Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Нове будівництво режимного корпусу державної установи «Вільнянська установа виконання покарань (№ 11)» за адресою: вул. Зелена, 34, смт. Кам’яне, Вільнянського району Запорізької області» (за кодом СPV за ДК 021-2015-45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
58 903 691,00 UAH
UA-2021-02-01-006199-a e880161aa4fe40a899c22e3aab4452ac
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каліновський Віталій Вікторович

+380442073630 yzdr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції
Код ЄДРПОУ: 41220556
Місцезнаходження: 03115, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Святошинська, 27
Контактна особа: Каліновський Віталій Вікторович
+380442073630
yzdr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 лютого 2021 13:04
Звернення за роз’ясненнями: до 20 лютого 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2021 17:00
Початок аукціону: 03 березня 2021 15:19
Очікувана вартість: 58 903 691,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 294 520,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 294500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Електронна гарантія ( електронна банківська гарантія) надається в електронному варіанті, з накладанням електронного підпису банківської установи, що видала гарантію
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Нове будівництво режимного корпусу державної установи «Вільнянська установа виконання покарань (№ 11)» за адресою: вул. Зелена, 34, смт. Кам’яне, Вільнянського району Запорізької області» (за кодом СPV за ДК 021-2015-45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70050, Україна, Запорізька область, Вільнянський район, смт. Кам’яне, вул. Зелена, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Акт приймання виконаних будівельних робіт - форма № КБ-2в та Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат - форма № КБ-3 Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка у довільній формі
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка у довільній формі
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка у довільній формі
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка у довільній формі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка у довільній формі
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка у довільній формі
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка у довільній формі
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка у довільній формі
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка у довільній формі
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка у довільній формі
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка у довільній формі
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка у довільній формі
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка у довільній формі
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

22 лютого 2021 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2021 15:11
Додаток 2.zip
22 лютого 2021 15:11
Проєкт договору.doc
22 лютого 2021 15:11
ТД нове будівництво режимного корпусу нова редакція 3.doc
22 лютого 2021 15:11
Перелік змін ТД 3 .doc
15 лютого 2021 16:57
Перелік змін ТД 2 .doc
12 лютого 2021 12:23
Перелік змін ТД 1 .doc
08 лютого 2021 10:24
Перелік змін ТД .doc
22 лютого 2021 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2021 17:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2021 12:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2021 10:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2021 13:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2021 15:11
Додаток 2.zip
15 лютого 2021 16:57
Додаток 2.zip
12 лютого 2021 12:23
Додаток 2.zip
08 лютого 2021 10:24
Додаток 2.zip
01 лютого 2021 13:16
Додаток 2.zip
22 лютого 2021 15:11
Проєкт договору.doc
15 лютого 2021 16:57
Проєкт договору.doc
12 лютого 2021 12:23
Проєкт договору.doc
08 лютого 2021 10:24
Проєкт договору.doc
01 лютого 2021 13:16
Проєкт договору.doc
22 лютого 2021 15:11
ТД нове будівництво режимного корпусу нова редакція 3.doc
15 лютого 2021 16:57
ТД нове будівництво режимного корпусу нова редакція 2.doc
12 лютого 2021 12:23
ТД нове будівництво режимного корпусу нова редакція 1.doc
08 лютого 2021 10:24
ТД нове будівництво режимного корпусу нова редакція.doc
01 лютого 2021 13:16
ТД нове будівництво режимного корпусу.doc
22 лютого 2021 15:11
Перелік змін ТД 3 .doc
15 лютого 2021 16:57
Перелік змін ТД 2 .doc
12 лютого 2021 12:23
Перелік змін ТД 1 .doc
08 лютого 2021 10:24
Перелік змін ТД .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення щодо довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації
Дата подання: 03 лютого 2021 15:13
Дата відповіді: 08 лютого 2021 10:16
Доброго дня. В додатку № 1 до Тендерної документаії, а саме в таблиці "Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід щодо виконання робіт" в першому стовпчику "Найменування професій" вказані наступні професії: зварювальник 5-го, 6-го розряду, кранівник, будівельники будівель та споруд, водії (механізатори). Просимо Вас конкретизувати назву професій відповідно до Національного класифікатора професій ДК 003:2010.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання до тендерної документації на закупівлю робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Нове будівництво режимного корпусу державної установи «Вільнянська установа виконання покарань (№ 11)» за адресою: вул. Зелена, 34, смт. Кам’яне, Вільнянського району Запорізької області» (за кодом СPV за ДК 021-2015-45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) будуть внесені відповідні зміни.
Усунення обмежень, щодо вимог по кваліфікаційному критерію - досвід виконання аналоічного договору.
Дата подання: 12 лютого 2021 23:34
Дата відповіді: 15 лютого 2021 16:03
Відповідно до пункту 14 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційних критеріїв Вами встановлено наступні вимоги: «Лист в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного договору з нового будівництва об’єктів виробничого та невиробничого призначення (клас наслідків СС-2, СС-3). Зокрема, учасник має надати інформацію про те, що ним виконано не менше одного договору, при цьому предметом цих договорів мають бути роботи з нового будівництва або реконструкції об’єктів виробничого та невиробничого призначення. У довідці має бути наведений договір за останні три роки. На підтвердження інформації надати: - копію договору (з додатками); - копії актів звіряння, акти виконаних робіт, роздруківку з системи реєстрації податкових накладних (у разі коли учасник є платником ПДВ), платіжні доручення (або інші документи), які підтверджують факт проведення розрахунків. (не менше одного екземпляру кожного документу); - оригінал відгуку, що виданий Замовником з якими було укладено договір, що наведено у довідці із зазначенням дати і номеру договору, інформації про повноту та вчасність виконання договору, стосовно якості, кількості та строків, відсутності чи наявності претензій щодо якості виконаних робіт. Невиконання або виконання не в повному обсязі аналогічного договору є підставою для відхилення пропозиції конкурсних торгів учасника.». Замовник створює можливість прийняття участі лише тим учасникам, котрі в минулому мали аналогічний договір предметом якого є роботи з нового будівництва або реконструкції об’єктів виробничого та невиробничого призначення, разом з тим, відтискає можливість інших учасників прийняти участь у закупівлі, котрі мають досвід виконання робіт з предметом - капітальний ремонт, реконструкція, тощо де клас наслідків відповідає СС2, СС3, що створює беззаперечну дискримінацію. Згідно ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вправі встановити такий кваліфікаційний критерій, як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Вважаємо, що законодавець, передбачаючи можливість для Замовника встановлювати такий кваліфікаційний критерій, ставив на меті ціль виключити тих учасників, що не мають досвіду у відповідному предметі закупівлі і, відповідно, не зможуть якісно виконати договір про закупівлю. Предметом даної закупівлі є «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Нове будівництво режимного корпусу державної установи «Вільнянська установа виконання покарань (№ 11)» за адресою: вул. Зелена, 34, смт. Кам’яне, Вільнянського району Запорізької області» (за кодом СPV за ДК 021-2015-45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)». З огляду на це, вважаємо, що у відповідності до ч.2 ст.16 Закону Замовник вправі вимагати, щоб учасники мали досвід виконання робіт що відповідає по класу наслідків СС2,СС3. Поряд з тим, підрядники котрі лише вийшли на ринок будівельних робіт можуть і не мати в наявності виконаного об’єкта, що зданий в експлуатацію. Однак, роботи виконуються якісно, вчасно та з дотриманням усіх будівельних норм, що може бути підтверджено: листами відгуками від сторони контрагента підрядника та проміжними актами за формами №№КБ-2, КБ-3. Але вимога за пунктом 14 додатку 1 до ТД: «Невиконання або виконання не в повному обсязі аналогічного договору є підставою для відхилення пропозиції конкурсних торгів учасника.» унеможливлює моє право на перемогу в даній закупівлі, а відтак обмежує участь в даній процедурі. Просимо усунути вказані дискримінаційні вимоги шляхом внесення змін до тендерної документації, в протилежному випадку вимушені звернутись до Органу оскарження, з метою захисту своїх прав. Сподіваємось на розуміння та об’єктивне вивчення наданої інформації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання до тендерної документації на закупівлю робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Нове будівництво режимного корпусу державної установи «Вільнянська установа виконання покарань (№ 11)» за адресою: вул. Зелена, 34, смт. Кам’яне, Вільнянського району Запорізької області» (за кодом СPV за ДК 021-2015-45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) будуть внесені відповідні зміни.
Щодо забезпечення виконання договору
Дата подання: 12 лютого 2021 23:36
Дата відповіді: 15 лютого 2021 16:03
Відповідно до пункту 6 розділу VI тендерної документації в якості забезпечення виконання договору про закупівлю Вами встановлено наступну вимогу: «… Замовник вимагає від останнього внести забезпечення виконання договору про закупівлю, розмір якого становить 5% його вартості. Забезпечення виконання Договору про закупівлю вноситься Учасником шляхом перерахування коштів на рахунок UA 888201720355179002000099332, код ЄДРПОУ 41220556, код банку 820172, банк – ГУДКСУ у м. Києві.». Враховуючи значний розмір очікуваної вартості предмета закупівлі забезпечення виконання договору буде понад 2 млн.грн., вважаємо що Замовник вправі встановити менший розмір такого забезпечення, оскільки такими діями буде створена можливість для прийняття участі в закупівлі більшого кола учасників. Поряд з тим, задля виконання робіт що складає предмет закупівлі будь-якому підряднику слід буде залучити досить велику кількість техніки та працівників, що в свою чергу тягне за собою фінансові витрати, які могли б бути реалізовані за рахунок частини коштів, що має піти на забезпечення виконання договору. Так як, частина 3 статті 27 Закону №922-VIII передбачає, що розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю, пропонуємо зменшити відсоток такого забезпечення або розглянути питання щодо надання банківської гарантії в порядку затвердженою Постановою правління Національного банку України “Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах ” за №639 від 15.12.2004.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання до тендерної документації на закупівлю робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Нове будівництво режимного корпусу державної установи «Вільнянська установа виконання покарань (№ 11)» за адресою: вул. Зелена, 34, смт. Кам’яне, Вільнянського району Запорізької області» (за кодом СPV за ДК 021-2015-45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) будуть внесені відповідні зміни.
Уточнення стосовно документального підтвердження наявності матеріально-технічної бази учасника закупівлі
Дата подання: 12 лютого 2021 23:40
Дата відповіді: 15 лютого 2021 16:05
Відповідно до пункту 12.1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційних критеріїв Вами встановлено наступні вимоги: «Для підтвердження інформації зазначеної у довідці, учасник надає у складі тендерної документації копії документів, які підтверджують право власності на обладнання та матеріально-технічну базу (далі – обладнання), або якщо воно орендоване (знаходься у наймі) або іншому праві користуванні, надається копія договору про оренду (договір найму), АБО ІНШІЙ ДОГОВІР (документ), ЩО ВСТАНОВЛЮЄ УМОВИ користування (ЗАЛУЧЕННЯ) цим обладнанням.». Питання, чи буде відповідати підтвердження даній вимозі, якщо учасник надасть договори про надання послуг, згідно яких буде залучено частину або всю необхідну техніку, котра потребується для виконання робіт за предметом закупівлі, разом з копіями свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів (у разі коли таке стосується транспортних засобів). Якщо з Вашої позиції можливо надавати такого формату договори, прохання додатково роз’яснити, яким чином подібні договори про надання послуг, будуть узгоджуватись з правом власності та/або користування учасника на обладнання (основні будівельні машини і механізми), так як то визначено Вами за умовами тендерної документації. Розраховуємо на однозначну, повну та чітку відповідь, що не буде породжувати двозначного тлумачення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання до тендерної документації на закупівлю робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Нове будівництво режимного корпусу державної установи «Вільнянська установа виконання покарань (№ 11)» за адресою: вул. Зелена, 34, смт. Кам’яне, Вільнянського району Запорізької області» (за кодом СPV за ДК 021-2015-45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) будуть внесені відповідні зміни.
Залучення субпідряника до виконання робіт по об'єкту будівництва
Дата подання: 12 лютого 2021 23:43
Дата відповіді: 15 лютого 2021 16:05
Відповідно до пункту 9 розділу V тендерної документації Вами встановлено наступну вимогу: «Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця.». Просимо надати роз’яснення, в частині чи потрібно надавати вище вказану інформацію, якщо учасник планує залучати субпідрядників (два та більше), але обсяг довіреної роботи окремо кожній субпідрядній організації не буде перевищувати 20% від вартості договору про закупівлю. Однак, сумарна кількість довіреної роботи різним субпідрядним організаціям, що будуть залучені учасником складатиме 20% та більше від вартості договору про закупівлю. Розраховуємо на однозначну, повну та чітку відповідь, що не буде породжувати двозначного тлумачення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до пункту 18 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», у тендерній документації зазначається вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучити до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю – у разі закупівлі робіт. Тобто Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено надавати інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання якого учасник планує залучити до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. У разі якщо обсяг робіт кожного субпідрядника не перевищує 20 відсотків, учасник відповідно до вимог тендерної документації учасник повинен надати інформацію у довільній формі щодо незалучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
ДСТУ ISO 140001:2015 або інші?
Дата подання: 12 лютого 2021 23:46
Дата відповіді: 15 лютого 2021 16:06
Відповідно до пункту 19 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційних критеріїв Вами встановлено наступні вимоги: «Довідка у довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи учасника, щодо зобов’язань дотримуватися Учасником вимог чинного законодавства із захисту довкілля при виконанні робіт, що є предметом закупівлі з обов’язковим наданням документів Учасника, що підтверджують застосування Учасником заходів із захисту довкілля відповідно до вимог чинного законодавства із захисту довкілля (сертифікат на систему екологічного керування у відповідності до вимог стандарту ДСТУ ISO 14001:2015, АБО ІНШІ).». Разом з тим, Замовником не враховано той факт, що чинним законодавством України не передбачено обов’язкових вимог щодо отримання учасником торгів відповідного Сертифікату ISO, в силу тих обставин що наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики №28 від 01.02.2005 року втратив чинність. Тому, враховуючи формулювання вимоги за тендерною документацією, вимагаємо надати більш детальну інформацію в частині які саме «інші документи» можуть слугувати підтвердженням відповідності учасника, стосовно дотримання вимог чинного законодавства із захисту довкілля при виконанні робіт, що є предметом закупівлі, окрім сертифікату на систему екологічного керування у відповідності до вимог стандарту ДСТУ ISO 14001:2015.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Пунктом 19 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання Довідки у довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи учасника, щодо зобов’язань дотримуватися Учасником вимог чинного законодавства із захисту довкілля при виконанні робіт, що є предметом закупівлі з обов’язковим наданням документів Учасника, що підтверджують застосування Учасником заходів із захисту довкілля відповідно до вимог чинного законодавства із захисту довкілля (сертифікат на систему екологічного керування у відповідності до вимог стандарту ДСТУ ISO 14001:2015, або інше). Слід зазначити перелік документів Учасника, що підтверджують застосування Учасником заходів із захисту довкілля відповідно до вимог чинного законодавства із захисту довкілля (сертифікат на систему екологічного керування у відповідності до вимог стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 не є вичерпним, що дає смогу надати учаснику інший документ замість сертифікату на систему екологічного керування у відповідності до вимог стандарту ДСТУ ISO 14001:2015.
Уточнення щодо матеріально-технічної бази
Дата подання: 13 лютого 2021 23:50
Дата відповіді: 15 лютого 2021 16:07
Відповідно до пункту 12.1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію – «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», Вами встановлено форму Довідки про наявність обладнання (основні будівельні машини і механізми) та матеріально-технічної бази (адміністративні, складські та виробничі будівлі), з урахуванням наступних вимог, зокрема пунктом 14 табличної форми довідки Ви вимагаєте наявність в учасника: «Агрегат фарбувальний з пневматичним розпилюванням для фарбування фасадів будівель» з орієнтовними технічними характеристиками: «продуктивністю не менше 500 м3/год». Під поняттям продуктивності, в обсязі не менше 500 м3/год, ми розуміємо, що агрегат повинен видавати фарби не менше 500м3 на годину, але разом з тим, нажаль нам не відомо жодної торгівельної марки, типу та моделі агрегату з пневматичним розпилюванням для фарбування, яка має вказану продуктивність. Тому, маємо прохання до Вас зазначити принаймні одну торгівельну марку з прив’язкою до типу, моделі та/або маркування зазначеного Вами фарбувального агрегату, з урахуванням такої продуктивності. У разі якщо ми помилково розуміємо поняття «продуктивності» фарбувального агрегату, прохання роз’яснити, що мається на увазі, дякуємо. У разі якщо і Ви не знайдете підтвердження, щодо наявності подібного обладнання та/або не надасте запитуваної інформації, просимо внести належні зміни до умов тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання до тендерної документації на закупівлю робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Нове будівництво режимного корпусу державної установи «Вільнянська установа виконання покарань (№ 11)» за адресою: вул. Зелена, 34, смт. Кам’яне, Вільнянського району Запорізької області» (за кодом СPV за ДК 021-2015-45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) будуть внесені відповідні зміни.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-26-000054 ● b1bb5da1690347268e059ae8885564d0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 березня 2021 13:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


26.03.2021 № 87

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2021-02-01-006199-a 01.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-06 14:05:01

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі нового будівництва режимного корпусу державної установи «Вільнянська установа виконання покарань (№ 11)» за адресою: вул. Зелена, 34, смт. Кам’яне, Вільнянського району Запорізької області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-01-006199-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Яким чином вами здійснено оцінку тендерної пропозиції ТОВ «БУДТЕМП»вимогам підпункту 1.1. пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації щодо завантаження учасниками документів до електронної системи закупівельз накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на кожний документ, зважаючи на те, що ТОВ «БУДТЕМП» при поданні своєї тендерної пропозиції використав удосконалений електронний підпис?

Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-08 16:33:04

Інформація, документи та пояснення на запит Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України

За результатами запиту Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України повідомляємо наступне:
1. Очікувана вартість закупівлі робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Нове будівництво режимного корпусу державної установи «Вільнянська установа виконання покарань (№ 11)» за адресою: вул. Зелена, 34, смт. Кам’яне, Вільнянського району Запорізької області» (за кодом СPV за ДК 021-2015-45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) визначена відповідно до загального зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, затвердженого наказом Генеральної дирекції ДКВС України від 04.12.2020 № 106-ОД/20, та позитивного експертного звіту від 02.12.2020 № 00-0889-20/ЦБ (00-0960-19/ЦБ) (підтверджуючі документи надано у додатках).
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені відповідно до робочого проєкту «Нове будівництво режимного корпусу державної установи «Вільнянська установа виконання покарань (№ 11)» за адресою: вул. Зелена, 34, смт. Кам’яне, Вільнянського району Запорізької області» розробленого та відкоригованого Державним спеціальним проектним інститутом (ДСПІ) МВС України згідно з договорами від 05.04.2019 № 82-К-19 та від 01.12.2020 № 1644/230-Г-20 відповідно (підтверджуючі документи надано у додатках).
При цьому повідомляємо, що державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» (далі – Замовник) не має технічної можливості, тобто власного веб-сайту на якому можливо було б розмістити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Отже з метою належного виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 (із змінами) Замовник, листами від 19.01.2021 № 84, від 15.02.2021 №328 та від 16.02.2021 № 338 звернувся до головного розпорядника бюджетних коштів – Міністрества юстиції України щодо оприлюднення на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів відповідної інформації.
Проте відповідь від головного розпорядника отримано лише 18.02.2021 (вх. № 549 від 18.02.2021), в якій повідомлено Замовника щодо створення на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України в рубриці «Державні закупівлі» підрубрики «Обґрунтування закупівель Генеральної дирекції ДКВС України».
Таким чином Замовник до 18.02.2021 не мав можливості розмістити обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Нове будівництво режимного корпусу державної установи «Вільнянська установа виконання покарань (№ 11)» за адресою: вул. Зелена, 34, смт. Кам’яне, Вільнянського району Запорізької області» (за кодом СPV за ДК 021-2015-45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів.
Враховуючи зазначене надаємо наступні документи, зокрема:
- титульна сторінка робочого проекту том 5 – зведений кошторисний розрахунок;
- загальний зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва від 04.12.2020 № 106-ОД/20;
- експертний звіт (позитивний) від 02.12.2020 № 00-0889-20/ЦБ (00-0960-19/ЦБ) щодо розгляду проектно документацї на будівництво за робочим проектом «Нове будівництво режимного корпусу Державної установи Вільнянська установа виконання покарань (№ 11)» за адресою: вул. Зелена, 34, смт Кам'яне Вільнянського району Запорізької області»;
- договір від 05.04.2019 № 82-К-19, що укладений між Замовником та Державним спеціальним проектним інститутом (ДСПІ) МВС України;
- додаткова угода № 1 та № 2 до договору від 05.04.2019 № 82-К-19;
- договір 230-Г-20 від 01.12.2020, що укладений між Замовником та Державним спеціальним проектним інститутом (ДСПІ) МВС України.

2. Відповідно до вимог пункту підпункту 1.1. пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації « Учасник відразу у сканованому вигляді PDF завантажує на електронному торгівельному майданчику, який приєднаний до системи електронних закупівель PROZORRO, наступні документи, оформлені згідно вимог ст.12 Закону України «Про публічні закупівлі», з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на кожний документ.»
У складі тендерної пропозиції товариством з обмеженою відповідальністю «БУДТЕМП» надано документи з накладанням удосконаленого електронного підпису на кожен документ.
Проте, удосконалений електронний підпис товариством з обмеженою відповідальністю «БУДТЕМП» базується на кваліфіковану сертифікаті так само, як і кваліфікований електронний підпис.
Відповідно до абзацу 2 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів від 03 березня 2020 р. № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 3 березня 2020 р. до 31 грудня 2021 р. приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.
Пунктом 2 вказаної постанови установлено, що удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, за виключенням ряду випадків, коли УЕП не може використовується.
До таких випадків не входить використання приватним бізнесом УЕП під час здійснення публічних закупівель.
Таким чином, з огляду на положення цієї постанови, використання УЕП є тотожним використанню КЕП, а отже, при підготовці тендерної пропозиції товариством з обмеженою відповідальністю «БУДТЕМП» виконано вимоги тендерної пропозиції в цій частині.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 01 травня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення частини 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: номер впровадження та дату відкриття впровадження в суді буде надано додатково
Дата публікації: 20 квітня 2021

Документи:

29 квітня 2021 11:27
Електронний підпис
29 квітня 2021 11:22
Інформація про відкриття провадження
20 квітня 2021 15:13
Електронний підпис
20 квітня 2021 15:10
Лист

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2021 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДТЕМП" 57 843 557,32
UAH з ПДВ
57 549 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ АРТЕМЗБУД 58 745 679,70
UAH з ПДВ
57 843 500,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

19 березня 2021 15:55
Електронний підпис
16 березня 2021 14:52
Електронний підпис
16 березня 2021 14:47
Довiдки_ст.17.pdf.p7s.zip
16 березня 2021 14:47
Ліцензія_Будтемп.pdf.p7s.zip
16 березня 2021 14:47
Дозвіл Будтемп.pdf.p7s.zip
16 березня 2021 14:46
Довідка МВС.pdf.p7s.zip
10 березня 2021 10:05
Електронний підпис
10 березня 2021 10:01
Лист_пояснення.pdf.p7s.zip
02 березня 2021 12:31
Електронний підпис
02 березня 2021 12:26
ДЦ.rar.zip (1).zip
01 березня 2021 17:56
Електронний підпис
01 березня 2021 17:44
МТБ_2.rar.zip.zip
01 березня 2021 17:43
Довідка_ст.17.pdf.zip.zip
01 березня 2021 17:43
МТБ_3.pdf.zip.zip
01 березня 2021 17:43
1_ЦПД_Працівники.rar.zip.zip
01 березня 2021 17:43
Fw_ гарантія.zip.zip.zip
01 березня 2021 17:42
Проект договору.rar.zip.zip
01 березня 2021 17:42
МТБ_1.rar.zip.zip
01 березня 2021 17:42
ДЦ.rar.zip.zip

Публічні документи

02 березня 2021 15:24
Електронний підпис
02 березня 2021 15:17
ПАСПОРТ_директора.pdf
02 березня 2021 15:17
МТБ.pdf
02 березня 2021 15:17
КОШТОРИС.pdf
02 березня 2021 15:17
Інформаційні ДОВІДКИ_2.pdf
02 березня 2021 15:17
Інформаційні ДОВІДКИ_1.pdf
02 березня 2021 15:17
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР.pdf
02 березня 2021 15:17
АКТ обстеження обєкту.pdf
02 березня 2021 15:17
Licenziya Povnovazhennya zasvidcheni novi.zip
02 березня 2021 15:17
9.ebg tov artemzbud ua 2021 02 01 006199 a.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДТЕМП"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ АРТЕМЗБУД

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДТЕМП"
#38855369
Переможець 57 549 000,00
UAH з ПДВ
10 березня 2021 12:42
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 березня 2021 12:04

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: а) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), зокрема: Пунктом 14 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання інформації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Підпунктом 14.1 пункту 14 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання листа в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного договору з будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту) об’єктів виробничого та невиробничого призначення (клас наслідків СС-2, СС-3). Зокрема, учасник має надати інформацію про те, що ним виконано не менше одного договору та/або договору, виконання якого триває на момент подачі учасником пропозицій, при цьому предметом цих договорів мають бути роботи з будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту) об’єктів виробничого та невиробничого призначення. У довідці має бути наведений договір за останні три роки. На підтвердження інформації надати зокрема: - копію договору (з додатками); - копії актів звіряння, роздруківку з системи реєстрації податкових накладних (у разі коли учасник є платником ПДВ), платіжні доручення (або інші документи), які підтверджують факт проведення розрахунків. (не менше одного екземпляру кожного документу); У складі тендерної пропозиції Учасника надано лист від 23.02.2021 № 11 в якому зазначено інформацію про договір генерального підряду від 05.11.2019 № 05/11/19, що укладений між ТОВ «БУДТЕМП» та ТОВ «НИВА». На підтвердження інформації зазначеної у листі від 23.02.2021 № 11 Учасником надано зокрема: - договір генерального підряду від 05.11.2019 № 05/11/19; - копії актів звіряння, роздруківки з системи реєстрації податкових накладних, виписки по особовим рахункам у тому числі виписку за 17.02.2021 щодо авансу за виконання будівельно-монтажних робіт згідно договору підряду від 05.11.2019 № 05/11/19 на суму 450 000,0 грн. Проте у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні – копія акту звіряння та роздруківка з системи реєстрації податкових накладних за 17.02.2021 на суму 450 000,0 грн. Враховуючи зазначене та керуючись ч. 16 статті 29 Закону "Про публічні закупівлі" Учаснику необхідно протягом 24 годин усунути невідповідності у тендерній пропозиції та надати інформацію та/або документи, а саме: - копію акту звіряння та роздруківку з системи реєстрації податкових накладних.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2021 12:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДТЕМП"
#38855369
57 549 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 13:11
Звіт укладений
04 січня 2023 13:10
Електронний підпис укладений
22 вересня 2022 14:36
ДУ 5 до договору 51-К-21 від 23.03.2021.pdf зміни до договору
22 вересня 2022 14:35
Електронний підпис укладений
27 липня 2022 15:31
ДУ 4 до договору 51-К-21 від 23.03.2021.pdf зміни до договору
27 липня 2022 14:47
Електронний підпис укладений
17 грудня 2021 16:57
ДУ 3 до договору 51-К-21 від 23.03.2021.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 16:55
Електронний підпис укладений
25 листопада 2021 11:26
ДУ 2 до договору 51-К-21 від 23.03.2021.pdf зміни до договору
25 листопада 2021 11:23
Електронний підпис укладений
01 липня 2021 10:39
ДУ 1 до договору 51-К-21 від 23.03.2021.pdf зміни до договору
01 липня 2021 10:37
Електронний підпис укладений
23 березня 2021 12:30
Договір укладений
23 березня 2021 12:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до календарного графіку виконання робіт на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 51-К-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування у проектно-кошторисній документації
Номер договору про закупівлю: 51-К-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування у проектно-кошторисній документації
Номер договору про закупівлю: 51-К-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 51-К-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 19.2 Договору від 23 березня 2021 №51-К-21 та лист Підрядника від 06.09.2022 №39
Номер договору про закупівлю: 51-К-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 21 955 849,01
UAH (в тому числі ПДВ 3 659 308,17 UAH)