Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення підготовки документації, необхідної для отримання дозволу на спеціальне використання для власних виробничих, питних та санітарно-гігієнічних потреб
Очікувана вартість
5 100,00 UAH
UA-2021-02-01-000973-c 4ed99df9b72041df946b7ba9c64a1314
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрієвська Надія Марківна

+380973448777 bydunok_dutunu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Вінницький обласний спеціалізований будинок дитини з ураженням центральної нервової системи та порушенням психіки Вінницької обласної Ради"
Код ЄДРПОУ: 03091836
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, вул. Мечнікова 34
Контактна особа: Андрієвська Надія Марківна
+380973448777
bydunok_dutunu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90710000-7: Екологічний менеджмент


Якісні та технічні характеристики предмету закупівлі повинні відповідати вимогам технічних та якісних норм діючих в Україні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 5100UAH з ПДВ
Здійснення підготовки документації, необхідної для отримання дозволу на спеціальне використання для власних виробничих, питних та санітарно-гігієнічних потреб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Мечнікова, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90710000-7 — Екологічний менеджмент

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця пісоя повного виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

01 лютого 2021 12:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВінЕкоПроект"
#42583434
Переможець 5 100,00
UAH
01 лютого 2021 12:17

Документи

01 лютого 2021 12:17
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2022 20:09
Електронний підпис укладений
25 лютого 2021 13:55
Договір укладений
01 лютого 2021 13:59

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Здійснення підготовки документації, необхідної для отримання дозволу на спеціальне використання для власних виробничих, питних та санітарно-гігієнічних потреб 1 послуга 5 100,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 100,00
UAH