Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015:42350000-4 - Кремаційні печі (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 14424 - Контейнер на відходи (Waste receptacle) (Утилізатор медичних відходів (ДК 021:2015 – 42350000-4 - Кремаційні печі)) Лінія бюджету 3.4.4. Утилізатор медичних відходів.
Очікувана вартість
823 793,00 UAH
UA-2021-01-29-005767-c ● ba3ba118da9e4c6faf8a7611a227eb44
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Центр інвестицій та розвитку Виноградівської міської ради Закарпатської області |
Код ЄДРПОУ: | 41003689 |
Місцезнаходження: | 90300, Україна , Закарпатська обл., Виноградів, площа Миру, будинок 5 |
Контактна особа: |
Вакарова Віталія Василівна +380314326640 cbc.project2020@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовнику необхідно закупити товар по предмету закупівлі – ДК 021:2015:42350000-4 - Кремаційні печі (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 14424 - Контейнер на відходи (Waste receptacle) (Утилізатор медичних відходів (ДК 021:2015 – 42350000-4 - Кремаційні печі)) Лінія бюджету 3.4.4. Утилізатор медичних відходів. Проте тендери автоматично відмінено електронною системою закупівель з причин подання менше двох тендерних пропозицій. За результатами проведених процедур сформовані звіти про результати за номерами: UA-2020-12-21-003319-b, UA-2020-12-03-014656-b. Пунктом 4 Розділу Розділ X ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі – Закон) передбачено, що Тендерний комітет планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель, здійснює вибір процедури закупівлі, проводить процедури закупівель, забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця, забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом, забезпечує оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до цього Закону, здійснює інші дії, передбачені цим Законом. Частиною 10 статті 3 Закону 10. Забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом. Пунтом 1 частини 1 статті 3 Закону передбачено, цей Закон застосовується: до замовників, визначених пунктами 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; Згідно з пунктом 11 частини 1 статті 1 Закону замовники - суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону… Закупівля може здійснюватися шляхом застосування процедур визначених статею 13 Закону. Відповідно до умов частини 2 статті 13 Закону Як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 цього Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі. Так, статею 40 Закону визначено умови застосування переговорної процедури закупівлі, та викладено вичерпний перелік випадків застосування цієї процедури. Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Не укладення договору по предмету закупівлі – ДК 021:2015:42350000-4 - Кремаційні печі (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 14424 - Контейнер на відходи (Waste receptacle) (Утилізатор медичних відходів (ДК 021:2015 – 42350000-4 - Кремаційні печі)) Лінія бюджету 3.4.4. Утилізатор медичних відходів поставить під загрозу безперебійне виконання обов’язків покладених на Замовника, приведе до невиконання приписів та норм згідно чинного законодавства. На підставі вищенаведених фактів та у відповідності до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону, найбільш прийнятною процедурою є переговорна процедура закупівлі по предмету закупівлі – ДК 021:2015:42350000-4 - Кремаційні печі (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 14424 - Контейнер на відходи (Waste receptacle) (Утилізатор медичних відходів (ДК 021:2015 – 42350000-4 - Кремаційні печі)) Лінія бюджету 3.4.4. Утилізатор медичних відходів. З метою належного виконання покладених обов’язків Замовником, необхідно провести закупівлю по переговорній процедурі закупівлі. Оскільки, переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Замовником було запрошено до переговорів учасника ФО – П ФУРИК НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА. Учасник подав документи, які були визначенні та встановленні Замовником у запрошенні до переговорів (та у вимогах до попередніх відкритих торгів), а саме: “Тендерна пропозиція” за формою, що наведена у Додатку 1 до запрошення Інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно з переліком, наведеним наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: довідка учасника в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника, про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що забезпечать поставку товару, передбаченого у документації; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: довідка учасника в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника, про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з поставки товару, передбаченого у документації; Додаткові документи Довідка про те, що фізична особа, яка підписала тендерну пропозицію, не знятої чи не погашеної судимості не має. Документ не більше 30-денної давнини відносно дати подання документа. Довідка в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника, яка містить інформацію, що фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Довідка про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом державної фіскальної служби. Документ не більше 10- денної давнини відносно дати подання документа. Довідка в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника, яка містить інформацію про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів. Інформація щодо відсутності підстав, установлених у статті 17 Закону за формою наведеною у Додатку 3 до Запрошення та заповнену форму Положення про добропорядність за формою наведеною у Додатку 3 до Запрошення. Витяг з Реєстру платників єдиного податку. Для фізичних осіб (фо-підприємців): Паспорт (1,2,3 та сторінка, яка містить інформацію про прописку, довідка про присвоєння ідентифікаційного номера/коду) паспорту громадянина. Лист-згода на обробку персональних даних, наданої за формою, наведеною у Додатку 4 до Запрошення. Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань Переговори проведенні з учасником вважати як такі, що проведенні. У результаті проведених переговорів Замовником та учасником здійснена домовленість про наступне: Предмет закупівлі: ДК 021:2015:42350000-4 - Кремаційні печі (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 14424 - Контейнер на відходи (Waste receptacle) (Утилізатор медичних відходів (ДК 021:2015 – 42350000-4 - Кремаційні печі)) Лінія бюджету 3.4.4. Утилізатор медичних відходів. Місце поставки товарів: 90300, Україна, Закарпатська обл., Виноградівський район, м. Виноградів, Площа Миру, 4, кім. 4, 5 Кількість поставки товарів: 1 штука Строк поставки товарів: до 20.04.2021 року. Найменування учасника з яким проведено переговори: ФО – П ФУРИК НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА Код за ЄДРПОУ: 3255708487 Місцезнаходження: Україна, 90300, Закарпатська обл., Виноградівський район, місто Виноградів, вул. Борканюка, будинок 103 Телефон:+380967127038 електронна пошта: furyk.nv@i.ua Ціна пропозиції: 823793 грн без ПДВ. Ціна Товару включає всі витрати на виробництво сплату обов’язкових податків, зборів, транспортні витрати до місця поставки (поставка за адресою Замовника, у приміщення вказані Замовником), навантаження, розвантаження страхування, митне очищення. Ціна на Товару включає вартість його пакування та маркування. Процедура закупівлі: Переговорна процедура закупівлі Поставка товару здійснюється на підставі Договору про закупівлю. За результатами роведених переговорів з учасником процедури закупівлі прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з ФО – П ФУРИК НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА та оприлюднити Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель протягом одного дня після ухвалення рішення. Документи що підтверджують застосування переговорної процедури закупівлі: Звіт про результати проведення процедури закупівлі за номером UA-2020-12-21-003319-b, Звіт про результати проведення процедури закупівлі за номером UA-2020-12-03-014656-b.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 січня 2021 22:03 |
Оскарження наміру укласти договір: | 09 лютого 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42350000-4: Кремаційні печі
Фінансування закупівлі товару здійснюється за рахунок коштів ЄС відповідно до грантового контракту проекту «Жешув та Виноградів - міста з гуманним відношенням до тварин» № PLBU.03.01.00-UA-0725/17-00 Програми транскордонного співробітництва Європейського інструменту сусідства Польща-Білорусь-Україна 2014-2020 відповідно Лінія бюджету 3.4.4. Утилізатор медичних відходів. Очікувана вартість вказана без ПДВ. Строк поставки товару: до 20.04.2021 року. Період поставки товарів згідно укладеного договору: не пізніше 20.04.2021 року. Очікувана вартість закупівлі: 823793 грн без ПДВ. Місцезнаходження замовника 90300, Україна, Закарпатська обл., Виноградівський район, м. Виноградів, Площа Миру, 4, кім. 4, 5; Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
ДК 021:2015:42350000-4 - Кремаційні печі (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 14424 - Контейнер на відходи (Waste receptacle) (Утилізатор медичних відходів (ДК 021:2015 – 42350000-4 - Кремаційні печі)) Лінія бюджету 3.4.4. Утилізатор медичних відходів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
90300, Україна, Закарпатська область, м. Виноградів, Площа Миру, 4, кім. 4, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2021
ДК 021:2015: 42350000-4 — Кремаційні печі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар проводяться, після його постачання, шляхом безготівкового перерахування коштів Замовником на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 днів з дати фактичного отримання товару згідно видаткової накладної. Днем отримання товару вважається дата, зазначена у накладній, що підписана представниками сторін. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
29 січня 2021 21:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФО – П ФУРИК НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА #3255708487 |
Переможець |
823 793,00
UAH
|
29 січня 2021 22:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2021 21:44
|
звiт_утил.pdf | укладений |
29 квітня 2021 21:23
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2021 20:21
|
ДОГОВІР.pdf | укладений |
16 лютого 2021 20:15
|