Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва «Капітальний ремонт навчально-адміністративного корпусу «М» КНТЕУ (фасад, покрівля, приміщення четвертого поверху, сходова клітка з холами, санвузол для ММГН, частина приміщень підвалу) по вул. Чигоріна, 57 у Печерському районі м. Києва» (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
27 025 547,00 UAH
UA-2021-01-29-003479-c e164cc7d7f2e462eb94d37ccd67d061d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Юлія Анатоліївна

+380445314859 j.babenko@knute.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Код ЄДРПОУ: 01566117
Вебсайт: https://knute.edu.ua
Місцезнаходження: 02156, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ КІОТО, будинок 19
Контактна особа: Бабенко Юлія Анатоліївна
+380445314859
j.babenko@knute.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 05 лютого 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 лютого 2021 16:00
Початок аукціону: 16 лютого 2021 12:39
Очікувана вартість: 27 025 547,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 135 127,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 130000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Державний бюджет України.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва «Капітальний ремонт навчально-адміністративного корпусу «М» КНТЕУ (фасад, покрівля, приміщення четвертого поверху, сходова клітка з холами, санвузол для ММГН, частина приміщень підвалу) по вул. Чигоріна, 57 у Печерському районі м. Києва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок проводиться через Державну казначейську службу України на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт (КБ-2в та довідки КБ-3) з наданням всіх підтверджуючих документів протягом 10-ти банківських днів після підписання Замовником акту, узгоджені акти надаються Замовнику не пізніше 25-го числа поточного місяця. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 50, пункт 1
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: У випадку якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), але здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, він надає документ про розстрочення/відстрочення такої заборгованості відповідним органом.
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: У випадку якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), але здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, він надає документ про розстрочення/відстрочення такої заборгованості відповідним органом.
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: У випадку якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), але здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, він надає документ про розстрочення/відстрочення такої заборгованості відповідним органом.
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: У випадку якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), але здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, він надає документ про розстрочення/відстрочення такої заборгованості відповідним органом.
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: У випадку якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), але здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, він надає документ про розстрочення/відстрочення такої заборгованості відповідним органом.
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Закон України "Про санкції"
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Учасник підтверджує, що
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аномально низька ціна. Порушення законодавства
Дата подання: 01 лютого 2021 11:19
Дата відповіді: 03 лютого 2021 16:19
Доброго дня. Шановник Замовник, просимо звернути увагу щодо виявлених невідповідностей умов Тендерної документації та закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції п.2 Інша інформація, п.п. 2.10.7 Тендерної документації : «…Учасник торгів, тендерна пропозиція якого за результатами аукціону на 1,3 (і більше) відсотки нижча очікуваної вартості предмета закупівлі, зобов’язаний у складі своєї тендерної пропозиції надати детальне обґрунтування запропонованої ціни на роботи, з урахуванням усіх видатків протягом всього терміну виконання робіт, згідно із Додатками 3, 4, 5, 6 та 7 тендерної документації». Така вимога Замовника грубо порушує положення ст.1, ч.1, п.3 Закону України «Про публічні закупівлі»: «аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота)». У зв’язку з вищевикладеним просимо Замовника внести зміни в Тендерну документацію у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до пункту 3 частини першої статті 1 та частини чотирнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) в п. 2.2., 2.3. та 2.4. ч. 2 розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлено: «2.2. Аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота) у разі проведення закупівлі по лотам. Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт пропозиції.
2.3. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування.
2.4. Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством».
Вимога п.п. 2.10.7 п. 2.10. ч. 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації не визначає «аномально низьку ціну», а зобов’язує учасників виконати роботи за предметом закупівлі у повному обсязі відповідно до проєкту та запропонованої ціни на роботи, з урахуванням усіх видатків протягом всього терміну виконання робіт. Визначення вартості робіт проводиться відповідно до вимог СОУ та ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Цей національний стандарт розроблено згідно з вимогами Законів України «Про стандартизацію», «Про будівельні норми», постанови Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 471 «Про затвердження Програми перегляду державних будівельних норм і правил на період до 2015 року». Цей стандарт містить вимоги, що відповідають чинному законодавству та носить обов’язковий характер при визначені вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих піл державні гарантії. Договірна ціна розраховується на підставі: робочого проекту, який в повному обсязі знаходиться в службі Замовника та буде наданий для ознайомлення по вимозі учасника. Витяг з робочого проєкту – Додаток 7 тендерної документації; технічних вимог (Додаток 3); відомості обсягів робіт; ресурсних елементних кошторисних норм ДСТУ; поточних цін вартості експлуатації машин і механізмів; вартості перевезення вантажів в поточних цінах; інших витрат учасника, в межах передбачених відомчими та державними нормативами. Уточнення складових вартості робіт проводиться, виходячи з їх повної номенклатури та відповідного обґрунтування. До вартості пропозиції включаються встановлені чинним законодавством податки, збори, обов’язкові платежі. Розмір цих відрахувань визначається виходячи з норм і бази для їх нарахування, встановлених відповідними законодавчими та нормативними документами. В договірній ціні учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання робіт, з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядниками. Товари і роботи зазначені у тендерній пропозиції, але не визначені у ціні, будуть вважатися такими, що враховані в ціні тендерної пропозиції, і оплачуватися окремо Замовником не будуть.
Проектна документація об’єкта будівництва пройшла повну комплексну експертизу в державній експертній організації. Документацію розроблено згідно з вихідними даними на проектування з дотриманням вимог щодо міцності , надійності та інженерного забезпечення. Ціноутворення цього об’єкту базується на нормативно-розрахункових показниках і поточних оптимальних цінах на трудові і матеріально-технічні ресурси, що враховують співвідношення: ціна – якість. Переможець торгів повинен виконати комплекс робіт відповідно до проекту. Якщо частина робіт випадково чи спеціально буде пропущена в тендерній пропозиції учасника процедури закупівлі, то вони під час будівництва об’єкта оплачуватися не будуть.
Відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога п.п. 2.10.7 п. 2.10. ч. 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації визначена нормами чинного законодавства України, саме тому Замовник встановив її у тендерній документації.
Щодо копії витягу з реєстру платників ПДВ
Дата подання: 02 лютого 2021 12:29
Дата відповіді: 04 лютого 2021 16:19
Доброго дня шановний Замоник. Згідно з умовами Тендерної документації , розділ ІІІ п.1, Учасник процедури закупівлі має надати "копію витягу з реєстру платників ПДВ - у разі сплати учасником ПДВ, або копію свідоцтва про право сплати єдиного податку чи копія витягу з реєстру платників єдиного податку – у разі сплати учасником єдиного податку. " Питання: чи не буде вважатися помилкою, якщо Учасник процедури закупівлі в складі Тендерної пропозиції подасть копію свідоцтва про реєстрацію платником ПДВ замість копії витягу з реєстру платників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до абз. 6 п. 1.2. ч. 1 розділу ІІІ тендерної документації «Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником».
Питання по загальновиробничим та адміністративним витратам.
Дата подання: 02 лютого 2021 12:46
Дата відповіді: 04 лютого 2021 16:20
Доброго дня. Шановний Замовник, згідно умов Тендерної документації, Розділу ІІІ пункту 6.1. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (більш детально у Додатках 3, 4, 5, 6, 7 до тендерної документації): ... - загальновиробничих витрат, які обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д1.1-3, виходячи із структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів); -розрахунку адміністративних витрат, які обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д1.1-3, виходячи із структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів), але не більше ніж відповідні показники згідно з додатком Д змін № 2 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3;. ПИТАННЯ: Оскільки Учасником в складі Тендерної пропозиції має бути надана фінансова звітність за 2019р., і так як термін подання фінансової звітності за 2020р ще не наступив, розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат розраховані за попередній період мають надаватися за 2019р. чи за 2020р. ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 « Визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку» встановлено: «4.1.1 Загальновиробничі витрати – це витрати будівельної організації, до яких відносяться: витрати, пов’язані з управлінням та обслуговуванням будівельного виробництва; витрати на організацію робіт на будівельних майданчиках і вдосконалення технології; витрати на здійснення заходів з охорони труда на будівельних майданчиках; інші загальновиробничі витрати.

4.3.3 У складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів підрядник надає визначені розрахунково-аналітичним методом показники ЗВВ по об’єкту замовлення на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт за всіма об’єктами будівництва за той самий період за Актами приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в, додаток Т ДСТУ Б Д.1.1-1).

5.1.1 Адміністративні витрати будівельної організації, які враховуються у вартості об’єкту будівництва, - це загальногосподарські витрати, пов’язані з обслуговуванням та управлінням будівельною організацією, які не включаються до собівартості будівельних робіт.

5.3.1 У складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів адміністративні витрати визначаються підрядником на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній звітний період».
Залучення субпідрядника
Дата подання: 02 лютого 2021 18:48
Дата відповіді: 04 лютого 2021 16:21
Уточніть будь-ласка, чи потрібно надавати документи на субпідрядника, якщо він буде залучатися на обсяг робіт менший ніж 20 відсотків від вартості договору? Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня. Зверніть будь ласка увагу на ч. 7 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-01-29-003479-c.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Приватне підприємство «Алтір-АВТ», Код ЄДРПОУ:36556680
Дата подання: 24 березня 2021 16:32
СКАРГА на дії та прийняті рішення замовника до Антимонопольного комітету України
до Антимонопольного комітету України Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вул. Василя Липківського, 45, Київ, Київська область, 03035 СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ: Приватне підприємство «Алтір-АВТ» 02121, м.Київ, Харківське шосе, буд.201-203, літера 2А1 Код ЄДРПОУ 36556680 номер засобу зв’язку: (044) 337-05-72 адреса електронної пошти: altir2017@ukr.net ЗАМОВНИК: Київський національний торговельно-економічний університет 02156, м. Київ, вул. Кіото, 19 код ЄДРПОУ: 01566117 номер засобу зв’язку: (044) 531-47-60 адреса електронної пошти: j.babenko@knute.edu.ua Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-01-29-003479-c Предмет закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва «Капітальний ремонт навчально-адміністративного корпусу «М» КНТЕУ (фасад, покрівля, приміщення четвертого поверху, сходова клітка з холами, санвузол для ММГН, частина приміщень підвалу) по вул. Чигоріна, 57 у Печерському районі м. Києва» (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) СКАРГА на дії та прийняті рішення замовника Київський національний торговельно-економічний університет (далі-Замовник) проводить процедуру відкритих торгів на закупівлю по предмету ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва «Капітальний ремонт навчально-адміністративного корпусу «М» КНТЕУ (фасад, покрівля, приміщення четвертого поверху, сходова клітка з холами, санвузол для ММГН, частина приміщень підвалу) по вул. Чигоріна, 57 у Печерському районі м. Києва» (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-29-003479-c. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій було визначено на 15.02.2021 року до16:00. За результатами завершення аукціону, який відбувся 16.02.2021 року, учасниками були запропоновані наступні пропозиції: Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Приватне підприємство «Алтір-АВТ» 22 498 536,00 UAH з ПДВ 22 498 536,00 UAH з ПДВ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ "УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ" 23 113 681,23 UAH з ПДВ 22 978 553,48 UAH з ПДВ ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" 23 240 410,06 UAH з ПДВ 23 040 410,06 UAH з ПДВ Пункт 10 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює, що у тендерній документації зазначаються відомості, зокрема, щодо переліку критеріїв оцінки та методики оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію. Відповідно до Розділу 5 Тендерної документації на закупівлю робіт «Оцінка тендерної документації» Замовником визначено, що єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100% (в т. ч. ПДВ)). Ціна тендерної пропозиції учасника – це загальна вартість робіт з податком на додану вартість (далі – ПДВ) (без ПДВ – у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно чинного законодавства України), за якою учасник передбачає виконати роботи замовнику. Згідно ч. 6 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо крім ціни замовником встановлені інші критерії оцінки відповідно до методики оцінки, до початку електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично визначаються показники інших критеріїв оцінки та приведена ціна, після чого розкривається інформація про приведену ціну та перелік усіх приведених цін тендерних пропозицій/пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Констатуємо той факт, що відповідно до методики оцінки, установленої замовником у тендерній документації, будь-які інші критерії та методики оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критерію до учасників, крім ціни, не встановлено. Таким чином, за результатами аукціону тендерна пропозиція учасника ПП «Алтір-АВТ» з критерієм оцінки –найнижча ціна – є економічно вигідною із ціновою пропозицією у розмірі 22 498 536,00 грн. Різниця між ціновими пропозиціями Приватного підприємство «Алтір-АВТ» до інших Учасників закупівлі складає 541 874,06 грн. (ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» - 23 040 410,06 грн) та 480 017,48 грн. (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ «УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ» 22 978 553,48 грн.) Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій № 91 від 15 серпня 2021 року, посилаючись до ч.11 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «Алтір-АВТ» і висловлено намір про перехід до розгляду наступної тендерної пропозиції у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Приватне підприємство «Алтір-АВТ», код ЄДРПОУ 36556680, (далі – Скажник, ПП «Алтір-АВТ», не погоджується з рішенням (Протокол № 91 від 15 березня 2021 року) про відхилення його пропозиції. 1. Підстава відхилення: «-у довідці про наявність матеріально-технічної бази учасник зазначив інформацію про обладнання, яке планує залучати до виконаних робіт та підтвердив копією виписки з балансу про балансову вартість основних засобів. Натомість відповідно до п 5.2.3. п. 5.2. ч. 5 розділу ІІІ тендерної документації учасник повинен надати Довідку (у довільній формі) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, в якій вказати найменування обладнання, кількість, власне чи орендоване. (у довідці зазначається тільки інформація, яка може бути безпосередньо пов’язана з умовами виконання договору за даним предметом закупівлі). Тендерна пропозиція Приватне підприємство «Алтір-АВТ» не відповідає умовам п.п. 5.2.3 п. 5.2 ч.5 розділу ІІІ тендерної документації, що визначені відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» У заперечення маємо зазначити. Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Звертаємо увагу на те, що вищевказаною статтею Закону України у переліку кваліфікаційних критеріїв, які впливають на критерії оцінки не передбачено, як недотримання форми встановленої тендерною документацією, при цьому, замовником визначена довільна форма довідки. Констатуємо той факт, що у довідці № 38 від 19 лютого 2021 року про наявність матеріально-технічної бази, яка надавалась у відповідь на Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей зазначено, що використання сучасних технологій, механізмів та обладнання дозволяє вирішувати завдання будь-якого рівня: від будівництва невеликих об´єктів, до великих промислових комплексів та здійснювати весь обсяг робіт. Приватне підприємство "АЛТІР - АВТ" для виконання робіт буде використовувати наступну матеріально-технічну базу згідно пропозиції конкурсних торгів, а саме: Відкритий майданчик за адресою: м. Київ, вул. Автотранспортна ,1 загальною площею 150 м2. Власне обладнання підприємства, що знаходиться за адресою – м.Київ, вул. Автотранспортна, 1, на суму 9 571 158,43 грн. без ПДВ за балансовою вартістю – бухгалтерська була надана. Все необхідне обладнання для виконання робіт, проходить постійну перевірку працездатності, підтримується в належному технічному стані та має необхідні дозвільні документи, згідно до діючих норм охорони праці. Зазначаємо, що все обладнання вказане в бухгалтерській довідці про виписку з балансу, що додається, є власним, про що вказано в даній довідці і було вказано в довідці, наданій на тендер! Інформація про найменування та кількість обладнання міститься в даній бухгалтерській довідці! Відповідно до пункту 5.2.3. тендерної документації, учасник повинен надати довідку (у довільній формі) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, в якій вказати найменування обладнання, кількість, власне чи орендоване. (у довідці зазначається тільки інформація, яка може бути безпосередньо пов’язана з умовами виконання договору за даним предметом закупівлі). Довідка повинна підтверджуватися копією виписки з балансу. Вся надана нами інформація може бути безпосередньо пов’язана з умовами виконання договору за даним предметом закупівлі! Так як кожен учасник самостійно визначає зміст фрази «безпосередньо пов’язана», для нас важливо, щоб замовник бачив технічну спроможність нашої компанії, і не лише перелік обладнання, необхідного для виконання робіт за предметом закупівлі, але і решту обладнання, яке може знадобитись для виконання додаткових робіт, або прихованих робіт, які можуть виникнути протягом виконання договору. А отже учасник підтвердив той факт, що таке обладнання вказане у довідці є власним та підтвердив це копією виписки з балансу про балансову вартість основних засобів Таким чином, з урахуванням вище викладеного вважаємо, що тендерна пропозиція ПП «Алітр-АВТ» відповідає умовам тендерної документації та була неправомірно відхилена Замовником із цією підстави з явно надуманих, необґрунтованих та не підтверджених підстав, якi спростовуються фактичними обставинами (вимогами тендерної документації та повній відповідності поданої тендерної пропозиції вказаним вимогам) 2. Підстава відхилення: «-у тендерній пропозиції учасника відсутній лист гарантія про те, що роботи та матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проєктній документації та умовам Договору. Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам п. 6.1 Розділу ІІІ тендерної документації» У заперечення маємо зазначити. Відповідно до п. 6.1. Розділу ІІІ тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (більш детально у Додатках 3, 4, 5, 6, 7 до тендерної документації): … Роботи та матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проєктній документації та умовам Договору, про що учасником надається відповідна гарантія; … Звертаємо увагу на те, що в тендерній документації Замовника не передбачено обов’язковості надання Учасниками на виконання цього пункту документації будь-який гарантійних листів, чи в якому вигляді повинна бути надана визначена гарантія. Але маємо вказати, Учасником до своєї Тендерної пропозиції надано підписаний Договір підряду, де в змісті та умовах договору передбачено, що Підрядник, тобто Учасник, гарантує, що якість виконаних робіт повинна відповідати всім технічним нормам, стандартам та правилам, встановленим для робіт даного виду. Підрядник гарантує можливість безперервної і нормальної експлуатації об’єкту протягом 10 років з моменту підписання Замовником актів КБ-2в та довідок КБ-3. Також щодо гарантій відповідності робіт та матеріальних ресурсів вимогам ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, наявне посилання у змісті Договору. Частиною першою ст. 638 ЦК України встановлено загальне правило відповідно до якого договір є укладеним з моменту коли сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору. Відповідно до ч. 2 ст. 638 ЦК України договір укладається шляхом пропозиції однієї сторони укласти договір (оферти) і прийняття пропозиції (акцепту) другою стороною. Підписуючи Договір, який є Додатком до Тендерної пропозиції Учасника, вважається, що Сторона прийняла пропорцію та істотні умови, які визначені договором, другої сторони. Вказаний пункт Договору чітко переплітається із нормами Цивільного кодексу України, а саме: ст. 884 , де зафіксовано, що Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Таким чином, Учасник в своїй Тендерній пропозиції надав відповідну гарантію, що роботи та матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, будуть відповідати вимогам ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проєктній документації та умовам Договору. Враховуючи викладене, Скаржник не порушив умови тендерної документації та його тендерна пропозиція була неправомірно відхилена Замовником з наведених підстави. Неправомірно відхиливши тендерну пропозицію Скаржника з підстав, наведених у Протокол № 91 від 15 березня 2021 року, Замовник порушив вимоги ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» відхиливши тендерну пропозицію учасника, яка відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та, як наслідок, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивний та неупереджений розгляд його тендерної пропозиції, що є порушенням вимог статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини дев'ятої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. На підставі викладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу Приватного підприємства «Алтір-АВТ» до розгляду. 2. Зобов’язати Київський національний торговельно-економічний університет скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «Алтір-АВТ», зазначене у Протоколі розгляду тендерних пропозицій № 91 від 15 березня 2021 року. Додаток: Директор О.В. Гавура
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 березня 2021 17:25
рішення від 26.03.2021 № 6092 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 березня 2021 17:25
рішення від 05.04.2021 №6904.pdf
Дата публікації: 08 квітня 2021 13:39
Номер скарги: UA-2021-01-29-003479-c.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: Приватне підприємство «Алтір-АВТ», Код ЄДРПОУ:36556680
Скврга на дії та прийняте рішення замовника
Київський національний торговельно-економічний університет (далі-Замовник) проводить процедуру відкритих торгів на закупівлю по предмету ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва «Капітальний ремонт навчально-адміністративного корпусу «М» КНТЕУ (фасад, покрівля, приміщення четвертого поверху, сходова клітка з холами, санвузол для ММГН, частина приміщень підвалу) по вул. Чигоріна, 57 у Печерському районі м. Києва» (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-29-003479-c. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій було визначено на 15.02.2021 року до16:00. За результатами завершення аукціону, який відбувся 16.02.2021 року, учасниками були запропоновані наступні пропозиції: Учасник/ Первинна пропозиція/ Остаточна пропозиція Приватне підприємство «Алтір-АВТ»/ 22 498 536,00UAH з ПДВ/ 22 498 536,00UAH з ПДВ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ "УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ"/ 23 113 681,23UAH з ПДВ/ 22 978 553,48UAH з ПДВ/ ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" / 23 240 410,06 UAH з ПДВ/ 23 040 410,06UAH з ПДВ Пункт 10 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює, що у тендерній документації зазначаються відомості, зокрема, щодо переліку критеріїв оцінки та методики оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію. Відповідно до Розділу 5 Тендерної документації на закупівлю робіт «Оцінка тендерної документації» Замовником визначено, що єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100% (в т. ч. ПДВ)). Ціна тендерної пропозиції учасника – це загальна вартість робіт з податком на додану вартість (далі – ПДВ) (без ПДВ – у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно чинного законодавства України), за якою учасник передбачає виконати роботи замовнику. Згідно ч. 6 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо крім ціни замовником встановлені інші критерії оцінки відповідно до методики оцінки, до початку електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично визначаються показники інших критеріїв оцінки та приведена ціна, після чого розкривається інформація про приведену ціну та перелік усіх приведених цін тендерних пропозицій/пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Констатуємо той факт, що відповідно до методики оцінки, установленої замовником у тендерній документації, будь-які інші критерії та методики оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критерію до учасників, крім ціни, не встановлено. Таким чином, за результатами аукціону тендерна пропозиція учасника ПП «Алтір-АВТ» з критерієм оцінки –найнижча ціна – є економічно вигідною із ціновою пропозицією у розмірі 22 498 536,00 грн. Різниця між ціновими пропозиціями Приватного підприємство «Алтір-АВТ» до інших Учасників закупівлі складає 541 874,06 грн. (ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» - 23 040 410,06 грн) та 480 017,48 грн. (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ «УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ» 22 978 553,48 грн.) Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій № 91 від 15 серпня 2021 року, посилаючись до ч.11 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «Алтір-АВТ» і висловлено намір про перехід до розгляду наступної тендерної пропозиції у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Приватне підприємство «Алтір-АВТ», код ЄДРПОУ 36556680, (далі – Скажник, ПП «Алтір-АВТ», не погоджується з рішенням (Протокол № 91 від 15 березня 2021 року) про відхилення його пропозиції. 1. Підстава відхилення: «-у довідці про наявність матеріально-технічної бази учасник зазначив інформацію про обладнання, яке планує залучати до виконаних робіт та підтвердив копією виписки з балансу про балансову вартість основних засобів. Натомість відповідно до п 5.2.3. п. 5.2. ч. 5 розділу ІІІ тендерної документації учасник повинен надати Довідку (у довільній формі) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, в якій вказати найменування обладнання, кількість, власне чи орендоване. (у довідці зазначається тільки інформація, яка може бути безпосередньо пов’язана з умовами виконання договору за даним предметом закупівлі). Тендерна пропозиція Приватне підприємство «Алтір-АВТ» не відповідає умовам п.п. 5.2.3 п. 5.2 ч.5 розділу ІІІ тендерної документації, що визначені відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» У заперечення маємо зазначити. Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Звертаємо увагу на те, що вищевказаною статтею Закону України у переліку кваліфікаційних критеріїв, які впливають на критерії оцінки не передбачено, як недотримання форми встановленої тендерною документацією, при цьому, замовником визначена довільна форма довідки. Констатуємо той факт, що у довідці № 38 від 19 лютого 2021 року про наявність матеріально-технічної бази, яка надавалась у відповідь на Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей зазначено, що використання сучасних технологій, механізмів та обладнання дозволяє вирішувати завдання будь-якого рівня: від будівництва невеликих об´єктів, до великих промислових комплексів та здійснювати весь обсяг робіт. Приватне підприємство "АЛТІР - АВТ" для виконання робіт буде використовувати наступну матеріально-технічну базу згідно пропозиції конкурсних торгів, а саме: Відкритий майданчик за адресою: м. Київ, вул. Автотранспортна ,1 загальною площею 150 м2. Власне обладнання підприємства, що знаходиться за адресою – м.Київ, вул. Автотранспортна, 1, на суму 9 571 158,43 грн. без ПДВ за балансовою вартістю – бухгалтерська була надана. Все необхідне обладнання для виконання робіт, проходить постійну перевірку працездатності, підтримується в належному технічному стані та має необхідні дозвільні документи, згідно до діючих норм охорони праці. Зазначаємо, що все обладнання вказане в бухгалтерській довідці про виписку з балансу, що додається, є власним, про що вказано в даній довідці і було вказано в довідці, наданій на тендер! Інформація про найменування та кількість обладнання міститься в даній бухгалтерській довідці! Відповідно до пункту 5.2.3. тендерної документації, учасник повинен надати довідку (у довільній формі) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, в якій вказати найменування обладнання, кількість, власне чи орендоване. (у довідці зазначається тільки інформація, яка може бути безпосередньо пов’язана з умовами виконання договору за даним предметом закупівлі). Довідка повинна підтверджуватися копією виписки з балансу. Вся надана нами інформація може бути безпосередньо пов’язана з умовами виконання договору за даним предметом закупівлі! Так як кожен учасник самостійно визначає зміст фрази «безпосередньо пов’язана», для нас важливо, щоб замовник бачив технічну спроможність нашої компанії, і не лише перелік обладнання, необхідного для виконання робіт за предметом закупівлі, але і решту обладнання, яке може знадобитись для виконання додаткових робіт, або прихованих робіт, які можуть виникнути протягом виконання договору. А отже учасник підтвердив той факт, що таке обладнання вказане у довідці є власним та підтвердив це копією виписки з балансу про балансову вартість основних засобів Таким чином, з урахуванням вище викладеного вважаємо, що тендерна пропозиція ПП «Алітр-АВТ» відповідає умовам тендерної документації та була неправомірно відхилена Замовником із цією підстави з явно надуманих, необґрунтованих та не підтверджених підстав, якi спростовуються фактичними обставинами (вимогами тендерної документації та повній відповідності поданої тендерної пропозиції вказаним вимогам) 2. Підстава відхилення: «-у тендерній пропозиції учасника відсутній лист гарантія про те, що роботи та матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проєктній документації та умовам Договору. Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам п. 6.1 Розділу ІІІ тендерної документації» У заперечення маємо зазначити. Відповідно до п. 6.1. Розділу ІІІ тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (більш детально у Додатках 3, 4, 5, 6, 7 до тендерної документації): … Роботи та матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проєктній документації та умовам Договору, про що учасником надається відповідна гарантія; … Звертаємо увагу на те, що в тендерній документації Замовника не передбачено обов’язковості надання Учасниками на виконання цього пункту документації будь-який гарантійних листів, чи в якому вигляді повинна бути надана визначена гарантія. Але маємо вказати, Учасником до своєї Тендерної пропозиції надано підписаний Договір підряду, де в змісті та умовах договору передбачено, що Підрядник, тобто Учасник, гарантує, що якість виконаних робіт повинна відповідати всім технічним нормам, стандартам та правилам, встановленим для робіт даного виду. Підрядник гарантує можливість безперервної і нормальної експлуатації об’єкту протягом 10 років з моменту підписання Замовником актів КБ-2в та довідок КБ-3. Також щодо гарантій відповідності робіт та матеріальних ресурсів вимогам ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, наявне посилання у змісті Договору. Частиною першою ст. 638 ЦК України встановлено загальне правило відповідно до якого договір є укладеним з моменту коли сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору. Відповідно до ч. 2 ст. 638 ЦК України договір укладається шляхом пропозиції однієї сторони укласти договір (оферти) і прийняття пропозиції (акцепту) другою стороною. Підписуючи Договір, який є Додатком до Тендерної пропозиції Учасника, вважається, що Сторона прийняла пропорцію та істотні умови, які визначені договором, другої сторони. Вказаний пункт Договору чітко переплітається із нормами Цивільного кодексу України, а саме: ст. 884 , де зафіксовано, що Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Таким чином, Учасник в своїй Тендерній пропозиції надав відповідну гарантію, що роботи та матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, будуть відповідати вимогам ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проєктній документації та умовам Договору. Враховуючи викладене, Скаржник не порушив умови тендерної документації та його тендерна пропозиція була неправомірно відхилена Замовником з наведених підстави. Неправомірно відхиливши тендерну пропозицію Скаржника з підстав, наведених у Протокол № 91 від 15 березня 2021 року, Замовник порушив вимоги ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» відхиливши тендерну пропозицію учасника, яка відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та, як наслідок, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивний та неупереджений розгляд його тендерної пропозиції, що є порушенням вимог статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини дев'ятої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. На підставі викладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу Приватного підприємства «Алтір-АВТ» до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури закупівлі та дій Замовника на предмет наявності порушень при проведенні розгляду тендерної пропозиції Приватного підприємства «Алтір-АВТ» 3. Зобов’язати Київський національний торговельно-економічний університет скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «Алтір-АВТ», зазначене у Протоколі розгляду тендерних пропозицій № 91 від 15 березня 2021 року та прийняти після цього рішення по Процедурі закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

24 березня 2021 15:17
Скарга до АМК (2).docx
24 березня 2021 18:02
Скарга АМК.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 лютого 2021 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Приватне підприємство «Алтір-АВТ» 22 498 536,00
UAH з ПДВ
22 498 536,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ "УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ" 23 113 681,23
UAH з ПДВ
22 978 553,48
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" 23 240 410,06
UAH з ПДВ
23 040 410,06
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

19 лютого 2021 16:37
Електронний підпис
19 лютого 2021 16:29
6. Договори ЦПХ.pdf
15 лютого 2021 14:17
Електронний підпис
15 лютого 2021 14:00
34. Договірна ціна.pdf
15 лютого 2021 13:59
31. Договір підряду.pdf
15 лютого 2021 13:59
23. Фінансова звітність.pdf
15 лютого 2021 13:59
15. Договори ЦПХ.pdf
15 лютого 2021 13:58
8. Довідка про МТБ.pdf
15 лютого 2021 13:58
32. Протокол.pdf
15 лютого 2021 13:58
19. СТАТУТ ПП АЛТІР-АВТ.pdf
15 лютого 2021 13:58
1. Реєстр.pdf
15 лютого 2021 13:58
26. Довідки по ст. 17..pdf
15 лютого 2021 13:58
18. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
15 лютого 2021 13:57
22. Банківська гарантія.rar

Публічні документи

24 березня 2021 10:01
Електронний підпис
12 лютого 2021 16:25
Електронний підпис
12 лютого 2021 16:03
ліцензія та дозвіл.pdf
12 лютого 2021 16:02
виписка з єдр.pdf
12 лютого 2021 16:02
Наказ на директора #3.pdf
12 лютого 2021 16:02
Лист-згода (2).pdf
12 лютого 2021 15:59
Лист відгук технобуд.pdf
12 лютого 2021 15:57
витяг з єдр.pdf
12 лютого 2021 15:57
30.imd
12 лютого 2021 15:53
Довідки.pdf
12 лютого 2021 15:52
Лист згода до додатку 9.pdf
12 лютого 2021 15:50
витяг платника пдв.pdf
12 лютого 2021 15:45
пояснювальна записка.pdf
12 лютого 2021 15:45
Обєктний кошторис.pdf
12 лютого 2021 15:42
Лист згода додаток 11.pdf
12 лютого 2021 15:40
Паспорт Гайдей В.А..pdf

Публічні документи

12 лютого 2021 11:12
Електронний підпис
12 лютого 2021 11:10
46 Довідка про ціну.pdf
12 лютого 2021 11:10
42 Витяг з ЄДР 01.02.2021.pdf
12 лютого 2021 11:10
37 Ліцензія АВК 2020.pdf
12 лютого 2021 11:10
26 Довідка.pdf
12 лютого 2021 11:10
22 ЛИСТ-РОЗ‘ЯСНЕННЯ.pdf
12 лютого 2021 11:10
19. Довідка.pdf
12 лютого 2021 11:10
17.1 Протокол на підпис.pdf
12 лютого 2021 11:10
10 Кошторис.zip
12 лютого 2021 11:10
8 Гарантійний лист ст.17.pdf
12 лютого 2021 11:10
7 Фінансова звітність.pdf
12 лютого 2021 11:10
6 Копії наказів.pdf
12 лютого 2021 11:10
5 Виписка з балансу.pdf
12 лютого 2021 11:10
Договір 140 від 27-05-2019.pdf
12 лютого 2021 11:10
1 Банківська гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство «Алтір-АВТ»

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ "УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Приватне підприємство «Алтір-АВТ»
#36556680
Відхилено 22 498 536,00
UAH з ПДВ
15 березня 2021 14:21
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 лютого 2021 17:01
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ "УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ"
#35962266
Переможець 22 978 553,48
UAH з ПДВ
19 березня 2021 09:31

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей. Учасник процедури закупівлі Приватне підприємство «Алтір-АВТ» у тендерній пропозиції за предметом закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва «Капітальний ремонт навчально-адміністративного корпусу «М» КНТЕУ (фасад, покрівля, приміщення четвертого поверху, сходова клітка з холами, санвузол для ММГН, частина приміщень підвалу) по вул. Чигоріна, 57 у Печерському районі м. Києва» (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) надав документи, що містять невідповідності та не відповідають вимогам визначеним замовником у тендерній документації відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - учасником надана Довідка про наявність матеріально-технічної бази не за формою визначеною в тендерній документації; - Довідка про кількість працівників учасника, які мають необхідну кваліфікацію та досвід для виконання робіт, містить невідповідності в посадах працівників п. 4, 9, 14, 24, 25, 26, 35 з наданими учасником наказами на співробітників. В договорах ЦПХ на працівників п. 43, 44, 45, 46 не вказані посади співробітників, що зазначені в довідці. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам: 5.2.3. Довідка (у довільній формі) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, в якій вказати найменування обладнання, кількість, власне чи орендоване. (у довідці зазначається тільки інформація, яка може бути безпосередньо пов’язана з умовами виконання договору за даним предметом закупівлі). Довідка повинна підтверджуватися копією виписки з балансу. 5.2.4. Довідка (у довільній формі), що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації (адміністративний та інженерно-технічний персонал, працівники робітничих спеціальностей), які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі (вказати: ПІБ працівників; посада; відповідний стаж роботи за фахом; умови праці (тимчасово/на постійній основі); досвіду роботи на займаній посаді (років); освіта). Учасник повинен надати копії наказу про призначення на посаду або трудової книжки вказаних у довідках працівників; якщо працівники перебувають у цивільно-правових відносинах з Учасником, потрібно надати копії відповідних договорів, тощо. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Приватне підприємство «Алтір-АВТ» протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою повинен надати в електронному вигляді через електронну систему закупівель, з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) керівника або уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції, такі документи: 5.2.3. Довідка (у довільній формі) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, в якій вказати найменування обладнання, кількість, власне чи орендоване. (у довідці зазначається тільки інформація, яка може бути безпосередньо пов’язана з умовами виконання договору за даним предметом закупівлі). Довідка повинна підтверджуватися копією виписки з балансу. 5.2.4. Довідка (у довільній формі), що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації (адміністративний та інженерно-технічний персонал, працівники робітничих спеціальностей), які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі (вказати: ПІБ працівників; посада; відповідний стаж роботи за фахом; умови праці (тимчасово/на постійній основі); досвіду роботи на займаній посаді (років); освіта). Учасник повинен надати копії наказу про призначення на посаду або трудової книжки вказаних у довідках працівників; якщо працівники перебувають у цивільно-правових відносинах з Учасником, потрібно надати копії відповідних договорів, тощо.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2021 09:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ "УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ"
#35962266
22 978 553,48
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 квітня 2021 14:02
Договір.pdf укладений
16 квітня 2021 14:00
Протокол.pdf укладений
16 квітня 2021 14:00
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2021 15:32
Обгрунтування.pdf зміни до договору
16 вересня 2021 15:32
Додаткова угода № 1.docx зміни до договору
16 вересня 2021 15:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з п. 3 ч. 1 ст.34 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та у зв’язку з отриманням дозволу на виконання будівельних робіт, що призвело до уточнення строків, Сторони дійшли згоди викласти пункти Договору в наступній редакції: «5.1. Строк (термін) виконання робіт: до 20 травня 2022 року (8 місяців-243 календарних днів), згідно з календарним планом-графіком виконання робіт». «11.1. Договір вступає в силу з дня його укладання і діє до 31.12.2022 року, а в разі невиконання Сторонами зобов’язань за Договором- до їх повного виконання і зберігається у Сторін».
Номер договору про закупівлю: 232
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML