Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37470086 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а |
Контактна особа: |
Коваленко Леся Аркадіївна 380444890247 tender@shevruo.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 лютого 2021 20:07 |
Оскарження наміру укласти договір: | 12 лютого 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
01 лютого 2021 02:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 лютого 2021 02:22 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-19-000041 ● 4c3358f31d20454d8971c135016def0b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2021 17:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.04.2021 № 268
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 19.04.2021 № 268
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2021-02-01-000031-a 01.02.2021
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-20 09:49:15
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з капітального ремонту будівлі ДНЗ № 110, м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 88, очікуваною вартістю 2 700 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-01-000031-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів)
1. Яким чином та на підставі яких документів Управлінням освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. З яких причин виникла необхідність в додаткових аналогічних роботах з капітального ремонту будівлі ДНЗ № 110, м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 88?
3. Чим підтверджено необхідність у проведенні закупівлі додаткових аналогічних робіт?
4. Яким чином (технічно чи економічно) вказані роботи пов’язані з первинним договором?
5. Просимо вказати які саме додаткові аналогічні роботи не були включені у початковий проект, що є предметом закупівлі, із зазначенням їх обсягів та вартості.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-26 08:45:05
Пояснення щодо обґрунтування характеристик предмета закупівлі, очікувану вартість, причин виникнення необхідності в додаткових аналогічних роботах.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, розмір витрат та очікувану вартість закупівлі було визначено на підставі експертного звіту щодо розгляду проектної документації від 17.04.2019 р. № 190007 та Розпорядження Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації від 29.01.2021р. № 35 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються в 2021 році за рахунок бюджетних коштів по Шевченківській районній в місті Києві державній адміністрацій».
2. З яких причин виникла необхідність в додаткових аналогічних роботах з капітального ремонту будівлі ДНЗ № 110, м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 88?
Відповідно до робочого проекту "Капітальний ремонт будівлі ДНЗ № 110 Шевченківської районної у м. Києві державної адміністрації, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 88" (договір від 13.01.20217 р. №6), експертного звіту щодо розгляду проектної документації від 17.04.2019 р. № 190007 та Договору від 12.08.2021 № 488 (закупівля UA-2019-07-08-002118-b)
3. Чим підтверджено необхідність у проведенні закупівлі додаткових аналогічних робіт?
У зв’язку з терміном реалізації проекту (фінансування капітального ремонту за бюджетні кошти (Розпорядження Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації від 29.01.2021р. № 35 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються в 2021 році за рахунок бюджетних коштів по Шевченківській районній в місті Києві державній адміністрацій»).
4. Яким чином (технічно чи економічно) вказані роботи пов’язані з первинним договором?
Робочий проект "Капітальний ремонт будівлі ДНЗ № 110 Шевченківської районної у м. Києві державної адміністрації, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 88" та експертний звіт щодо розгляду проектної документації – зроблені повністю на весь капітальний ремонт по об’єкту, тому роботи технічно пов’язані з головним (первинним) договором.
5. Просимо вказати які саме додаткові аналогічні роботи не були включені у початковий проект, що є предметом закупівлі, із зазначенням їх обсягів та вартості.
Договір від 12.08.2021 № 488 (закупівля UA-2019-07-08-002118-b) включає в себе весь обсяг робіт, але термін реалізації проекту (фінансування) затверджено на 2019-2022 р.р.
Договір від 13.01.20217 р. № 6, договір від 12.08.2021 № 488, експертний звіт щодо розгляду проектної документації від
07.04.2019 р. № 190007, Розпорядження Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації від 29.01.2021 р. № 35 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються в 2021 році за рахунок бюджетних коштів по Шевченківській районній в місті Києві державній адміністрацій» додаються.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушень: Договір розірвано відповідно до Додаткової угоди № 3 від 07.05.2021 року до Договору № 113 від 15.02.2021, що додається.
2021-05-07 13:52:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.useProceduresNotByLaw • усунуто
-
2021-05-12 09:02:09
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КРЕМЕНЬ-1" #38514789 |
Переможець |
2 690 000,00
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2021 20:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2021 13:44
|
Додаткова угода 3.pdf | укладений |
07 травня 2021 13:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 березня 2021 14:59
|
ДУ 2 до дог 113.pdf | зміни до договору |
10 березня 2021 14:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 березня 2021 14:56
|
Кошторис до ду 1 до дог 113_.pdf | зміни до договору |
10 березня 2021 14:56
|
ДУ 1 до дог 113.pdf | зміни до договору |
10 березня 2021 14:51
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2021 14:58
|
кошторисна документація.pdf | укладений |
15 лютого 2021 14:54
|
Договір.pdf | укладений |
15 лютого 2021 14:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 113 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 113 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
2 690 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 448 333,33 UAH)
|
Причини розірвання договору: | На підставі висновку про результати проведення моніторингу Північним офісом Державної аудиторської служби України від 05.05.2021 року (UA-M-2021-04-19-00004) про встановлення порушення законодавства у сфері публічних закупівель. |