Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги технічного обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв
Очікувана вартість
19 900,00 UAH
UA-2021-01-29-001931-b 87c59a0d36564fb8b939bc59f1cb2cf8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Мустафаєва

+380442345579
+380506656843
tender-dkl6@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 січня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня №6 Шевченківського району міста Києва" виконавчого органу Київської міської ради (Київської Міської Державної Адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 26387019
Місцезнаходження: 01004, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Терещенківська, 23-25/10
Контактна особа: Інна Мустафаєва
+380442345579,+380506656843
tender-dkl6@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50320000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів


Заправка та відновлення картриджів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Надання послуг з заправки та відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01024, Україна, м. Київ, м.Київ, Терещенківська 23-25/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50323100-6 — Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих Послуг проводиться у національній грошовій одиниці на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі Актів виконаних робіт, протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту його підписання обома сторонами Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

29 січня 2021 10:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ"
#37634298
Переможець 19 900,00
UAH з ПДВ
29 січня 2021 10:24

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 11:55
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 10:31
29-01 UA-2021-01-29-001931-b.PDF укладений
29 січня 2021 10:31

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Надання послуг з заправки та відновлення картриджів 1 послуга 19 900,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 19 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 316,66 UAH)