Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Благоустрій дворової території Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Інститутська, 9 (ДБН А.2.2-3:2014) - 45112700-2
Landscaping of the yard of the National Bank of Ukraine at the address: Kyiv, st. Institutskaya, 9 (DBN A.2.2-3: 2014) - 45112700-2
Landscaping of the yard of the National Bank of Ukraine at the address: Kyiv, st. Institutskaya, 9 (DBN A.2.2-3: 2014) - 45112700-2
Очікувана вартість
13 128 821,80 UAH
UA-2021-02-01-002234-a ● b5472780173846d789dcdc7e179c0551
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Національний Банк України |
Код ЄДРПОУ: | 00032106 |
Вебсайт: | http://bank.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Інститутська, 9 |
Контактна особа: |
Ольга Скічко +380442540108,+380677908565 olha.skichko@bank.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Марчук Тарас +380952735855 Taras.Marchuk@bank.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | National Bank of Ukraine |
National ID: | 00032106 |
Contact point: |
Olga Skichko +380442540108,+380677908565 olha.skichko@bank.gov.ua |
Additional contacts: |
Марчук Тарас +380952735855 Taras.Marchuk@bank.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 01 лютого 2021 10:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2021 15:03 |
Очікувана вартість: | 13 128 821,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,76% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Publication date: | 01 лютого 2021 10:28 |
Enquiries until: | 22 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 28 лютого 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 березня 2021 11:00 |
Information
Estimated total value: | 13 128 822 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 100 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,76 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Scope of the procurement
Місце надання послуг: м. Київ, вул. Інститутська, 9.
Обсяг надання послуг: згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Строк виконання робіт в повному обсязі не повинен перевищувати 180 календарних днів з дня відправлення листа-повідомлення про початок виконання робіт.
Строк дії договору: з дати підписання договору і діє до 31 грудня 2021 включно.
Банківська гарантія подається відповідно до вимог наведених у пункті 2 “Забезпечення тендерної пропозиції” та пункті 3 “Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції” Розділу ІІІ тендерної документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою (більш детальна інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерну пропозицію учасника зазначається в пункті 7 розділу І. “Загальні положення” тендерної документації).
Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у розмірі 5 відсотків вартості договору відповідно до вимог наведених в пункті 6 "Забезпечення виконання договору про закупівлю" Розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю.
Розгорнути
Згорнути
Обсяг надання послуг: згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Строк виконання робіт в повному обсязі не повинен перевищувати 180 календарних днів з дня відправлення листа-повідомлення про початок виконання робіт.
Строк дії договору: з дати підписання договору і діє до 31 грудня 2021 включно.
Банківська гарантія подається відповідно до вимог наведених у пункті 2 “Забезпечення тендерної пропозиції” та пункті 3 “Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції” Розділу ІІІ тендерної документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою (більш детальна інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерну пропозицію учасника зазначається в пункті 7 розділу І. “Загальні положення” тендерної документації).
Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у розмірі 5 відсотків вартості договору відповідно до вимог наведених в пункті 6 "Забезпечення виконання договору про закупівлю" Розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю.
Place of providing services: Kyiv, street Institute, 9.
Scope of services: according to Annex 2 to this tender documentation.
The term of performance of works in full should not exceed 180 calendar days from the date of sending the letter-notification on the beginning of performance of works.
Term of the agreement: from the date of signing the agreement and is valid until December 31, 2021 inclusive.
Bank guarantee should be submitted in accordance with the requirements specified in paragraph 2 "Security of the tender offer" and paragraph 3 "Conditions for return or non-return of the security of the tender offer" Section III of the tender documentation. Language (languages) in which the bids should be prepared: all the documents included in the bid and prepared directly by the bidder should be drawn up in Ukrainian (the detailed information about the language (languages) to be used when preparing the bids is specified in paragraph 7 of Section I. General Provisions of the bidding documents).
Enforcement of the procurement contract is provided in the amount of 5 percent of the contract value in accordance with the requirements set forth in paragraph 6 "Enforcement of the procurement contract" of Section VI. Results of bidding and conclusion of a procurement contract.
Розгорнути
Згорнути
Scope of services: according to Annex 2 to this tender documentation.
The term of performance of works in full should not exceed 180 calendar days from the date of sending the letter-notification on the beginning of performance of works.
Term of the agreement: from the date of signing the agreement and is valid until December 31, 2021 inclusive.
Bank guarantee should be submitted in accordance with the requirements specified in paragraph 2 "Security of the tender offer" and paragraph 3 "Conditions for return or non-return of the security of the tender offer" Section III of the tender documentation. Language (languages) in which the bids should be prepared: all the documents included in the bid and prepared directly by the bidder should be drawn up in Ukrainian (the detailed information about the language (languages) to be used when preparing the bids is specified in paragraph 7 of Section I. General Provisions of the bidding documents).
Enforcement of the procurement contract is provided in the amount of 5 percent of the contract value in accordance with the requirements set forth in paragraph 6 "Enforcement of the procurement contract" of Section VI. Results of bidding and conclusion of a procurement contract.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Благоустрій дворової території Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Інститутська, 9 (ДБН А.2.2-3:2014) - 45112700-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, Київська область, Київ, вул. Інститутська, 9
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Landscaping of the yard of the National Bank of Ukraine at the address: Kyiv, st. Institutskaya, 9 (DBN A.2.2-3: 2014) - 45112700-2
CPV: 45110000-1
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | замовник протягом 10 робочих днів з дати відправлення Підряднику листа про початок надання послуг, перераховує Підряднику аванс у розмірі 5 % від ціни Договору. | Аванс | 10 | Робочі | 5 |
Надання послуг | Після повного погашення сплаченого авансу оплата здійснюється за фактично надані послуги на підставі підписаних в порядку, визначеному розділом 2 Договору, Акта та Довідки, протягом 7 (семи) робочих днів з дати підписання уповноваженими особами Сторін Акта та Довідки. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 95 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 лютого 2021 10:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 лютого 2021 10:28 |
Додаток 8 Проект договору_благоустрій_.docx | |
01 лютого 2021 10:28 |
Завдання на проектування благоустрій Інститутська.pdf | |
01 лютого 2021 10:28 |
Тендерна документація (публікація).docx | |
01 лютого 2021 10:28 |
Кошторис.rar |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | Національний Банк України |
Код ЄДРПОУ: | 00032106 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Інститутська, 9 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство "Будремкомплект" | Відповіді учасника | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
|
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" | Відповіді учасника | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2021 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство "Будремкомплект" | — | Відповіді учасника | Документи | |
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" | — | Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 10 березня 2021 17:07 |
Кінець періоду оскарження: | 21 березня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 21 березня 2021 00:03 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку з затримкою початку реалізації проекту “Реставрація (пристосування) будівлі лікувально-оздоровчого комплексу Національного банку України під адміністративну будівлю (м. Київ, вул. Інститутська, 9)” , який технологічно пов'язаний з благоустроєм дворової території в частині прокладання інженерних мереж між корпусами та відновлення асфальтного покриття дворової території. |
Документи:
10 березня 2021 17:07
|
Електронний підпис |
10 березня 2021 17:05
|
Повідомлення_про_відміну_тендеру.pdf |