Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хліб житній. Хліб пшеничний. Батон за кодом ДК 021:2015 – 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Очікувана вартість
199 578,10 UAH
UA-2021-01-31-000485-a 1983cb6b4b56408ba124d1c236a9f837
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бадічко Юлія Василівна

+380459536746 zakupkavoronkiv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Вороньківської сілької ради Бориспільського району Київської області
Код ЄДРПОУ: 44042825
Вебсайт: http://voronkivska-sr.com.ua/
Місцезнаходження: 08352, Україна , Київська обл., село Вороньків, вулиця Паркова 2
Контактна особа: Бадічко Юлія Василівна
+380459536746
zakupkavoronkiv@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 січня 2021 18:56
Звернення за роз’ясненнями: до 05 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 лютого 2021 00:00
Очікувана вартість: 199 578,10 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 997,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5987.34 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1475 кг
Хліб житній-350.00 кг., Хліб пшеничний-450.00 кг., Батон-675.00 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08352, Україна, Київська область, Бориспільський р-н, село Вороньків, вул. Горова, будинок 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
480 кг
Хліб пшеничний-150.00 кг., Батон-330.00 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08363, Україна, Київська область, Бориспільський р-н, село Сошників, вул. Молодіжна, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
530 кг
Хліб житній-200.00 кг., Хліб пшеничний-100.00 кг., Батон-230.00 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08353, Україна, Київська область, Бориспільський р-н, село Головурів, вул. Чкалова, будинок 1-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
1110 кг
Хліб житній-350.00 кг., Хліб пшеничний-60.00 кг., Батон-700.00 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08362, Україна, Київська область, Бориспільський р-н, село Старе, вул. Герасименка, будинок 186 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
1600 кг
Хліб житній-400.00 кг., Хліб пшеничний-400.00 кг., Батон-800.00 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08361, Україна, Київська область, Бориспільський р-н, село Мирне, вул. Центральна, будинок 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
780 кг
Хліб житній-350.00 кг., Хліб пшеничний-250.00 кг., Батон-180.00 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08344, Україна, Київська область, Бориспільський р-н, село Проців, вул. Дружби, будинок 2-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
1050 кг
Хліб житній-400.00 кг., Батон-650.00 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08324, Україна, Київська область, Бориспільський р-н, село Проців, вул. Шевченка, будинок 2А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться Покупцем після факту поставки товару шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 10 банківських днів з дати підписання Сторонами накладної. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 лютого 2021 22:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2021 22:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2021 18:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2021 21:49
Оголошення_ВК_Вороньківської ОТГ_03.02.21.pdf
31 січня 2021 18:56
Оголошення_ВК_Вороньківської ОТГ.pdf
03 лютого 2021 21:49
ДОДОТОК 4 довідка аналогічні договори_030221.pdf
31 січня 2021 18:56
ДОДОТОК 4 довідка аналогічні договори.pdf
03 лютого 2021 21:49
ДОДАТОК 6 лист обробка данних.pdf
31 січня 2021 18:56
ДОДАТОК 6 лист обробка данних.pdf
03 лютого 2021 21:49
ДОДАТОК 5 Проєкт договору_03.02.21.pdf
31 січня 2021 18:56
ДОДАТОК 5 Проєкт договору.pdf
03 лютого 2021 21:49
ДОДАТОК 2 Форма пропозиції_03.02.21.pdf
31 січня 2021 18:56
ДОДАТОК 2 Форма пропозиції.pdf
03 лютого 2021 21:49
ДОДАТОК 1 Кваліфікаційні критерії_03.02.21.pdf
31 січня 2021 18:56
ДОДАТОК 1 Кваліфікаційні критерії.pdf
03 лютого 2021 21:49
ДОДАТОК 3 Інформ про техн_ якісні хар_03.02.21.pdf
31 січня 2021 22:18
ДОДАТОК 3 Інформ про техн_ якісні хар_із змінами.pdf
31 січня 2021 18:56
ДОДАТОК 3 Інформ про техн_ якісні хар.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги ТД
Дата подання: 02 лютого 2021 08:35
Дата відповіді: 02 лютого 2021 15:39
Шановний Замовнику, просимо внести зміни щодо деяких документів: - довідка про відсутність заборгованості термін виконання до 10 днів. - довідка МВС - від 7 днів мінімум - листи-відгуки за період від 2016 до 2020 з датою не раніше дати публікації (мінімум 5 шт) - враховуючи териюміни листування між Постачальником і Замовником теж складе мінімум 7 днів. - банківська гарантія - від 3 днів. Ваші вимоги обмежують участь всіх без виключення Учасників, адже є порушення з боку термінів отримання документів, так як це допорогова/спрощена закупівля і на виконняння даних вимог Учасник має лише 5 робочих днів. - документи більше ніж дворічної давності відправляються в архів, що стосується вимоги про видаткові накладні за 2016-2020 рік Просимо врахувати дану інформацію і внести зміни)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний учасник!
Згідно пункту 28 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону.
Згідно пункту 24 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що пропозиція учасника спрощеної закупівлі (далі - пропозиція) - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі.
Статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, умови та порядок проведення спрощеної закупівлі.
Частиною 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник встановлює вимоги до предмета закупівлі, які можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Що стосується переліку документів:
Замовником під час проведення спрощеної закупівлі встановлені вимоги для перевірки надійності майбутнього постачальника. Так, як за короткий час можливо перевірити надійність учасника отримавши офіційні документи, як від учасника так і від третьої сторони (Замовників, яким учасник поставляв продукцію харчування (отримавши офіційні відгуки, укладені довготривалі договори та видаткові накладні), Державних органів, які підтвердять відсутність заборгованості перед бюджетом, відсутність судимості та інших органів і документів).
Що стосується строків зберігання документів:
Строки зберігання різних видів договорів наведено у Наказі Міністерства юстиції України від 12.04.2012 № 578/5 «Про затвердження Переліку типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів», яким установлено, що строки зберігання завжди обчислюються з 1 січня року, що настає за роком закінчення справи. Договори переважно мають тимчасові строки зберігання — від 3 до 10 років включно, з типовою приміткою «Після закінчення строку дії договору», яка означає, що обчислення строку зберігання має починатися не від дати укладення відповідного договору, а від дати припинення його дії.
Для первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності та інших документів, пов’язаних із обчисленням і сплатою податків та зборів, ведення яких передбачено законодавством, діють строки зберігання, передбачені пунктами 44.3 і 44.4 ст. 44 Податкового кодексу України.
Більшість видів первинних бухгалтерських документів слід зберігати не менше трьох років — за умови, що контролюючі органи завершили їх перевірку, та п’яти років — у разі якщо такі документи містять інформацію про фінансові операції. За рішенням експертної комісії підприємства ці строки може бути подовжено (з офіційного роз’яснення податкових органів).
Що стосується отримання довідок, гарантій:
Через електронний кабінет платника податків довідка ро відсутність заборгованості можливо отримати від 1-ї години до 48 годин.
Так як, в Україні діє електронний документообіг: відсутня проблема отримати позитивний відгук за допомогою електронних засобів (на електронну пошту) протягом декількох годин від попередніх замовників по договорам, що були виконані учасником.
Довідку про відсутність судимостей, також можна замовити за допомогою електронних засобів в електронній формі, що дає змогу прискорити час для отримання документу.
Банківську гарантію можливо отримати за офіційною інформацією на сайтах банків України від 2 годин до 1-3 днів.
Тому встановлені вимоги в оголошені не обмежують участь різного кола учасників, які виявили бажання прийняти участь.
Частиною 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
У зв’язку з відсутністю порушень під час проведення спрощеної закупівлі для задоволення вимоги відсутні підстави.
Крім того, додатком 1 до Оголошення даної закупівлі встановлено, що:
1. учасник надає інформацію та документи, передбачені цим оголошенням та додатками до оголошення, в електронному вигляді (сканованому у форматі Portable Document Format, далі - pdf) одним або декількома файлами без графічно-комп’ютерного редагування.
2. У разі ненадання усіх необхідних документів, пропозиція Учасника відхиляється як така, що не відповідає вимогам Замовника, зазначеним у документації.
Тому усі учасники, які виявили бажання прийняти участь в закупівлі повинні подати свою пропозицію у відповідності до встановлених вимог в Оголошенні та її додатках. Подані пропозиції учасників, які будуть допущені електронною системою, будуть розглядатись Замовником даної закупівлі.
З повагою, уповноважена особа

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МИЗА" 182 860,00
UAH з ПДВ
182 860,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 лютого 2021 11:34
Електронний підпис
10 лютого 2021 11:11
55-71Частина3.rar
10 лютого 2021 11:11
18-54Частина2.rar
10 лютого 2021 11:11
1-17Частина1.rar
10 лютого 2021 11:11
0Гарантія.rar
10 лютого 2021 11:11
4Довідка податкова.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МИЗА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МИЗА"
#38888259
Переможець 182 860,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2021 14:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2021 14:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МИЗА"
#38888259
182 860,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 09:22
Електронний підпис укладений
25 травня 2021 16:50
Додаткова угода _1_24.05.21.pdf зміни до договору
25 травня 2021 16:15
Електронний підпис укладений
15 лютого 2021 21:47
Договір 15.02.21-005 ТОВ Миза.pdf укладений
15 лютого 2021 21:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі пунктів 1 та 2 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі"збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків та зменшення обсягу закупівлі, у зв'язку із збільшенням ціни за одиницю товару, зменшення загальної суми договору на підставі внесених змін до ціни та обсягу
Номер договору про закупівлю: 15/02/21-005
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 154 486,68
UAH (в тому числі ПДВ 25 747,78 UAH)