Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Печатка кругла, код ДК 021:2015:30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне"
Очікувана вартість
180,00 UAH
UA-2021-01-29-009305-b a407937ca01347738e0c6bef87f7b936
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гайдамаха Тетяна Михайлівна

380444265665 ocnap@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 січня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління (Центр) надання адміністративних послуг Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 42436885
Місцезнаходження: 04205, Україна , Київська обл., Київ, вул. Маршала Тимошенка, буд.16
Контактна особа: Гайдамаха Тетяна Михайлівна
380444265665
ocnap@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Печатка кругла 40 мм (16см2) з 1 ступенем захисту,код ДК 021:2015:30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Печатка кругла 40 мм (16см2) з 1 ступенем захисту, код ДК 021:2015:30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04205, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, буд.16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 січня 2021  —  10 лютого 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється Замовником в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання товару, на підставі видаткової накладної Постачальника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

29 січня 2021 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2021 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2021 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "ОЛАВТЕКС"
#16290804
Переможець 171,00
UAH з ПДВ
29 січня 2021 16:01

Документи

29 січня 2021 15:58
Електронний підпис
29 січня 2021 15:54
ТОВ НВП Олавтекс.pdf
29 січня 2021 15:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 лютого 2021 12:28
Звіт про виконання договору № 2.pdf укладений
17 лютого 2021 12:26
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 16:06
ТОВ НВП ОЛАВТЕКС.pdf укладений
29 січня 2021 16:05

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Печатка кругла 40 мм (16см2) з 1 ступенем захисту, код ДК 021:2015:30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" 1 штуки 171,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 171,00
UAH (в тому числі ПДВ 28,50 UAH)