Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 09110000-3 – Тверде паливо (вугілля кам’яне)
Очікувана вартість
3 453 200,00 UAH
UA-2021-01-29-009190-b ● 4df658881e3a45699e6f98decb8901ed
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СУБОТЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КРОПИВНИЦЬКОГО Р-НУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛ. |
Код ЄДРПОУ: | 44126035 |
Місцезнаходження: | 27444, Україна , Кіровоградська обл., Знам'янський р-н, село Суботці, вул. Центральна, буд. 24 |
Контактна особа: |
Віта Сидоренко +380662379196 viddilosvitusub@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 січня 2021 15:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2021 13:00 |
Очікувана вартість: | 3 453 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 266,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
764.6 тонни
Тверде паливо (вугілля кам'яне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27444, Україна, Кіровоградська область, Згідно переліку закладів освіти підпорядкованих, відділу освіти, культури, молоді та спорту
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 березня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2021 17:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2021 17:24 |
титул вугілля 18 02.pdf | |
18 лютого 2021 17:24 |
Тендерна документація (нова редакція 18.02.2021).doc | |
18 лютого 2021 17:24 |
Перелік змін до тендерної документації 18.02.2021.doc |
18 лютого 2021 17:33 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
18 лютого 2021 17:24 |
титул вугілля 18 02.pdf
|
||||||
18 лютого 2021 17:24 |
Тендерна документація (нова редакція 18.02.2021).doc
|
||||||
18 лютого 2021 17:24 |
Перелік змін до тендерної документації 18.02.2021.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-29-009190-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДРБ ГРУП", Код ЄДРПОУ:43482644
Дата подання: 03 лютого 2021 11:37
Умови тендерної документації
Шановний Замовнику!
Тендерна документація містить наступну вимогу: «У складі тендерних пропозицій учасники закупівлі зобов’язані надати оригінал експертного висновку або іншого документу від торгово-промислової палати або оригінал довідки від іншого уповноваженого органу про ринкові ціни на асортимент товару, що складає предмет закупівлі, виданий станом на місяць подання тендерної пропозиції учасником».
Звертаємо Вашу увагу, що Учасники є вільними у пропонуванні своїх цін, тобто цінова пропозиція учасника може бути і меншою ніж та, що вказана у документі, який ви вимагаєте.
Незрозуміло, яка доцільність вимагати документ, який ніяким чином не впливає на розмір цінових пропозицій Учасників. Документ, що вимагаєте є зайвим та направлений на зайве витрачання нами коштів. Крім того, враховуючи терміни на отримання документу станом на місяць подання тендерної пропозиції (тобто станом на 01 лютого 2021 року, як Ви вимагаєте), дана вимога направлена не штучне ускладнення закупівлі.
У зв’язку із вищезазначеним, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації!
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація містить наступну вимогу: «У складі тендерних пропозицій учасники закупівлі зобов’язані надати оригінал експертного висновку або іншого документу від торгово-промислової палати або оригінал довідки від іншого уповноваженого органу про ринкові ціни на асортимент товару, що складає предмет закупівлі, виданий станом на місяць подання тендерної пропозиції учасником».
Звертаємо Вашу увагу, що Учасники є вільними у пропонуванні своїх цін, тобто цінова пропозиція учасника може бути і меншою ніж та, що вказана у документі, який ви вимагаєте.
Незрозуміло, яка доцільність вимагати документ, який ніяким чином не впливає на розмір цінових пропозицій Учасників. Документ, що вимагаєте є зайвим та направлений на зайве витрачання нами коштів. Крім того, враховуючи терміни на отримання документу станом на місяць подання тендерної пропозиції (тобто станом на 01 лютого 2021 року, як Ви вимагаєте), дана вимога направлена не штучне ускладнення закупівлі.
У зв’язку із вищезазначеним, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 лютого 2021 11:00
Відповідно до умов передостаннього абзацу пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю товару код ДК 021:2015 09110000-3 – Тверде паливо (вугілля кам’яне), затвердженої рішенням уповноваженої особи протокол № 19 від 29.01.2021, вимагається у складі тендерних пропозицій учасники закупівлі зобов’язані надати оригінал експертного висновку або іншого документу від торгово-промислової палати або оригінал довідки від іншого уповноваженого органу про ринкові ціни на асортимент товару, що складає предмет закупівлі, виданий станом на місяць подання тендерної пропозиції учасником.
Вказана вище умова не обмежує право учасників подавати свої тендерні пропозиції з меншими цінами, ніж ті, які будуть зазначені в поданому документі.
Вказаний у вимогах документ видається компетентними органами, зокрема, регіональними відділеннями торгово-промислової палати або управліннями статистики протягом одного робочого дня, та вимагається від учасників для визначення (підтвердження) ринкової вартості товару на дату подання тендерної пропозиції з метою недопущення демпінгу цін учасниками для отримання перемоги у торгах.
У тендерній документації відсутня вимога щодо необхідності надання оригіналу експертного висновку або іншого документу від торгово-промислової палати або оригінал довідки від іншого уповноваженого органу про ринкові ціни на асортимент товару, що складає предмет закупівлі, виданого станом на 01 лютого 2021 року. Вказаний документ повинен бути виданий станом на місяць подання тендерної пропозиції учасником. Тобто, на будь-яку дату лютого 2021 року, оскільки строк подання тендерних пропозицій встановлений замовником до 14 лютого 2021 року.
Вказана вище умова не обмежує право учасників подавати свої тендерні пропозиції з меншими цінами, ніж ті, які будуть зазначені в поданому документі.
Вказаний у вимогах документ видається компетентними органами, зокрема, регіональними відділеннями торгово-промислової палати або управліннями статистики протягом одного робочого дня, та вимагається від учасників для визначення (підтвердження) ринкової вартості товару на дату подання тендерної пропозиції з метою недопущення демпінгу цін учасниками для отримання перемоги у торгах.
У тендерній документації відсутня вимога щодо необхідності надання оригіналу експертного висновку або іншого документу від торгово-промислової палати або оригінал довідки від іншого уповноваженого органу про ринкові ціни на асортимент товару, що складає предмет закупівлі, виданого станом на 01 лютого 2021 року. Вказаний документ повинен бути виданий станом на місяць подання тендерної пропозиції учасником. Тобто, на будь-яку дату лютого 2021 року, оскільки строк подання тендерних пропозицій встановлений замовником до 14 лютого 2021 року.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-01-29-009190-b.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АКВАНТ", Код ЄДРПОУ:43464211
Дата подання: 13 лютого 2021 15:46
Дата подання: 13 лютого 2021 15:46
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 17 лютого 2021 19:00
рішення від 17.02.2021 №2870 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 лютого 2021 18:59
інформація про перенесення розгляду скарги від 25.02.2021 №2389.pdf
Дата публікації: 01 березня 2021 14:48
інформація про резолютивну частину рішення від 05.03.2021 №4289.pdf
Дата публікації: 09 березня 2021 17:11
рішення від 05.03.2021 №4289.pdf
Дата публікації: 11 березня 2021 19:04
Номер скарги: UA-2021-01-29-009190-b.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42827548
Дата подання: 09 квітня 2021 16:03
Дата подання: 09 квітня 2021 16:03
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 квітня 2021 11:36
рішення від 13.04.2021 № 7706 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 14 квітня 2021 11:36
інформація про резолютивну частину рішення від 22.04.2021 №8821.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2021 16:16
рішення від 22.04.2021 №8821.pdf
Дата публікації: 27 квітня 2021 19:44
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення №8821-р/пк-пз від 22.04.2021 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виконано. Приватне підприємство "ЄВРОАЛЬЯНС ЛДТ" повернули на кваліфікацію
Протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення оприлюднити через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом.
Дата виконання рішення замовником: 28 квітня 2021 08:55
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2021 13:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД" |
2 829 020,00
UAH з ПДВ
|
2 676 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" |
2 744 914,00
UAH з ПДВ
|
2 744 914,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство "ВУГЛЕТРЕЙДІНГ" |
3 397 882,40
UAH з ПДВ
|
3 397 882,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД" #43686841 |
Рішення скасоване |
2 676 100,00
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2021 08:36
|
ПП "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД" #43686841 |
Відхилено |
2 676 100,00
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2021 13:35
|
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" #42827548 |
Відхилено |
2 744 914,00
UAH з ПДВ
|
28 травня 2021 09:00
|
Приватне підприємство "ВУГЛЕТРЕЙДІНГ" #43399970 |
Переможець |
3 397 882,40
UAH з ПДВ
|
16 червня 2021 08:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2022 10:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2022 16:01
|
ДУ7.pdf | зміни до договору |
27 січня 2022 15:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2022 11:06
|
ДУ 6 до договору 375.pdf | зміни до договору |
05 січня 2022 11:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2021 10:20
|
ДУ 4 до договору 375.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2021 10:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2021 10:03
|
ДУ 3 до договору 375.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2021 10:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 жовтня 2021 15:48
|
ДУ 1 до договору 375.pdf | зміни до договору |
19 жовтня 2021 15:47
|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2021 11:04
|
Договір 375.pdf | укладений |
02 липня 2021 11:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно додатковій угоді №1 до договору № 375 від 02.07.2021 року про закупівлю товарів від 19 жовтня 2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 375 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно додатковій угоді № 3 від 26 листопада 2021 року до договору 375 від 02 липня 2021 року про закупівлю товарів |
Номер договору про закупівлю: | 375 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно додатковій угоді № 4 від 01 грудня 2021 року до договору 375 від 02 липня 2021 року про закупівлю товарів |
Номер договору про закупівлю: | 375 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно додатковій угоді № 6 від 30 грудня 2021 року до договору № 375 від 02 липня 2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 375 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно додаткової угоди № 7 від 27 січня 2022 року. |
Номер договору про закупівлю: | 375 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |