Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації СШ № 12 по бул. Княгині Ольги , 11 в м. Біла Церква Київської області
Очікувана вартість
1 243 610,40 UAH
UA-2021-02-01-006350-a ae8e170271364386a99587330d81f44d
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Поступайло Олег

380456352261 oleg_postupaylo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Білоцерківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22204565
Місцезнаходження: 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Павличенко 14а
Контактна особа: Поступайло Олег
380456352261
oleg_postupaylo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 лютого 2021 13:11
Звернення за роз’ясненнями: до 05 лютого 2021 14:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2021 23:59
Початок аукціону: 15 лютого 2021 11:38
Очікувана вартість: 1 243 610,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації СШ № 12 по бул. Княгині Ольги , 11 в м. Біла Церква Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, бул. Княгині Ольги, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 лютого 2021 14:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2021 14:32
додаток 2 технічне завдання.pdf
05 лютого 2021 14:32
Додаток 4 проєкт договору.pdf
05 лютого 2021 14:32
Додаток 3 вимоги до учасника.pdf
05 лютого 2021 14:31
Оголошення.doc
05 лютого 2021 14:31
Додаток 1 цінова пропозиція.pdf
05 лютого 2021 14:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2021 13:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2021 14:32
додаток 2 технічне завдання.pdf
01 лютого 2021 13:14
додаток 2 технічне завдання.pdf
05 лютого 2021 14:32
Додаток 4 проєкт договору.pdf
01 лютого 2021 13:15
Додаток 4 проєкт договору.pdf
05 лютого 2021 14:32
Додаток 3 вимоги до учасника.pdf
01 лютого 2021 13:14
Додаток 3 вимоги до учасника.pdf
05 лютого 2021 14:31
Оголошення.doc
01 лютого 2021 13:13
Оголошення.doc
05 лютого 2021 14:31
Додаток 1 цінова пропозиція.pdf
01 лютого 2021 13:14
Додаток 1 цінова пропозиція.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

оформлення документів
Дата подання: 01 лютого 2021 16:50
Дата відповіді: 02 лютого 2021 15:58
добрий день! чи не буде причиною для відхилення якщо довідки (довільна форма) продублювати під 3 закупівлі? тобто не змінюючи вихідні номери під кожну закупівлю?
Відповідь: Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник має надати заповнену форму «Цінова пропозиція» (за формою наведеною у додатку 1 до оголошення), скан-копію листа про погодження із умовами проєкту Договору (наведений у додатку 4 до оголошення), інформацію, що підтверджує кваліфікацію та інші вимоги до Учасника закупівлі (перелік вимог наведено у додатку 3).Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені на офіційному бланку учасника у відповідності до вимог чинного законодавства.
аналогічні договори
Дата подання: 02 лютого 2021 11:24
Дата відповіді: 03 лютого 2021 10:22
Питання щодо пункту 2 додатка 3. "Досвід виконання підтвердити:скан-копією з оригіналу аналогічного(-их) договору(-ів) на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту системи пожежної сигналізації,документами, що підтверджують виконання договору(-ів)....",а саме: договір має бути сканований з оригіналу без відтиску печатки та "копія вірна" ? Або скан-копія, тобто: завірена копія документу? те саме питання щодо листа-відгука: має бути скан з оригінала?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник має надати заповнену форму «Цінова пропозиція» (за формою наведеною у додатку 1 до оголошення), скан-копію листа про погодження із умовами проєкту Договору (наведений у додатку 4 до оголошення), інформацію, що підтверджує кваліфікацію та інші вимоги до Учасника закупівлі (перелік вимог наведено у додатку 3).Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені на офіційному бланку учасника у відповідності до вимог чинного законодавства.
оформлення документів
Дата подання: 02 лютого 2021 16:21
Дата відповіді: 03 лютого 2021 16:04
Прохання надати роз'яснення щодо вимоги: "Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені на офіційному бланку учасника у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, містити реєстраційний номер, дату, найменування предмета закупівлі та номер оголошення про закупівлю." Тобто, на КОЖНІЙ довідці, що складається на фірмовому бланку, Учасник повинен прописувати найменування предмета закупівлі та номер оголошення про закупівлю???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до оголошення та додатків до нього уся інформація, що вимагається Замовником у період оголошення закупівлі, готується та подається Учасником шляхом завантаження в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій з оригіналів документів або із завірених копій документів, якщо така можливість передбачена вимогами Замовника саме для конкретно визначеного документу. Завірені копії повинні відповідати вимогам п.5.27 Вимог до оформлення документів ДСТУ 4163-2003 та містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади), а також відбитки печатки Учасника (за наявності). У разі, якщо інформація на сканованій копії буде не доступна до перегляду (зображення буде не чітке, текст (повністю або частково) буде видно не в повному обсязі), така пропозиція учасника відхиляється з підстави ненадання інформації, та невідповідності пропозиції учасника. Скан-копії документів подаються в одному із форматів: *.PDF, *.JPEG, *.JPG, .*BMP.

Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені на офіційному бланку учасника у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, містити реєстраційний номер, дату, найменування предмета закупівлі та номер оголошення про закупівлю.

Звертаю Вашу увагу, потенційний Учаснику на те, що в оголошенні усі вимоги щодо надання пропозиції чітко прописані
НАДАТИ ЧІТКІ ВІДПОВІДІ НА ПИТАННЯ
Дата подання: 03 лютого 2021 10:18
Дата відповіді: 04 лютого 2021 09:53
ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИК! Прохання надати чітку відповідь на питання Учасників: 1. добрий день! чи не буде причиною для відхилення якщо довідки (довільна форма) продублювати під 3 закупівлі? тобто не змінюючи вихідні номери під кожну закупівлю? 2. Питання щодо пункту 2 додатка 3. "Досвід виконання підтвердити:скан-копією з оригіналу аналогічного(-их) договору(-ів) на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту системи пожежної сигналізації,документами, що підтверджують виконання договору(-ів)....",а саме: договір має бути сканований з оригіналу без відтиску печатки та "копія вірна" ? Або скан-копія, тобто: завірена копія документу? те саме питання щодо листа-відгука: має бути скан з оригінала? 3. Прохання надати роз'яснення щодо вимоги: "Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені на офіційному бланку учасника у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, містити реєстраційний номер, дату, найменування предмета закупівлі та номер оголошення про закупівлю." Тобто, на КОЖНІЙ довідці, що складається на фірмовому бланку, Учасник повинен прописувати найменування предмета закупівлі та номер оголошення про закупівлю??? Відповідь яку ви надаєте "Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник має надати заповнену форму «Цінова пропозиція» (за формою наведеною у додатку 1 до оголошення), скан-копію листа про погодження із умовами проєкту Договору (наведений у додатку 4 до оголошення), інформацію, що підтверджує кваліфікацію та інші вимоги до Учасника закупівлі (перелік вимог наведено у додатку 3).Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені на офіційному бланку учасника у відповідності до вимог чинного законодавства." не відповідає на жодне поставлене питання!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Прохання уважно читати оголошення з метою уникнення подібних запитань, оскільки всі відповіді на Ваші запитання містяться у тексті оголошення.

Так, відповідь на запитання 1 у додатку 3 до оголошення: документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені на офіційному бланку учасника у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, містити реєстраційний номер, дату, найменування предмета закупівлі та номер оголошення про закупівлю.

Відповідь на запитання 2 у додатку 3 до оголошення: досвід виконання підтвердити скан-копією з оригіналу аналогічного(-их) договору(-ів) на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту системи пожежної сигналізації, документами, що підтверджують виконання договору(-ів) (форми КБ-2в та КБ-3) та позитивним (-и) листом (-ами)-відгуком (-ами) від Замовника про його (їх) виконання Уся інформація, що вимагається Замовником у період оголошення закупівлі, готується та подається Учасником шляхом завантаження в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій з оригіналів документів або із завірених копій документів, якщо така можливість передбачена вимогами Замовника саме для конкретно визначеного документу.

Відповідь на запитання 3 у додатку 3 до оголошення: Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені на офіційному бланку учасника у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, містити реєстраційний номер, дату, найменування предмета закупівлі та номер оголошення про закупівлю.
Цивільно-правова угода
Дата подання: 04 лютого 2021 12:00
Дата відповіді: 05 лютого 2021 12:00
В додатку 3 . «Наявність у працівників відповідної кваліфікації» п.2 До довідки обов’язково надаються скановані копії документів, виготовлених з оригіналів: трудові книжки (достатньо першої та останньої сторінок) або трудові угоди або цивільно-правові угоди., Питання: Чи не буде порушенням надання цивільно - правової угоди з працівником яка не передбачена в Законі України про ліцензування певних видів діяльності ст.9 п.9 2) кадрові вимоги та п.7 «Ліцензійних умов…. , де передбачено тільки наявність трудових договорів. Підтвердіть або внесіть зміни в додаток 3.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини 6 Постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2016р. №852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» (далі – Постанова), для надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність мінімальної кількості працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) , що визначається штатним розписом ліцензіата або трудовим договором (контрактом) .

Не буде причиною для відхилення Замовником пропозиції Учасника, в якого на підприємстві дотримано зазначену вимогу Постанови, а інші працівники працюють за цивільно-правовими договорами.
мат-тех база
Дата подання: 04 лютого 2021 15:12
Дата відповіді: 05 лютого 2021 10:06
Шановний Замовник! Питання щодо матерільно-технічної бази. А саме підтверджуючих документів на право власності. Чи не буде причиною для відхилення якщо Видаткові накладні надати у вигляді завірених копій?? (у зв'язку з тим, що в нашій компанії мат-тех база досить велика, відповідно велика кількість видаткових накладних і для всіх тендерів немає обмежень щодо надання виключно копії або оригіналу).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На підтвердження наявності для кожної одиниці власного обладнання та матеріально-технічної бази надається: скан-копії оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, технічних паспортів або інших документів, що підтверджують право власності або право користування.
оформлення документів
Дата подання: 04 лютого 2021 16:50
Дата відповіді: 05 лютого 2021 10:09
Прочитавши, нарешті, УВАЖНО, всю документацію, прийшли до висновку, що згідно Додатку 3 документації (остання сторінка) : "Уся інформація, що вимагається Замовником у період оголошення закупівлі, готується та подається Учасником шляхом завантаження в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій з оригіналів документів або із завірених копій документів, якщо така можливість передбачена вимогами Замовника саме для конкретно визначеного документу. Завірені копії повинні відповідати вимогам п.5.27 Вимог до оформлення документів ДСТУ 4163-2003 та містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади), а також відбитки печатки Учасника (за наявності)". Ключове - "УСЯ ІНФОРМАЦІЯ....". Тобто, учасник може надавати завірені копії документів на підтвердження вимог Замовника! Пане Олег, ми ВІРНО написали? Достатньо лише Вашого "ТАК"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, якщо така можливість передбачена вимогами Замовника саме для конкретно визначеного документу.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-01-006350-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДЕФКОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:43252349
Дата подання: 02 лютого 2021 02:14
Роз'яснення та внесення змін
Прохання надати роз'яснення, що до доцільності вимоги про надання скан-копій дипломів (свідоцтв) працівників, якщо дані документи були надані учасником для отримання ліцензії на провадження господарської діяльності ліцерзіару, а відповідно маючи ліцензію він має і ці всі вищевказані документи.
Просто виникає наступна ситуація, а саме те, що диплом містить особисті дані працівника, як і паспорт чи медична книжка тощо. А відповідно працівник повинен надати лист згода на обробку даних. А не кожен працівник захоче надавати згоду на розповсюдження особистих даних, тимпаче враховуючи спицифіку публічних закупівель, і що всі особисті документи знаходяться у вільному доступі. А публікувати їх ми не маємо права, як і ви вимагати і обробляти без надання письмової згоди.
Ми розуміємо, що відповідно до п.1 ст 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, і це ще допустимо для підтвердження наявності інструменту чи досвіду чи досвіду виконання аналогічних робіт.
Також це все стосується надання копій: виготовлених з оригіналів: трудові книжки (достатньо першої та останньої сторінок) або трудові
угоди або цивільно-правові угоди, чинні до кінцевого строку виконання робіт за предметом закупівлі, або накази та інше (якщо такі мають місце бути) працівників, зазначених в довідці, та які працюють в учасника за основним місцем роботи.
Всі ці документи містять персональні дані працівників, які будуть тут у вільному доступі, і на розголощення яких не кожен працівник погодиться дати згоду.
Та сама довідка про наявність працівників, не повинна містити в таблиці стовпець, де повинне бути вказане їхне ПІБ.
Відповідно до ст. 11 Закону «Про інформацію» інформація про фізичну особу (персональні дані) — це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Неприпустимими є збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження.
Згідно зі ст. 2 Закону «Про захист персональних даних», база персональних даних — це іменована сукупність упорядкованих персональних даних в електронній формі та/або у формі картотек персональних даних. Володілець персональних даних — фізична або юридична особа, яка визначає мету оброблення персональних даних, встановлює склад цих даних та процедури їх оброблення, якщо інше не визначено законом. Згода суб’єкта персональних даних — добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на оброблення її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх оброблення, висловлене в письмовій формі або у формі, що дає змогу дійти висновку про надання згоди.

Згідно з п. 6 ст. 6 Закону «Про захист персональних даних», неприпустимим є оброблення даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.

Згідно зі ст. 32 Конституції України, неприпустимими є збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.

І саме головне, це п 5. ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі" Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 лютого 2021 16:03
З метою дотримання норм та вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником вимагається подання учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції листів-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних працівників, зазначених у таблиці 2 (Додатком 3 до оголошення). Дана вимога жодним чином не порушує норми чинного законодавства України, зокрема норми Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 року № 2297 – VI (зі змінами та доповненнями).

Роботи, закупівля яких передбачена даним оголошенням, потребують видачі ліцензії відповідно до вимог чинного законодавства. Згідно з частиною 12 статті 13 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензія видається на необмежений строк.

Відповідно до частини 6 Постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2016р. №852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» (далі – Постанова), для надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність мінімальної кількості працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) відповідного рівня підготовки. що підтверджується відповідним ступенем вищої освіти, визначеним Ліцензійними умовами. Враховуючи, що заплановано закупити роботи з капітального ремонту пожежної сигналізації, Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження необхідної кількості працівників учасника закупівлі, їх відповідної освіти та кваліфікації. Дані вимоги є доцільними у складі оголошення, оскільки повністю відповідають Вимогам щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень вказаної Постанови.

Можливо Ви, потенційний учаснику, пишете подібне тому, що просто не дотримуєтесь у своїй роботі ліцензійних умов, які є обов'язковими для виконання ліцензіатом.
Номер вимоги: UA-2021-02-01-006350-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДЕФКОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:43252349
Дата подання: 04 лютого 2021 14:11
Зміни
Шановний Замовник, а саме судячи з оголошення, пан Олег, прошу вибачення за те що змусив Вас чекати зустрічну вимогу, на вашу відповідь:
1. Просимо вести себе коректно, так як ви відповідальна особа від Замовника, а не влаштовувати дитячий садок з догадками, що хтось там щось може відповідати чи ні.
2. Ви посилаєтесь на таблицю 2 додатку 3, що учасник повинен надати листи-згоди від працівників, які вказані в довідці. Ми ще розуміємо, що дану вимогу дотримає посадова особа учасника, так як вона посадова особа, і в будь якому випадку її дані є в мережі під час реєстрації і т.д.
Але знову ж ми акцентуємо увагу на тому, що не всі працівники бажають, щоб їхні дані були в мережі. А відповідно, якщо працівник який є в довідці, не бажає розголошення своїх даних, особливо коли на підприємстві між роботодавцем і підписаний договір про нерозголошення комерційної таємниці, ви мені пропонуєте або не приймати участь, або шукати паралельно ще працівників, які дадуть згоду, а того звільняти?
Ми готові у разі нашої перемоги, якщо вас це так турбує, надати документи в момент підписання договору.

3. І саме головне питання, що у вашому розумінні є оформлення необхідних документів, пов’язаних із введенням об’єкту в експлуатацію? Нам за вас подати заявку для взяття на спостереження, іншими суб’єктами господарювання? Чи який такий документ. Та і наскільки ми розуміємо, сам об’єкт вже давно експлуатується, так як це діючий навчальний заклад.
Особливо дане питання стосується СШ №12, так як не можна здати в повному обсязі об’єкт, якщо наявна тільки половина матеріалів і робіт в технічному завданні.
І взагалі, ви закуповуєте роботи, і в обов’язку виконавця, є монтаж, запуск і пусконалагоджувальні роботи системи і здача даних робіт відповідно до технічного завдання. Далі все інше: здача на обслуговування чи на спостереження вже робота Замовника.

4. І ще один маленький нюанс, а саме: приберіть з таблички 2 в стовпчику про досвід роботи на цій посаді на підприємстві (років), або додайте стовпчик «загальний стаж», щоб у вас не було зайвого приводу когось дискваліфікувати, якщо людина на даному підприємстві працює рік чи два, а ви скажете що за ліцензійними умовами повинен не менше 3. Але 3 це загальний стаж.


Дякую за увагу, і відповідайте коректно.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 лютого 2021 10:20
Вимогу прийнято до відому, будуть внесені відповідні зміни до оголошення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 лютого 2021 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛІТПОЖСЕРВІС" 443 221,67
UAH з ПДВ
418 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укртехнобез 568 874,03
UAH з ПДВ
418 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖБУДКЛАСІК" 603 073,81
UAH з ПДВ
419 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СКМ МОНТАЖ" 648 955,87
UAH з ПДВ
648 955,87
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЕФКОН ДЕВЕЛОПМЕНТ" 824 690,35
UAH з ПДВ
720 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Юлком-Сервіс 793 797,06
UAH з ПДВ
749 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "РЕЙДЕР" 1 074 914,40
UAH з ПДВ
899 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПОЖЗАХИСТ-УКРАЇНА" 1 181 953,20
UAH з ПДВ
901 030,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "БЕЗПЕКА БІЗНЕСУ" 1 140 000,00
UAH з ПДВ
1 140 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 лютого 2021 12:53
Електронний підпис
12 лютого 2021 12:09
Кошторисні розрахунки.pdf
12 лютого 2021 12:09
Статут оригінал.pdf
12 лютого 2021 12:09
Диплом Жуковець Я.С..pdf
12 лютого 2021 12:09
Статут копія.pdf
12 лютого 2021 12:08
Проєкт договору.pdf
12 лютого 2021 12:08
тех.паспорт авто копія.pdf
12 лютого 2021 12:08
Довідка МТБ.pdf
12 лютого 2021 12:08
ЛІЦЕНЗІЯ ДСНС.pdf
12 лютого 2021 12:08
ЛІЦЕНЗІЯ АВК.pdf
12 лютого 2021 12:08
Баланс+фін.звіт 2019.pdf
12 лютого 2021 12:08
10.imd
12 лютого 2021 12:08
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
12 лютого 2021 12:08
листи-згоди.pdf
12 лютого 2021 12:08
Ліцензія АВК копія.pdf
12 лютого 2021 12:07
довідка щодо печатки.pdf

Публічні документи

12 лютого 2021 20:07
Електронний підпис
12 лютого 2021 20:05
Витяг платника ПДВ.PDF
12 лютого 2021 20:05
Ліцензія ДАБІ.pdf
12 лютого 2021 20:05
Статут.pdf
12 лютого 2021 20:05
диплом Харченко.pdf
12 лютого 2021 20:05
Трудова Лащ Б.М..pdf
12 лютого 2021 20:05
Диплом Лащ.pdf
12 лютого 2021 20:05
Відгук Молода гвардія.pdf
12 лютого 2021 20:05
43.imd
12 лютого 2021 20:05
Довідка банкрутсво.pdf
12 лютого 2021 20:05
Довідка МТБ.pdf
12 лютого 2021 20:05
Довідка зобовязання.pdf
12 лютого 2021 20:05
Календарний шрафік.pdf
12 лютого 2021 20:05
Коштори школа _12 Ч.1.pdf
12 лютого 2021 20:05
Кошторис Школа _12 Ч.2.pdf
12 лютого 2021 20:05
Лист щодо ціни.pdf

Публічні документи

11 лютого 2021 21:39
Електронний підпис
11 лютого 2021 21:39
Видаткова перфаратори.pdf
11 лютого 2021 21:39
Мікроомметр 2.pdf
11 лютого 2021 21:39
Договір оренди майна.pdf
11 лютого 2021 21:39
Мегаомметр 2.pdf
11 лютого 2021 21:39
Мікроомметр 1.pdf
11 лютого 2021 21:39
Акт випробування ПБ.pdf
11 лютого 2021 21:39
Видаткова матеріали.pdf
11 лютого 2021 21:39
Видаткова драбини.pdf
11 лютого 2021 21:39
Мегаомметр 4.pdf
11 лютого 2021 21:39
Наказ Сич.pdf
11 лютого 2021 21:39
Рішення директора.pdf
11 лютого 2021 21:39
Наказ Стьопін.pdf
11 лютого 2021 21:39
Наказ Довбе.pdf
11 лютого 2021 21:39
Наказ Бондаренко.pdf
11 лютого 2021 21:39
Наказ директора.pdf
11 лютого 2021 21:39
Наказ Балас.pdf
11 лютого 2021 21:39
Пояснювальна записка.pdf
11 лютого 2021 21:39
Локальний кошторис 2-1-1.pdf
11 лютого 2021 21:39
Договірна ціна.pdf
11 лютого 2021 21:39
Цінова пропозиція.pdf
11 лютого 2021 21:39
20.imd
11 лютого 2021 21:39
Диплом Долбе.pdf
11 лютого 2021 21:39
Диплом Сич.pdf
11 лютого 2021 21:39
Диплом Бондаренко.pdf
11 лютого 2021 21:39
Посвідчення Сич.pdf
11 лютого 2021 21:39
Посвідчення Балас.pdf
11 лютого 2021 21:39
Диплом Балас.pdf
11 лютого 2021 21:39
Трудова Бондаренко.pdf
11 лютого 2021 21:39
Технічне завдання.pdf
11 лютого 2021 21:39
Лист згода Стьопін.pdf
11 лютого 2021 21:39
Проект договору.pdf
11 лютого 2021 21:39
Довідка судимість.pdf
11 лютого 2021 21:39
Лист згода Сич.pdf
11 лютого 2021 21:39
Ліцензія.pdf
11 лютого 2021 21:39
Лист згода Балас.pdf
11 лютого 2021 21:39
Лист згода Бондаренко.pdf
11 лютого 2021 21:39
Лист субпідряд.pdf
11 лютого 2021 21:39
Довідка працівники.pdf
11 лютого 2021 21:39
Статут.pdf
11 лютого 2021 21:39
Довідка печатка.pdf
11 лютого 2021 21:39
Лист згода Долбе.pdf
11 лютого 2021 21:39
Лист відгук.pdf
11 лютого 2021 21:39
Довідка правомочності.pdf
11 лютого 2021 21:39
Довідка корупція.pdf
11 лютого 2021 21:39
Витяг Єдиного податку.pdf
11 лютого 2021 21:39
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

12 лютого 2021 09:41
Електронний підпис
12 лютого 2021 09:39
Цінова пропозиція.pdf
12 лютого 2021 09:39
Трудові угоди.pdf
12 лютого 2021 09:39
тех паспорт_FORD.pdf
12 лютого 2021 09:39
Статут.pdf
12 лютого 2021 09:39
Проект Договору.pdf
12 лютого 2021 09:39
Паспорт директора.pdf
12 лютого 2021 09:39
Накладні на майно.pdf
12 лютого 2021 09:39
накладна_3.pdf
12 лютого 2021 09:39
накладна_2.pdf
12 лютого 2021 09:39
Наказ_ДСНС.pdf
12 лютого 2021 09:39
наказ_директор.pdf
12 лютого 2021 09:39
Ліцензія_ДАБІ.pdf
12 лютого 2021 09:39
Лісовський_освіта.pdf
12 лютого 2021 09:39
Лист_щодо_ліцензії.pdf
12 лютого 2021 09:39
Лист ДСНС.pdf
12 лютого 2021 09:39
Кошторис_ч2.pdf
12 лютого 2021 09:39
Кошторис_ч1.pdf
12 лютого 2021 09:39
копія Статуту.pdf
12 лютого 2021 09:39
Кетрушка_освіта.pdf
12 лютого 2021 09:39
Згода_умови Договору.pdf
12 лютого 2021 09:39
Згода_техзавдання.pdf
12 лютого 2021 09:39
Договір позички ТЗ.pdf
12 лютого 2021 09:39
Довідка_субпідрядники.pdf
12 лютого 2021 09:39
Довідка_працівники.pdf
12 лютого 2021 09:39
Довідка_не банкрут.pdf
12 лютого 2021 09:39
Довідка_МТБ.pdf
12 лютого 2021 09:39
Довідка_корупція.pdf
12 лютого 2021 09:39
Довідка ІПН.pdf
12 лютого 2021 09:39
Відгук_Скліф.pdf
12 лютого 2021 09:39
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
12 лютого 2021 09:39
Біленко_трудова.pdf
12 лютого 2021 09:39
Біленко _освіта.pdf
12 лютого 2021 09:39
Аналогічний Договір_3_4.pdf
12 лютого 2021 09:39
Аналог договір_2.pdf
12 лютого 2021 09:39
Аналог договір _акт.pdf
12 лютого 2021 09:39
1870.imd

Публічні документи

12 лютого 2021 03:53
Електронний підпис
12 лютого 2021 03:43
4.3. Трудова.rar
12 лютого 2021 03:43
4.2.Статут.rar
12 лютого 2021 03:43
1.Цінова пропозиція.rar

Публічні документи

12 лютого 2021 19:18
Електронний підпис
12 лютого 2021 19:17
Цінова пропозиція.pdf
12 лютого 2021 19:17
Статут.PDF
12 лютого 2021 19:17
Рiшення засновникiв.pdf
12 лютого 2021 19:17
лист-гарантія про ОП.pdf
12 лютого 2021 19:17
Кошторис.rar
12 лютого 2021 19:17
Довідка норми.pdf
12 лютого 2021 19:17
Довідка досвід.pdf
12 лютого 2021 19:17
Аналог.дог.Хмільник.zip
12 лютого 2021 19:17
Аналог. дог. Тернівка.rar
12 лютого 2021 19:17
Аналог. дог. Стрижавка.rar

Публічні документи

12 лютого 2021 16:19
Електронний підпис
12 лютого 2021 16:18
Пояснювальна записка.pdf
12 лютого 2021 16:18
Локальний кошторис 2-1-2.pdf
12 лютого 2021 16:18
Локальний кошторис 2-1-1.pdf
12 лютого 2021 16:18
Договірна ціна.pdf
12 лютого 2021 16:18
АВК-5.imd
12 лютого 2021 16:18
Цінова пропозиція.pdf
12 лютого 2021 16:18
Статут (оригінал).pdf
12 лютого 2021 16:18
Статут (копія).pdf
12 лютого 2021 16:18
Накази на працівників.pdf
12 лютого 2021 16:18
Ліцензія.pdf
12 лютого 2021 16:18
Лист-відгук БМЛ №1.pdf
12 лютого 2021 16:18
Довідка п.13 ч.1 ст.17.pdf
12 лютого 2021 16:18
Довідка п.8 ч.1 ст.17.pdf
12 лютого 2021 16:18
Довідка п.6 ч.1 ст.17.pdf
12 лютого 2021 16:18
Довідка п.2 ч.1 ст.17.pdf
12 лютого 2021 16:18
Довідка відповідність.pdf

Публічні документи

12 лютого 2021 12:19
Електронний підпис
12 лютого 2021 12:18
Витяг ЄДР (20.11.20).pdf
12 лютого 2021 12:18
+Свідоцтво Мегаомметр.pdf
12 лютого 2021 12:18
+Рішення учасника (2021).pdf
12 лютого 2021 12:18
+Перфоратор HR 2811 MAKITA.pdf
12 лютого 2021 12:18
+Перфоратор HR 2470 MAKITA.pdf
12 лютого 2021 12:18
+Оренда Інтерхолд+АКТ.pdf
12 лютого 2021 12:18
+Накладна шурупокрут.pdf
12 лютого 2021 12:18
+Накладна пилосос.pdf
12 лютого 2021 12:18
+Витяг ПДВ.pdf
12 лютого 2021 12:18
Пояснювальна записка.pdf
12 лютого 2021 12:18
Договірна ціна СШ №12.pdf
12 лютого 2021 12:18
135.imd

Публічні документи

11 лютого 2021 16:45
Електронний підпис
11 лютого 2021 16:43
сертифікат корупція.pdf
11 лютого 2021 16:43
декларація ох.праці.pdf
11 лютого 2021 16:43
статут та опис.pdf
11 лютого 2021 16:43
уповноважена особа.pdf
11 лютого 2021 16:43
ст.17.pdf
11 лютого 2021 16:43
пост.852 працівники.pdf
11 лютого 2021 16:43
посвідчення пб пікож.pdf
11 лютого 2021 16:43
пост.852 мат.тех.база.pdf
11 лютого 2021 16:43
оренда складу.pdf
11 лютого 2021 16:43
посвідчення еб.pdf
11 лютого 2021 16:43
посвідчення еб пікож.pdf
11 лютого 2021 16:43
накази на працівників.pdf
11 лютого 2021 16:43
оренда офісу.pdf
11 лютого 2021 16:43
оренда лабораторії.pdf
11 лютого 2021 16:43
посвідчення пб.pdf
11 лютого 2021 16:42
наказ на пікож.pdf
11 лютого 2021 16:42
мат.тех.база.pdf
11 лютого 2021 16:42
ліцензія.pdf
11 лютого 2021 16:42
ліцензія пояснення.pdf
11 лютого 2021 16:42
гл оп, еб, пб.pdf
11 лютого 2021 16:42
видаткова мат-тех.база.pdf
11 лютого 2021 16:42
витяг пдв.pdf
11 лютого 2021 16:42
сертифікат інпроект.pdf
11 лютого 2021 16:41
посвідчення оп.пікож.pdf
11 лютого 2021 16:41
посвідчення оп.pdf
11 лютого 2021 16:41
декларація п.б.pdf
11 лютого 2021 16:41
гл про субпідряд.pdf
11 лютого 2021 16:41
гарантія 1 рік.pdf
11 лютого 2021 16:41
гл достовірність.pdf
11 лютого 2021 16:41
витяг.pdf
11 лютого 2021 16:41
аналог.дог.довідка.pdf
11 лютого 2021 16:41
відгук.pdf
11 лютого 2021 16:41
послужний список.pdf
11 лютого 2021 16:41
наказ ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛІТПОЖСЕРВІС"

ТОВ Укртехнобез

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖБУДКЛАСІК"

ТОВ "СКМ МОНТАЖ"

ТОВ "ДЕФКОН ДЕВЕЛОПМЕНТ"

ПП Юлком-Сервіс

ПП "РЕЙДЕР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПОЖЗАХИСТ-УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "БЕЗПЕКА БІЗНЕСУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛІТПОЖСЕРВІС"
#40220120
Відхилено 418 950,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2021 13:12
ТОВ Укртехнобез
#39299695
Відхилено 418 990,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2021 15:56
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖБУДКЛАСІК"
#33223458
Відхилено 419 000,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2021 16:07
ТОВ "СКМ МОНТАЖ"
#42764588
Відхилено 648 955,87
UAH з ПДВ
22 лютого 2021 10:27
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ДЕФКОН ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#43252349
Відхилено 720 000,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2021 10:36
ПП Юлком-Сервіс
#34856197
Відхилено 749 000,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2021 10:52
ПП "РЕЙДЕР"
#30320090
Відхилено 899 000,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2021 11:26
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПОЖЗАХИСТ-УКРАЇНА"
#31322056
Відхилено 901 030,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2021 11:40
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "БЕЗПЕКА БІЗНЕСУ"
#43551775
Відхилено 1 140 000,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2021 12:12

Документи

18 лютого 2021 13:12
протокол 38.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Укртехнобез #39299695

№ рішення у справі

60/23-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

63/28-р/к

Дата рішення у справі

29.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

18 лютого 2021 15:56
протокол 40.pdf

Документи

19 лютого 2021 16:06
Протокол № 44..pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СКМ МОНТАЖ" #42764588

№ рішення у справі

60/56-р/к

Дата рішення у справі

06.06.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

22 лютого 2021 10:26
протокол № 46.pdf

Документи

22 лютого 2021 10:35
протокол № 47.pdf

Документи

22 лютого 2021 10:51
протокол № 49.pdf

Документи

22 лютого 2021 11:24
протокол № 51.pdf

Документи

22 лютого 2021 11:38
протокол № 53.pdf

Документи

22 лютого 2021 12:12
протокол № 55.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій