Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Великовантажні мототранспортні засоби (Пересувна азотна компресорна станція)
Heavy-duty motor vehicles (Mobile nitrogen compressor station)
Очікувана вартість
94 955 000,00 UAH
UA-2021-01-28-011518-b 12ebdc0781fe4a86921b9f5471040d09
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Подання пропозицій
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Подати пропозицію

Контакти

Журавель Ольга Олексіївна

380442397896 ZHURAVEL-OA@TSOUA.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42795490
Вебсайт: https://tsoua.com/
Місцезнаходження: 03065, Україна , Київська область обл., Київ, проспект Гузара Любомира, будинок 44
Контактна особа: Журавель Ольга Олексіївна
380442397896
ZHURAVEL-OA@TSOUA.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Limited Liability Company Gas Transmission System Operator of Ukraine
National ID: 42795490
Contact point: Zhuravel Olga Alekseevna
380442397896
ZHURAVEL-OA@TSOUA.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 січня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 березня 2021 18:00
Початок аукціону: 14 квітня 2021 15:25
Очікувана вартість: 94 955 000,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 949 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 949 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 28 січня 2021 17:14
Enquiries until: 27 лютого 2021 00:00
Complaints submission until: до 05 березня 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 березня 2021 18:00

Information

Estimated total value: 94 955 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 949 550 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 949 550,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


Scope of the procurement
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-01-04-000586-a, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%.
Розгорнути Згорнути
This purchase is in accordance with the https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-01-04-000586-a, in accordance with quality and technical specifications purchase. Purchasing financing: Own budget (funds from business activity of the enterprise). The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian. Evaluation criteria - the price is 100%
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт.
Пересувна азотна компресорна станція (Пересувна азотна компресорна станція (34144000-8))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Mobile nitrogen compressor station (Mobile nitrogen compressor station (34144000-8))
CPV: 34140000-0
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару . Покупець зобов’язаний оплатити вартість переданих Товарів не раніше 20 (двадцяти) та не пізніше 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки, визначеної за правилами п. 5.8 Договору. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 50, пункт 1
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Сума існуючої заборгованості
Характер існуючої заборгованості
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Причина виникнення існуючої заборгованості
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Закон України "Про санкції"
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Учасник підтверджує, що
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
26 лютого 2021 15:57
Електронний цифровий підпис
16 лютого 2021 18:15
Електронний цифровий підпис
28 січня 2021 17:11
Електронний цифровий підпис
26 лютого 2021 15:57
20_0051_т_Перелік змін 2.doc
26 лютого 2021 15:57
21_0051_т_ТД (нова редакція від 26.02,21 ).docx
16 лютого 2021 18:15
21_0051_т_ТД (нова редакція ).docx
28 січня 2021 17:11
21_0051_т_ТД.docx
16 лютого 2021 18:15
20_0051_т_Перелік змін.doc
16 лютого 2021 18:15
21_0051_т_ Додаток 4 Проект договору (нова редакція).docx
28 січня 2021 17:11
21_0051_т_Додаток 4 Проект договору.doc
16 лютого 2021 18:15
21_0051_т_Додаток 1.1. Гарантійний лист (нова редакція).docx
28 січня 2021 17:11
21_0051_т_ Додаток 1.1. Гарантійний лист.docx
16 лютого 2021 18:15
21_0051_т_Додаток 1 ТЗ (нова редакція).docx
28 січня 2021 17:11
21_0051_т_Додаток 1 ТЗ.docx
28 січня 2021 17:11
21_0051_т_ Додаток 6.2 забезпечення виконання договору eng.docx
28 січня 2021 17:11
21_0051_т_ Додаток 6.1 забезпечення тендерної пропозиції eng.docx
28 січня 2021 17:11
21_0051_т_Додаток 6.2 забезпечення виконанання договору ua_КЕП.docx
28 січня 2021 17:11
21_0051_т_Додаток 6.1 забезпечення тендерної пропозиції ua_КЕП.docx
28 січня 2021 17:11
21_0051_т_Додаток 5 ФОРМА ОЦІНКИ.pdf
28 січня 2021 17:11
21_0051_т_Додаток_3 вимоги до переможця.docx
28 січня 2021 17:11
21_0051_т_Додаток 2_перелік інформації.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні запитання
Дата подання: 02 лютого 2021 10:39
Дата відповіді: 03 лютого 2021 15:45
До пункту 4.10 «Додаток І до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ». В даному пункті вказано вимоги до показника «Тиск кінцевий, номінальний, абсолютний, МПа (кгс/см2), не менше /не більше» в розмірі 0,8 /2,5(8/25). Просимо внести уточнення чи вимагається можливість виробництва інертної газової суміші на всьому діапазоні тисків, або це дискретне значення: мінімальний не менше -8/максимальний не більше 25?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дана вимога не передбачає необхідність виробництва станцією інертної газової суміші у всьому діапазоні тисків від 0.8 до 2.5МПа (від 8 до 25кгс/см2), а встановлює вимогу до тиску на виході зі станції (паспортне значення), який може мати будь-яке значення в наведеному діапазоні.
тех вимоги
Дата подання: 03 лютого 2021 15:56
Дата відповіді: 05 лютого 2021 12:36
До пункту 4.16 «Додаток І до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ». В даному пункті вказано вимоги до показника «Споживча потужність, не більше, кВт (к.с.)» в розмірі 320 (435). Однак для забезпечення виконання вимог п.п. 4.8 цього ж документу, необхідно забезпечити подачу атмосферного повітря з тиском 25 кгс/см2 , та продуктивністю не менш ніж 39 м3/хв на високопродуктивний мембранний газороздільний азотний модуль. При цьому споживча потужність компресорного блоку складе не менш ніж 452,1 кВт. Просимо надати роз’яснення який з показників є пріоритетним при виборі технічного рішення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації будуть внесені зміни.
Запитання щодо гарантійних строків на обладнання
Дата подання: 03 лютого 2021 17:10
Дата відповіді: 04 лютого 2021 10:19
Доброго дня. Звертаємо вашу увагу, що в проекті договору (Додаток 4 до ТД), а саме :"9. Гарантійні зобов’язання 9.2. Гарантійний строк експлуатації складає 12-ть місяців з дня введення товару в експлуатацію або 18-ть місяців від дати отримання Покупцем Товарів від Постачальника відповідно до п. 5.8 Договору (гарантійний строк може бути вказаний більш тривалий ніж 12 та/або 18 місяців відповідно). " Вказані строки 12 та 18 місяців. А в Додатку 1 до ТД вказані терміни: "Гарантійний строк експлуатації азотної компресорної станції складає не менше 18-ти (вісімнадцяти) місяців з дня введення Товару в експлуатацію або 24-х (двадцять чотирьох) місяців від дати отримання Покупцем Товару від Постачальника, в залежності від того, що наступить раніше. На шасі автомобіля — не менше 36 (тридцяти шести) місяців, або не менше 100 000 км пробігу, в залежності від того, що наступить раніше". Тобто строк гарантії на обладнання повинен бути тривалішим, ніж вказано в проекті договору, та відповідати вимогам Додатку 1? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Так, строк гарантії на обладнання має бути триваліший, в пункті 9.2. є роз’яснення (гарантійний строк може бути вказаний більш тривалий ніж 12 та/або 18 місяців відповідно), коригується на стадії укладання договору.
Технічне запитання
Дата подання: 04 лютого 2021 14:26
Дата відповіді: 05 лютого 2021 12:40
Шановний замовнику, в якому процесі буде використовуватись азотна станція і який максимальний тиск необхідний для проведення робіт МПа абс,?
Відповідь: Доброго дня!
Призначення і максимальний тиск на виході з установки вказано в «ТЕХНІЧНИХ, ЯКІСНИХ ТА КІЛЬКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИКАХ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» (Додаток І до тендерної документації), відповідно в п.4.1 та п.4.10
Щодо технічного завдання
Дата подання: 12 лютого 2021 10:06
Дата відповіді: 16 лютого 2021 12:07
Доброго дня! Згідно п 4.5 Керування станцією Здійснюється бортовим комп’ютером, індикація даних передається сенсорним кольоровим монітором. - виходячи з цього розуміємо що станцією керує бортовий ком'ютер, а сам оператор керує бортовим комп'ютером через сенсорний кольоровий монітор, чи за допомогою кнопок та перемикачів, а кольоровий монітор (не сенсорний) слугує як інтерфейс виводу данних? Тому як в польових умовах роботи, та ще в засобах індивідуального захисту (рукавичках) унеможливлює, або затруднює своєчасне та точне керування та корегування параметрів роботи станції!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
В «ТЕХНІЧНИХ, ЯКІСНИХ ТА КІЛЬКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИКАХ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» не вказано конкретної вимоги щодо керування бортовим комп’ютером станції через сенсорний кольоровий монітор. Керування може здійснюватися як через сенсорний кольоровий монітор, так і за допомогою кнопок, перемикачів і т.п. з виводом даних на кольоровий монітор.
Щодо представницьких повноважень
Дата подання: 12 лютого 2021 11:53
Дата відповіді: 16 лютого 2021 12:08
Враховуючи складність обладнання та необхідність виконання гарантійних зобов’язань на азотну компресорну станцію не менше 18-ти (вісімнадцяти) місяців з дня введення Товару в експлуатацію або 24-х (двадцять чотирьох) місяців від дати отримання Покупцем Товару від Постачальника, просимо уточнити необхідність в учасника представницьких повноважень виробника або його офіційного представника на основні складові пересувної азотної компресорної станції, такі як: компресорну установку, привідний дизель та/або дизель генераторну установку, блок газорозподілу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
В тендерній документації відсутні вимоги щодо наявності в учасника представницьких повноважень виробника або його офіційного представника на основні складові пересувної азотної компресорної станції. Відповідальність за відповідність запропонованої азотної компресорної станції в цілому і її складових вимогам Замовника, покладається на Учасника і підтверджується ним гарантійним листом (Додаток 1.1 до тендерної документації).
Щодо технічного креслення
Дата подання: 12 лютого 2021 11:55
Дата відповіді: 16 лютого 2021 12:09
Враховуючи складність обладнання та необхідність провести аналіз технічної документації учасників на відповідність вимогам технічного завдання, просимо уточнити, чи необхідно учаснику надати на момент проведення кваліфікації загальне компоновочне креслення всієї установки пересувної азотної компресорної станції, на якому зазначено необхідні зовнішні розміри, розташування, всі зовнішні елементи, внутрішні компоновочнi креслення комплектних агрегатів з розташуванням всіх основних агрегатів, вузлів та систем із зазначенням габаритних розмірів та специфікацією основних вузлів та систем. Чи має бути креслення завірене виробником пересувної азотної компресорної станції включаючи виробником компресору, виробником привідного дизеля та/або дизель генераторної установки, виробником блок газорозподілу або його офіційним представником в Україні з метою підтвердження достатності конструктивних рішень, відповідності характеристик режимам для забезпечення надійної роботи пересувної азотної компресорної станції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
В тендерній документації не встановлено вимог щодо компоновочних креслень. Надання таких креслень і їх деталізація на стадії подання тендерних пропозицій залишається на розсуд учасника. Відповідність азотної компресорної станції технічним вимогам і якісним характеристикам замовника підтверджується учасником гарантійним листом (Додаток 1.1 до тендерної документації). При цьому замовник залишає за собою право перевірити достовірність інформації, наданої в гарантійному листі або відповідність запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам, викладеним в Додатку 1 до тендерної документації.
Вимога щодо внесення змін до умов тендерної документації (в частині підтвердження міжсервісного інтервалу технічного обслуговування двигуна)
Дата подання: 12 лютого 2021 11:59
Дата відповіді: 16 лютого 2021 12:10
У відповідності до Додатку І до тендерної документації ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, п.п. 3.10 Учасник повинен підтвердити від заводу виробника міжсервісний інтервал технічного обслуговування двигуна та агрегатів не мнеше ніж 30000 км. У разі використання імпортного обладнання відповідальність за відповідність техніки вимогам технічного завдання, гарантійне та післягарантійне обслуговування, ремонт в Україні несе ОФІЦІЙНИЙ ПРЕДСТАВНИК виробника техніки. Враховуючи вищевикладене, вимога документації Замовника, щодо п.п. 3.10 «Учасник повинен підтвердити від заводу виробника міжсервісний інтервал технічного обслуговування двигуна та агрегатів не мнеше ніж 30000 км» є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ та значно звужує перелік можливих учасників. Таким чином, з метою недискримінації учасників закупівлі та дотримання основних приниципів предбачених ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» звертаємось до Замовника з вимогою щодо внесення відповідних змін до умов тендерної документації, а саме розширити вимоги п.п. 3.10 «Учасник повинен підтвердити від заводу виробника та / або його офіційного представника в Україні міжсервісний інтервал технічного обслуговування двигуна та агрегатів не мнеше ніж 30000 км» та усунути дискримінаційну вимогу або технічну опечатку в разі якщо остання мала місце з необачності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
«ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» сформовані відповідно до необхідних технічних та експлуатаційних характеристик техніки, що повинна забезпечувати виробничі та технологічні процеси нашого підприємства, а також кон'юнктури ринку такої техніки в Україні. На ринку існує достатня кількість автомобілів з даними параметрами, що ніяк не обмежує конкуренцію.
Вимога щодо внесення змін до умов тендерної документації (В частині діапазону потужності двигуна)
Дата подання: 12 лютого 2021 12:01
Дата відповіді: 16 лютого 2021 12:11
У відповідності до Додатку І до тендерної документації ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, п.п. 3.10 потужність двигуна повинна бути від 440 до 500 к.с. Зрозуміло про нижчий діапазон потужності, він потрібен для можливості перевезення крупно габаритного вантажу, однак не зрозуміло про верхній діапазон потужності, який є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМ та значно звужує перелік можливих учасників. Таким чином, з метою недискримінації учасників закупівлі та дотримання основних приниципів предбачених ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» звертаємось до Замовника з вимогою щодо внесення відповідних змін до умов тендерної документації, а саме розширити вимоги п.п. 3.10 «Потужність двигуна повинна бути не менша ніж 440 к.с» та усунути дискримінаційну вимогу або технічну опечатку в разі якщо остання мала місце з необачності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Вимоги до нижньої межі потужності двигуна в п 3.10 «ТЕХНІЧНИХ, ЯКІСНИХ ТА КІЛЬКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» сформовані виходячи з того, що тягач повинен забезпечувати надійне та ефективне пересування великовагового вантажу (компресорної станції на шасі) дорогами з різним покриттям та у важких умовах. Верхня межа потужності встановлена за приниципом достатності. Надмірна потужність не призведе до покращення транспортування компресорної станції, однак збільшить витрати на експлуатацію та збільшить вартість товару.
Питання щодо основних технічних характеристик які вимагає Замовник
Дата подання: 17 лютого 2021 16:50
Дата відповіді: 19 лютого 2021 16:03
У звязку із внесенням Замовника змін у вимоги до технічних характеристик предмету закупівлі, а саме п. 4.16 Споживча потужність, кВт (к.с.) - Вказується Учасником фактичне значення для запропонованої станції. По перше: дана характеристика є основною для формування вартості пересувної компресорної станції. У разі якщо Замовник віддає визначення Учасником споживчої потужності, кВт (к.с) постає питання як формувалась очікувана вартість предмета закупівлі? При зміні основної характеристики Виконавець мав би звернутись до потенційних Учасників (Виробників) для коригування оцікуваної вартості предмета закупівлі. По друге: згідно п 4.15 Витрати палива на експлуатаційній потужності, не більше, г/кВт-год 270. Просимо надати роз'яснення, щодо витрат палива в зв'язку з виделенням вимоги споживчої потужності відносно якої потужності двигуна(двигунів) розраховується дана вимога?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
В п.4.16 «ТЕХНІЧНИХ, ЯКІСНИХ ТА КІЛЬКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», вимога щодо вказання споживчої потужності не вилучалась, а було прибрано верхнє обмеження, чим збільшено можливі варіанти по комплектації азотної станції та відповідно збільшено кількість можливих пропозицій і коло потенційних учасників. При цьому вимоги щодо всіх інших технічних характеристик не змінювались.
Як формувалось ціноутворення?
Дата подання: 17 лютого 2021 17:23
Дата відповіді: 19 лютого 2021 16:05
Ви внесли суттєві зміни у Технічну документацію в п.4.16 "Вказується Учасником фактичне значення для запропонованої станції". Даний показник є основним для формування ціни обладнання. Тому не зрозуміло як Замовник робив попередню оцінку вартості закупівлі, якщо під час тендера Ви міняєте основні характеристики, то Ви маєте змініти і очікувану вартість закупівлі. Вимагаємо від Замовника відмінити даний тендер, фахово прописати технічні та якісні характеристики закупівлі, зібрати по новому комерційні пропозиції для формування очікуваної вартості предмета закупівлі. В іншому випадку Замовник може отримати зовсім не ту азотну станцію, яка необхідна для Ваших потреб, що призведе до нецілового використання коштів підприємства з усіма наслідками спілкування з правоохоронними та контролюючими органами.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!В п.4.16 «ТЕХНІЧНИХ, ЯКІСНИХ ТА КІЛЬКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», не вносилося змін які впливають на очікувану вартість.
Щодо пункту 3.9
Дата подання: 17 лютого 2021 17:24
Дата відповіді: 18 лютого 2021 12:11
Доброго дня! В п. 3.9 - "Електричний привід дзеркала заднього виду", можливо опечатка, тому як більш доцільно було б прописати "Електричний обігрів дзеркала заднього виду" з огляду, що положення дзеркала водій встановлює "раз і назавжди " , а обігрівом дзеркала користується в несприятливих дорожньо-погодних умовах (дощ, сніг, ожеледь, запотівання) і це напряму пов'язано з безпекою експлуатації транспортного засобу та обслуговуючого персоналу. Чи точно Вам потрібен саме привід дзеркала заднього виду, а не обігрів? Просимо Вас надати свій коментар щодо даного питання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
п.3.9 "Електричний привід дзеркала заднього виду" наявність цієї вимоги в автомобілі є обов’язковою, якщо додатково буде встановлений "обігрів дзеркала заднього виду" це не буде підставою для відхилення пропозиції учасника.
Термін подання пропозицій
Дата подання: 17 лютого 2021 18:39
Дата відповіді: 19 лютого 2021 16:06
Наша компанія є виробником обладнання спеціального призначення для потреб нафтопереробної та газової промисловості на базі комплектуючих провідних світових виробників.Ми плануємо взяти участь у тендері на виробництво та поставку пересувної азотної компресорної станції для потреб ТОВ «Оператор ГТС України».Проте обставини, що склалися в зв’язку з пандемією COVID-19 та карантинні обмеження, напряму впливають на швидкість підбору складових частин та надання відповідей іноземними заводами виробниками. Для якісного підбору рішення просимо подовжити термін подання пропозицій на 10-14 календарних днів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваші аргументи будуть розглянуті, у разі позитивного рішення будуть внесені відповідні зміни.
Розгорнути всі запитання: 13 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-28-011518-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 17 лютого 2021 19:12
СДА 25/25
технічно-обгрунтоване рішення
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 лютого 2021 16:10
Лист уважно розглянуто. Встановлені замовником вимоги залишаються без змін.

Документи подані скаржником

17 лютого 2021 19:12
лист по СДА.PDF

Актуальні тендери

До пошуку