Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код за ДК 021:2015 15530000-2 Вершкове масло (вершкове масло жирністю не менше 72,5%)
Очікувана вартість
594 000,00 UAH
UA-2021-01-29-004290-c ● 6d794fb77762422780538ca01a3a76a8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Центральноукраїнський науковий ліцей-інтернат Кіровоградської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 13763076 |
Місцезнаходження: | 25006, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вулиця Дворцова,7 |
Контактна особа: |
Гнєзділов Богдан Олександрович 380522221752 prolisok.org@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 січня 2021 14:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 23 лютого 2021 13:42 |
Очікувана вартість: | 594 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 970,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3300 кілограми
Вершкове масло жирністю не менше 72,5%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул.Двороцва, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 28 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2021 16:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2021 16:47 |
Додаток №2(кваліфікаційні критерії) зміни.docx | |
12 лютого 2021 16:46 |
ТД сир тверд., сир кисломол. 2021 - зміни.docx | |
12 лютого 2021 16:45 |
Оголошення сир тверд, кисломол зміни.docx | |
12 лютого 2021 16:43 |
Перелік змін.docx | |
29 січня 2021 14:31 |
Додаток №7.docx | |
29 січня 2021 14:30 |
Додаток №6.docx | |
29 січня 2021 14:30 |
Додаток №5(проект договору).docx | |
29 січня 2021 14:30 |
Додаток №4 (технічні характеристики).docx | |
29 січня 2021 14:29 |
Додаток №3 (ст.17).docx | |
29 січня 2021 14:28 |
Додаток №1 (тендерна пропозиція).docx |
12 лютого 2021 16:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 лютого 2021 16:47 |
Додаток №2(кваліфікаційні критерії) зміни.docx
|
||||||
12 лютого 2021 16:46 |
ТД сир тверд., сир кисломол. 2021 - зміни.docx
|
||||||
12 лютого 2021 16:45 |
Оголошення сир тверд, кисломол зміни.docx
|
||||||
12 лютого 2021 16:43 |
Перелік змін.docx
|
||||||
29 січня 2021 14:31 |
Додаток №7.docx
|
||||||
29 січня 2021 14:30 |
Додаток №6.docx
|
||||||
29 січня 2021 14:30 |
Додаток №5(проект договору).docx
|
||||||
29 січня 2021 14:30 |
Додаток №4 (технічні характеристики).docx
|
||||||
29 січня 2021 14:29 |
Додаток №3 (ст.17).docx
|
||||||
29 січня 2021 14:28 |
Додаток №1 (тендерна пропозиція).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-29-004290-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОПТТОРГ-К", Код ЄДРПОУ:43047618
Дата подання: 03 березня 2021 12:04
Вимога скасувати рішення про дискваліфікацію ТОВ «Оптторг-К» від 26.02.2021 та Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем відкритих торгів ФОП Самойленко О.В. від 01.03.2021 р.
Доброго дня. Шановний Замовник, ми не погоджуємося з рішенням про дискваліфікацію (протокол розгляду тендерних пропозицій від 26.02.2021).
Згідно з Переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов`язковим профілактичним медичним оглядам, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 р. № 559, працівники підприємств діяльність яких пов’язана з організацією харчування підлягають обов`язковим профілактичним медичним оглядам.
Згідно п. 6 Порядку проведення обов`язкових профілактичних медичних оглядів та видачі особистих медичних книжок, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 р. № 559, роботодавець забезпечує ведення журналу реєстрації особистих медичних книжок, де зазначаються номер, серія, дата видачі книжки, прізвище, ім`я та по батькові її власника.
Згідно п. 7 Порядку проведення обов`язкових профілактичних медичних оглядів та видачі особистих медичних книжок, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 р. № 559, видачу або реалізацію особистих медичних книжок можуть здійснювати заклади та установи охорони здоров`я, які проводитимуть обов`язкові медичні огляди. Зазначений пункт № 2, точніше підпукт 2 Характер виконуваних робіт заповнюються закладами та установами охорони здоров`я. Відповідно медичні книжки подані в складі тендерної пропозиції відповідають вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 р. № 559.
Зазначена Замовником невідповідність відноситься до кваліфікаційних критерій відповідно до статті 16 Закону, а тому Замовник зобов’язаний був розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документа, у нашому випадку Ви свідомо проігнорували норму закону, та виявивши «начебто» невідповідність в інформації та/або документах учасника не надали час на виправлення невідповідностей, цим самим порушивши наші права, як учасника.
Просимо скасувати рішення про дискваліфікацію ТОВ «Оптторг-К» від 26.02.2021 та Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем відкритих торгів ФОП Самойленко О.В. від 01.03.2021 р.
Розгорнути
Згорнути
Згідно з Переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов`язковим профілактичним медичним оглядам, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 р. № 559, працівники підприємств діяльність яких пов’язана з організацією харчування підлягають обов`язковим профілактичним медичним оглядам.
Згідно п. 6 Порядку проведення обов`язкових профілактичних медичних оглядів та видачі особистих медичних книжок, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 р. № 559, роботодавець забезпечує ведення журналу реєстрації особистих медичних книжок, де зазначаються номер, серія, дата видачі книжки, прізвище, ім`я та по батькові її власника.
Згідно п. 7 Порядку проведення обов`язкових профілактичних медичних оглядів та видачі особистих медичних книжок, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 р. № 559, видачу або реалізацію особистих медичних книжок можуть здійснювати заклади та установи охорони здоров`я, які проводитимуть обов`язкові медичні огляди. Зазначений пункт № 2, точніше підпукт 2 Характер виконуваних робіт заповнюються закладами та установами охорони здоров`я. Відповідно медичні книжки подані в складі тендерної пропозиції відповідають вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 р. № 559.
Зазначена Замовником невідповідність відноситься до кваліфікаційних критерій відповідно до статті 16 Закону, а тому Замовник зобов’язаний був розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документа, у нашому випадку Ви свідомо проігнорували норму закону, та виявивши «начебто» невідповідність в інформації та/або документах учасника не надали час на виправлення невідповідностей, цим самим порушивши наші права, як учасника.
Просимо скасувати рішення про дискваліфікацію ТОВ «Оптторг-К» від 26.02.2021 та Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем відкритих торгів ФОП Самойленко О.В. від 01.03.2021 р.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 березня 2021 12:51
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне:
Згідно ст.29 ч.16.п.1 Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. Заповнення медичної книжки стосується цього випадку, а саме підтвердження такого кваліфікаційного критерію, як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Але згідно Додатку №2 п.5 учасник процедури повинен був надати протокол випробувань харчової продукції, оформлений на ім’я Учасника. У вашій Тендерній пропозиції не має документів підтверджуючих цю вимогу. Відсутність документа, надання якого є вимогою тендерної документації, є невідповідність інформації, що вимагалась. Можливість усунення порушень у 24 год. стосується не всіх документів та/або інформації, а лише тих а лише тих що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно ст.16 до Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно ст.29 ч.16.п.1 Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. Заповнення медичної книжки стосується цього випадку, а саме підтвердження такого кваліфікаційного критерію, як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Але згідно Додатку №2 п.5 учасник процедури повинен був надати протокол випробувань харчової продукції, оформлений на ім’я Учасника. У вашій Тендерній пропозиції не має документів підтверджуючих цю вимогу. Відсутність документа, надання якого є вимогою тендерної документації, є невідповідність інформації, що вимагалась. Можливість усунення порушень у 24 год. стосується не всіх документів та/або інформації, а лише тих а лише тих що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно ст.16 до Закону України «Про публічні закупівлі».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 лютого 2021 14:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Сорокун Володимир Васильович |
591 690,00
UAH з ПДВ
|
495 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОПТТОРГ-К" |
524 700,00
UAH з ПДВ
|
524 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Самойленко Олександр Володимирович |
577 500,00
UAH з ПДВ
|
577 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Сорокун Володимир Васильович #3198104373 |
Відхилено |
495 000,00
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2021 13:19
|
ТОВ "ОПТТОРГ-К" #43047618 |
Відхилено |
524 700,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2021 12:18
|
ФОП Самойленко Олександр Володимирович #2653000171 |
Переможець |
577 500,00
UAH з ПДВ
|
01 березня 2021 15:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2022 16:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2021 13:52
|
ДУ №2 (15.21-тр).pdf | зміни до договору |
16 грудня 2021 13:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2021 10:39
|
ДУ №2 (15.21.тр).pdf | зміни до договору |
08 грудня 2021 10:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 вересня 2021 14:59
|
ДУ №1 (15.21-тр).pdf | зміни до договору |
23 вересня 2021 14:58
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2021 11:33
|
Договір 15.21-тр.pdf | укладений |
15 березня 2021 11:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись законом України « Про публічні закупівлі» п.2 ч.5 ст.41, Сторони дійшли згоди змінити ціну у бік збільшення за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | Договір №15/21-тр |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 (15/21-тр) |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення бюджетних призначень |
Номер договору про закупівлю: | Договір №15/21-тр |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 (15/21-тр) |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | Договір №15/21-тр |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 (15.21-тр) |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |