №19-0643-19. На підставі кошторисної документації, яка є частиною проектної документації по об’єкту «Нове будівництво полігону для складування твердих побутових відходів на території Верхньосироватської сільської ради Сумського району Сумської області», Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі взяті з проектної документації «Нове будівництво полігону для складування твердих побутових відходів на території Верхньосироватської сільської ради Сумського району Сумської області». Визначення його очікуваної вартості проведено Замовником на підставі кошторисної документації, яка є частиною проектної документації по об’єкту «Нове будівництво полігону для складування твердих побутових відходів на території Верхньосироватської сільської ради Сумського району Сумської області». Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, повідомляємо наступне. Закупівля була опублікована уповноваженою особою Замовника, яка керується затвердженим Положенням про уповноважену особу та Законом України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон про публічні закупівлі, Закон) відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, установлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі «Прикінцеві положення» (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону. Таким чином, ані Постанова № 1266, ані в цілому Постанова № 710 не належать до законодавства про закупівлі. Вся необхідна інформація, що стосується публічної закупівлі робіт з нового будівництва полігону для складування твердих побутових відходів на території Верхньосироватської сільської ради Сумського району Сумської області відповідно до Закону оприлюднена уповноваженої особою на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель. Крім того, Постановою № 1266 передбачено , що з 19.12.2020 року головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки - доручено, а органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування – рекомендовано розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Наразі такі дії є рекомендованими для Замовника Управління капітального будівництва та дорожнього господарства, який є органом місцевого самоврядування. В подальшому Замовником Управлінням капітального будівництва та дорожнього господарства будуть розглянуті такі рекомендації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2021-02-01-012099-a. 28 травня 2021 органом державного фінансового контролю в Україні оприлюднено Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2021-02-01-012099-a. Згідно з чинним законодавством, Замовник має право на подання аргументованих заперечень до Висновку впродовж 5-ти робочих днів з дня його оприлюднення. Мотивуємо свою позицію наступним чином. 1. У констатуючій частині Висновку зазначено, що моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. Не погоджуємось із Висновком у цій частині з наступних підстав. Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 09 березня 2021 року №5 було відхилено тендерну пропозицію ПП «Елітбуд-1» з підстав, викладених у протоколі. Учасник не погодився із рішенням Замовника та оскаржив його у встановленому законом порядку. Рішенням постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг у сфері публічних закупівель від 13.04.2021 № 7784-р/пк-пз, управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради було зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «Елітбуд-1» та рішення про визнання ТОВ «ЕЛЛТА» переможцем за процедурою закупівлі «Нове будівництвом полігону для складування твердих побутових відходів на території Верхньосироватської сільської ради Сумського району Сумської області» (ДК 021:2015, код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»). Згідно рішення постійно діючої колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.04.2021, колегія перевірила та встановила, що тендерна пропозиція ПП «Елітбуд-1» відповідає тендерній документації. Так, на арк. 4-5 рішення, зокрема, зазначено наступне. Відповідно до п.1 розділу 3 Документації Пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у ст.17 Закону і в Документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у Документації, зокрема, інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до умов Документації та додатку 2, додатку 3, додатку 4 цієї Документації. Відповідно до пп.5.1. п.5 розділу 3 Документації замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема, наявність в учасника Процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (додаток 3 Документації). Відповідно до пп.5.2. п.5 розділу 3 Документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку передбаченому умовами цієї Документації, всі документи згідно додатку 2, додатку 3, додатку 4. Додаток 3 Документації містить документи, які повинен надати учасник у складі Пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію про наявність обладнання, матеріально технічної бази та технологій. Відповідно до п.1 додатку 3 Документації учасник повинен надати довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які планується залучити для повного виконання обсягу робіт за предметом закупівлі (будівельна техніка, транспортні засоби, машини, механізми тощо), із зазначенням інформації про найменування такого обладнання та матеріально-технічної бази, кількості, технічного стану, форму власності та/або правові підстави для користування. Відповідно до п.2 додатку 3 Документації інформація, подана у довідці, має бути документально підтверджена наступними документами: - у разі залучення – копії договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, техніки, машин, механізмів, тощо, які орендуються; - у разі залучення – копія договорів про надання послуг, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, техніки, машин, механізмів тощо, якими будуть виконуватись роботи; - копії свідоцтва про реєстрацію на всі транспортні засоби та/або машини, механізми, що підлягають державній реєстрації, та які будуть залучені як власні; - для власних машин, механізмів та матеріально-технічної бази, що будуть використовуватися для виконання робіт, та які не мають свідоцтва про реєстрацію, надати копію бухгалтерських документів, що підтверджують облік основних засобів та малоцінних активів, за підписом уповноваженої особи учасника та/або бухгалтера. У ході розгляду зазначеного питання, колегія проаналізувала всю документацію тендерної пропозиції ПП «Елітбуд-1» щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, яку планується залучити для повного виконання обсягу робіт за предметом закупівлі і прийшла до висновку, що Документація не містить окремих вимог щодо підтвердження переліку, кількості обладнання та матеріально-технічної бази відповідно до технічного завдання. Таким чином, ми не погоджуємось із висновком про те, що обставини і підстави підтвердження переліку, кількості обладнання та матеріально технічної бази не були предметом розгляду АМКУ та наполягаємо на тому, що у даному питанні посадові особи органу державного фінансового контролю діють упереджено і безпідставно. Так, учасником в документах тендерної пропозиції було надано Договір № 12-20/01ОР від 28.12.2020, згідно з Додатком 1 до якого коток дорожній BOMAG BW 135 AD є орендованим. Твердження посадових осіб органу державного фінансового контролю щодо порушення тендерної документації в цій частині є безпідставним. Учасником в складі тендерної пропозиції подано Договір оренди транспортних засобів №12-20/01 ОР від 28.12.2020 року. Даним договором передбачено оренду катка дорожнього BOMAG BW 135 AD. Тому зазначення інформації про каток дорожній BOMAG BW 135 AD як власний в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 17.02.2021 № ТЗ/02-21/30, є технічною помилкою, що на даний момент не впливає на кваліфікацію підрядника. В довідці мало бути зазначено – «орендований». Крім того, документально учасник, що став переможцем, підтвердив наявність у нього даної техніки, яка є орендованою за договором оренди. Крім того, не погоджуємось також із висновком про те, що в Документації передбачені особливі умови документального підтвердження матеріально-технічної бази, обладнання, машин і механізмів, які не мають свідоцтва про державну реєстрацію. З огляду на положення ч.1 ст.9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність» для підтвердження наявності в учасника визначеного обладнання є первинні документи, які являються підставою для бухгалтерського обліку. Також Документація не містить окремих вимог щодо необхідності підтвердження матеріально-технічної бази, зокрема, у відповідності до технічного завдання. В цій частині ніяких порушень не допущено. Перелічене обладнання підтверджене документами первинного бухгалтерського обліку, які підтверджують придбання у власність обладнання підприємством. Інформація, яка міститься у прийнятих до обліку первинних документах, систематизується на рахунках бухгалтерського обліку в регістрах синтетичного та аналітичного обліку шляхом подвійного запису їх на взаємопов’язаних рахунках бухгалтерського обліку. Крім того, Замовником у Додатку 3 не деталізовано якими саме документами учасники повинні були підтвердити облік основних засобів та малоцінних активів, а, оскільки облік відбувається на основі первинних бухгалтерських документів, то значить вони і підтверджують придбання у власність того чи іншого обладнання. Тому, в Замовника відсутні підстави вважати, що учасник не має даного обладнання та не відповідає кваліфікаційному критерію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Більше того, вважаємо, що при здійсненні моніторингу в цій частині, посадові особи органу державного фінансового контролю намагаються застосувати правовий пуризм, надаючи перевагу форми над змістом, що вирішено усталеною судовою практикою і чого Замовник допустити не може, оскільки це може потягнути за собою тривалі негативні наслідки у вигляді подальших оскаржень зі сторони учасника. На нашу думку, всі питання підтвердження наявності матеріально-технічної бази вирішені в ході розгляду скарги учасника постійно діючою колегією АМКУ. У визначений законом строк, а саме – 14 травня 2021 року, Замовник та Переможець (Підрядник) уклали Договір №9/21 про закупівлю робіт за державні кошти, який оприлюднений. Сторони приступили до його виконання, що має бути враховано посадовими особами органу державного фінансового контролю. Щодо зобов’язання розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України повідомляємо наступне. Відповідно до Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, Держаудитслужба є центральним органом виконавчої влади, який реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Згідно з пп. 3 п. 3 вказаного Положення основними завданнями Держаудитслужби є здійснення державного фінансового контролю, спрямованого на оцінку ефективного, законного, цільового, результативного використання та збереження державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, досягнення економії бюджетних коштів. Втручання органу державного фінансового контролю в публічні закупівлі є виправданим у разі, якщо виявлене порушення має негативний вплив для бюджету (зайве витрачання бюджетних коштів). Статтею 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» передбачено права органу державного фінансового контролю, зокрема, пред’являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов’язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства. Вказаним Законом та нормативно-правовими актами безпосередньо не встановлено право органів фінансового контролю вимагати розірвання договорів. Також, відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї зі сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору в повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є, відповідно, розірваним або зміненим. Після заключення Договору №9/21 від 14.05.2021 не встановлено будь-яких порушень щодо його виконання. Оскільки, підрядником не порушено жодних умов виконання договору, то у Замовника відсутні підстави дострокового розірвання Договору №9/21 від 14.05.2021 року. Додатково зазначаємо, що Конституційний Суд України у Рішенні від 25.01.2012 року №3-рп/2012 (справа №1-11/2012) зазначив, що одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який, серед іншого, означає, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею. Додержання принципу пропорційності означає необхідність дотримання балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване відповідне рішення (ст. 2 КАС України). Вважаємо, що висновок про результати моніторингу закупівлі щодо припинення господарських зобов’язань за договором не відповідає критерію пропорційності, оскільки вимога розірвати договір, який заключено у відповідності до положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, може призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб’єктів — сторін договору. 2. Не погоджуємось із висновком посадових осіб органу державного фінансового контролю в частині встановлення порушення вимог п.4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з наступних підстав. 19.12.2020 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» (далі — Постанова № 1266). Постановою № 1266 внесено зміни до Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631, запроваджено чергові заходи підвищення ефективності використання державних коштів, а саме: 4. Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: 1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. 4.1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Отже, в цій частині нами також не допущено жодних порушень чинного законодавства. На підставі викладеного, керуючись положеннями чинного Закону України «Про публічні закупівлі», ми не погоджуємось із Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-01-012099-a та не вбачаємо за можливе розірвати Договір про закупівлю робіт за державні кошти №9/21 від 14.05.2021 року. Виходячи з викладеного, управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради буде оскаржувати висновок від 28.05.2021 за результатами моніторингу закупівлі «Нове будівництво полігону для складування твердих побутових відходів на території Верхньосироватської сільської ради Сумського району Сумської області (ДК 021:2015, код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)» у відповідності до вимог ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (із змінами).
2021-06-03 11:35:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті встановлено порушення пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).)
Оскарження в суді
Опис: | Управлінням капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради 10.06.2021 подано позовну заяву до Сумського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування Висновку про результати моніторингу Державної аудиторської служби України. |
Дата публікації: | 10 червня 2021 |
Документи:
17 червня 2021 15:19
|
Електронний підпис |
10 червня 2021 13:46
|
Електронний підпис |
17 червня 2021 15:18
|
Лист ДАСУ відкриття провадження.pdf |
Ризики, що спрацювали
RISK-2-19-1
RISK-1-16
RISK-2-16
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 лютого 2021 11:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Спецкомунтех |
76 512 487,20
UAH з ПДВ
|
76 512 487,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОГРЕСБУДСЕРВІС" |
77 996 862,00
UAH з ПДВ
|
77 996 862,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Елітбуд-1 |
81 451 444,22
UAH з ПДВ
|
80 626 848,76
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ЕЛЛТА |
81 458 202,00
UAH з ПДВ
|
80 633 606,53
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Шляховик-Шостка" |
81 803 202,00
UAH з ПДВ
|
81 803 202,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
АТ "Сумбуд" |
82 054 770,00
UAH з ПДВ
|
82 054 770,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ТМ-НОВАТОР" |
82 404 356,40
UAH з ПДВ
|
82 404 356,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Спецкомунтех #41898871 |
Рішення скасоване |
76 512 487,20
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2021 14:58
|
|
ТОВ "ПРОГРЕСБУДСЕРВІС" #41739042 |
Рішення скасоване |
77 996 862,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2021 14:58
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПП Елітбуд-1 #33555092 |
Рішення скасоване |
80 626 848,76
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2021 14:58
|
|
ТОВ ЕЛЛТА #40164962 |
Рішення скасоване |
80 633 606,53
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2021 14:58
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ Спецкомунтех #41898871 |
Відхилено |
76 512 487,20
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2021 15:07
|
|
ТОВ "ПРОГРЕСБУДСЕРВІС" #41739042 |
Відхилено |
77 996 862,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2021 15:08
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПП Елітбуд-1 #33555092 |
Переможець |
80 626 848,76
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2021 10:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2024 11:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 13:24
|
Додаткова угода №11 Договір №9-21.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 13:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 лютого 2022 15:55
|
Додаткова угода №4 Договір №9-21.pdf | зміни до договору |
23 лютого 2022 15:25
|
Електронний підпис | укладений |
18 травня 2021 10:02
|
Договір №9-21.pdf | укладений |
18 травня 2021 10:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з затримкою фінансування сторони узгодили подовження строку дії договору до 31.12.2023 року. |
Номер договору про закупівлю: | 9/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв'язку з уточненям фактичної вартості виконаних робіт |
Номер договору про закупівлю: | 9/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |