Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації СШ № 12 по бул. Княгині Ольги , 11 в м. Біла Церква Київської області
Очікувана вартість
1 243 610,40 UAH
UA-2021-02-01-006350-a ● ae8e170271364386a99587330d81f44d
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 22204565 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Павличенко 14а |
Контактна особа: |
Поступайло Олег 380456352261 oleg_postupaylo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 лютого 2021 13:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2021 14:45 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2021 23:59 |
Початок аукціону: | 15 лютого 2021 11:38 |
Очікувана вартість: | 1 243 610,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації СШ № 12 по бул. Княгині Ольги , 11 в м. Біла Церква Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква, бул. Княгині Ольги, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2021 14:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2021 14:32 |
додаток 2 технічне завдання.pdf | |
05 лютого 2021 14:32 |
Додаток 4 проєкт договору.pdf | |
05 лютого 2021 14:32 |
Додаток 3 вимоги до учасника.pdf | |
05 лютого 2021 14:31 |
Оголошення.doc | |
05 лютого 2021 14:31 |
Додаток 1 цінова пропозиція.pdf |
05 лютого 2021 14:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 лютого 2021 14:32 |
додаток 2 технічне завдання.pdf
|
|||
05 лютого 2021 14:32 |
Додаток 4 проєкт договору.pdf
|
|||
05 лютого 2021 14:32 |
Додаток 3 вимоги до учасника.pdf
|
|||
05 лютого 2021 14:31 |
Оголошення.doc
|
|||
05 лютого 2021 14:31 |
Додаток 1 цінова пропозиція.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
оформлення документів
Дата подання: 01 лютого 2021 16:50
Дата відповіді: 02 лютого 2021 15:58
добрий день! чи не буде причиною для відхилення якщо довідки (довільна форма) продублювати під 3 закупівлі? тобто не змінюючи вихідні номери під кожну закупівлю?
Відповідь: Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник має надати заповнену форму «Цінова пропозиція» (за формою наведеною у додатку 1 до оголошення), скан-копію листа про погодження із умовами проєкту Договору (наведений у додатку 4 до оголошення), інформацію, що підтверджує кваліфікацію та інші вимоги до Учасника закупівлі (перелік вимог наведено у додатку 3).Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені на офіційному бланку учасника у відповідності до вимог чинного законодавства.
аналогічні договори
Дата подання: 02 лютого 2021 11:24
Дата відповіді: 03 лютого 2021 10:22
Питання щодо пункту 2 додатка 3. "Досвід виконання підтвердити:скан-копією з оригіналу аналогічного(-их) договору(-ів) на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту системи пожежної сигналізації,документами, що підтверджують виконання договору(-ів)....",а саме: договір має бути сканований з оригіналу без відтиску печатки та "копія вірна" ? Або скан-копія, тобто: завірена копія документу? те саме питання щодо листа-відгука: має бути скан з оригінала?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник має надати заповнену форму «Цінова пропозиція» (за формою наведеною у додатку 1 до оголошення), скан-копію листа про погодження із умовами проєкту Договору (наведений у додатку 4 до оголошення), інформацію, що підтверджує кваліфікацію та інші вимоги до Учасника закупівлі (перелік вимог наведено у додатку 3).Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені на офіційному бланку учасника у відповідності до вимог чинного законодавства.
оформлення документів
Дата подання: 02 лютого 2021 16:21
Дата відповіді: 03 лютого 2021 16:04
Прохання надати роз'яснення щодо вимоги: "Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені на офіційному бланку учасника у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, містити реєстраційний номер, дату, найменування предмета закупівлі та номер оголошення про закупівлю." Тобто, на КОЖНІЙ довідці, що складається на фірмовому бланку, Учасник повинен прописувати найменування предмета закупівлі та номер оголошення про закупівлю???
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до оголошення та додатків до нього уся інформація, що вимагається Замовником у період оголошення закупівлі, готується та подається Учасником шляхом завантаження в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій з оригіналів документів або із завірених копій документів, якщо така можливість передбачена вимогами Замовника саме для конкретно визначеного документу. Завірені копії повинні відповідати вимогам п.5.27 Вимог до оформлення документів ДСТУ 4163-2003 та містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади), а також відбитки печатки Учасника (за наявності). У разі, якщо інформація на сканованій копії буде не доступна до перегляду (зображення буде не чітке, текст (повністю або частково) буде видно не в повному обсязі), така пропозиція учасника відхиляється з підстави ненадання інформації, та невідповідності пропозиції учасника. Скан-копії документів подаються в одному із форматів: *.PDF, *.JPEG, *.JPG, .*BMP.
Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені на офіційному бланку учасника у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, містити реєстраційний номер, дату, найменування предмета закупівлі та номер оголошення про закупівлю.
Звертаю Вашу увагу, потенційний Учаснику на те, що в оголошенні усі вимоги щодо надання пропозиції чітко прописані
Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені на офіційному бланку учасника у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, містити реєстраційний номер, дату, найменування предмета закупівлі та номер оголошення про закупівлю.
Звертаю Вашу увагу, потенційний Учаснику на те, що в оголошенні усі вимоги щодо надання пропозиції чітко прописані
НАДАТИ ЧІТКІ ВІДПОВІДІ НА ПИТАННЯ
Дата подання: 03 лютого 2021 10:18
Дата відповіді: 04 лютого 2021 09:53
ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИК! Прохання надати чітку відповідь на питання Учасників: 1. добрий день! чи не буде причиною для відхилення якщо довідки (довільна форма) продублювати під 3 закупівлі? тобто не змінюючи вихідні номери під кожну закупівлю? 2. Питання щодо пункту 2 додатка 3. "Досвід виконання підтвердити:скан-копією з оригіналу аналогічного(-их) договору(-ів) на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту системи пожежної сигналізації,документами, що підтверджують виконання договору(-ів)....",а саме: договір має бути сканований з оригіналу без відтиску печатки та "копія вірна" ? Або скан-копія, тобто: завірена копія документу? те саме питання щодо листа-відгука: має бути скан з оригінала? 3. Прохання надати роз'яснення щодо вимоги: "Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені на офіційному бланку учасника у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, містити реєстраційний номер, дату, найменування предмета закупівлі та номер оголошення про закупівлю." Тобто, на КОЖНІЙ довідці, що складається на фірмовому бланку, Учасник повинен прописувати найменування предмета закупівлі та номер оголошення про закупівлю??? Відповідь яку ви надаєте "Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник має надати заповнену форму «Цінова пропозиція» (за формою наведеною у додатку 1 до оголошення), скан-копію листа про погодження із умовами проєкту Договору (наведений у додатку 4 до оголошення), інформацію, що підтверджує кваліфікацію та інші вимоги до Учасника закупівлі (перелік вимог наведено у додатку 3).Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені на офіційному бланку учасника у відповідності до вимог чинного законодавства." не відповідає на жодне поставлене питання!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Прохання уважно читати оголошення з метою уникнення подібних запитань, оскільки всі відповіді на Ваші запитання містяться у тексті оголошення.
Так, відповідь на запитання 1 у додатку 3 до оголошення: документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені на офіційному бланку учасника у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, містити реєстраційний номер, дату, найменування предмета закупівлі та номер оголошення про закупівлю.
Відповідь на запитання 2 у додатку 3 до оголошення: досвід виконання підтвердити скан-копією з оригіналу аналогічного(-их) договору(-ів) на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту системи пожежної сигналізації, документами, що підтверджують виконання договору(-ів) (форми КБ-2в та КБ-3) та позитивним (-и) листом (-ами)-відгуком (-ами) від Замовника про його (їх) виконання Уся інформація, що вимагається Замовником у період оголошення закупівлі, готується та подається Учасником шляхом завантаження в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій з оригіналів документів або із завірених копій документів, якщо така можливість передбачена вимогами Замовника саме для конкретно визначеного документу.
Відповідь на запитання 3 у додатку 3 до оголошення: Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені на офіційному бланку учасника у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, містити реєстраційний номер, дату, найменування предмета закупівлі та номер оголошення про закупівлю.
Так, відповідь на запитання 1 у додатку 3 до оголошення: документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені на офіційному бланку учасника у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, містити реєстраційний номер, дату, найменування предмета закупівлі та номер оголошення про закупівлю.
Відповідь на запитання 2 у додатку 3 до оголошення: досвід виконання підтвердити скан-копією з оригіналу аналогічного(-их) договору(-ів) на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту системи пожежної сигналізації, документами, що підтверджують виконання договору(-ів) (форми КБ-2в та КБ-3) та позитивним (-и) листом (-ами)-відгуком (-ами) від Замовника про його (їх) виконання Уся інформація, що вимагається Замовником у період оголошення закупівлі, готується та подається Учасником шляхом завантаження в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій з оригіналів документів або із завірених копій документів, якщо така можливість передбачена вимогами Замовника саме для конкретно визначеного документу.
Відповідь на запитання 3 у додатку 3 до оголошення: Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені на офіційному бланку учасника у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, містити реєстраційний номер, дату, найменування предмета закупівлі та номер оголошення про закупівлю.
Цивільно-правова угода
Дата подання: 04 лютого 2021 12:00
Дата відповіді: 05 лютого 2021 12:00
В додатку 3 . «Наявність у працівників відповідної кваліфікації» п.2 До довідки обов’язково надаються скановані копії документів, виготовлених з оригіналів: трудові книжки (достатньо першої та останньої сторінок) або трудові угоди або цивільно-правові угоди.,
Питання: Чи не буде порушенням надання цивільно - правової угоди з працівником яка не передбачена в Законі України про ліцензування певних видів діяльності ст.9 п.9 2) кадрові вимоги та п.7 «Ліцензійних умов…. , де передбачено тільки наявність трудових договорів. Підтвердіть або внесіть зміни в додаток 3.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини 6 Постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2016р. №852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» (далі – Постанова), для надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність мінімальної кількості працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) , що визначається штатним розписом ліцензіата або трудовим договором (контрактом) .
Не буде причиною для відхилення Замовником пропозиції Учасника, в якого на підприємстві дотримано зазначену вимогу Постанови, а інші працівники працюють за цивільно-правовими договорами.
Не буде причиною для відхилення Замовником пропозиції Учасника, в якого на підприємстві дотримано зазначену вимогу Постанови, а інші працівники працюють за цивільно-правовими договорами.
мат-тех база
Дата подання: 04 лютого 2021 15:12
Дата відповіді: 05 лютого 2021 10:06
Шановний Замовник!
Питання щодо матерільно-технічної бази. А саме підтверджуючих документів на право власності.
Чи не буде причиною для відхилення якщо Видаткові накладні надати у вигляді завірених копій?? (у зв'язку з тим, що в нашій компанії мат-тех база досить велика, відповідно велика кількість видаткових накладних і для всіх тендерів немає обмежень щодо надання виключно копії або оригіналу).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На підтвердження наявності для кожної одиниці власного обладнання та матеріально-технічної бази надається: скан-копії оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, технічних паспортів або інших документів, що підтверджують право власності або право користування.
оформлення документів
Дата подання: 04 лютого 2021 16:50
Дата відповіді: 05 лютого 2021 10:09
Прочитавши, нарешті, УВАЖНО, всю документацію, прийшли до висновку, що згідно Додатку 3 документації (остання сторінка) : "Уся інформація, що вимагається Замовником у період оголошення закупівлі, готується та подається Учасником шляхом завантаження в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій з оригіналів документів або із завірених копій документів, якщо така можливість передбачена вимогами Замовника саме для конкретно визначеного документу. Завірені копії повинні відповідати вимогам п.5.27 Вимог до оформлення документів ДСТУ 4163-2003 та містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади), а також відбитки печатки Учасника (за наявності)". Ключове - "УСЯ ІНФОРМАЦІЯ....". Тобто, учасник може надавати завірені копії документів на підтвердження вимог Замовника! Пане Олег, ми ВІРНО написали? Достатньо лише Вашого "ТАК"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, якщо така можливість передбачена вимогами Замовника саме для конкретно визначеного документу.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-01-006350-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДЕФКОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:43252349
Дата подання: 02 лютого 2021 02:14
Роз'яснення та внесення змін
Прохання надати роз'яснення, що до доцільності вимоги про надання скан-копій дипломів (свідоцтв) працівників, якщо дані документи були надані учасником для отримання ліцензії на провадження господарської діяльності ліцерзіару, а відповідно маючи ліцензію він має і ці всі вищевказані документи.
Просто виникає наступна ситуація, а саме те, що диплом містить особисті дані працівника, як і паспорт чи медична книжка тощо. А відповідно працівник повинен надати лист згода на обробку даних. А не кожен працівник захоче надавати згоду на розповсюдження особистих даних, тимпаче враховуючи спицифіку публічних закупівель, і що всі особисті документи знаходяться у вільному доступі. А публікувати їх ми не маємо права, як і ви вимагати і обробляти без надання письмової згоди.
Ми розуміємо, що відповідно до п.1 ст 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, і це ще допустимо для підтвердження наявності інструменту чи досвіду чи досвіду виконання аналогічних робіт.
Також це все стосується надання копій: виготовлених з оригіналів: трудові книжки (достатньо першої та останньої сторінок) або трудові
угоди або цивільно-правові угоди, чинні до кінцевого строку виконання робіт за предметом закупівлі, або накази та інше (якщо такі мають місце бути) працівників, зазначених в довідці, та які працюють в учасника за основним місцем роботи.
Всі ці документи містять персональні дані працівників, які будуть тут у вільному доступі, і на розголощення яких не кожен працівник погодиться дати згоду.
Та сама довідка про наявність працівників, не повинна містити в таблиці стовпець, де повинне бути вказане їхне ПІБ.
Відповідно до ст. 11 Закону «Про інформацію» інформація про фізичну особу (персональні дані) — це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Неприпустимими є збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження.
Згідно зі ст. 2 Закону «Про захист персональних даних», база персональних даних — це іменована сукупність упорядкованих персональних даних в електронній формі та/або у формі картотек персональних даних. Володілець персональних даних — фізична або юридична особа, яка визначає мету оброблення персональних даних, встановлює склад цих даних та процедури їх оброблення, якщо інше не визначено законом. Згода суб’єкта персональних даних — добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на оброблення її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх оброблення, висловлене в письмовій формі або у формі, що дає змогу дійти висновку про надання згоди.
Згідно з п. 6 ст. 6 Закону «Про захист персональних даних», неприпустимим є оброблення даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Згідно зі ст. 32 Конституції України, неприпустимими є збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
І саме головне, це п 5. ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі" Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Розгорнути
Згорнути
Просто виникає наступна ситуація, а саме те, що диплом містить особисті дані працівника, як і паспорт чи медична книжка тощо. А відповідно працівник повинен надати лист згода на обробку даних. А не кожен працівник захоче надавати згоду на розповсюдження особистих даних, тимпаче враховуючи спицифіку публічних закупівель, і що всі особисті документи знаходяться у вільному доступі. А публікувати їх ми не маємо права, як і ви вимагати і обробляти без надання письмової згоди.
Ми розуміємо, що відповідно до п.1 ст 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, і це ще допустимо для підтвердження наявності інструменту чи досвіду чи досвіду виконання аналогічних робіт.
Також це все стосується надання копій: виготовлених з оригіналів: трудові книжки (достатньо першої та останньої сторінок) або трудові
угоди або цивільно-правові угоди, чинні до кінцевого строку виконання робіт за предметом закупівлі, або накази та інше (якщо такі мають місце бути) працівників, зазначених в довідці, та які працюють в учасника за основним місцем роботи.
Всі ці документи містять персональні дані працівників, які будуть тут у вільному доступі, і на розголощення яких не кожен працівник погодиться дати згоду.
Та сама довідка про наявність працівників, не повинна містити в таблиці стовпець, де повинне бути вказане їхне ПІБ.
Відповідно до ст. 11 Закону «Про інформацію» інформація про фізичну особу (персональні дані) — це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Неприпустимими є збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження.
Згідно зі ст. 2 Закону «Про захист персональних даних», база персональних даних — це іменована сукупність упорядкованих персональних даних в електронній формі та/або у формі картотек персональних даних. Володілець персональних даних — фізична або юридична особа, яка визначає мету оброблення персональних даних, встановлює склад цих даних та процедури їх оброблення, якщо інше не визначено законом. Згода суб’єкта персональних даних — добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на оброблення її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх оброблення, висловлене в письмовій формі або у формі, що дає змогу дійти висновку про надання згоди.
Згідно з п. 6 ст. 6 Закону «Про захист персональних даних», неприпустимим є оброблення даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Згідно зі ст. 32 Конституції України, неприпустимими є збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
І саме головне, це п 5. ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі" Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 лютого 2021 16:03
З метою дотримання норм та вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником вимагається подання учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції листів-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних працівників, зазначених у таблиці 2 (Додатком 3 до оголошення). Дана вимога жодним чином не порушує норми чинного законодавства України, зокрема норми Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 року № 2297 – VI (зі змінами та доповненнями).
Роботи, закупівля яких передбачена даним оголошенням, потребують видачі ліцензії відповідно до вимог чинного законодавства. Згідно з частиною 12 статті 13 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензія видається на необмежений строк.
Відповідно до частини 6 Постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2016р. №852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» (далі – Постанова), для надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність мінімальної кількості працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) відповідного рівня підготовки. що підтверджується відповідним ступенем вищої освіти, визначеним Ліцензійними умовами. Враховуючи, що заплановано закупити роботи з капітального ремонту пожежної сигналізації, Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження необхідної кількості працівників учасника закупівлі, їх відповідної освіти та кваліфікації. Дані вимоги є доцільними у складі оголошення, оскільки повністю відповідають Вимогам щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень вказаної Постанови.
Можливо Ви, потенційний учаснику, пишете подібне тому, що просто не дотримуєтесь у своїй роботі ліцензійних умов, які є обов'язковими для виконання ліцензіатом.
Роботи, закупівля яких передбачена даним оголошенням, потребують видачі ліцензії відповідно до вимог чинного законодавства. Згідно з частиною 12 статті 13 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензія видається на необмежений строк.
Відповідно до частини 6 Постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2016р. №852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» (далі – Постанова), для надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність мінімальної кількості працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) відповідного рівня підготовки. що підтверджується відповідним ступенем вищої освіти, визначеним Ліцензійними умовами. Враховуючи, що заплановано закупити роботи з капітального ремонту пожежної сигналізації, Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження необхідної кількості працівників учасника закупівлі, їх відповідної освіти та кваліфікації. Дані вимоги є доцільними у складі оголошення, оскільки повністю відповідають Вимогам щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень вказаної Постанови.
Можливо Ви, потенційний учаснику, пишете подібне тому, що просто не дотримуєтесь у своїй роботі ліцензійних умов, які є обов'язковими для виконання ліцензіатом.
Номер вимоги: UA-2021-02-01-006350-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДЕФКОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:43252349
Дата подання: 04 лютого 2021 14:11
Зміни
Шановний Замовник, а саме судячи з оголошення, пан Олег, прошу вибачення за те що змусив Вас чекати зустрічну вимогу, на вашу відповідь:
1. Просимо вести себе коректно, так як ви відповідальна особа від Замовника, а не влаштовувати дитячий садок з догадками, що хтось там щось може відповідати чи ні.
2. Ви посилаєтесь на таблицю 2 додатку 3, що учасник повинен надати листи-згоди від працівників, які вказані в довідці. Ми ще розуміємо, що дану вимогу дотримає посадова особа учасника, так як вона посадова особа, і в будь якому випадку її дані є в мережі під час реєстрації і т.д.
Але знову ж ми акцентуємо увагу на тому, що не всі працівники бажають, щоб їхні дані були в мережі. А відповідно, якщо працівник який є в довідці, не бажає розголошення своїх даних, особливо коли на підприємстві між роботодавцем і підписаний договір про нерозголошення комерційної таємниці, ви мені пропонуєте або не приймати участь, або шукати паралельно ще працівників, які дадуть згоду, а того звільняти?
Ми готові у разі нашої перемоги, якщо вас це так турбує, надати документи в момент підписання договору.
3. І саме головне питання, що у вашому розумінні є оформлення необхідних документів, пов’язаних із введенням об’єкту в експлуатацію? Нам за вас подати заявку для взяття на спостереження, іншими суб’єктами господарювання? Чи який такий документ. Та і наскільки ми розуміємо, сам об’єкт вже давно експлуатується, так як це діючий навчальний заклад.
Особливо дане питання стосується СШ №12, так як не можна здати в повному обсязі об’єкт, якщо наявна тільки половина матеріалів і робіт в технічному завданні.
І взагалі, ви закуповуєте роботи, і в обов’язку виконавця, є монтаж, запуск і пусконалагоджувальні роботи системи і здача даних робіт відповідно до технічного завдання. Далі все інше: здача на обслуговування чи на спостереження вже робота Замовника.
4. І ще один маленький нюанс, а саме: приберіть з таблички 2 в стовпчику про досвід роботи на цій посаді на підприємстві (років), або додайте стовпчик «загальний стаж», щоб у вас не було зайвого приводу когось дискваліфікувати, якщо людина на даному підприємстві працює рік чи два, а ви скажете що за ліцензійними умовами повинен не менше 3. Але 3 це загальний стаж.
Дякую за увагу, і відповідайте коректно.
Розгорнути
Згорнути
1. Просимо вести себе коректно, так як ви відповідальна особа від Замовника, а не влаштовувати дитячий садок з догадками, що хтось там щось може відповідати чи ні.
2. Ви посилаєтесь на таблицю 2 додатку 3, що учасник повинен надати листи-згоди від працівників, які вказані в довідці. Ми ще розуміємо, що дану вимогу дотримає посадова особа учасника, так як вона посадова особа, і в будь якому випадку її дані є в мережі під час реєстрації і т.д.
Але знову ж ми акцентуємо увагу на тому, що не всі працівники бажають, щоб їхні дані були в мережі. А відповідно, якщо працівник який є в довідці, не бажає розголошення своїх даних, особливо коли на підприємстві між роботодавцем і підписаний договір про нерозголошення комерційної таємниці, ви мені пропонуєте або не приймати участь, або шукати паралельно ще працівників, які дадуть згоду, а того звільняти?
Ми готові у разі нашої перемоги, якщо вас це так турбує, надати документи в момент підписання договору.
3. І саме головне питання, що у вашому розумінні є оформлення необхідних документів, пов’язаних із введенням об’єкту в експлуатацію? Нам за вас подати заявку для взяття на спостереження, іншими суб’єктами господарювання? Чи який такий документ. Та і наскільки ми розуміємо, сам об’єкт вже давно експлуатується, так як це діючий навчальний заклад.
Особливо дане питання стосується СШ №12, так як не можна здати в повному обсязі об’єкт, якщо наявна тільки половина матеріалів і робіт в технічному завданні.
І взагалі, ви закуповуєте роботи, і в обов’язку виконавця, є монтаж, запуск і пусконалагоджувальні роботи системи і здача даних робіт відповідно до технічного завдання. Далі все інше: здача на обслуговування чи на спостереження вже робота Замовника.
4. І ще один маленький нюанс, а саме: приберіть з таблички 2 в стовпчику про досвід роботи на цій посаді на підприємстві (років), або додайте стовпчик «загальний стаж», щоб у вас не було зайвого приводу когось дискваліфікувати, якщо людина на даному підприємстві працює рік чи два, а ви скажете що за ліцензійними умовами повинен не менше 3. Але 3 це загальний стаж.
Дякую за увагу, і відповідайте коректно.
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 лютого 2021 10:20
Вимогу прийнято до відому, будуть внесені відповідні зміни до оголошення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2021 12:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛІТПОЖСЕРВІС" |
443 221,67
UAH з ПДВ
|
418 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Укртехнобез |
568 874,03
UAH з ПДВ
|
418 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖБУДКЛАСІК" |
603 073,81
UAH з ПДВ
|
419 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СКМ МОНТАЖ" |
648 955,87
UAH з ПДВ
|
648 955,87
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДЕФКОН ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
824 690,35
UAH з ПДВ
|
720 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Юлком-Сервіс |
793 797,06
UAH з ПДВ
|
749 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "РЕЙДЕР" |
1 074 914,40
UAH з ПДВ
|
899 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПОЖЗАХИСТ-УКРАЇНА" |
1 181 953,20
UAH з ПДВ
|
901 030,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "БЕЗПЕКА БІЗНЕСУ" |
1 140 000,00
UAH з ПДВ
|
1 140 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛІТПОЖСЕРВІС" #40220120 |
Відхилено |
418 950,00
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2021 13:12
|
|
ТОВ Укртехнобез #39299695 |
Відхилено |
418 990,00
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2021 15:56
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖБУДКЛАСІК" #33223458 |
Відхилено |
419 000,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2021 16:07
|
|
ТОВ "СКМ МОНТАЖ" #42764588 |
Відхилено |
648 955,87
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2021 10:27
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ДЕФКОН ДЕВЕЛОПМЕНТ" #43252349 |
Відхилено |
720 000,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2021 10:36
|
|
ПП Юлком-Сервіс #34856197 |
Відхилено |
749 000,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2021 10:52
|
|
ПП "РЕЙДЕР" #30320090 |
Відхилено |
899 000,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2021 11:26
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПОЖЗАХИСТ-УКРАЇНА" #31322056 |
Відхилено |
901 030,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2021 11:40
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "БЕЗПЕКА БІЗНЕСУ" #43551775 |
Відхилено |
1 140 000,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2021 12:12
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій