Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Сервісно-технічне обслуговування реєстраторів розрахункових операцій)
Очікувана вартість
4 800,00 UAH
UA-2021-01-29-007801-b 2aae0f88a3084b179bf0f7d0a3e99c08
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Бакун

+380680464319 staysi90@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 січня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний навчальний заклад Київської обласної ради "Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів"
Код ЄДРПОУ: 02139618
Місцезнаходження: 09107, Україна , Київська обл., м. Біла Церква, вул. Ярослава Мудрого, 37
Контактна особа: Анастасія Бакун
+380680464319
staysi90@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Сервісно-технічне обслуговування РРО передбачає тестування та діагностику, регламентні роботи по чищенню, регулюванню, налагодженню РРо, а також консультації по роботі та програмуванню РРО.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09107, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Ярослава Мудрого, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

29 січня 2021 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЛИННИК ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2318206397
Переможець 4 800,00
UAH
29 січня 2021 14:49

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 14:40
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 14:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 800,00
UAH