Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Хліб житній. Хліб пшеничний. Батон за кодом ДК 021:2015 – 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Очікувана вартість
199 578,10 UAH
UA-2021-01-31-000485-a ● 1983cb6b4b56408ba124d1c236a9f837
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Вороньківської сілької ради Бориспільського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 44042825 |
Вебсайт: | http://voronkivska-sr.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 08352, Україна , Київська обл., село Вороньків, вулиця Паркова 2 |
Контактна особа: |
Бадічко Юлія Василівна +380459536746 zakupkavoronkiv@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2021 18:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 лютого 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 199 578,10 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 997,89 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 5987.34 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1475 кг
Хліб житній-350.00 кг., Хліб пшеничний-450.00 кг., Батон-675.00 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08352, Україна, Київська область, Бориспільський р-н, село Вороньків, вул. Горова, будинок 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 лютого 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
480 кг
Хліб пшеничний-150.00 кг., Батон-330.00 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08363, Україна, Київська область, Бориспільський р-н, село Сошників, вул. Молодіжна, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 лютого 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
530 кг
Хліб житній-200.00 кг., Хліб пшеничний-100.00 кг., Батон-230.00 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08353, Україна, Київська область, Бориспільський р-н, село Головурів, вул. Чкалова, будинок 1-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 лютого 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
1110 кг
Хліб житній-350.00 кг., Хліб пшеничний-60.00 кг., Батон-700.00 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08362, Україна, Київська область, Бориспільський р-н, село Старе, вул. Герасименка, будинок 186 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 лютого 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
1600 кг
Хліб житній-400.00 кг., Хліб пшеничний-400.00 кг., Батон-800.00 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08361, Україна, Київська область, Бориспільський р-н, село Мирне, вул. Центральна, будинок 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 лютого 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
780 кг
Хліб житній-350.00 кг., Хліб пшеничний-250.00 кг., Батон-180.00 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08344, Україна, Київська область, Бориспільський р-н, село Проців, вул. Дружби, будинок 2-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 лютого 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
1050 кг
Хліб житній-400.00 кг., Батон-650.00 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08324, Україна, Київська область, Бориспільський р-н, село Проців, вул. Шевченка, будинок 2А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 лютого 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться Покупцем після факту поставки товару шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 10 банківських днів з дати підписання Сторонами накладної. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2021 22:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2021 21:49 |
Оголошення_ВК_Вороньківської ОТГ_03.02.21.pdf | |
03 лютого 2021 21:49 |
ДОДОТОК 4 довідка аналогічні договори_030221.pdf | |
03 лютого 2021 21:49 |
ДОДАТОК 6 лист обробка данних.pdf | |
03 лютого 2021 21:49 |
ДОДАТОК 5 Проєкт договору_03.02.21.pdf | |
03 лютого 2021 21:49 |
ДОДАТОК 2 Форма пропозиції_03.02.21.pdf | |
03 лютого 2021 21:49 |
ДОДАТОК 1 Кваліфікаційні критерії_03.02.21.pdf | |
03 лютого 2021 21:49 |
ДОДАТОК 3 Інформ про техн_ якісні хар_03.02.21.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги ТД
Дата подання: 02 лютого 2021 08:35
Дата відповіді: 02 лютого 2021 15:39
Шановний Замовнику, просимо внести зміни щодо деяких документів:
- довідка про відсутність заборгованості термін виконання до 10 днів.
- довідка МВС - від 7 днів мінімум
- листи-відгуки за період від 2016 до 2020 з датою не раніше дати публікації (мінімум 5 шт) - враховуючи териюміни листування між Постачальником і Замовником теж складе мінімум 7 днів.
- банківська гарантія - від 3 днів.
Ваші вимоги обмежують участь всіх без виключення Учасників, адже є порушення з боку термінів отримання документів, так як це допорогова/спрощена закупівля і на виконняння даних вимог Учасник має лише 5 робочих днів.
- документи більше ніж дворічної давності відправляються в архів, що стосується вимоги про видаткові накладні за 2016-2020 рік
Просимо врахувати дану інформацію і внести зміни)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний учасник!
Згідно пункту 28 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону.
Згідно пункту 24 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що пропозиція учасника спрощеної закупівлі (далі - пропозиція) - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі.
Статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, умови та порядок проведення спрощеної закупівлі.
Частиною 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник встановлює вимоги до предмета закупівлі, які можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Що стосується переліку документів:
Замовником під час проведення спрощеної закупівлі встановлені вимоги для перевірки надійності майбутнього постачальника. Так, як за короткий час можливо перевірити надійність учасника отримавши офіційні документи, як від учасника так і від третьої сторони (Замовників, яким учасник поставляв продукцію харчування (отримавши офіційні відгуки, укладені довготривалі договори та видаткові накладні), Державних органів, які підтвердять відсутність заборгованості перед бюджетом, відсутність судимості та інших органів і документів).
Що стосується строків зберігання документів:
Строки зберігання різних видів договорів наведено у Наказі Міністерства юстиції України від 12.04.2012 № 578/5 «Про затвердження Переліку типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів», яким установлено, що строки зберігання завжди обчислюються з 1 січня року, що настає за роком закінчення справи. Договори переважно мають тимчасові строки зберігання — від 3 до 10 років включно, з типовою приміткою «Після закінчення строку дії договору», яка означає, що обчислення строку зберігання має починатися не від дати укладення відповідного договору, а від дати припинення його дії.
Для первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності та інших документів, пов’язаних із обчисленням і сплатою податків та зборів, ведення яких передбачено законодавством, діють строки зберігання, передбачені пунктами 44.3 і 44.4 ст. 44 Податкового кодексу України.
Більшість видів первинних бухгалтерських документів слід зберігати не менше трьох років — за умови, що контролюючі органи завершили їх перевірку, та п’яти років — у разі якщо такі документи містять інформацію про фінансові операції. За рішенням експертної комісії підприємства ці строки може бути подовжено (з офіційного роз’яснення податкових органів).
Що стосується отримання довідок, гарантій:
Через електронний кабінет платника податків довідка ро відсутність заборгованості можливо отримати від 1-ї години до 48 годин.
Так як, в Україні діє електронний документообіг: відсутня проблема отримати позитивний відгук за допомогою електронних засобів (на електронну пошту) протягом декількох годин від попередніх замовників по договорам, що були виконані учасником.
Довідку про відсутність судимостей, також можна замовити за допомогою електронних засобів в електронній формі, що дає змогу прискорити час для отримання документу.
Банківську гарантію можливо отримати за офіційною інформацією на сайтах банків України від 2 годин до 1-3 днів.
Тому встановлені вимоги в оголошені не обмежують участь різного кола учасників, які виявили бажання прийняти участь.
Частиною 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
У зв’язку з відсутністю порушень під час проведення спрощеної закупівлі для задоволення вимоги відсутні підстави.
Крім того, додатком 1 до Оголошення даної закупівлі встановлено, що:
1. учасник надає інформацію та документи, передбачені цим оголошенням та додатками до оголошення, в електронному вигляді (сканованому у форматі Portable Document Format, далі - pdf) одним або декількома файлами без графічно-комп’ютерного редагування.
2. У разі ненадання усіх необхідних документів, пропозиція Учасника відхиляється як така, що не відповідає вимогам Замовника, зазначеним у документації.
Тому усі учасники, які виявили бажання прийняти участь в закупівлі повинні подати свою пропозицію у відповідності до встановлених вимог в Оголошенні та її додатках. Подані пропозиції учасників, які будуть допущені електронною системою, будуть розглядатись Замовником даної закупівлі.
З повагою, уповноважена особа
Згідно пункту 28 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону.
Згідно пункту 24 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що пропозиція учасника спрощеної закупівлі (далі - пропозиція) - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі.
Статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, умови та порядок проведення спрощеної закупівлі.
Частиною 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник встановлює вимоги до предмета закупівлі, які можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Що стосується переліку документів:
Замовником під час проведення спрощеної закупівлі встановлені вимоги для перевірки надійності майбутнього постачальника. Так, як за короткий час можливо перевірити надійність учасника отримавши офіційні документи, як від учасника так і від третьої сторони (Замовників, яким учасник поставляв продукцію харчування (отримавши офіційні відгуки, укладені довготривалі договори та видаткові накладні), Державних органів, які підтвердять відсутність заборгованості перед бюджетом, відсутність судимості та інших органів і документів).
Що стосується строків зберігання документів:
Строки зберігання різних видів договорів наведено у Наказі Міністерства юстиції України від 12.04.2012 № 578/5 «Про затвердження Переліку типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів», яким установлено, що строки зберігання завжди обчислюються з 1 січня року, що настає за роком закінчення справи. Договори переважно мають тимчасові строки зберігання — від 3 до 10 років включно, з типовою приміткою «Після закінчення строку дії договору», яка означає, що обчислення строку зберігання має починатися не від дати укладення відповідного договору, а від дати припинення його дії.
Для первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності та інших документів, пов’язаних із обчисленням і сплатою податків та зборів, ведення яких передбачено законодавством, діють строки зберігання, передбачені пунктами 44.3 і 44.4 ст. 44 Податкового кодексу України.
Більшість видів первинних бухгалтерських документів слід зберігати не менше трьох років — за умови, що контролюючі органи завершили їх перевірку, та п’яти років — у разі якщо такі документи містять інформацію про фінансові операції. За рішенням експертної комісії підприємства ці строки може бути подовжено (з офіційного роз’яснення податкових органів).
Що стосується отримання довідок, гарантій:
Через електронний кабінет платника податків довідка ро відсутність заборгованості можливо отримати від 1-ї години до 48 годин.
Так як, в Україні діє електронний документообіг: відсутня проблема отримати позитивний відгук за допомогою електронних засобів (на електронну пошту) протягом декількох годин від попередніх замовників по договорам, що були виконані учасником.
Довідку про відсутність судимостей, також можна замовити за допомогою електронних засобів в електронній формі, що дає змогу прискорити час для отримання документу.
Банківську гарантію можливо отримати за офіційною інформацією на сайтах банків України від 2 годин до 1-3 днів.
Тому встановлені вимоги в оголошені не обмежують участь різного кола учасників, які виявили бажання прийняти участь.
Частиною 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
У зв’язку з відсутністю порушень під час проведення спрощеної закупівлі для задоволення вимоги відсутні підстави.
Крім того, додатком 1 до Оголошення даної закупівлі встановлено, що:
1. учасник надає інформацію та документи, передбачені цим оголошенням та додатками до оголошення, в електронному вигляді (сканованому у форматі Portable Document Format, далі - pdf) одним або декількома файлами без графічно-комп’ютерного редагування.
2. У разі ненадання усіх необхідних документів, пропозиція Учасника відхиляється як така, що не відповідає вимогам Замовника, зазначеним у документації.
Тому усі учасники, які виявили бажання прийняти участь в закупівлі повинні подати свою пропозицію у відповідності до встановлених вимог в Оголошенні та її додатках. Подані пропозиції учасників, які будуть допущені електронною системою, будуть розглядатись Замовником даної закупівлі.
З повагою, уповноважена особа
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МИЗА" #38888259 |
Переможець |
182 860,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2021 14:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2022 09:22
|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2021 16:50
|
Додаткова угода _1_24.05.21.pdf | зміни до договору |
25 травня 2021 16:15
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2021 21:47
|
Договір 15.02.21-005 ТОВ Миза.pdf | укладений |
15 лютого 2021 21:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на підставі пунктів 1 та 2 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі"збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків та зменшення обсягу закупівлі, у зв'язку із збільшенням ціни за одиницю товару, зменшення загальної суми договору на підставі внесених змін до ціни та обсягу |
Номер договору про закупівлю: | 15/02/21-005 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |