Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вінницька обласна Рада |
Код ЄДРПОУ: | 00022438 |
Вебсайт: | http://vinrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 70 |
Контактна особа: |
Володимир Брилюк +380974773462 vobrada50@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 січня 2021 17:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 лютого 2021 16:53 |
Очікувана вартість: | 721 600,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
28 січня 2021 17:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 січня 2021 17:28 |
Тендерна документація.doc | |
28 січня 2021 17:28 |
Зведений перелік.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Доводимо до Вашого відома, що Вами у Вимозі про усунення порушення від 23.02.21, 15:33, до була оприлюднена на веб порталі уповноваженого органу було неправильно застосовано положення п.16 Ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі"(далі - Закон), що призвело до порушення норм чинного законодавства! Звертаємо Вашу увагу, що п.16 Ст. 29 Закону встановлено наступне: "Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження."
Виходячи з викладеного, вимога щодо усунення порушень, які стосуються технічної частини, а тим більше заміни будь-яких комплектуючих товару є НЕПРАВОМІРНОЮ!
Пропозиція учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛМІ-ЦЕНТР" є такою, що не відповідає умовам технічної специфікації та підлягає відхиленню на підставі абз.1 п.2 ч.1 Ст. 31 Закону. Надаючи учаснику право на виправлення невідповідностей, які не регламентовані законодавством, ви застосовуєте необ'єктивний та упереджений підхід до розгляду тендерної пропозиції, чим порушуєте принципи публічник закупівель, що закріплені Ст.5 Закону, а також права інших учасників, які брали участь у закупівлі.
Вимагаємо від Вас самостійного скасування рішення про визначення переможцем ПП "ОЛМІ-ЦЕНТР". Принагідно зазначаємо, що у випадку не скасування незаконного рішення ми будему змушені звернутися за захистом своїх прав та інтересів до Антимонопольного комітету України, а також шляхом залучення громадських об'єднань, із заявами до органів державного фінансового контролю.
- статтею 29 пп..15 та 16 Закону регулюється відповідність документації умовам кваліфікаційних крітерієв і відомостей документів Учасника (згідно статтей 16 та 17 Закону) та порядок її виправлення.
- статтею 26 п.9 Закону регулюється виправлення деяких невідповідностей в тендерній пропозиції Учасника після її розкриття та порядок усунення цих невідповідностей.
Обласна Рада посилається до норм статті 26 Закону виключно щодо тендерної пропозиції, яка досліджується після її відкриття, з подальшим виявленням невідповідностей (якщо такі мають місце). При оприлюдненні Вимоги про усунення порушення від 23.02.2021 ми діяли згідно п. 9 ст. 26 Закону, і звернулися до учасника процедури закупівлі щодо виправлення невідповідностей в його тендерній документації(тендерній пропозиції, яка є невідємною частиною документації) та виявлені замовником після їх розкриття. Далі замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням їх виправлення. Це стосується заявленої учасником марки товару, але ніяк його кількості та ціни.
Ці норми Закону прописані окремо, щоб не було подвійного їх тлумачення, а також щоб не було порушено головні принципи публічних закупівель (ст.5 Закону) – недискримінація учасників, максимальна економія бюджетних коштів, об’єктивне та неупереджене визначення переможця.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-14-000074 ● d0806a7e68fc4524b41d6920437c6206
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 квітня 2021 16:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.04.2021 №261
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі», моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2021-01-28-011757-b.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу
Держаудитслужби у Вінницькій області Олена Вахновська
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-27 15:41:54
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі комп’ютерного обладнання (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-01-28-011757-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питання:
Яким чином учасник тендеру (Лот №1) ФОП Адамовський Юрій Станіславович, якого відповідно до рішення тендерного комітету обрано переможцем торгів, виконав вимоги пункту 7 розділу 1 тендерної документації в частині викладення тендерної пропозиції українською мовою, тоді як, завантажений ним сертифікат, що підтверджує проходження заводом виробника сертифікацію відповідно до системи ISO 9001 викладений іншою мовою, ніж українська?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-29 16:20:53
Начальнику Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Вахновській О. В.
На Ваш запит від 27 квітня 2021 року щодо проведення моніторингу закупівлі комп’ютерного обладнання в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-01-28-011757-b повідомляємо, що постачальник виконав своє зобов'язання і надав сертифікати відповідного заводу і його переклад українською мовою (копії надаються).
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-04-30 12:56:46
Надісланий лист на ім’я начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області з відповіддю.
В листі повідомлено, що постачальник виконав своє зобов'язання і надав сертифікати відповідного заводу і його переклад українською мовою (копії додаються).
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Начальнику Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Вахновській О. В. ______________________ 260200@dasu.gov.ua На Ваш висновок від 11травня 2021 року щодо моніторингу закупівлі комп’ютерного обладнання в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-01-28-011757-b повідомляємо, що 13 травня 2021 року відбулося засідання тендерного комітету виконавчого апарату Вінницької обласної Ради на якому розглянуто зазначений висновок. Прийнято рішення щодо зауваження згідно пункту 4 частини 2 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» прийняти до відома та враховувати в подальшому плануванні та проведенні закупівель через систему Prozorro. (Протокол № 27 від 13.05.2021 року).
2021-05-13 19:17:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в річному плані установлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону.)
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лазерні принтери |
Опис предмету закупівлі: |
Багатофункціональний пристій Canon
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 130 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 500,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 січня 2021 17:28 |
ЛОТ1 принтери_БФП.docx |
28 січня 2021 17:28 |
Вимоги_кваліфікації.doc |
28 січня 2021 17:28 |
dogovir_prozorro_2021.doc |
28 січня 2021 17:28 |
Тендерна документація.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 лютого 2021 12:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Адамовський Юрій Станіславович |
129 800,00
UAH з ПДВ
|
122 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Демченко Оксана Володимирівна |
130 000,00
UAH з ПДВ
|
125 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Інтехсервіс-В |
127 000,00
UAH з ПДВ
|
125 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Адамовський Юрій Станіславович #2259013012 |
Переможець |
122 000,00
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2021 15:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2021 15:23
|
Електронний підпис | укладений |
09 березня 2021 13:18
|
договір 34.pdf | укладений |
09 березня 2021 11:36
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
09 квітня 2021 11:23
|
122 000,00 UAH | UA278201720344231004100019994 Вінницька обласна рада |
UA803003460000026003014075501 ФОП Адамовський Ю.С. |
Оплачений |