Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління дорожнього господарства Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26506412 |
Місцезнаходження: | 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Генерала Петрова, 22 |
Контактна особа: |
Веретельник Олександр Миколайович +380988883888 alexvydx@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 січня 2021 12:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2021 12:08 |
Початок аукціону: | 22 лютого 2021 12:43 |
Очікувана вартість: | 28 982 084,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 290 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 144000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 600 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2021 12:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2021 11:48 |
ТД нова редакція.doc | |
12 лютого 2021 11:48 |
2587-с-2.pdf | |
29 січня 2021 12:04 |
оголошення.pdf | |
29 січня 2021 12:04 |
проект догорову водопр-високий.doc | |
29 січня 2021 12:04 |
капрем. ТД водопр-високий.doc |
12 лютого 2021 12:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 лютого 2021 11:48 |
ТД нова редакція.doc
|
||||||
12 лютого 2021 11:48 |
2587-с-2.pdf
|
||||||
29 січня 2021 12:04 |
оголошення.pdf
|
||||||
29 січня 2021 12:04 |
проект догорову водопр-високий.doc
|
||||||
29 січня 2021 12:04 |
капрем. ТД водопр-високий.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-10-000184 ● 0be6ed4782494ff094a668ebf75bfaa9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 22:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.06.2021 № 255
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 10.06.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 10.06.2021 № 255
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4 UA-2021-01-29-002587-c 29.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-15 16:47:19
запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт (відновлення) покриття проїжджої частини та переїзду трамвайної колії на перехресті вул. Водопровідної та пров. Високого у м. Одесі» (код ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-01-29-002587-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Яким чином Замовник здійснив перевірку усіх розрахунків договірної ціни (визначеної за результатами проведеного аукціону), які є її складовими та визначені ДСТУ, розрахованих в програмному комплексі «Автоматизований випуск кошторисів» АВК-5, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі вартісних показників при визначенні вартості об’єкта та передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін, а саме:
Локальний кошторис Форма № 1 (додаток А ДСТУ Б Д. 1.1-1-2013);
• Відомість ресурсів до локальних кошторисів Форма № 1а (додаток Д ДСТУ Б Д. 1.1-1-2013);
• Розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів;
• Загально-виробничі та адміністративні витрати на підставі обгрунтованої їх величини і структури, що склалися на підприємстві Учасника за попередній звітний період;
• Розрахунок прибутку;
• Розрахунки інших витрат.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-16 09:26:51
На Ваш запит від 15.06.2021 16:47:19 пояснюємо наступне
На Ваш запит від 15.06.2021 16:47:19 пояснюємо наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення здійснено з урахуванням пункту 4 розділу III Методи визначення очікуваної вартості Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 розрахунок очікуваної вартості робіт на основі будівельних норм, а саме очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації.
Проєктно-кошторисна документація затверджена наказом начальника Управління дорожнього господарства А.Д. Сандулом №114 від 04.11.2020 у сумі 30 102 232,00 грн., згідно експертного звіту філії ДП «Укрдержбудекспертиза» в Одеській області від 26.10.2020, № 16-1486-20.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» з 19.12.2020 органам місцевого самоврядування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів. Таким чином, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів є не обов’язковим.
Перевірка усіх розрахунків договірної ціни (визначеної за результатами проведеного аукціону), які є її складовими та визначені ДСТУ, розрахованих в програмному комплексі «Автоматизований випуск кошторисів» АВК-5, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі вартісних показників при визначенні вартості об’єкта та передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін проведена відповідно до п. 2 розділу Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).)
Оскарження в суді
Опис: | 420/11830/21, від 09.07.2021р. |
Дата публікації: | 12 липня 2021 |
Документи:
12 липня 2021 10:41
|
Електронний підпис |
12 липня 2021 10:39
|
позовна заява |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 лютого 2021 13:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
28 512 374,03
UAH з ПДВ
|
27 396 777,77
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" |
28 950 000,00
UAH з ПДВ
|
27 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Переможець |
27 396 777,77
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2021 09:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 жовтня 2022 15:13
|
Звіт | укладений |
27 жовтня 2022 15:12
|
Електронний підпис | укладений |
27 жовтня 2022 15:09
|
Доп.уг 1 (1-21).pdf | зміни до договору |
27 жовтня 2022 15:07
|
Електронний підпис | укладений |
09 березня 2021 11:48
|
договір | укладений |
09 березня 2021 11:46
|
договір | укладений |
09 березня 2021 11:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку з відсутністю можливості виконувати зобов’язання за Договором на виконання робіт «Капітальний ремонт (відновлення) покриття проїжджої частини та переїзду трамвайної колії на перехресті вул. Водопровідної та пров. Високого у м. Одесі» (ДК 021:2015 – 45233000 – 9 «Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг»), на підставі Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 12.08.2022 року № 573/2022, затвердженим Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 15.08.2022 р. № 2500 – ІХ, листа Торгово – промислової палати № 2024/02.0 – 7.1 від 28.02.2022 року, відповідно до розділу ІX. «Обставини непереборної сили», розділу ХІ «Внесення змін у Договір та його розірвання» договору № 1 від «09» березня 2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 09 березня 2021 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
1 002,00
UAH (в тому числі ПДВ 167,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | у зв’язку з відсутністю можливості виконувати зобов’язання за Договором на виконання робіт «Капітальний ремонт (відновлення) покриття проїжджої частини та переїзду трамвайної колії на перехресті вул. Водопровідної та пров. Високого у м. Одесі» (ДК 021:2015 – 45233000 – 9 «Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг»), на підставі Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 12.08.2022 року № 573/2022, затвердженим Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 15.08.2022 р. № 2500 – ІХ, листа Торгово – промислової палати № 2024/02.0 – 7.1 від 28.02.2022 року, відповідно до розділу ІX. «Обставини непереборної сили», розділу ХІ «Внесення змін у Договір та його розірвання» договору № 1 від «09» березня 2021 року- за згодою сторін |