Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із забезпечення харчування дітей пільгових категорій в шкільних їдальнях Новояричівської селищної ради
Очікувана вартість
3 432 024,00 UAH
UA-2021-01-29-001547-a cc64733749d049ffbf2bdfb46ee90966
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чернишенко Наталія Андріївна

+380983597622 n.yarychiv_rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Новояричівської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 43907236
Місцезнаходження: 80465, Україна , Львівська обл., Новий Яричів, пл. Єдності,22
Контактна особа: Чернишенко Наталія Андріївна
+380983597622
n.yarychiv_rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2021 13:29
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2021 00:00
Очікувана вартість: 3 432 024,00 UAH з ПДВ
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Внаслідок технічної неможливості внести зміни до очікуваної вартості закупівлі в річний план закупівель Замовником було прийнято рішення про створення нової позиції річного плану під номером UA-P-2021-02-12-006065-b. До даної закупівлі вважати правильним річний план № UA-P-2021-02-12-006065-b.

Тендерна документація

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Інформація про відсутність підстав надається у формі довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності)
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Інформація про відсутність підстав надається у формі довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності)
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Форма підтвердження: заява
Опис: Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі (в Зведених відомостях про рішення органів АМКУ щодо визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосувалися спотворення результатів торгів (тендерів), а також щодо можливого подальшого судового розгляду цих рішень, їх перевірки, перегляду органами Антимонопольного комітету України, (www.amc.gov.ua в розділі «Діяльність у сфері публічних закупівель»)
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: заява
Опис: Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі (в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення)
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: заява
Опис: Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі (в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення)
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Інформація про відсутність підстав надається у формі довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності)
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Інформація про відсутність підстав надається у формі довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Інформація надається у формі довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності підстав)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Інформація надається у формі довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності підстав)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Інформація надається у формі довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності підстав)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Інформація надається у формі довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності підстав)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Інформація надається у формі довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності підстав)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Форма підтвердження: заява
Опис: Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі (в Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство)
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Форма підтвердження: заява
Опис: Документальне підтвердження не вимагається замовником
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Форма підтвердження: заява
Опис: Документальне підтвердження не вимагається замовником
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява
Опис: Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі (в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява
Опис: Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі (в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява
Опис: Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі (в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

12 лютого 2021 19:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2021 19:41
Перелік змін.docx
12 лютого 2021 19:41
тендерна документація (1).doc
12 лютого 2021 19:41
Технічна специфікація.doc
29 січня 2021 13:29
Проект договору.docx
12 лютого 2021 19:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 січня 2021 13:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2021 19:41
Перелік змін.docx
12 лютого 2021 19:41
тендерна документація (1).doc
29 січня 2021 13:29
тендерна документація (1).doc
12 лютого 2021 19:41
Технічна специфікація.doc
29 січня 2021 13:29
Технічна специфікація.doc
29 січня 2021 13:29
Проект договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-06-000052 ● d2c513299dd841f1a5a4444a7b1adadd
  • Статус: вирішено ● Дата: 11 листопада 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 квітня 2021 09:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

06.04.2021 № 233

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.04.2021 № 233.

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-01-29-001547-a, 29.01.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-09 10:31:59

Про надання пояснення

Дата: 09.04.2021

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-01-29-001547-a, яка проводилась Відділом освіти, культури, туризму, молоді та спорту Новояричівської селищної ради (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель «ProZorro» Замовником опубліковано договір, укладений з Фізичною особою-підприємцем Приписюк Олег Олегович ( Лот 1) від 11.02.2021 №03-1.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення (з обов’язковим долученням до пояснення відповідних підтверджуючих документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію, щодо невідповідності дати укладеного договору (11.02.2021) за результатами аукціону за Лотом 1 та повідомлення про намір укласти договір, який опубліковано в електронній системі закупівель «ProZorro» 26.02.2021?

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно обов’язково долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-14 18:05:49

Відповідь на запит

У відповідь на ваш запит про надання пояснення повідомляємо про те, що при складанні договору в одному із його примірників було допущено технічну помилку та не правильно зазначено місяць щодо дати укладення договору, який і був опублікований в електрронній системі закупівель. Однак просимо звернути увагу на те, що в Додатку№1 та Додатку №2 (які опубліковані разом з договором) до даного договору місяць щодо дати укладення договору вказаний вірно - 11 березня. Також, правильна дата укладення договору зазначена і в електронній системі закупівель. Відтак у складі пояснення додаємо скановану копію другого примірника Договору №03-1 і з зазначенням правильної дати укладення договору - 11 березня. Просимо прийняти надані роз'яснення до уваги.

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на ваш висновок про результати моніторингу закупівлі повідомляємо наступне: Щодо частини першої висновку: В оголошенні про проведення відкритих торгів відображено інформацію про місце надання послуги. Зокрема, при заповненні Оголошення відкритих торгів у замовника функціонал майданчика надає два варіанти як вказати місце надання послуги. Це або зазначення країни, регіону, міста, вулиці, номера будинку, або можна вибрати країну та натиснути поле місце надання послуги «Відповідно до документації». Звертаємо вашу увагу що місць поставки є декілька, а функціонал майданчика дозволяє обирати лиш одне місце поставки по одній назві предмету закупівлі. Відтак Замовником було вибрано країну поставки послуг «Україна», а подальший конкретний перелік адрес поставки визначено в ДОДАТКУ 2 до Тендерної документації, де Замовником зазначено найменування кожного навчального закладу та його точна адреса, відтак, всі зацікавлені особи та учасники закупівлі мали змогу ознайомитися з даною інформацією. Закон України Про публічні закупівлі не містить визначення що таке місце надання послуг, чи будь – якого іншого трактування що слід розуміти під цим поняттям, також не містить інформації що саме повинен вказати Замовник при заповненні місця надання послуг. А тому Замовником дотримано п.6 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» ти зазначено місце надання послуг в умовах Тендерної документації та п. 3 ч.2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» та зазначено місце надання послуг в умовах оголошення. Щодо частини другої висновку: Відповідно до абз.3 ч. 2 Розділу 1 Тендерної документації: «З усіх питань, пов’язаних з організацією проведення процедури закупівлі, підготовкою та подачею тендерної пропозиції, отримання інформації щодо предмета закупівлі, його технічних, якісних та кількісних характеристик звертатися до Миляник Наталі Іванівни, керівника відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Новояричівської селищної ради, тел.: 0685019229. В електронній системі закупівель вказана ще одна контактна особа: Чернишенко Наталія Андріївна +380983597622 n.yarychiv_rada@ukr.net. Дана електронна адреса є робочою електронною адресою Замовника та всіх осіб які мають відношення до публічних закупівель і всі бажаючі мали достатньо інформації та можливостей звернутися до контактних осіб Замовника в будь – який зручний для них час та спосіб. Просимо взяти до уваги надане роз’яснення та повідомляємо що в подальшому візьмемо до уваги ваші зауваження. Щодо частини третьої висновку: учасником ФОП Приписюк О.О. (Лот 1) у складі тендерної пропозиції подано лист вих.№10, згідно якого харчування здійснюватиметься через шкільні їдальні навчальних закладів. Відповідно до вимог ч. 1 Додатку№4 до Тендерної документації - інформацію про наявність власного або орендованого автотранспортного засобу (засобів) (підтверджується сканованими документами (копіями) свідоцтва про реєстрацію автотранспортного засобу (свідоцтв), а у випадку відсутності власного автотранспорту - сканованими документами (копіями) договору оренди автотранспорту або іншого документу, який підтверджує спроможність Учасника на транспортування готових страв до шкільного закладу Замовника). У складі пропозиції учасник повинен надати відомості щодо проведення дезінфекції кузова автотранспортного засобу згідно до вимог законодавства, на підтвердження необхідно надати скановану копію оригіналу угоди із спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції транспортного засобу із зазначенням періодичності дезобробки. Учасники не здійснюватимуть транспортування готових страв до шкільного закладу Замовника, оскільки використовуватимуть приміщення їдалень для приготування страв. Вимоги надати договори оренди приміщень їдалень у складі пропозиції не було, окрім того, така інформація міститься у Замовника, відтак її не подання не може слугувати підставою для відхилення. Крім того, зазначене учасниками обладнання знаходиться у власності навчальних закладів в орендованих їдальнях, на балансі Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Новояричівської селищної ради. Відтак, Учасники орендують їдальні вже з обладнанням. Приватні підприємці (також індивідуальні підприємці) — фізичні особи (громадяни України, іноземні громадяни чи особи без громадянства) з повною цивільною дієздатністю, не обмежені законом у правоздатності, які зареєстровані в установленому законом порядку як суб'єкти підприємницької діяльності та безпосередньо виконують таку діяльність (виробляють продукцію, виконують роботи, надають послуги тощо) і несуть відповідальність за своїми зобов'язаннями усім майном, що належить їм на праві власності. Фізична особа-підприємець (ФОП) - це тип суб'єкта господарювання, яким володіє й управляє одна людина і в яких немає жодних правових відмінностей між власником і бізнесом. Власник отримує весь прибуток (з урахуванням оподаткування) і має необмежену відповідальність за всі збитки і борги. В якості альтернативи ФОП на практиці часто використовують такі абревіатури, як СПД, СПД ФО, ПП (приватний підприємець) тощо, однак, у зв’язку з тим, що п’ята глава чинного Цивільного кодексу, а також більшість інших законодавчих актів, що здійснюють регулювання підприємницької діяльності фізичних осіб, регламентують використання поняття «фізична особа-підприємець», для позначення якого найбільш доцільною є абревіатура ФОП. Відтак, повідомляємо про те, що ПП Приписюк О.О., і є ФОП Приписюк О.О. Щодо частини четвертої висновку: Фоп Башак Л.Л. надає довідку в якій зазначає про те, що орендує приміщення їдальні разом з обладнанням у відповідного відділу освіти, відтак, окремий договір оренди на обладнання не складається. Також надає лист, в якому зазначає про те, що у нього є укладений договір купівлі-продажу продуктів разом з доставкою з ТОВ "Метро Кеш енд Кері Україна". Відтак даний ФОП не доставлятиме готові страви відтак вимога надати відомості щодо проведення дезінфекції кузова автотранспортного засобу згідно до вимог законодавства, на підтвердження необхідно надати скановану копію оригіналу угоди із спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції транспортного засобу із зазначенням періодичності дезобробки не може застосовуватися. Крім того, оскільки учасник не має власного транспорту, не користується транспортом на умовах оренди та жодним іншим чином а лиш закуповує продукти з доставкою – він не повинен надавати відомості щодо проведення дезінфекції кузова, адже ця вимога до нього не має жодного відношення. ФОП Мірка С.Б. в складі своєї пропозиції надає довідку в якій зазначає про те, що орендує приміщення їдальні разом з обладнанням у відповідного відділу освіти, відтак, окремий договір оренди на обладнання не має складатися. Також, надає такий договір оренди в складі пропозиції. Лист, згідно якого в учасника є укладений договір - купівлі-продажу товару, разом з поставкою до шкільного закладу замовника. Відтак, згідно довідки про обладнання учасник не має власного транспорту, не користується транспортом на умовах оренди а лиш закуповує продукти з доставкою – він не повинен надавати відомості щодо проведення дезінфекції кузова, адже ця вимога до нього не має жодного відношення. Просимо взяти до уваги надані пояснення на висновок про моніторинг закупівлі.

2021-04-26 15:57:09


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 06 травня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Договори по лотах №1,2,3 розірвано

2021-11-11 17:41:06

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги із забезпечення харчування дітей пільгових категорій в шкільних їдальнях Новояричівської селищної ради
Опис предмету закупівлі:
Місця поставки: ЗОШ І-ІІІ ст. смт. Н. Яричів, ЗОШ І ст. с. Ст. Яричів, ЗОШ І-ІІІ ст. смт. Запитів, ЗОШ І-ІІ ст. с. Банюнин, ЗОШ І-ІІ ст. с. Неслухів, Великосілківський НВК ЗОЗ І-ІІІ ст. -ДЗ, Дідилівський НВК ЗОЗ І-ІІІ ст.- ДЗ, Руданецький НВК ЗНЗ І-ІІ ст.-ДНЗ
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 832 560,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 14 162,80 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 23 лютого 2021 14:10
Закінчення: 23 лютого 2021 14:31
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги із забезпечення харчування дітей пільгових категорій в шкільних їдальнях Новояричівської селищної ради
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за надані послуги в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Розрахунки здійснюються за фактично надані послуги протягом 30 днів на підставі рахунку та акту наданих послуг. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 лютого 2021 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП Мірка Сергій Богданович 2 723 520,00
UAH з ПДВ
2 723 520,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Фізична особа- підприємець Приписюк Олег Олегович 2 831 232,00
UAH з ПДВ
2 831 232,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

07 березня 2021 17:01
Електронний підпис
04 березня 2021 17:47
Електронний підпис
19 лютого 2021 22:06
Електронний підпис
19 лютого 2021 12:23
Електронний підпис
19 лютого 2021 12:21
проєкт договору.pdf
19 лютого 2021 12:21
Інші документи.pdf
19 лютого 2021 12:21
ТЧ.pdf

Публічні документи

04 березня 2021 15:31
Електронний підпис
04 березня 2021 15:25
Електронний підпис
02 березня 2021 18:06
Електронний підпис
02 березня 2021 16:22
Електронний підпис
02 березня 2021 16:21
Електронний підпис
02 березня 2021 16:19
Відсутність судимості.JPG
02 березня 2021 16:19
Ст.17.JPG
19 лютого 2021 22:54
Електронний підпис
19 лютого 2021 22:50
довідка з міліції.JPG
19 лютого 2021 22:41
Інші документи.pdf
19 лютого 2021 22:19
Технічна частина.pdf
19 лютого 2021 22:19
трудові договори.pdf
19 лютого 2021 22:18
Проект договору.pdf
19 лютого 2021 22:18
медичні книжки.pdf
19 лютого 2021 22:18
потужність.pdf
19 лютого 2021 22:18
1дф.pdf
19 лютого 2021 22:17
Цінова пропозиція.pdf
19 лютого 2021 21:26
Дитяча праця.JPG
19 лютого 2021 21:25
Дитяча праця.JPG
19 лютого 2021 21:24
Дитяча праця.JPG
19 лютого 2021 21:20
Інші документи.pdf
19 лютого 2021 21:20
Відсутність підстав.pdf
19 лютого 2021 21:20
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Мірка Сергій Богданович

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі (в Зведених відомостях про рішення органів АМКУ щодо визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосувалися спотворення результатів торгів (тендерів), а також щодо можливого подальшого судового розгляду цих рішень, їх перевірки, перегляду органами Антимонопольного комітету України, (www.amc.gov.ua в розділі «Діяльність у сфері публічних закупівель»)

протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі (в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення)

не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі (в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення)

не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі (в Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство)

не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі (в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань)

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Не вимагається замовником , вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт менше 20 мільйонів гривен

має антикорупційну програму

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі (рішення РНБО від 28.04.2017 (із змінами) «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», затвердженого Указом Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 та рішення РНБО від 14.05.2020 «Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (cанкцій)», затвердженого Указом Президента України від 14.05.2020 № 184/2020)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Фізична особа- підприємець Приписюк Олег Олегович

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Довідка

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Довідка

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Довідка

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Дитяча праця.JPG

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Довідка

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Довідка

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Довідка

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Довідка

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мірка Сергій Богданович
#2502307697
Відхилено 2 723 520,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2021 17:52
Фізична особа- підприємець Приписюк Олег Олегович
#3563406335
Переможець 2 831 232,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2021 18:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2021 18:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа- підприємець Приписюк Олег Олегович
#3563406335
2 831 232,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 червня 2021 17:19
Додаткова угода №1 укладений
07 червня 2021 17:18
Електронний підпис укладений
11 березня 2021 16:11
Договір укладений
11 березня 2021 16:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 123 034,63
UAH
Причини розірвання договору: За результатами проведеного моніторингу Державною аудиторською службою України (Західний офіс держаудитслужби)