Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
Очікувана вартість
297 840,00 UAH
UA-2021-01-29-011294-b ● a497ac43cd614bfbb174edefa5c1bb76
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Чернівецький геріатричний пансіонат" |
Код ЄДРПОУ: | 21432258 |
Місцезнаходження: | 58025, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул.Івана Підкови 13 |
Контактна особа: |
Наталія Вікторівна Солонар +380372560168,+380372563134 chergerpans@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 січня 2021 16:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2021 02:00 |
Початок аукціону: | 31 березня 2021 15:49 |
Очікувана вартість: | 297 840,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 489,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33770000-8: Папір санітарно-гігієнічного призначення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15650 штуки
Підгузники для дорослих, розмір L
(з середньою поглинальною здатністю)
(з середньою поглинальною здатністю)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58025, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул. Івана Підкови,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
3115 штуки
Підгузники для дорослих, розмір L
(з великою поглинальною здатністю)
(з великою поглинальною здатністю)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58025, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул. Івана Підкови,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
450 штуки
Пелюшки з максимальною поглинальною здатністю 90х60
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58025, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул. Івана Підкови,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2021 21:59 |
Перелік змін - 2.docx | |
22 березня 2021 21:59 |
Тендерна документація папір санітарний на 2021 рік зі змінами - 2.doc | |
02 березня 2021 12:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2021 12:10 |
Перелік змін.docx |
22 березня 2021 21:59 |
Перелік змін - 2.docx
|
||||
22 березня 2021 21:59 |
Тендерна документація папір санітарний на 2021 рік зі змінами - 2.doc
|
||||
02 березня 2021 12:14 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||
02 березня 2021 12:10 |
Перелік змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 01 лютого 2021 17:06
Дата відповіді: 02 лютого 2021 11:25
Чи дозволите запропонувати підгузник, як еквівалент позиції №2 з поглинальною здатністю 3556 мл, це на 1.22% менше, але в принципі достатньо і свідомо для розширення конкурентого середовища у відкритих торгах. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня Шановний учасник! За результатами Вашого звернення, повідомляю наступне, що згідно Додатку № 1 до Тендерної документації визначені вимоги до предмету закупівлі : «Підгузки з максимальною поглинальною здатністю - поглинальна здатність не менше 3600 млметод Rothwell; -повинні бути виготовлені з гіпоалергенних матеріалів; і т.д.» А отже, Додаток № 1 встановлює медико-технічні вимоги на підставі яких учасники закупівлі повинні запропонувати товар, який в повній мірі буде відповідати встановленим МТВ згідно Додатку № 1 до ТД. Замовник під час оголошення закупівлі та формування технічних вимог враховував потребу осіб, які будуть використовувати предмет закупівлі за призначенням та безпосередній досвід відповідних показників предмету закупівлі. Крім того запропонований товар який за своїми властивостями не відповідає в повній мірі встановленим вимогам може бути не тільки гіршим за показниками якості, а також формувати дешевший сегмент пропозиції, що суперечить діючому законодавству України. Таким чином поглинальна здатність повинна повністю відповідати встановленим вимогам Замовника.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-01-29-011294-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:42648365
Дата подання: 09 лютого 2021 15:49
Дата подання: 09 лютого 2021 15:49
дискримінаційні вимоги у тендерній документації
СКАРГА
На дії Замовника
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі - Відкриті торги, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-01-29-011294-b . Предметом закупівлі є товари - ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення, що зазначено у оголошенні та ТД.
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія "Євро Технології" (надалі - Учасник) (надалі - Учасник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та виявило порушення в Тендерній документації (надалі – ТД).
Ретельно вивчивши ТД, нами було встановлено дискримінаційні вимоги, які Замовник зазначив в ТД, чим порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон).
Так, в додатку 2 ТД замовник встановив дискримінаційну вимогу щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів , а саме: надання інформації та документів, що підтверджують досвід виконання аналогічних договорів протягом останніх трьох років 2018-2020 років, із замовниками (контрагентами), що повністю або частково фінансуються за рахунок коштів бюджету (державного чи місцевого), інформація про який знаходиться у публічному доступі, не менше трьох договорів за кожен рік, тобто за 2018 рік, 2019рік, 2020 рік (загальна кількість не менше дев’яти договорів) є дискримінаційною і обмежує коло учеників, які бажають взяти участь у закупівлі. Так, встановлення Замовником вимоги щодо конкретизації років та кількості договорів, а саме, за кожен рік 2018 рік , 2019, 2020 рік не менше трьох договорів за кожен рік, призводить до неможливості участі в процедурі закупівлі учасників, які мають досвід в інших роках, або новостворені, в тому числі і нас ТОВ "Компанія "Євро Технології", яка вже має великий досвід роботи у сфері з постачання підгузників, але починаючи лише з 2019 року.
Звертаємо увагу на те, що ст.16 Закону містить загальну норму, стосовно того, що замовник може встановити кваліфікаційний критерій щодо «наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», тобто без конкретизації періоду та кількості договорів. Отже, встановивши ці вимоги, Замовник порушив вимоги Закону та принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників.
Просимо Вас зобов’язати замовника внести зміни до тендерної документації шляхом видалення зазначеної вимоги або внести зміни в ТД шляхом встановлення вимог дот аналогічного договору без конкретизації року, періоду і кількості.
Отже, враховуючи зазначене просимо зобов’язати замовника прибрати дискримінаційні вимоги в ТД.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Призупинити процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні вимоги у тендерній документації шляхом внесення змін до ТД .
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 лютого 2021 12:04
рішення від 11.02.2021 № 2441 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 12 лютого 2021 12:03
інформація про резулятивну частину рішення від 22.02.2021 № 3211.pdf
Дата публікації: 23 лютого 2021 17:25
рішення від 22.02.2021 № 3211.pdf
Дата публікації: 25 лютого 2021 20:02
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано рішення АМКУ щодо внесення змін до Тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 02 березня 2021 12:11
Номер скарги: UA-2021-01-29-011294-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я", Код ЄДРПОУ:43595093
Дата подання: 05 березня 2021 15:32
Дата подання: 05 березня 2021 15:32
дискримінаційні вимоги
СКАРГА
На дії Замовника
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі - Відкриті торги, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-01-29-011294-b . Предметом закупівлі є товари - ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення, що зазначено у оголошенні та ТД.
Товариство з обмеженою відповідальністю "Наше Здоров’я" (надалі - Учасник) (надалі - Учасник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та виявило порушення в Тендерній документації (надалі – ТД).
Ретельно вивчивши ТД, нами було встановлено дискримінаційні вимоги, які Замовник зазначив в ТД, чим порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон).
Так, в додатку 2 ТД замовник встановив дискримінаційну вимогу щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів , а саме:
«аналогічним договором в розумінні цієї Документації є договір на постачання товару за кодом ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення, що повністю або частково фінансуються за рахунок коштів бюджету (державного чи місцевого), інформація про який знаходиться у публічному доступі, за істотними умовами договору (вартість договору повинна бути не менше 90% від очікуваної вартості закупівлі вказаної в оголошенні)». Ця дискримінаційна вимога обмежує коло потенційних учасників, які бажають взяти участь у закупівлі. Так, встановлення Замовником вимоги щодо вартості договору, джерела походження коштів (бюджетні) замовника та інформація про договір у публічному доступі призводить до неможливості участі в процедурі закупівлі учасників, які мають договори, укладені на меншу суму та з іншими організаціями, ніж бюджетні і як наслідок ці договори не є в публічному доступі. Отже, ця дискримінаційна вимога, в першу чергу, обмежує наші права, оскільки ми були створені лише у 2020 році, але вже маємо досвід постачання у цій сфері з іншими комерційними структурами і бажаємо прийняти участь у цій закупівлі.
Звертаємо увагу на те, що ст.16 Закону містить загальну норму, стосовно того, що замовник може встановити кваліфікаційний критерій щодо «наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», тобто без конкретизації щодо вартості , джерела походження коштів та інших критеріїв. Отже, встановивши ці вимоги, Замовник порушив вимоги Закону та принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників.
Просимо Вас зобов’язати замовника внести зміни до тендерної документації шляхом видалення зазначеної вимоги або внесення змін в документацію шляхом встановлення вимог до аналогічного договору без конкретизації вартості, джерела фінансування та щодо відображення договору у публічному доступі.
Отже, враховуючи зазначене просимо зобов’язати замовника прибрати дискримінаційні вимоги в ТД.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Призупинити процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні вимоги у тендерній документації шляхом внесення змін до ТД .
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 березня 2021 09:29
рішення від 10.03.2021 № 4459 + лист Замовнику + лист Скаржнику.pdf
Дата публікації: 11 березня 2021 09:28
Інформація про резолютивну частину рішення від 15.03.2021 № 5024.pdf
Дата публікації: 16 березня 2021 18:55
рішення від 15.03.2021 № 5024.pdf
Дата публікації: 18 березня 2021 19:14
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано рішення АМКУ щодо внесення змін до Тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 22 березня 2021 22:00
Номер скарги: UA-2021-01-29-011294-b.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я", Код ЄДРПОУ:43595093
Дата подання: 16 квітня 2021 15:33
Дата подання: 16 квітня 2021 15:33
порушення законодавства з боку Замовника
КУ "Чернівецький геріатричний пансіонат" (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-01-29-011294-b. ТОВ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я", подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.04.2021 було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я" та визначити переможцем закупівлі ФОП Кобель Анна Юріївна.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції скаржника.
Такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Стосовно відхилення пропозиції ТОВ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я"
Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.04.2021:
Під час розгляду пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАШЕ ЗДОРОВ'Я» встановлено невідповідність запропонованого предмету закупівлі встановленим технічним вимогам зазначеним у Додатку 1 до Тендерній документації та внесення завідомо недостовірну інформацію до документів підтверджуючих якість та технічні вимоги.
У відповідності до положення вимог ст. 29 Закону Замовник здійснив вивчення, перевірку та порівняльний аналіз наданих учасником документів, щодо підтвердження якості предмету закупівлі, зокрема гарантійний лист щодо відповідності технічним вимогам згідно Додатку, висновку СЕС, декларації виробників та «сертифікати відповідності (якості)» запропонованих підгузників для дорослих, розмір L (з середньою поглинальною здатністю) EVA premium hospita lSuperdry L, 2400 мл , Підгузники для дорослих, розмір L (з великою поглинальною здатністю) EVA optima hospita lmaxi night L, 3600 мл та Пелюшки з максимальною поглинальною здатністю 90x60 Пелюшки EVA premium Maxi 90x60, 2350 мл.
Так, Замовник користуючись правом передбаченим ч. 15 ст. 29 Закону здійснив аналіз закупівель інших бюджетних установ, які в поточному році проводили процедури закупівлі аналогічного предмету закупівлі, в результаті чого встановлено, що учасник ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВ'Я» під час участі в процедурах публічних закупівель надає документи якості, сертифікати відповідності з метою підтвердження якості та відповідності встановленим технічним вимогам Замовника, які містять різні показники поглинальної здатності, що є суттєвим питанням для Замовника в розрізі кількості та порядку використання а також вартості запропонованого предмету закупівлі, як приклад: Закупівля проведена Комунальне некомерційне підприємство «Городоцький центр первинної медико-санітарної допомоги» Городоцької міської ради Львівської області, оголошення UA-2021-03-03-003126-b, файли які містять розбіжності в поглинальній здатності назвою «02.2021 Сертвідпов OPTIMA hospital_- Підгузки Дихаючі - super plus.» Закупівля проведена КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІВАНО- ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, оголошення UA-2021-02-24-003 828-b, файл «Сертвідпов OPTIMA hospital_- Підгузки Дихаючі - super plus».
Додатково замовником проведено аналіз виконання аналогічних договорів та здійснення господарської діяльністю щодо постачання учасником ТОВ «Наше здоров’я» вищезазначеної продукції.
Так за результатами аналізу інформації яка міститься у публічному доступі розміщеної на офіційному веб-порталі державних закупівель prozorro/gov/ua, встановлено, що під час участі вищезазначеним учасником у закупівлі UA-2021-01-11-001067-с проведеної Луцьким геріатричним пансіонатом, переможець торгів ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВ'Я» здійснив постачання товару не відповідної якості, в результаті чого Замовником за власні кошти ініціювання проведення Державним підприємством «Всеукраїнський державний науково-виробничий центр стандартизації, метрології, сертифікації та захисту прав споживачів» випробування щодо поглинальної здатності та відповідності товару вимогам Замовника, в результаті чого отримано протокол випробувань № 0293/00081-ЛР/21 від 12.03.2021 р., який містить офіційні відомості щодо «поглинальної здатності підгузників EVA optima hospital maxi night L, а саме поглинальна здатність становить -«2057» (копія протоколу додається), зазначений факт документально підтверджує, що предмет закупівлі запропонований учасником ТОВ «Наше здоров’я» суттєво не відповідає встановленим технічним вимогам викладеним в додатку №1 до ТД, а також свідчить про факт, що у документах поданих у складі тендерної пропозиції міститься недостовірна інформації, що є суттєвою при визначенні відповідності предмету закупівлі встановленим вимогам.
Крім того встановлено, що учасником процедури надано документи висновки державної санітарної - епідеміологічної експертизи видані Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів видані на адресу ТОВ "Компанія «Євро технології", а також гарантійний лист останнього щодо гарантії постачання учасником ТОВ «Наше здоров’я» предмету закупівлі, згідно Повноваження ТОВ «Компанія Євро Технології», що компанія MEDIFORM S.A. DISPOSABLE HYGIENE PRODUCTS, є виробником підгузників для дорослих «EVA» та підтверджує що офіційним представником на території України являється ТОВ «Компанія Євро технології".
Таким чином з метою захисту законних прав та інтересів Замовника, який бюджетної установи що фінансується за рахунок коштів державного та місцевого бюджетів, розглянуто питання щодо інформування правоохоронних органів керуючись ст. 216 КПК України щодо підслідності з метою перевірки факту використання офіційних документів які містять завідомо неправдиві відомості, внесення завідомо неправдивих відомостей до офіційних документів та завдання значних збитків під час постачання товару невідповідної якості за завищеною ціною, в результаті чого завдається збитків бюджетам усіх рівнів та життю і здоров’ю осіб які їх використовують.
Враховуючи вищевикладене та у зв’язку з тим, під час вивчення документів встановлено, що пропозиції учасника не відповідає кваліфікацій критеріям та учасник надав документи в яких зазначив недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, розглянуто питання про відхилення пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАШЕ ЗДОРОВ'Я» керуючись положенням абз. 2, 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
ТОВ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я" категорично не погоджується з рішенням Замовника, виходячи з наступного.
Щодо посилання на інші процедури закупівлі.
Згідно з частиною четвертою статті 18 Закону реєстраційна картка скарги повинна містити таку інформацію, зокрема:
2) номер скарги, присвоєний в електронній системі закупівель під час її подання;
3) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, що оприлюднене в електронній системі закупівель, або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлі, в разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до частини п'ятої статті 18 Закону скарга повинна містити, зокрема, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати.
Слід зазначити, що Замовник в своєму Протоколі посилається на закупівлі UA-2021-03-03-003126-b, UA-2021-02-24-003828-b, UA-2021-01-11-001067-с, які не може бути предметом розгляду даної скарги.
Враховуючи викладене, інші процедури закупівлі не можуть бути предметом розгляду органу оскарження під час розгляду зазначеної Скарги.
Таким чином, просимо колегію прийняти рішення про припинення розгляду скарги в цій частині.
Щодо посилання замовника на надану «недостовірну інформацію».
ТОВ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я" зауважує, що Замовник в Протоколі робить висновок про недостовірну інформацію, аналізуючи попередні закупівлі Скаржника.
Водночас, жодного висновків, рішень суду, відповідей виробника тощо Замовник не надає. Таким чином, Замовник, через своє суб’єктивне ставлення до Скаржника, помилково прийшов до висновку про надання недостовірної інформації з огляду на наступне.
Додаток № 1 до тендерної документації передбачає, що для підтвердження якості товару Постачальник повинен надати завірені належним чином копії наступних документів:
• декларація про відповідність;
• інші документи, які засвідчують безпечність та якість товару відповідно до вимог чинного законодавства України.
Замовник у своєму Протоколі неодноразово наголошує на тому, що вивчав Висновки ДСЕЕ, декларації про відповідність та сертифікати відповідності (якості), подані Скаржником. Водночас, забуває про те, що вимоги щодо надання таких документів стосуються Постачальника, якого Скаржник (Учасник) ще не набув.
Крім того, Замовник у своєму Протоколі посилається на закупівлю UА-2021-01-11-001067-с, проведеної Луцьким геріатричним пансіонатом, здійснив постачання товару невідповідної якості, в результаті чого Замовником за власні кошти ініціювання проведення Державним підприємством «Всеукраїнський державний науково-виробничий центр стандартизації, метрології, сертифікації та захисту прав споживачів» випробування щодо поглинальної здатності та відповідності товару вимогам замовника.
З приводу вищенаведеного слід вкотре зауважити, що посилання на іншу закупівлю не може бути предметом розгляду скарги. Так само як і аналіз договірних відносин між Скаржником та іншими замовниками, відносини яких регулюються суто укладеним між ними господарським договором. Так само, як і те, що по закупівлі UA-2021-01-29-011294-b Замовник не вимагав жодних протоколів досліджень на товар, а всі технічні документи, які вимагались за умовами тендерної документації, подані Скаржником в повному обсязі.
Щодо посилання на документи, видані на адресу ТОВ «Компанія «Євро Технології».
Додаток № 1 до тендерної документації передбачає надання у складі пропозиції оригіналу гарантійного листа виробника (уповноваженого представника, представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки предмету цієї закупівлі, у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером закупівлі, що опубліковане в Prozorro. Якщо гарантійний лист видається не виробником, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника.
Враховуючи, що Скаржник не є виробником запропонованого товару і не є уповноваженим представником виробника, у складі пропозиції Скаржник продемонстрував «ланцюг» відносин, а саме: виробники запропонованого товару (Mediform S.A. та LINYI 2H) уповноважили бути представником виробника ТОВ «Компанія «Євро Технології», яка, в свою чергу, надала повноваження ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВ’Я» брати участь в закупівлі UA-2021-01-29-011294-b з можливістю поставки предмету цієї закупівлі, у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни (файли «Повноваження_Євро Технології.pdf», «Гарантійний лист від ЄТ до НЗ.pdf»).
Таким чином, ТОВ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я" в повному обсязі виконало умови тендерній документації, підтвердивши свій статус та повноваження як учасника.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо прийняте Замовником рішення з посиланням на положення абз. 2, 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» неправомірним, недоведеним і таким, що порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, у зв’язку з чим просимо його скасування.
ТОВ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я" просить:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за ДК 021:2015 – 33770000-8 «Папір санітарно-гігієнічного призначення», ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2021-01-29-011294-b.
3) Зобов’язати Замовника – КУ "Чернівецький геріатричний пансіонат" – скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.04.2021 стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я" та визначення переможцем закупівлі ФОП Кобель Анна Юріївна.
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 квітня 2021 11:45
рішення від 20.04.2021 № 8397 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 21 квітня 2021 11:44
інформація про резолютивну частину рішення від 29.04.2021 № 9512.pdf
Дата публікації: 30 квітня 2021 15:19
рішення від 29.04.2021 № 9512.pdf
Дата публікації: 06 травня 2021 20:07
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №9512-р/пк-пз від 29.04.2021 зобов’язано Замовника - скасувати рішення про визначення переможцем учасника - ФОП Кобель Анна Юріївна.
12. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "НАШЕ ЗДОРОВ'Я" та рішення про визначення фізичної особипідприємця Кобель Анни Юріївни переможцем за процедурою закупівлі — "ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-01-29-011294-b.
Дата виконання рішення замовником: 11 травня 2021 14:11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 березня 2021 16:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТИРША МАЙЯ ВАЛЕРІЇВНА |
254 328,50
UAH з ПДВ
|
221 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я" |
296 242,50
UAH з ПДВ
|
222 780,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Кобель Анна Юріївна |
288 957,25
UAH з ПДВ
|
288 957,25
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Кобель Анна Юріївна #3248714707 |
Рішення скасоване |
288 957,25
UAH з ПДВ
|
11 травня 2021 09:42
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТИРША МАЙЯ ВАЛЕРІЇВНА #3265419288 |
Очікує рішення |
221 900,00
UAH з ПДВ
|
11 травня 2021 09:42
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТИРША МАЙЯ ВАЛЕРІЇВНА #3265419288 |
Рішення скасоване |
221 900,00
UAH з ПДВ
|
11 травня 2021 09:42
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я" #43595093 |
Рішення скасоване |
222 780,00
UAH з ПДВ
|
11 травня 2021 09:42
|
ФОП Кобель Анна Юріївна #3248714707 |
Рішення скасоване |
288 957,25
UAH з ПДВ
|
11 травня 2021 09:42
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 11 травня 2021 14:19 |
Кінець періоду оскарження: | 22 травня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 22 травня 2021 00:02 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | 1. На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №9512-р/пк-пз від 29.04.2021 зобов’язано Замовника - скасувати рішення про визначення переможцем учасника - ФОП Кобель Анна Юріївна. 2. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "НАШЕ ЗДОРОВ'Я" та рішення про визначення фізичної особипідприємця Кобель Анни Юріївни переможцем. |
Документи:
11 травня 2021 14:19
|
Електронний підпис |
11 травня 2021 14:14
|
протокол про відміну процедури.pdf |