Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паливо
Очікувана вартість
1 506 000,00 UAH
UA-2021-01-30-000193-c 6f8b8592c60b459589085b36f7df4a80
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щудлик Оксана Богданівна

+380324557550 ksenija_rajvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 43968702
Місцезнаходження: 82400, Україна , Львівська обл., місто Стрий, вулиця Шевченка 107
Контактна особа: Щудлик Оксана Богданівна
+380324557550
ksenija_rajvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2021 23:43
Звернення за роз’ясненнями: до 05 лютого 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 лютого 2021 18:00
Очікувана вартість: 1 506 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 060,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 45000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 найменувань
Паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82400, Україна, Львівська область, АЗС Стрийського р-ну, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
Опис: Учасник фізична особа підтверджує, що Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
Опис: Учасник юридична особа підтверджує, що Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Форма підтвердження: заява
Опис: Учасник підтверджує, що Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: заява
Опис: Учасник підтверджує, що Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: заява
Опис: Учасник підтверджує, що Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: заява
Опис: Учасник підтверджує, що Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Опис: Учасник підтверджує, що Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Форма підтвердження: заява
Опис: Учасник підтверджує, що Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява
Опис: Учасник підтверджує, що У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява
Опис: Учасник підтверджує, що У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

30 січня 2021 23:51
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 січня 2021 23:50
ТД-Паливо.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-30-000193-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ", Код ЄДРПОУ:42722773
Дата подання: 02 лютого 2021 10:17
Дискримінаційні вимоги
Відповідно до Тендерної документації Замовника, а саме Додатку 5 Технічні вимоги (завдання):
До учасника ставиться вимога, щодо обов’язкової наявності власних або орендованих (не менше 2-х) автозаправочних станцій на території м. Стрий, або в навколишніх селах (с.Дуліби, с.Добряни, с.Угерсько, с.Миртюки, с.Довге, с.Нежухів, смт.Моршин), з обов’язковим наданням в складі тендерної пропозиції документального підтвердження про наявність або оренду АЗС.

Вимагаємо внести зміни до тендерної документації торгів UA-2021-01-30-000193-c у зв’язку з внесенням до їх складу дискримінаційних вимог. Зазначаємо, що жоден з нафтотрейдерів на території України не користується АЗС на праві власності. Майже всі оператори ринку нафтопродуктів, які мають розгалужені мережі АЗС та зарекомендували себе, як надійні постачальники на ринку нафтопродуктів, використовують АЗС на підставі договорів, що мають відмінні назви від "Договір оренди". Проте, це жодним чином не свідчить про їх ненадійність.

Вимога щодо наявності АЗС які перебувають у власності або оренді є явно дискримінаційною, що підтверджується рішенням АМКУ по закупівлях UA-2019-09-04-000955-b та UA-2019-09-04-000741-b (рішення додається). Таким чином вимагаємо видалити вимогу щодо наявності АЗС які перебувають у власності або оренді, або включити до цього списку партнерські договори, що підтверджують гарантії постачання нафтопродуктів за бланками-дозволами.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 лютого 2021 10:37
Щодо вашого звернення, повідомляємо, що Замовник не вважає вимогу щодо наявності в учасника власних або орендованих АЗС дискримінаційною вимогою, так як на ринку є достатньо велика кількість учасників, що відповідають зазначеному кваліфікаційному критерію.
Більше того, враховуючи специфіку ринку нафтопродуктів, наявність власних або орендованих АЗС дає замовнику гарантію, щодо отримання нафтопродуктів вчасно, та за найнижчими цінами, так як зазначені учасники здійснюють діяльність у своій безпосередній сфері.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-01-30-000193-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ", Код ЄДРПОУ:42722773
Дата подання: 10 лютого 2021 14:43
Дискримінаційні вимоги
Уважно вивчивши Тендерну документацію вважаємо, що вона містить вимоги та положення, які є протиправними і дискримінаційними та суперечать нормам чинного законодавства: 1)Відповідно до Додатку 5 до тендерної документації, до учасника ставиться вимога, щодо обов’язкової наявності власних або орендованих (не менше 2-х) автозаправочних станцій на території м. Стрий, або в навколишніх селах (с. Дуліби, с. Добряни, с. Угерсько, с. Миртюки, с. Довге, с. Нежухів, смт. Моршин), з обов’язковим наданням в складі тендерної пропозиції документального підтвердження про наявність або оренду АЗС. Скаржник не погоджується з вищенаведеними вимогами тендерної документації та вважає їх дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію, у зв'язку з наступним. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Просимо звернути увагу, що зазначені документацію вимоги щодо наявності або лише власних, або орендованих АЗС обмежує коло потенційних учасників, які можуть користуватись АЗС не тільки на праві власності чи договорі оренди, а й на інших видах договорів, що передбачені законом, зокрема партнерськими договорами, договорами поставки тощо. Вищенаведена вимога звужує коло потенційних учасників торгів та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які можуть постачати відповідні товари із залученням партнерської матеріально-технічної бази. За таких умов, участь у процедурі закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які мають документи, що підтверджують право власності або оренди на АЗС, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника, який планував брати участь в даній процедурі закупівлі, і через що обмежений в своїх правах, передбачених в ст. 5 Закону. Додатково зазначаємо, що практично жоден з нафтотрейдерів на території України не користується АЗС на праві власності: більшість операторів ринку нафтопродуктів, які мають розгалужені мережі АЗС та зарекомендували себе, як надійні постачальники на ринку нафтопродуктів, використовують АЗС на підставі договорів, що мають відмінні назви та специфіку від договорів оренди. Водночас, це жодним чином не свідчить про їх ненадійність. Повідомляємо колегію про те, що скаржник є товариством з обмеженою відповідальністю, яке спроможне поставити товар, який передбачений предметом закупівлі. Скаржник повідомляє, що має достатній досвід щодо поставки передбачених документацією виду товару, а також має в користуванні АЗС, які залучені партнерськими договорами. Вищезазначена інформація підтверджується договорами поставки ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» та ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» №56-587 від 18.02.2019 року, а також договором №ДГ-0004478 з ТОВ «БЕЛНАФТОГАЗ» на відпуск паливно-мастильних матеріалів від 09.04.2019 року (копії договорів додаються до скарги). Згідно даних партнерських договорів скаржником може бути запропонована розгалужена мережа АЗС по всій території України(утому числі на території Львівської області) яка налічує понад 1500 АЗС. Проте, залишення вказаних вище вимог тендерної документації щодо наявності саме власних або орендованих АЗС не дозволяє скаржнику взяти участь в процедурі закупівлі, оскільки призведе до відхилення тендерної пропозиції Скаржника через невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Крім того, додатково наголошуємо, що вищезазначені вимоги жодним чином не вказують на неможливість виконання Скаржника своїх зобов'язань за договором закупівлі, а лише обмежує участь в даній закупівлі та призводить до дискримінації, всупереч ч. 4 ст. 22 Закону. Узагальнюючи вищенаведене, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, а саме видалити вимогу щодо наявності АЗС які перебувають саме у власності або оренді, або включити до цього списку партнерські договори, договори поставки та інші види договорів, передбачені законодавством України, та які підтверджують гарантії постачання нафтопродуктів за бланками-дозволами. Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua). 2)Відповідно до Додатку 1 пункту 5.2 до тендерної документації, до учасника ставиться вимога, щодо наявності завіреної учасником копії свідоцтва, витягу, виписки, або іншого документа про реєстрацію платника податку на додану вартість чи єдиного податку. Скаржник не погоджується з вищенаведеними вимогами тендерної документації та вважає їх дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію, у зв'язку з наступним. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Просимо звернути увагу, що зазначені документацію вимоги щодо наявності завіреної учасником копії свідоцтва, витягу, виписки, або іншого документа про реєстрацію платника податку на додану вартість чи єдиного податку. замовник може перевірити самостійно інформацію щодо статусу платника податку за цим посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result. Узагальнюючи вищенаведене, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, а саме видалити вимогу щодо наявності завіреної учасником копії свідоцтва, витягу, виписки, або іншого документа про реєстрацію платника податку на додану вартість чи єдиного податку.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 лютого 2021 11:41
рішення від 12.02.2021 № 2559 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 15 лютого 2021 11:41
рішення від 22.02.2021 №3213.pdf
Дата публікації: 25 лютого 2021 19:57
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником буде внесено зміни до ТД.
Дата виконання рішення замовником: 26 лютого 2021 14:25

Документи подані скаржником

10 лютого 2021 14:34
Партнерський договір.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 лютого 2021 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 1 371 000,00
UAH з ПДВ
1 371 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

15 лютого 2021 17:53
Електронний підпис
15 лютого 2021 17:52
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
15 лютого 2021 17:52
Зразки талонів.pdf.p7s
15 лютого 2021 17:52
Згода з ТЗ.pdf.p7s
15 лютого 2021 17:52
Довідка досвід.pdf.p7s
15 лютого 2021 17:52
Довідка АЗС Україна.pdf.p7s
15 лютого 2021 17:52
Проект договору.pdf.p7s
15 лютого 2021 17:52
Пояснення податки.pdf.p7s
15 лютого 2021 17:52
Опис товару.pdf.p7s
15 лютого 2021 17:52
Лист-згода ПД.pdf.p7s
15 лютого 2021 17:52
Лист про ліцензію.pdf.p7s
15 лютого 2021 17:52
Довідка підписанти.pdf.p7s
15 лютого 2021 17:52
Доввідка ДСТУ.pdf.p7s
15 лютого 2021 17:52
Відомості.pdf.p7s
15 лютого 2021 17:52
Відомості за формою.pdf.p7s
15 лютого 2021 17:52
Установчі документи.7z
15 лютого 2021 17:52
Тендерна пропозиція.pdf
15 лютого 2021 17:52
Тендерна забезпечення.7z
15 лютого 2021 17:52
Технічні документи.7z
15 лютого 2021 17:52
Інші документи.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Ми, ПП «ОККО Контракт», повідомляємо Вам про відсутність підстав для відмови за статтею 17 ЗУ «Про публічні закупівлі»,а саме: службова (посадова) особа ПП «ОККО Контракт», Стоянський С.С, Кучабську І.О., яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), , судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Ми, Приватне підприємство «ОККО КОНТРАКТ», гарантуємо, що протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів)

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Ми, Приватне підприємство «ОККО КОНТРАКТ», гарантуємо те, що відомості про Приватне підприємство «ОККО КОНТРАКТ» не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Ми, ПП «ОККО Контракт», повідомляємо Вам про відсутність підстав для відмови за статтею 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме, що службову (посадову) особу учасника ПП «ОККО Контракт», яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, Стоянського С.С, Кучабську І.О., не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією.

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Учасник, ПП «ОККО Контракт», повідомляє, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі ПП «ОККО Контракт», яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, Кучабську І.О., не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Ми, Приватне підприємство «ОККО КОНТРАКТ», не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

• Ми, ПП «ОККО Контракт», повідомляємо Вам про відсутність підстав для відмови за статтею 17 ЗУ «Про публічні закупівлі»,а саме, що учасник, ПП «ОККО Контракт», не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура.

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Ми, ПП «ОККО Контракт», повідомляємо Вам про відсутність підстав для відмови за статтею 17 ЗУ «Про публічні закупівлі»,а саме, те що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань".

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Ми, ПП «ОККО Контракт», повідомляємо Вам про відсутність підстав для відмови за статтею 17 ЗУ «Про публічні закупівлі»,а саме: п.11) учасник процедури закупівлі ПП «ОККО Контракт» не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції";

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Інформація про відміну

Дата відміни
15 лютого 2021 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій