Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капуста квашена 1 ґатунку, горошок зелений консервований 1 ґатунку, томати консервовані без оцту вищого ґатунку,огірки консервовані без оцту 1ґатунку,кабачки консервовані без оцту 1 ґатунку, ікра з кабачків консервована, томатна паста вищого ґатунку, повидло яблучне, кукурудза консервована
Очікувана вартість
121 246,00 UAH
UA-2021-02-01-008429-a 8d7a6e1a7a2c48b6b94b5c67bd4fbe98
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лілія Дрибас

+380500706009 gromov1999@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад Дніпропетровський дитячий будинок-інтернат Дніпропетровської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03188272
Місцезнаходження: 49008, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ВУЛИЦЯ НАДІЇ АЛЕКСЄЄНКО, будинок 167
Контактна особа: Лілія Дрибас
+380500706009
gromov1999@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 лютого 2021 14:31
Звернення за роз’ясненнями: до 05 лютого 2021 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2021 15:00
Очікувана вартість: 121 246,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 610,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Категорія замовника: Юридична особа, яка є установою, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є розпорядником бюджетних коштів.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2878 кілограми
Капуста квашена 1 ґатунку, горошок зелений консервований 1 ґатунку, томати консервовані без оцту вищого ґатунку,огірки консервовані без оцту 1ґатунку,кабачки консервовані без оцту 1 ґатунку, ікра з кабачків консервована, томатна паста вищого ґатунку, повидло яблучне, кукурудза консервована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49008, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Надії Алексєєнко, 167
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 лютого 2021  —  25 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар проводиться в безготівкові формі, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника за фактично отриманий товар, згідно накладної протягом 20 банківських днів з дати підписання накладної Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 лютого 2021 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2021 14:31
Документація оброб. овочі 2021.docx
01 лютого 2021 14:31
договір овочі оброб. 2021 (1).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2021 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010" 117 336,00
UAH з ПДВ
117 336,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 лютого 2021 14:52
Електронний підпис
10 лютого 2021 14:51
НАКАЗ ДИРЕКТОРА.pdf
10 лютого 2021 14:50
цінова пропозиція.pdf
10 лютого 2021 14:50
Статут підприємства.pdf
10 лютого 2021 14:50
проект договору.pdf
10 лютого 2021 14:50
Аналогічний договір 3.pdf
10 лютого 2021 14:50
технічні вимоги.pdf
10 лютого 2021 14:50
Аналогічний договір 2.pdf
10 лютого 2021 14:50
РІШЕННЯ ДИРЕКТОРА.pdf
10 лютого 2021 14:50
Аналогічний договір 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"
#37276566
Переможець 117 336,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2021 11:20

Документи

11 лютого 2021 11:20
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2021 11:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"
#37276566
117 336,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 лютого 2021 11:20
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 січня 2022 08:16
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2021 14:13
Д.У.Договір 18.pdf зміни до договору
22 жовтня 2021 14:08
Електронний підпис укладений
22 лютого 2021 15:42
Договір №18 овочі кс.pdf укладений
22 лютого 2021 15:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 117 333,00
UAH (в тому числі ПДВ 19 555,50 UAH)