Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт приміщень №220,223,224,229,230 другого поверху навчального корпусу №2 (літ.Б-4) за адресою: пр. Маяковського, буд.24, м. Запоріжжя» ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (капітальний ремонт і реставрація за кодом CPV ДК 021:2015 – 45453000-7)
Очікувана вартість
1 288 362,00 UAH
UA-2021-02-01-008699-a ● 88b016eafaa04b2fb8ddf5cc793b5370
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Запорізький державний медичний університет |
Код ЄДРПОУ: | 02010741 |
Вебсайт: | http://www.zsmu.edu.ua |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 |
Контактна особа: |
Сігідова Тетяна +380612362293 sigidova.tn@zsmu.zp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 лютого 2021 14:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 18 лютого 2021 12:59 |
Очікувана вартість: | 1 288 362,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 441,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
«Капітальний ремонт приміщень №220,223,224,229,230 другого поверху навчального корпусу №2 (літ.Б-4) за адресою: пр. Маяковського, буд.24, м. Запоріжжя» ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (капітальний ремонт і реставрація за кодом CPV ДК 021:2015 – 45453000-7)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 24, Вознесенівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 серпня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Сторони допускають можливість здійснення попередньої оплати (авансу) на строк не більше трьох місяців на цілі, визначені договорами на підставі рахунку Підрядника. Правовою підставою здійснення попередньої оплати за цим Договором є приписи Постанови КМУ № 1070 від 04.12.2019 р. та Наказу МОЗ України щодо попередньої оплати. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2021 14:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2021 14:47 |
Зміни .docx | |
09 лютого 2021 14:47 |
Додаток 2 - зміни.docx | |
01 лютого 2021 14:40 |
ТД.docx | |
01 лютого 2021 14:40 |
Додаток 5.docx | |
01 лютого 2021 14:40 |
Додаток 4.docx | |
01 лютого 2021 14:40 |
Додаток 1.docx | |
01 лютого 2021 14:40 |
Додаток 3.docx |
09 лютого 2021 14:48 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 лютого 2021 14:47 |
Зміни .docx
|
|||
09 лютого 2021 14:47 |
Додаток 2 - зміни.docx
|
|||
01 лютого 2021 14:40 |
ТД.docx
|
|||
01 лютого 2021 14:40 |
Додаток 5.docx
|
|||
01 лютого 2021 14:40 |
Додаток 4.docx
|
|||
01 лютого 2021 14:40 |
Додаток 1.docx
|
|||
01 лютого 2021 14:40 |
Додаток 3.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
клас наслідків
Дата подання: 03 лютого 2021 11:21
Дата відповіді: 08 лютого 2021 09:12
Доброго дня. Який клас наслідків згідно з проектом?
Відповідь: Доброго дня. Клас наслідків (відповідальності): СС1
Додаток 2 Тендорної документації
Дата подання: 05 лютого 2021 12:53
Дата відповіді: 10 лютого 2021 14:33
1. Просимо роз‘яснити , хто відноситься до поняття «замовник», яке зазначено в пункті 3.2 додаток 2 Тендорної документації
2. Аналогічні договори учасника знаходяться та підписані в електронному сервісі для юридичних та фізичних осіб по обміну документами між собою в електронній формі з накладенням КЕП/ЕЦП
Запитання: чи буде документальним підтвердженням досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів роздрукований аналогічний договір з вищезазначеного сервісу з підтвердженням на ньому накладених КЕП/ЕЦП сторін?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Замовник — фізична чи юридична особа, розпорядник грошових коштів, який замовляє певні роботи
2. Так. Договір може бути укладений у будь-якій формі, якщо вимоги щодо форми договору не встановлені законом (в тому числі в електронному вигляді).
2. Так. Договір може бути укладений у будь-якій формі, якщо вимоги щодо форми договору не встановлені законом (в тому числі в електронному вигляді).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-01-008699-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "БІЛОУСОВ ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ
", Код ЄДРПОУ:2970119478
Дата подання: 04 лютого 2021 17:51
Вимоги тендерної документації не відповідають чинному законодавству України
З 01.01.2021р. набрали чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» щодо подання єдиної звітності з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування і податку на доходи фізичних осіб» від 19.09.2019р. № 115-IX та Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо подання єдиної звітності з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування і податку на доходи фізичних осіб» від 19.09.2019р № 116-IX, якими змінено строк та порядок подання звітності про нарахування єдиного внеску. Так, починаючи з 01.01.2021р. податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску подається у складі звітності з податку на доходи фізичних осіб (єдиного податку) до податкового органу за основним місцем обліку платника єдиного внеску у строки, встановлені Податковим кодексом України для податкового кварталу.
Також, з 01.01.2021р. набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 15.12.2020 № 773, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 28.12.2020р. за № 1304/3558, «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 13 січня 2015 року № 4», яким затверджено форму Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, та Порядок заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску. Відповідно до п. 3 вказаного наказу податковий розрахунок за формою, ним затвердженою, перший раз подається за I квартал 2021 року.
Разом із тим, абз. 2 п. 2.5. Додатку № 2 до Тендерної документації на закупівлю робіт «Капітальний ремонт приміщень №220,223,224,229,230 другого поверху навчального корпусу №2 (літ.Б-4) за адресою: пр. Маяковського, буд.24, м. Запоріжжя» ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (капітальний ремонт і реставрація за кодом CPV ДК 021:2015 – 45453000-7)» містить вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції відносно власного персоналу звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів Пенсійного фонду України (Таблиця 1, Таблиця 6), за попередні 3 календарні місяці.
Враховуючи викладене вище будь-який із потенційних учасників може надати звіт у складі, що вимагається тендерною документацією, лише за останні три місяці 2020 року, що не є належним підтвердженням наявності в учасника працівників для виконання договору за закупівлею, яка проводиться в другій половині лютого 2021р., та не може надати такий звіт за січень 2021р.
Отже, вимога щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції відносно власного персоналу звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів Пенсійного фонду України (Таблиця 1, Таблиця 6), за попередні 3 календарні місяці є такою що не відповідає чинному законодавству України.
Керуючись ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути порушення під час проведення тендеру, а саме: усунути вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності робітників належної кваліфікації звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів Пенсійного фонду України (Таблиця 1, Таблиця 6), за попередні 3 календарні місяці.
Розгорнути
Згорнути
Також, з 01.01.2021р. набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 15.12.2020 № 773, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 28.12.2020р. за № 1304/3558, «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 13 січня 2015 року № 4», яким затверджено форму Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, та Порядок заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску. Відповідно до п. 3 вказаного наказу податковий розрахунок за формою, ним затвердженою, перший раз подається за I квартал 2021 року.
Разом із тим, абз. 2 п. 2.5. Додатку № 2 до Тендерної документації на закупівлю робіт «Капітальний ремонт приміщень №220,223,224,229,230 другого поверху навчального корпусу №2 (літ.Б-4) за адресою: пр. Маяковського, буд.24, м. Запоріжжя» ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (капітальний ремонт і реставрація за кодом CPV ДК 021:2015 – 45453000-7)» містить вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції відносно власного персоналу звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів Пенсійного фонду України (Таблиця 1, Таблиця 6), за попередні 3 календарні місяці.
Враховуючи викладене вище будь-який із потенційних учасників може надати звіт у складі, що вимагається тендерною документацією, лише за останні три місяці 2020 року, що не є належним підтвердженням наявності в учасника працівників для виконання договору за закупівлею, яка проводиться в другій половині лютого 2021р., та не може надати такий звіт за січень 2021р.
Отже, вимога щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції відносно власного персоналу звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів Пенсійного фонду України (Таблиця 1, Таблиця 6), за попередні 3 календарні місяці є такою що не відповідає чинному законодавству України.
Керуючись ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути порушення під час проведення тендеру, а саме: усунути вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності робітників належної кваліфікації звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів Пенсійного фонду України (Таблиця 1, Таблиця 6), за попередні 3 календарні місяці.
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 лютого 2021 14:44
Доброго дня. У відповіднь на Ваше звернення до Тендерної документації внесено зміни
Номер вимоги: UA-2021-02-01-008699-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Статусбудінжиніринг", Код ЄДРПОУ:41219095
Дата подання: 01 березня 2021 12:17
Невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "АНСТРОЙ ЛІМІТЕД" умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Відповідно до вимог ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
В даному випадку наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "АНСТРОЙ ЛІМІТЕД" на підставі п.2 ч.1 ст. 31 Закону як такої що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (Загальним вимогам до предмета закупівлі згідно Додатка №4 до тендерної документації)
Наразі, згідно п.1 Загальних вимог до предмета закупівлі (Додаток №4 до тендерної документації), 1. Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції розрахунки ціни пропозиції у відповідності до Технічного завдання (Дефектного акту), які повинні складатися з:
Розрахунок ціни пропозиції електронних торгів
Договірна ціна пропозиції електронних торгів та документи, які входять до її складу*:
а) Договірна ціна (динамічна);
б) Пояснювальна записка;
в) Локальний кошторис;
г) Розрахунок адміністративних витрат до локальних кошторисів
ґ) Розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів;
д) Підсумкова відомість ресурсів;
е) Розрахунок податку;
є) Розрахунок прибутку;
ж) Проект календарного графіку виконання робіт (відповідно до «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009р. №2).
з) Договірна ціна у форматі imd або іншому, сумісному з програмним комплексом АВК.
Учасником ТОВ "АНСТРОЙ ЛІМІТЕД" було подано у складі тендерної пропозиції проект календарного графіка виконання робіт, що не містить в собі повного обсягу інформації, передбаченої «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009р. №2, а саме: учасником не заповнено такі графи проекту календарного графіка як "одиниця виміру", "кількість", а також "обсяг робіт, передбачених до виконання в окремі періоди" (кількість/кошторисна вартість)
Вважаємо вказану обставину істотним порушенням умов тендерної документації, у зв'язку із чим тендерна пропозиція ТОВ "АНСТРОЙ ЛІМІТЕД" має бути відхилена на підставі п.2 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
В разі бездіяльності Замовника щодо даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України з метою ініціювання моніторингу процедури закупівлі
Розгорнути
Згорнути
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
В даному випадку наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "АНСТРОЙ ЛІМІТЕД" на підставі п.2 ч.1 ст. 31 Закону як такої що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (Загальним вимогам до предмета закупівлі згідно Додатка №4 до тендерної документації)
Наразі, згідно п.1 Загальних вимог до предмета закупівлі (Додаток №4 до тендерної документації), 1. Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції розрахунки ціни пропозиції у відповідності до Технічного завдання (Дефектного акту), які повинні складатися з:
Розрахунок ціни пропозиції електронних торгів
Договірна ціна пропозиції електронних торгів та документи, які входять до її складу*:
а) Договірна ціна (динамічна);
б) Пояснювальна записка;
в) Локальний кошторис;
г) Розрахунок адміністративних витрат до локальних кошторисів
ґ) Розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів;
д) Підсумкова відомість ресурсів;
е) Розрахунок податку;
є) Розрахунок прибутку;
ж) Проект календарного графіку виконання робіт (відповідно до «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009р. №2).
з) Договірна ціна у форматі imd або іншому, сумісному з програмним комплексом АВК.
Учасником ТОВ "АНСТРОЙ ЛІМІТЕД" було подано у складі тендерної пропозиції проект календарного графіка виконання робіт, що не містить в собі повного обсягу інформації, передбаченої «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009р. №2, а саме: учасником не заповнено такі графи проекту календарного графіка як "одиниця виміру", "кількість", а також "обсяг робіт, передбачених до виконання в окремі періоди" (кількість/кошторисна вартість)
Вважаємо вказану обставину істотним порушенням умов тендерної документації, у зв'язку із чим тендерна пропозиція ТОВ "АНСТРОЙ ЛІМІТЕД" має бути відхилена на підставі п.2 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
В разі бездіяльності Замовника щодо даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України з метою ініціювання моніторингу процедури закупівлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 березня 2021 14:37
Відповідно до п.2.4 «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009р. №2З, залежно від особливостей будівництва, зокрема, його складності, строків, чисельності виконавців робіт, розподілу функцій між Замовником та Підрядником тощо, можуть використовуватись різні варіанти графіків виконання робіт. Однак важливо, щоб графік надавав можливість контролювати хід будівництва у часі, визначати відповідність фактичних строків виконання робіт запланованим, встановлювати причини порушення цих строків, виявляти роботи, від своєчасності виконання яких залежить дотримання строків виконання інших робіт.
Учасником ТОВ «АНСТРОЙ ЛІМІТЕД» було подано у складі тендерної пропозиції проект календарного графіка виконання робіт зокрема як один із можливих варіантів графіка, який надає Замовнику можливість контролювати хід будівництва у часі.
Учасником ТОВ «АНСТРОЙ ЛІМІТЕД» було подано у складі тендерної пропозиції проект календарного графіка виконання робіт зокрема як один із можливих варіантів графіка, який надає Замовнику можливість контролювати хід будівництва у часі.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2021-02-24-000004 • 0ab35ad7610746378c1e8c89e1757ff6
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2021-02-24
•
12:34
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Повідомляємо, що наявна ознака порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників таку, як в п.2 Додатку 4 до тендерної документації, що Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції оригінал або копію Ліцензії щодо провадження господарської діяльності в будівництві, чинну на момент подання пропозиції або вказати посилання на електронний ресурс для можливості перевірки наявності чинної Ліцензії. У разі залучення субпідрядника до виконання робіт, що підлягають ліцензуванню, Учасник повинен додатково надати у складі пропозиції оригінали або копії ліцензії субпідрядника на провадження робіт, до яких його планується залучити або вказати посилання на електронний ресурс для можливості перевірки наявності чинної Ліцензії У разі залучення субпідрядника виключно до виконання робіт, що не підлягають ліцензуванню, надати лист-пояснення, в якому зазначити, до яких саме робіт буде залучатись субпідрядник.
Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» в переліку видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, відсутній вид господарської діяльності, як будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними (СС1), тому Ліцензії щодо провадження господарської діяльності в будівництві на об'єкт з класом наслідків СС1 не передбачена законодавством.
Тому, зазначена вимога тендерної документації призводить до звуження кола потенційних учасників торгів, які не мають ліцензії на СС2 та СС3 та порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників.
Тобто, прийняти участь зможуть тільки ті учасники, які мають Ліцензію щодо провадження господарської діяльності в будівництві, при тому, що Замовником зазначено клас наслідків СС1, для якого Ліцензія щодо провадження господарської діяльності в будівництві не передбачена.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 лютого 2021 13:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "КАРПОВ РОМАН ВАЛЕРІЙОВИЧ" |
1 121 601,00
UAH з ПДВ
|
1 095 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДІНФРАСТРУКТУРА" |
1 278 047,10
UAH з ПДВ
|
1 098 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АНСТРОЙ ЛІМІТЕД" |
1 283 793,23
UAH з ПДВ
|
1 099 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВЕКТОР БУД-ТОРГ" |
1 288 302,76
UAH з ПДВ
|
1 110 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Статусбудінжиніринг" |
1 287 964,35
UAH з ПДВ
|
1 277 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДТЕКО" |
1 286 361,00
UAH з ПДВ
|
1 286 361,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПЛЕКС-БУД" |
1 288 206,00
UAH з ПДВ
|
1 288 206,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "КАРПОВ РОМАН ВАЛЕРІЙОВИЧ" #3472903691 |
Відхилено |
1 095 000,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2021 14:41
|
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДІНФРАСТРУКТУРА" #42300993 |
Відхилено |
1 098 000,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2021 14:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 лютого 2021 11:04
|
ТОВ "АНСТРОЙ ЛІМІТЕД" #42338959 |
Переможець |
1 099 000,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2021 15:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 12:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2022 12:40
|
ДУ 012Р-21.pdf | зміни до договору |
04 січня 2022 12:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 листопада 2021 09:05
|
доп. угода2.pdf | зміни до договору |
18 листопада 2021 09:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 серпня 2021 15:35
|
доп.угода (1).pdf | зміни до договору |
17 серпня 2021 15:34
|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2021 16:44
|
дог 012Р-21.pdf | укладений |
16 березня 2021 16:27
|
додатки ч.3.pdf | укладений |
16 березня 2021 16:27
|
додатки ч.2.pdf | укладений |
16 березня 2021 16:27
|
додатки ч.1.pdf | укладений |
16 березня 2021 16:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 012Р-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 012Р-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 012Р-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |