Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Жалюзі віконні
Очікувана вартість
35 200,00 UAH
UA-2021-01-29-003678-a ● b3721be561f44559bb12caf872aedcb4
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04052784 |
Місцезнаходження: | 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр. Миру, 70 |
Контактна особа: |
Кокуріна Ірина В'ячеславівна +380676217349 irina.kokurina@mariupolrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 січня 2021 19:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2021 19:23 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 лютого 2021 19:23 |
Початок аукціону: | 11 лютого 2021 11:05 |
Очікувана вартість: | 35 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 180,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 од
Жалюзі віконні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул. Митрополитська, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 березня 2021
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 січня 2021 19:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 січня 2021 19:18 |
Проєкт договору.docx | |
29 січня 2021 19:18 |
Технічне завдання.docx | |
29 січня 2021 19:18 |
Оголошення закупівлі.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-29-003678-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Ель-Кана", Код ЄДРПОУ:21953773
Дата подання: 22 лютого 2021 09:46
оскарження переможця закупівлі
У тендерній пропозиції ФОП Кутенкова О.О. відсутня інформація передбачена чинним законодавством України, а саме документ, що підтверджує якість та безпеку товару, у даному випадку Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар (жалюзі віконні), який засвідчує, що товар відповідає встановленим медичним критеріям безпеки/показникам та дозволяє використовувати товар у побуті, адміністративних та виробничих приміщеннях. Те, що Замовник у Оголошенні до закупівлі не вказав «надати у складі своєї пропозиції документ, який підтверджує якість Товару» не означає, що підтвердження не повинно бути, адже цього вимагає законодавство України. Та у списку кваліфіційних вимог до Учасника у Замовника є зауваження –«Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції.» та «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником», але ж як раз документ, який повинен довести безпеку та якість товару передбачен чинним законодавством України.
Таким чином ФОП Кутенкова О.О. не може довести відповідність та безпеку запропонованого товару та це є недотримання та невідповідність вимогам законодавства. Це веде до дискваліфікації учасника, тому ФОП Кутенкова О.О. не може бути визнана переможцем закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Таким чином ФОП Кутенкова О.О. не може довести відповідність та безпеку запропонованого товару та це є недотримання та невідповідність вимогам законодавства. Це веде до дискваліфікації учасника, тому ФОП Кутенкова О.О. не може бути визнана переможцем закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 лютого 2021 17:19
Доброго дня! Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Оскільки в тендерній документації від учасників не вимагалось надання у складі тендерної пропозиції Висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи наявність даного висновку є виключно відповідальністю учасника та не може привести до дискваліфікації. Учасник ФОП Кутенкова О.О. повністю відповідає умовам визначеним в оголошені про проведення закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-01-29-003678-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Ель-Кана", Код ЄДРПОУ:21953773
Дата подання: 23 лютого 2021 19:35
Оскарження переможця закупівлі
Шановний Замовник, своєю відповіддю ви проігнорували Закон України "Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополучия населення" #4004-ХІІ від 24.02.94. Санітарно-епідеміологічний висновок - це офіційний документ, підтверджуючий відповідність ввезеної або виготовленої на території України продукції відповідним санітарним нормам. Вони закладаються у офіційних державних документах. Саме цей Висновок посвідчує безпеку товару та можливість його подальшого використання.
А з приводу вашого відсилання до Закону про публічні закупві, то звісно, ви в змозі самостійно встановлювати вимоги до учасників, але не в питанні безпеки, якості та відповідності товару чинному закону України. Наявність Висновка державної Санітарно-епідеміологічної експертизи це загальнообов'язковий документ, і він повинен бути у наявності. Це не ваше рішення - повинен він бути чи ні, це рішення Законодавства України. Ви ж не вважаєте себе више Закона?
Розгорнути
Згорнути
А з приводу вашого відсилання до Закону про публічні закупві, то звісно, ви в змозі самостійно встановлювати вимоги до учасників, але не в питанні безпеки, якості та відповідності товару чинному закону України. Наявність Висновка державної Санітарно-епідеміологічної експертизи це загальнообов'язковий документ, і він повинен бути у наявності. Це не ваше рішення - повинен він бути чи ні, це рішення Законодавства України. Ви ж не вважаєте себе више Закона?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 лютого 2021 17:11
Дякуємо за Ваше звернення. Наголошую, що учасник ФОП Кутенкова О.О. повністю відповідає умовам визначеним в оголошені про проведення закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-01-29-003678-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Кутенкова О.О., Код ЄДРПОУ:2974300628
Дата подання: 23 лютого 2021 19:56
ЗАБИРАННЯ ЧАСУ У ЗАМОВНИКА
ФОП Кутенкова ОО має всі необхідні висновки!! Документи до пропозиціі долучала згідно Закону про ПЗ ст 10-відповідність тендерноі документаціі!!! Навіщо додавати зайві документи? Чому тоді Елькана не додала медичні картки монтажників? Адже небезпечно зараз, в епідемію КОВІД , впускати до приміщення робочих без експрес-тесту або санітарноі книжки. Чому не додали? Адже це буде згідно закону, який ви вказали в оскарженні
Елькана, у вас зайвий час? Вам мало закупівель в м Маріуполі? Ви там монополіст
Розгорнути
Згорнути
Елькана, у вас зайвий час? Вам мало закупівель в м Маріуполі? Ви там монополіст
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 лютого 2021 17:13
Доброго дня. Коментар не відноситься до предмета закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 лютого 2021 11:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Кутенкова О.О. |
23 100,00
UAH з ПДВ
|
23 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Ель-Кана" |
30 822,00
UAH з ПДВ
|
30 822,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАНИЛОВА ДАРІАНА ОЛЕГІВНА |
32 890,00
UAH з ПДВ
|
32 890,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Кутенкова О.О. #2974300628 |
Переможець |
23 100,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2021 16:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2021 13:46
|
Додаткова угода №2 | укладений |
06 жовтня 2021 13:42
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2021 17:14
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
11 березня 2021 17:13
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2021 17:03
|
Договір №110 від 05.03.2021 | укладений |
11 березня 2021 17:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 4.6 Договору викласти у навій редакції. 4.6. Термін поставки Товару: 15 березня 2021 року з можливістью дострокової поставки |
Номер договору про закупівлю: | 110 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |