Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Network equipment
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДІЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 43395033 |
Вебсайт: | http://se.diia.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 03150, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Ділова, буд. 24 |
Контактна особа: |
Юрій Потапчук +380638369122 y.potapchuk@diia.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | STATE ENTERPRISE "DIIA" |
National ID: | 43395033 |
Contact point: |
Yurii Potapchuk +380638369122 y.potapchuk@diia.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 січня 2021 15:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 березня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 12 березня 2021 13:26 |
Очікувана вартість: | 7 875 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 78 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 186000 UAH |
Publication date: | 29 січня 2021 15:40 |
Enquiries until: | 19 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 25 лютого 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 01 березня 2021 17:00 |
Information
Estimated total value: | 7 875 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 78 750 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на підставі виставленого Продавцем рахунку | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2021 13:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2021 13:25 |
Перелік змін до ТД Мережеве.docx | |
20 лютого 2021 13:25 |
ТД (зі змінами) Мережеве.docx | |
29 січня 2021 15:40 |
Оголошення про проведення торгів Мережеве.docx | |
29 січня 2021 15:40 |
Проєкт договору Мережеве.docx |
20 лютого 2021 13:25 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 лютого 2021 13:25 |
Перелік змін до ТД Мережеве.docx
|
|||
20 лютого 2021 13:25 |
ТД (зі змінами) Мережеве.docx
|
|||
29 січня 2021 15:40 |
Оголошення про проведення торгів Мережеве.docx
|
|||
29 січня 2021 15:40 |
Проєкт договору Мережеве.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Вимагаємо внести зміни до пункту 11.2 Технічних вимог - шляхом виключення вимоги "antispam".
Функція antispam наявна в міжмережевому обладнанні різних виробників. Так у виробника Huawei в серії USG6600E є функція anti-spam (https://e.huawei.com/ua/products/enterprise-networking/security/firewall-gateway/usg6600e). Виробник мережевого обладнання Fortinet теж у своєму обладнанні реалізовує таку функцію (https://www.fortinet.com/support/support-services/fortiguard-security-subscriptions/anti-spam). Обладнання виробника Juniper використовує antispam (https://www.juniper.net/documentation/en_US/junos/topics/topic-map/security-utm-antispam-filtering.html).
Таким чином, на наш погляд, вимога щодо наявності функції antispam не є нетиповою і жодним чином не є дискримінаційною до учасників. Технічні вимоги тендерної документації відображають вимоги замовника щодо отримання сучасного технологічного обладнання що дозволить виконувати поставлені перед замовником завдання.
Раніше нами було задане питання щодо можливості зміни даних вимог в сторону збільшення розміру форм-фактора, на яке ми отримали негативну відповідь з аргументацією "у зв’язку з відсутністю вільних монтажних одиниць пасивного комутаційного обладнання". Здійснив аналіз проведених закупівель (таблиця у додатках), ми дійшли висновку, що наразі у Вашому центрі обробки даних, який розташований у датацентрі "Парковий", розміщено обладнання на 25 RU. Згідно публічної інформації на сайті датацентру "Парковий", вони надають послуги з розміщення обладнання в телекомунікаційній шафі APC NetShelter SX 48U (600x1200) (https://datapark.com.ua/ua/services/colocation/colocation/). Враховуючи вищезазначене, ми переконані, що на теперішній час розміщене обладнання займає приблизно 48% монтажних одиниць пасивного комутаційного обладнання. Отже, Ви маєте можливість для розміщення предметів закупівлі розміром 2 та більше RU.
Якщо для Вас є критичним уникнення додаткових витрат на оренду елементів пасивного комутаційного обладнання для розміщення предметів закупівлі в центрах обробки даних, то ми маємо можливість оплатити аренду 1 чи 2 RU на період від одного до п'яти років, згідно офіційних тарифів ДЦ "Парковий". Вимагаємо - внести зміни до пункту 1.15 Технічних вимог "Монтажна висота Не більше 1RU (44,45 мм)" в сторону збільшення Монтажної висоти до 2RU та виключити пункт 1.14 "Можливість встановлення двох маршрутизаторів в монтажний конструктив 1RU 19", який відповідає стандарту ANSI/EIA -310" так як дана вимога не відповідає стандартам розміщення обладнання в телекомунікаційних шафах. Вимагаємо внести зміни для розширення конкурентного кола та збільшення економії бюджетних коштів, інакше будемо змушені звернутись до АМКУ зі скаргою щодо дискримінації учасників. Із нашої сторони гарантуємо, що запропонуємо найкраще технологічне рішення, керуючись Вашим бюджетом.
Водночас, 19.02.2021 в тендерну документацію були внесені зміни (змінена редакція тендерної документації оприлюднена в системі електронних закупівель Прозорро 20.02.2021), відповідно до яких, зокрема, змінено пункт 1.14 таблиці 1 додатку 5 «Технічні вимоги» до тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-20-000015 ● a86229b8b77243feb5d06c0bf31adb95
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 квітня 2021 10:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.04.2021 № 103
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
45 UA-2021-01-29-009615-b 29.01.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-30 11:15:13
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі мережевого обладнання очікуваною вартістю 7 875 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-01-29-009615-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-07 16:25:43
Відповідь на звернення
На запит Державної аудиторської служби України, оприлюднений 30.04.2021 об 11:15:13 в системі електронних закупівель Прозорро в рамках моніторингу UA-M-2021-04-20-000015 закупівлі UA-2021-01-29-009615-b, повідомляю таке:
1) Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Портал Дія та мобільний додаток використовуються громадянами у повсякденному житті (використання цифрових документів) та для отримання публічних е-послуг, Портал Дія, мобільний додаток та інші підсистеми утворюють собою технологічну екосистему Дія.
Зважаючи на постійне зростання кількості користувачів Порталу Дія (станом на кінець счні 2021 року кількість користувачів мобільного додатку понад 5 мільйонів, кількість авторизованих користувачів Порталу Дія понад 600 тисяч) та розгортання функціонування нових проектів для стабілізації екосистеми Дія, впровадження системної архітектури всіх рішень, підвищення відмовостійкої інфраструктури для базування всіх компонентів екосистеми Дія, в стратегічній перспективі виникла необхідність реалізувати задачу забезпечення відмовостійкості, яка реалізовується на всіх інфраструктурних рівнях, а саме: щонайменше 2 незалежні канали доступу до мережі Інтернет, 2 незалежних датацентри з’єднані між собою та рівномірним розподілом навантаження, при чому, вихід з ладу одного з інтернет каналів або датацентру, або якихось компонентів інфраструктури не повинен впливати на роботу прикладних компонентів екосистеми Дія.
З метою забезпечення повноцінного та безперебійного функціонування інформаційних систем, технічним адміністратором яких призначено ДП «ДІЯ», зокрема, Єдиного державного веб-порталу електронних послуг (Портал Дія) та його складових, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12 2019 № 1137 «Питання Єдиного державного веб-порталу електронних послуг та Єдиного державного порталу адміністративних послуг» було розпочато процедуру закупівлі мережевого обладнання, необхідного для побудови основного та резервного серверних майданчиків.
2) Щодо розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості:
Розмір очікуваної вартість предмету закупівлі визначений на підставі ринкових консультацій з офіційними дистриб’юторами товарів в Україні та опрацюванням загальнодоступної інформації щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників, в прайс-листах та в електронній системі закупівель Prozorro).
Так глобальний ресурс прайс-листів https://itprice.com/ дозволяє отримати інформацію щодо вартості обладнання та аксесуарів необхідної конфігурації від різних виробників: Cisco, HP/HPE, Huawei, Fortinet, Juniper.
Так, як приклад, вартість мережевого обладнання Juniper SRX4100 Services Gateway includes hardware (8x10GE, two AC PSU, four FAN Trays, cables and RMK) and Junos Software Base (Firewall, NAT, IPSec, Routing, MPLS) становить 51 000,00 USD за одиницю; а Juniper Care Core Support for SRX4100-SYS-JB-DC/SRX4100-SYS-JB-AC – 3 554,00 USD за один . Зазначені ціни не включають митні збори і податки при поставці і реалізації товару в Україні (https://itprice.com/juniper-price-list/srx4100.html).
З урахуванням податку на додану вартість та рівня дохідності учасника близько 8-10 %, очікувана вартість закупівлі чотирьох комплектів становить: (51000+3554)*4*28*1,2*1,08= 7 918,6 тис. грн.
3) Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
29.01.2021 на сторінці веб-сайту замовника https://se.diia.gov.ua/procurements було розміщено відповідну інформацію про дану закупівлю.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 травня 2021 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK-2-15
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДІЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 43395033 |
Місцезнаходження: | 03150, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Ділова, буд. 24 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ПП "ЛанТек" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "СОФТКЕЙ ЮА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНСОФ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2021 13:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СОФТКЕЙ ЮА" |
7 254 200,00
UAH з ПДВ
|
6 028 380,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ЛанТек" |
7 569 600,00
UAH з ПДВ
|
6 028 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СОФТКЕЙ ЮА" #42517010 |
Переможець |
6 028 380,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2021 17:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2022 09:13
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2021 13:00
|
2021-04-01 - Договір ДІЯ-Софткей ЮА - Мережеве (Juniper).pdf | укладений |
02 квітня 2021 12:59
|