Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Зимноводівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04372282 |
Вебсайт: | http://zymnavoda.lviv.ua |
Місцезнаходження: | 81110, Україна , Львівська обл., Зимна Вода, вул. Шухевича, 83 |
Контактна особа: |
Гнатишин Назар Степанович +380322952207 zymnovodivskaotg@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 січня 2021 17:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 15 лютого 2021 15:24 |
Очікувана вартість: | 6 187 342,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 937,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконанні роботи здійснюються у безготівковій формі на р/р виконавця робіт, на підставі акту приймання виконаних робіт (форма КБ-2В) та довідки про вартість виконаних підрядних робіт та витрат (форма КБ-3) | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 лютого 2021 16:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 лютого 2021 16:04 |
Протокол 3.pdf | |
01 лютого 2021 15:24 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ КНС.doc | |
28 січня 2021 17:14 |
Додаток _5.doc | |
28 січня 2021 17:14 |
Додаток _2.rar |
02 лютого 2021 16:10 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
02 лютого 2021 16:04 |
Протокол 3.pdf
|
||||||
01 лютого 2021 15:24 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ КНС.doc
|
||||||
28 січня 2021 17:14 |
Додаток _5.doc
|
||||||
28 січня 2021 17:14 |
Додаток _2.rar
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до ч.1 ст. 11 Закону України «Про будівельні норми» застосування будівельних норм або їх окремих положень є обов’язковим для всіх суб’єктів містобудування. Відповідно до ст. 4 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» суб’єктами містобудування є органи виконавчої влади, Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи.
Відповідно до п.1 ДБН Організація будівельного виробництва ДБН А.3.1-5:2016 Ці норми встановлюють загальні вимоги до організації будівельного виробництва під час нового будів¬ництва, реконструкції, капітального ремонту, технічного переоснащення (далі - будівництво) будинків, буді¬вель, споруд будь-якого призначення, їх комплексів або частин, лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури (далі - об'єкти будівництва). п. 4.5 даних прави передбачено, що на кожному об'єкті будівництва організація будівельних робіт має здійснюватись на підставі розробленої ПТД (проектно-технологічна документація). ПОБ (проект організації будівництва) та сукупність розроблених на його підставі ПВР (проект виконання робіт) складають комплект ПТД.
Відповідно до п. 5.3.5 ДБН А.3.1-5:2016 ПВР розробляє будівельна організація на види та етапи робіт, які вона виконує.
Відповідно до Наказу від 27. 01.2014р. № 26 МІНІСТЕРСТВА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ «Про затвердження Зміни № 8 до розділу 1 "Керівники, професіонали, фахівці" Випуску 64 "Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи" Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників» визначено:
Спеціалізація - ЕКСПЕРТ БУДІВЕЛЬНИЙ З МЕХАНІЧНОГО ОПОРУ ТА СТІЙКОСТІ.
Завдання та обов’язки:
- Здійснює проведення експертизи із забезпечення механічного опору та стійкості конструкцій та їх елементів, будівель та споруд відповідно до вимог чинного законодавства, будівельних норм та стандартів.
- Проводить аналіз експертної інформації. Використовує різні форми та методи експертного аналізу і оцінки відповідних факторів.
- Виконує комплексну перевірку окремих розділів або частин проектної та іншої документації, що стосуються забезпечення механічного опору та стійкості виробів, будівель та споруд різного призначення.
- Перевіряє внесення виправлень та коригувань до проектної документації відповідно до наданих експертних зауважень.
- Надає за результатами проведеної роботи експертні висновки, звіти та іншу супровідну документацію встановленого зразка. Дотримується термінів проведення експертизи та готує висновки відповідно до норм чинного законодавства.
- Вносить відповідні пропозиції щодо вдосконалення форм та методів проведення експертизи.
- Забезпечує конфіденційність інформації, що міститься в документації, а також в експертному висновку.
Спеціалізація - ІНЖЕНЕР-ПРОЕКТУВАЛЬНИК З БУДІВЕЛЬНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ.
Завдання та обов’язки:
- Розробляє розділ, що стосується технології будівельного виробництва на усіх стадіях проектування об’єктів будівництва.
- Забезпечує відповідність проектної документації вимогам щодо технології будівельного виробництва відповідно до вимог чинного законодавства.
- Забезпечує відповідність проектних рішень в частині технології будівельного виробництва іншим розділам або частинам проекту.
- Готує пояснювальну записку до розділу технологія будівельного виробництва, перелік креслеників, підписує їх та передає відповідальній особі.
- Захищає проектні рішення при проходженні експертизи та вносить корективи на основі отриманих зауважень.
- Бере участь у передпроектних дослiдженнях та корегуваннях, що пов’язані iз iнвестицiйними вкладеннями.
- Бере участь в забезпеченні відповідності проектної документації архiтектурним i мiстобудiвним вимогам, захисту навколишнього природного середовища, рацiональному використанню природних ресурсiв, експлуатацiйній надiйності та безпеці, високій ефективності та окупності інвестицій, патентоспроможності та патентній чистоті технiчних рішень, застосованого обладнання, конкурентоспроможності продукції.
- Бере участь у зборі вихідних даних та розробленні завдань, щодо проектних рішень в частині технології будівельного виробництва.
- Бере участь, у встановленому порядку, в авторському нагляді за реалізацією проектних рішень із дотримання вимог технології будівельного виробництва. Використовує комп’ютерну техніку і зовнішні пристрої до неї, програмне забезпечення для створення, зберігання, обробки інформації. Застосовує в роботі інформаційно-комунікаційні технології, відповідні комп’ютерні програми і бази даних.
Враховуючи вищенаведене вважаємо, що вимоги тендерної документації щодо надання учасником копію сертифікату інженера-проектувальника з правом виконання робіт на інженерно-будівельне проектування технології будівельного виробництва та підтвердження правових відносин інженера-проектувальника з учасником є прямо пов’язаним із технологією будівництва та виготовлення Проекту виконання робіт (ПВР), який виготовляється будівельно-підрядною організаціє і є обов’язковим при виконанні такого типу робіт. Твердження учасника з вимогою внесення змін до тендерної документації є безпідставними та такими, що за умови виготовлення ПВР без залучення відповідних спеціалістів буде порушенням законодавства у сфері містобудування та буде підставою для розірвання договору підряду та застосування штрафних санкцій.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-06-000021 ● ae1a001873e14f11adee673970bdd535
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 квітня 2021 09:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.04.2021 № 233
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.04.2021 № 233.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-01-28-011564-b, 28.01.2021. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розглянувши результати моніторингу закупівлі «Будівництво каналізаційних мереж по вул.Гоголя, вул.Хвильового в с.Зимна Вода Пустомитівського району Львівської області» ID закупівлі: UA-2021-01-28-011564-b, який було проведено на підставі наказу від 06.04.2021 № 233 Львів «Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23»: 1) Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені Замовником у пункті 3.5 розділу 3 Тендерної документації «Забезпечення цінової пропозиції», згідно п.5 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», що відповідає аналогічній вимозі п.9 ст.21 Закону України «Про публічні закупівлі» та повною мірою інформує Учасників щодо надання підтвердження забезпечення тендерних пропозицій. 2) Кінцевий строк подання тендерних пропозицій оприлюднено Замовником через авторизований електронний майданчик, шляхом заповнення електронних полів в оголошенні про проведення відкритих торгів згідно п.6 ч. 2 ст.21 Закону України «Про публічні закупівлі», що відповідає аналогічній вимозі п.14 ст.22 Закону «Про публічні закупівлі» та є достатньо інформативною для Учасників. 3) Зазначимо, що інформацію щодо вимог п.17 ст.22 Закону «Про публічні закупівлі» про контактні дані відповідальної особи, оприлюднено на авторизованому електронному майданчику «Держзакупівлі.Онлайн» в розділі «Контактні дані відповідальної особи» на веб-порталі Уповноваженого органу, через який здійснюються закупівлі Замовника згідно п.1 ч.1 ст.10 Закону «Про публічні закупівлі», яка автоматично формуються в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів, також дана інформація є у відкритому доступі, зокрема, в електронній системі публічних закупівель – ProZorro. 4) Відповідно до аб.2 ч.1 Постанови КМУ від 27.04.1993 «Про трудові книжки працівників» Трудові книжки, раніше встановленого зразка, обмінові не підлягають. До 1993 року був чинним бланк трудової книжки, затверджений Постановою РМ СРСР, ВЦСПС «Про трудові книжки робітників і службовців» від 06.09.1973 № 656 (далі — Постанова № 656). Титульний аркуш бланку трудової книжки, затвердженого Постановою № 656, був російською мовою — офіційною мовою СРСР. Постанова № 656 допускала також паралельне заповнення трудової книжки мовою союзної, автономної республіки, автономної області, автономного округа (п. 13 Постанови № 656). Тому трудові книжки, оформлені російською мовою до квітня 1993 року, відповідають нормам законодавства. З врахуванням вищенаведених норм, документ є діючим в Україні, відповідно, не має потреби у його посвідчені, шляхом перекладу на українську мову. Замовником було прийнято до уваги вищенаведений нормативний документ, при розгляді відповідних підтверджуючих документів. 5) В частині надання згоди на обробку персональних даних учасником ТОВ «Водоканал Зимна Вода» надано згоду директора Нагурського Р.С. на обробку персональних даних, як єдиної службової, чи посадової особи, персональні дані якої використовуються замовником для їх поширення та застосування у договорах та інших документах у разі акцепту пропозиції чи укладення договору. Суб’єктом поширення та обробки інших персональних даних про працівників ТОВ «Водоканал Зимна Вода» є саме підприємство, а не замовник будівництва, тому таку згоду вони надають відповідно до ЗУ «Про захист персональних даних» роботодавцю, а не замовнику будівництва. Окрім того, відповідно до п.4 розділу 3 Додатку 1 Тендерної документації - учасником надається «Довідка в довільній формі або відповідно до взірця, що наведений в Додатку 3 до даної документації, повинна бути підписана особами, щодо яких подано інформацію, визначену відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».» Відтак Тендерною документацією вимагається згода на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» відносно осіб, визначених як службові, або посадові особи учасника, уповноважені на підписання договору, в тому числі відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». 6) Щодо підтвердження відсутності підстав, зокрема, п.2. 3 та 8 ч.1ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» - всі відомості знаходяться у відкритому доступі, що можна перевірити самостійно через кабінет електронних сервісів. Замовником також було зазначено в таблиці в частині 2 Додатку №1 Тендерної документації, що Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі. 7) Щодо недотримання термінів підписання угоди. Акцепт пропозиції Учасника ТОВ «Водоканал Зимна Вода» відбувся 18.02.2021. Відповідно до ст.253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. Договір про закупівлю робіт на «Будівництво каналізаційних мереж по вул.Гоголя, вул.Хвильового в с.Зимна Вода Пустомитівського району Львівської області» укладено 10.03.2021. Виходячи з вищенаведеного, договір було укладено згідно норм чинного законодавства. Замовником прийнято до уваги, зауваження Західного офісу Держаудитслужби в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель та їх оприлюднення, для подальшого їх приведення у відповідність до норм чинного законодавства при здійсненні публічних закупівель. Але з врахуванням вищенаведених пояснень, укладеного договору, зекономлених коштів та наявності дозволу на початок робіт, Замовник вважає виявлені порушення недостатніми для розірвання договору з ТОВ «Водоканал Зимна Вода».
2021-04-15 11:36:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2021 15:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Водоканал Зимна Вода" |
5 356 098,17
UAH з ПДВ
|
5 356 098,17
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА" |
5 531 648,40
UAH з ПДВ
|
5 531 648,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Жовківська ПМК |
5 595 836,00
UAH з ПДВ
|
5 595 836,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Будлайт проект" |
5 737 191,65
UAH з ПДВ
|
5 737 191,65
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Водоканал Зимна Вода" #31145258 |
Переможець |
5 356 098,17
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2021 11:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2024 13:07
|
Додаткова угода 7.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2024 13:06
|
Електронний підпис | укладений |
21 червня 2023 09:24
|
Дод.угода _6.pdf | зміни до договору |
21 червня 2023 08:52
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 13:15
|
Додаткова угода 5 (1).pdf | зміни до договору |
03 січня 2023 13:14
|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2022 11:39
|
Дод.угода 4 КНМ.pdf | зміни до договору |
08 лютого 2022 11:37
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2021 18:57
|
Дод.угода 3.pdf | зміни до договору |
18 жовтня 2021 18:56
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2021 18:54
|
ДУ 3 КНС.pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2021 12:21
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2021 12:59
|
ДОДАТКОВА УГОДА 2.pdf | зміни до договору |
15 вересня 2021 12:58
|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2021 14:21
|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2021 19:00
|
Договір | укладений |
10 березня 2021 18:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення суми фінансування вартості виконаних робіт у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 03/2021 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів замовника |
Номер договору про закупівлю: | 03/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення фінансування виконання робіт у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 03/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення фінансування виконання робіт у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 03/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення вартості виконаних робіт у 2022 році |
Номер договору про закупівлю: | 03/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Указ Президента України №757/2022 "Про продовження воєнного стану в Україні" |
Номер договору про закупівлю: | 03/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення суми фінансування виконання підрядних робіт у 2023 році |
Номер договору про закупівлю: | 03/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 03/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Будівництво каналізаційних мереж по вул.Гоголя, вул.Хвильового в с.Зимна Вода Пустомитівського району Львівської області | 1 |
4 291 048,96
UAH з ПДВ
|