Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво полігону для складування твердих побутових відходів на території Верхньосироватської сільської ради Сумського району Сумської області (ДК 021:2015, код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)
Очікувана вартість
82 459 545,60 UAH
UA-2021-02-01-012099-a 84fa00c0533644a8896d548db31ff13e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Білопільська

+380669145129 ukb.zakupki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 00433331
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, ВУЛИЦЯ ПЕТРОПАВЛІВСЬКА, будинок 91
Контактна особа: Олександра Білопільська
+380669145129
ukb.zakupki@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 лютого 2021 16:17
Звернення за роз’ясненнями: до 07 лютого 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 лютого 2021 18:00
Початок аукціону: 18 лютого 2021 11:02
Очікувана вартість: 82 459 545,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 824 595,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 412000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Визначення предмета закупівлі здійснено з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Вид забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 412000,00 гривень. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: строк, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше 90 календарних днів, з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Надати документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі «pdf» документи зазначені у відповідному розділі тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво полігону для складування твердих побутових відходів на території Верхньосироватської сільської ради Сумського району Сумської області (ДК 021:2015, код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42442, Україна, Сумська область, с. Великий Бобрик , територія Верхньосироватської сільської ради Сумського району Сумської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

01 лютого 2021 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2021 16:17
Том 3 ПДФ.rar
01 лютого 2021 16:17
Том 2 ПДФ.rar
01 лютого 2021 16:17
Том 1 ПДФ.rar
01 лютого 2021 16:17
ТД Полігон 01.02.2021.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-02-01-012099-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП Елітбуд-1, Код ЄДРПОУ:33555092
Дата подання: 17 березня 2021 14:33
Порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції суб'єкта оскарження
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 березня 2021 10:26
рішення від 19.03.2021 № 5460 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 22 березня 2021 10:26
запит про надання інформації від 09.04.2021 № 5771.pdf
Дата публікації: 09 квітня 2021 18:01
рішення від 13.04.2021 № 7784.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2021 17:12
Коментар замовника щодо усунення порушення: У відповідності до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Прийнято рішення скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства "Елітбуд-1" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ЕЛЛТА" переможцем за процедурою закупівлі — "Нове будівництво полігону для складування твердих побутових відходів на території Верхньосироватської сільської ради Сумського району Сумської області (ДК 021:2015, код 45000000-7 "Будівельні роботи та поточний ремонт")".
Дата виконання рішення замовником: 23 квітня 2021 15:03

Документи подані скаржником

17 березня 2021 11:13
скарга
17 березня 2021 11:13
скарга
17 березня 2021 11:13
додаток 1
17 березня 2021 11:13
додаток 2
17 березня 2021 11:13
додаток 3
17 березня 2021 11:13
додаток 4
17 березня 2021 11:13
додаток 5

Документи подані замовником

25 березня 2021 10:53
Лист АМКУ.pdf
12 квітня 2021 12:07
Полігон формат doc.zip
12 квітня 2021 14:11
Полігон PDF.rar

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-05-05-000006 ● 7e775a663c5d4ef2a6216f32f9307ea7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 травня 2021 11:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


30.04.2021 № 120

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель від 30.04.2021 № ДЗ-003100-36-2021.

Заступник Голови Галина ВАШЕКА


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур закупівель»

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-02-01-012099-a 01.02.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-05-06 12:56:20

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з нового будівництва полігону для складування твердих побутових відходів на території Верхньосироватської сільської ради Сумського району Сумської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-01-012099-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).

Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-05-11 10:53:06

Надання пояснень замоником

На замовлення Управління капітального будівництва та дорожнього господарства (далі по тексту – Замовника) було розроблено проектну документацію по об’єкту: «Нове будівництво полігону для складування твердих побутових відходів на території Верхньосироватської сільської ради Сумського району Сумської області», за результатами розгляду якої філією ДП «УКРДЕРЖЕКСПЕРТИЗА» у Сумській області видано експертний звіт (позитивний) від 14 грудня 2020 року №19-0643-19. На підставі кошторисної документації, яка є частиною проектної документації по об’єкту «Нове будівництво полігону для складування твердих побутових відходів на території Верхньосироватської сільської ради Сумського району Сумської області», Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі взяті з проектної документації «Нове будівництво полігону для складування твердих побутових відходів на території Верхньосироватської сільської ради Сумського району Сумської області». Визначення його очікуваної вартості проведено Замовником на підставі кошторисної документації, яка є частиною проектної документації по об’єкту «Нове будівництво полігону для складування твердих побутових відходів на території Верхньосироватської сільської ради Сумського району Сумської області». Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, повідомляємо наступне. Закупівля була опублікована уповноваженою особою Замовника, яка керується затвердженим Положенням про уповноважену особу та Законом України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон про публічні закупівлі, Закон) відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, установлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі «Прикінцеві положення» (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону. Таким чином, ані Постанова № 1266, ані в цілому Постанова № 710 не належать до законодавства про закупівлі. Вся необхідна інформація, що стосується публічної закупівлі робіт з нового будівництва полігону для складування твердих побутових відходів на території Верхньосироватської сільської ради Сумського району Сумської області відповідно до Закону оприлюднена уповноваженої особою на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель. Крім того, Постановою № 1266 передбачено , що з 19.12.2020 року головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки - доручено, а органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування – рекомендовано розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Наразі такі дії є рекомендованими для Замовника Управління капітального будівництва та дорожнього господарства, який є органом місцевого самоврядування. В подальшому Замовником Управлінням капітального будівництва та дорожнього господарства будуть розглянуті такі рекомендації.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2021-02-01-012099-a. 28 травня 2021 органом державного фінансового контролю в Україні оприлюднено Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2021-02-01-012099-a. Згідно з чинним законодавством, Замовник має право на подання аргументованих заперечень до Висновку впродовж 5-ти робочих днів з дня його оприлюднення. Мотивуємо свою позицію наступним чином. 1. У констатуючій частині Висновку зазначено, що моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. Не погоджуємось із Висновком у цій частині з наступних підстав. Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 09 березня 2021 року №5 було відхилено тендерну пропозицію ПП «Елітбуд-1» з підстав, викладених у протоколі. Учасник не погодився із рішенням Замовника та оскаржив його у встановленому законом порядку. Рішенням постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг у сфері публічних закупівель від 13.04.2021 № 7784-р/пк-пз, управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради було зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «Елітбуд-1» та рішення про визнання ТОВ «ЕЛЛТА» переможцем за процедурою закупівлі «Нове будівництвом полігону для складування твердих побутових відходів на території Верхньосироватської сільської ради Сумського району Сумської області» (ДК 021:2015, код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»). Згідно рішення постійно діючої колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.04.2021, колегія перевірила та встановила, що тендерна пропозиція ПП «Елітбуд-1» відповідає тендерній документації. Так, на арк. 4-5 рішення, зокрема, зазначено наступне. Відповідно до п.1 розділу 3 Документації Пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у ст.17 Закону і в Документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у Документації, зокрема, інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до умов Документації та додатку 2, додатку 3, додатку 4 цієї Документації. Відповідно до пп.5.1. п.5 розділу 3 Документації замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема, наявність в учасника Процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (додаток 3 Документації). Відповідно до пп.5.2. п.5 розділу 3 Документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку передбаченому умовами цієї Документації, всі документи згідно додатку 2, додатку 3, додатку 4. Додаток 3 Документації містить документи, які повинен надати учасник у складі Пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію про наявність обладнання, матеріально технічної бази та технологій. Відповідно до п.1 додатку 3 Документації учасник повинен надати довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які планується залучити для повного виконання обсягу робіт за предметом закупівлі (будівельна техніка, транспортні засоби, машини, механізми тощо), із зазначенням інформації про найменування такого обладнання та матеріально-технічної бази, кількості, технічного стану, форму власності та/або правові підстави для користування. Відповідно до п.2 додатку 3 Документації інформація, подана у довідці, має бути документально підтверджена наступними документами: - у разі залучення – копії договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, техніки, машин, механізмів, тощо, які орендуються; - у разі залучення – копія договорів про надання послуг, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, техніки, машин, механізмів тощо, якими будуть виконуватись роботи; - копії свідоцтва про реєстрацію на всі транспортні засоби та/або машини, механізми, що підлягають державній реєстрації, та які будуть залучені як власні; - для власних машин, механізмів та матеріально-технічної бази, що будуть використовуватися для виконання робіт, та які не мають свідоцтва про реєстрацію, надати копію бухгалтерських документів, що підтверджують облік основних засобів та малоцінних активів, за підписом уповноваженої особи учасника та/або бухгалтера. У ході розгляду зазначеного питання, колегія проаналізувала всю документацію тендерної пропозиції ПП «Елітбуд-1» щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, яку планується залучити для повного виконання обсягу робіт за предметом закупівлі і прийшла до висновку, що Документація не містить окремих вимог щодо підтвердження переліку, кількості обладнання та матеріально-технічної бази відповідно до технічного завдання. Таким чином, ми не погоджуємось із висновком про те, що обставини і підстави підтвердження переліку, кількості обладнання та матеріально технічної бази не були предметом розгляду АМКУ та наполягаємо на тому, що у даному питанні посадові особи органу державного фінансового контролю діють упереджено і безпідставно. Так, учасником в документах тендерної пропозиції було надано Договір № 12-20/01ОР від 28.12.2020, згідно з Додатком 1 до якого коток дорожній BOMAG BW 135 AD є орендованим. Твердження посадових осіб органу державного фінансового контролю щодо порушення тендерної документації в цій частині є безпідставним. Учасником в складі тендерної пропозиції подано Договір оренди транспортних засобів №12-20/01 ОР від 28.12.2020 року. Даним договором передбачено оренду катка дорожнього BOMAG BW 135 AD. Тому зазначення інформації про каток дорожній BOMAG BW 135 AD як власний в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 17.02.2021 № ТЗ/02-21/30, є технічною помилкою, що на даний момент не впливає на кваліфікацію підрядника. В довідці мало бути зазначено – «орендований». Крім того, документально учасник, що став переможцем, підтвердив наявність у нього даної техніки, яка є орендованою за договором оренди. Крім того, не погоджуємось також із висновком про те, що в Документації передбачені особливі умови документального підтвердження матеріально-технічної бази, обладнання, машин і механізмів, які не мають свідоцтва про державну реєстрацію. З огляду на положення ч.1 ст.9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність» для підтвердження наявності в учасника визначеного обладнання є первинні документи, які являються підставою для бухгалтерського обліку. Також Документація не містить окремих вимог щодо необхідності підтвердження матеріально-технічної бази, зокрема, у відповідності до технічного завдання. В цій частині ніяких порушень не допущено. Перелічене обладнання підтверджене документами первинного бухгалтерського обліку, які підтверджують придбання у власність обладнання підприємством. Інформація, яка міститься у прийнятих до обліку первинних документах, систематизується на рахунках бухгалтерського обліку в регістрах синтетичного та аналітичного обліку шляхом подвійного запису їх на взаємопов’язаних рахунках бухгалтерського обліку. Крім того, Замовником у Додатку 3 не деталізовано якими саме документами учасники повинні були підтвердити облік основних засобів та малоцінних активів, а, оскільки облік відбувається на основі первинних бухгалтерських документів, то значить вони і підтверджують придбання у власність того чи іншого обладнання. Тому, в Замовника відсутні підстави вважати, що учасник не має даного обладнання та не відповідає кваліфікаційному критерію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Більше того, вважаємо, що при здійсненні моніторингу в цій частині, посадові особи органу державного фінансового контролю намагаються застосувати правовий пуризм, надаючи перевагу форми над змістом, що вирішено усталеною судовою практикою і чого Замовник допустити не може, оскільки це може потягнути за собою тривалі негативні наслідки у вигляді подальших оскаржень зі сторони учасника. На нашу думку, всі питання підтвердження наявності матеріально-технічної бази вирішені в ході розгляду скарги учасника постійно діючою колегією АМКУ. У визначений законом строк, а саме – 14 травня 2021 року, Замовник та Переможець (Підрядник) уклали Договір №9/21 про закупівлю робіт за державні кошти, який оприлюднений. Сторони приступили до його виконання, що має бути враховано посадовими особами органу державного фінансового контролю. Щодо зобов’язання розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України повідомляємо наступне. Відповідно до Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, Держаудитслужба є центральним органом виконавчої влади, який реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Згідно з пп. 3 п. 3 вказаного Положення основними завданнями Держаудитслужби є здійснення державного фінансового контролю, спрямованого на оцінку ефективного, законного, цільового, результативного використання та збереження державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, досягнення економії бюджетних коштів. Втручання органу державного фінансового контролю в публічні закупівлі є виправданим у разі, якщо виявлене порушення має негативний вплив для бюджету (зайве витрачання бюджетних коштів). Статтею 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» передбачено права органу державного фінансового контролю, зокрема, пред’являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов’язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства. Вказаним Законом та нормативно-правовими актами безпосередньо не встановлено право органів фінансового контролю вимагати розірвання договорів. Також, відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї зі сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору в повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є, відповідно, розірваним або зміненим. Після заключення Договору №9/21 від 14.05.2021 не встановлено будь-яких порушень щодо його виконання. Оскільки, підрядником не порушено жодних умов виконання договору, то у Замовника відсутні підстави дострокового розірвання Договору №9/21 від 14.05.2021 року. Додатково зазначаємо, що Конституційний Суд України у Рішенні від 25.01.2012 року №3-рп/2012 (справа №1-11/2012) зазначив, що одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який, серед іншого, означає, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею. Додержання принципу пропорційності означає необхідність дотримання балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване відповідне рішення (ст. 2 КАС України). Вважаємо, що висновок про результати моніторингу закупівлі щодо припинення господарських зобов’язань за договором не відповідає критерію пропорційності, оскільки вимога розірвати договір, який заключено у відповідності до положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, може призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб’єктів — сторін договору. 2. Не погоджуємось із висновком посадових осіб органу державного фінансового контролю в частині встановлення порушення вимог п.4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з наступних підстав. 19.12.2020 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» (далі — Постанова № 1266). Постановою № 1266 внесено зміни до Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631, запроваджено чергові заходи підвищення ефективності використання державних коштів, а саме: 4. Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: 1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. 4.1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Отже, в цій частині нами також не допущено жодних порушень чинного законодавства. На підставі викладеного, керуючись положеннями чинного Закону України «Про публічні закупівлі», ми не погоджуємось із Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-01-012099-a та не вбачаємо за можливе розірвати Договір про закупівлю робіт за державні кошти №9/21 від 14.05.2021 року. Виходячи з викладеного, управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради буде оскаржувати висновок від 28.05.2021 за результатами моніторингу закупівлі «Нове будівництво полігону для складування твердих побутових відходів на території Верхньосироватської сільської ради Сумського району Сумської області (ДК 021:2015, код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)» у відповідності до вимог ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (із змінами).

2021-06-03 11:35:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 травня 2021
Кінцевий строк оскарження: 12 червня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті встановлено порушення пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Управлінням капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради 10.06.2021 подано позовну заяву до Сумського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування Висновку про результати моніторингу Державної аудиторської служби України.
Дата публікації: 10 червня 2021

Ризики, що спрацювали

RISK-2-19-1

RISK-1-16

RISK-2-16

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 лютого 2021 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ Спецкомунтех 76 512 487,20
UAH з ПДВ
76 512 487,20
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ПРОГРЕСБУДСЕРВІС" 77 996 862,00
UAH з ПДВ
77 996 862,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПП Елітбуд-1 81 451 444,22
UAH з ПДВ
80 626 848,76
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ ЕЛЛТА 81 458 202,00
UAH з ПДВ
80 633 606,53
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПП "Шляховик-Шостка" 81 803 202,00
UAH з ПДВ
81 803 202,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
АТ "Сумбуд" 82 054 770,00
UAH з ПДВ
82 054 770,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПП "ТМ-НОВАТОР" 82 404 356,40
UAH з ПДВ
82 404 356,40
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

16 лютого 2021 08:53
Електронний підпис
16 лютого 2021 08:52
Статут 24_03_2020.pdf
16 лютого 2021 08:52
протокол зборів.pdf
16 лютого 2021 08:52
наказ призначення.pdf
16 лютого 2021 08:52
додаток 2_14.pdf
16 лютого 2021 08:52
додаток 2_13.pdf
16 лютого 2021 08:51
додаток 2_12.pdf
16 лютого 2021 08:51
додаток 2_11.pdf
16 лютого 2021 08:51
додаток 2_9.pdf
16 лютого 2021 08:51
додаток 2_8.pdf
16 лютого 2021 08:51
додаток 2_7.pdf
16 лютого 2021 08:51
додаток 2_5.pdf
16 лютого 2021 08:51
додаток 2_4.pdf
16 лютого 2021 08:51
додаток 2_3.pdf
16 лютого 2021 08:51
додаток 2_2.pdf
16 лютого 2021 08:51
витяг ПДВ.pdf
16 лютого 2021 08:51
витяг з ЄДР.pdf
16 лютого 2021 08:51
Scan1.pdf

Публічні документи

27 квітня 2021 15:27
Електронний підпис
27 квітня 2021 15:25
документи переможця
17 лютого 2021 17:03
Електронний підпис
17 лютого 2021 16:55
14. гарантійний строк.pdf
17 лютого 2021 16:55
12. гарантія.zip
17 лютого 2021 16:55
11.2. дозволи.PDF
17 лютого 2021 16:55
11.1. ліцензія.PDF
17 лютого 2021 16:55
10. відповідність.pdf
17 лютого 2021 16:55
09.1. кошторис ч.2.pdf
17 лютого 2021 16:55
09.1. кошторис ч.1.pdf
17 лютого 2021 16:55
08.2. проект договору.pdf
17 лютого 2021 16:55
07. субпідрядник.pdf
17 лютого 2021 16:55
06. повноваження.pdf
17 лютого 2021 16:55
05. стаття 17.pdf
17 лютого 2021 16:55
04. аналогічний догов.pdf
17 лютого 2021 16:55
03. працівники.pdf
17 лютого 2021 16:55
02. обладнання ч.2.pdf
17 лютого 2021 16:55
02. обладнання ч.1.pdf
17 лютого 2021 16:55
01. тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

17 березня 2021 10:06
Електронний підпис
16 березня 2021 10:14
Документи Переможця
16 лютого 2021 14:55
Електронний підпис
16 лютого 2021 14:53
Fwd_ ГАРАНТІЯ 68-21 (1).zip
16 лютого 2021 14:53
установчі документи.pdf
16 лютого 2021 14:53
Строк дії пропозиції.pdf
16 лютого 2021 14:53
Ліцензія_ дозвіл.pdf
16 лютого 2021 14:53
Гарантійний строк.pdf

Публічні документи

15 лютого 2021 19:37
Електронний підпис
15 лютого 2021 19:33
тендерна пропозиція.pdf
15 лютого 2021 19:32
Статут.pdf
15 лютого 2021 19:32
тех.паспорта.pdf
15 лютого 2021 19:32
ліцензия.pdf
15 лютого 2021 19:32
договірна ціна.pdf
15 лютого 2021 19:32
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

17 лютого 2021 12:51
Електронний підпис
17 лютого 2021 08:50
12.Д.Ц.і розрахунки.part2.rar
17 лютого 2021 08:50
11.Д.Ц.і розрахунки.part1.rar
17 лютого 2021 08:50
10.Проект дог.з листом.PDF
17 лютого 2021 08:50
9.Ліцензія. Дозволи.PDF
17 лютого 2021 08:50
8.Довідка довкілля.в ТЗ.PDF
17 лютого 2021 08:50
7.Субпідрядники.PDF
17 лютого 2021 08:50
6. Повноваження.rar
17 лютого 2021 08:50
5. Аналогічний договір.rar
17 лютого 2021 08:50
4.Робітники.PDF
17 лютого 2021 08:50
3.Механізми.PDF
17 лютого 2021 08:50
2.Пропозиція.PDF

Публічні документи

15 лютого 2021 12:01
статут.rar
15 лютого 2021 12:01
витяг ПДВ.jpeg
15 лютого 2021 12:01
витяг ЄДР.rar
15 лютого 2021 12:01
гарантійний термін.jpeg
15 лютого 2021 12:01
довідка робітники.rar
15 лютого 2021 12:01
довідка база.jpeg
15 лютого 2021 12:01
довідка обладнання.jpeg
15 лютого 2021 12:01
ліцензія.rar
15 лютого 2021 12:01
договірна ціна.rar
15 лютого 2021 12:01
проект договору.rar
15 лютого 2021 12:01
стаття 17.rar
15 лютого 2021 12:01
тендерна пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Спецкомунтех

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ПРОГРЕСБУДСЕРВІС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ПП Елітбуд-1

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ ЕЛЛТА

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ПП "Шляховик-Шостка"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

АТ "Сумбуд"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ПП "ТМ-НОВАТОР"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Спецкомунтех
#41898871
Рішення скасоване 76 512 487,20
UAH з ПДВ
23 квітня 2021 14:58
ТОВ "ПРОГРЕСБУДСЕРВІС"
#41739042
Рішення скасоване 77 996 862,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2021 14:58
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП Елітбуд-1
#33555092
Рішення скасоване 80 626 848,76
UAH з ПДВ
23 квітня 2021 14:58
ТОВ ЕЛЛТА
#40164962
Рішення скасоване 80 633 606,53
UAH з ПДВ
23 квітня 2021 14:58
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ Спецкомунтех
#41898871
Відхилено 76 512 487,20
UAH з ПДВ
23 квітня 2021 15:07
ТОВ "ПРОГРЕСБУДСЕРВІС"
#41739042
Відхилено 77 996 862,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2021 15:08
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП Елітбуд-1
#33555092
Переможець 80 626 848,76
UAH з ПДВ
26 квітня 2021 10:10

Документи

25 лютого 2021 15:55
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ПРОГРЕСБУДСЕРВІС" #41739042

№ рішення у справі

70/66-р/к

Дата рішення у справі

18.07.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

04 березня 2021 11:30
Електронний підпис

Документи

09 березня 2021 11:50
Електронний підпис
04 березня 2021 11:31
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ЕЛЛТА #40164962

№ рішення у справі

70/66-р/к

Дата рішення у справі

18.07.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ПРОГРЕСБУДСЕРВІС" #41739042

№ рішення у справі

70/66-р/к

Дата рішення у справі

18.07.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 квітня 2021 10:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Елітбуд-1
#33555092
80 626 848,76
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2024 11:34
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 13:24
Додаткова угода №11 Договір №9-21.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 13:23
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2022 15:55
Додаткова угода №4 Договір №9-21.pdf зміни до договору
23 лютого 2022 15:25
Електронний підпис укладений
18 травня 2021 10:02
Договір №9-21.pdf укладений
18 травня 2021 10:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з затримкою фінансування сторони узгодили подовження строку дії договору до 31.12.2023 року.
Номер договору про закупівлю: 9/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з уточненям фактичної вартості виконаних робіт
Номер договору про закупівлю: 9/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 травня 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 80 626 833,00
UAH (в тому числі ПДВ 13 437 805,50 UAH)