Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
50340000-0 Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання (Послуги з технічного обслуговування системи відеоспостереження вулиць міста Чернігова)
Очікувана вартість
656 370,00 UAH
UA-2021-01-28-010941-b ● 6adb7d06c362419c99f11c93d44c42f1
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03366374 |
Місцезнаходження: | 14000, Україна , Чернігівська обл., Чернигов, вул. Реміснича, 19 |
Контактна особа: |
Вікторія Ковтонюк +380462941552 gkh_sektor_zakupivel@chernigiv-rada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 січня 2021 16:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 656 370,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 281,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3281.85 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50340000-0: Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
50340000-0 Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання (Послуги з технічного обслуговування системи відеоспостереження вулиць міста Чернігова)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, згідно технічного завдання до тендерної документації (Додаток № 2)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50340000-0 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Відповідно до Додатку № 3 (Проект Договору) до Тендерної документації | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2021 15:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2021 15:05 |
Додаток №2 (із змінами від 04.03.2021).docx | |
04 березня 2021 15:04 |
Перелік змін (від 04.03.2021).docx | |
04 березня 2021 14:26 |
ТД із змінами (від 04.03.2021).doc | |
09 лютого 2021 15:44 |
ОГОЛОШЕННЯ зі змінами.docx | |
09 лютого 2021 15:43 |
Додаток № 1 зі змінами.docx | |
09 лютого 2021 15:43 |
Перелік змін.docx | |
09 лютого 2021 15:43 |
Додаток № 5 зі змінами.docx | |
28 січня 2021 16:42 |
Додаток № 6.docx | |
28 січня 2021 16:42 |
Додаток № 4.doc | |
28 січня 2021 16:42 |
Додаток № 3.doc |
04 березня 2021 15:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
04 березня 2021 15:05 |
Додаток №2 (із змінами від 04.03.2021).docx
|
|||||||||
04 березня 2021 15:04 |
Перелік змін (від 04.03.2021).docx
|
|||||||||
04 березня 2021 14:26 |
ТД із змінами (від 04.03.2021).doc
|
|||||||||
09 лютого 2021 15:44 |
ОГОЛОШЕННЯ зі змінами.docx
|
|||||||||
09 лютого 2021 15:43 |
Додаток № 1 зі змінами.docx
|
|||||||||
09 лютого 2021 15:43 |
Перелік змін.docx
|
|||||||||
09 лютого 2021 15:43 |
Додаток № 5 зі змінами.docx
|
|||||||||
28 січня 2021 16:42 |
Додаток № 6.docx
|
|||||||||
28 січня 2021 16:42 |
Додаток № 4.doc
|
|||||||||
28 січня 2021 16:42 |
Додаток № 3.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Просимо надати роз'яснення щодо технічної документації та проекту договору
Дата подання: 02 лютого 2021 17:27
Дата відповіді: 05 лютого 2021 16:57
Шановний Замовнику просимо Вас надати роз'яснення, щодо:
1. Оплата за послуги з технічного обслуговуванню системи відеоспостереження вулиць міста Чернігова здійснюється, щомісячно або після виконання певних робіт згідно акту виконаних робіт(В тендерній документації та проєкті договору не визначено це заявочне або регламентне обслуговування)? Якщо згідно акту виконаних робіт просимо Вас надати роз'яснення, відповідно до чого розраховується вартість робіт (Кошторис АВК або інші нормативні документи);
2. Яким чином прораховувалась вартість Закупівлі на рік а саме: 656, 370 грн.? Чому сума саме така?
3. Згідно додатку № 2 "Технічного завдання" Обов'язком Виконавця є "Обслуговування комутаційних шаф –73 шт." Просимо Вас надати доступ нашим представникам для ознайомлення з комунікаціямим підключення відеокамер, в термін визначеним до періоду подання пропозицій.
4. Згідно додатку № 2 "Технічного завдання" Обов'язком Виконавця є Обслуговування СЕРВЕРА з програмним забезпеченням САМАР (Диспечер LPR організація обміну інформаційними повідомленнями в розподіленій системі розпізнавання автомобільних номерів, модуль LPR призначений для автоматичного виявлення та розпізнавання номерів державної реєстрації транспортних засобів у відеопотоці, що йде з камери відеоспостереження) – 11 шт. Просимо Вас надати доступ нашим представникам для ознайомлення з вивченням питання програмування та обслуговування серверів.
5. Згідно додатку № 2 "Технічного завдання" Обов'язком Виконавця є Обслуговування автоматичних робочих місць операторів системи з програмним забезпеченням САМАР (CAMAP Web) – 5 шт. Просимо Вас надати доступ нашим представникам для ознайомлення з вивченням питання програмування та обслуговування серверів.
6. Згідно додатку № 2 "Технічного завдання" Обов'язком Виконавця є Річне технічне обслуговування:
1. Проведення робіт по місячному та квартальному технічному обслуговуванню.
2. Заміна роз'ємів на відеокамерах і кабельних з'єднаннях.
Крім того технічне обслуговування системи відеоспостереження передбачає:
1.Заміна модуля SFP-1SM-1310nm-SC – 5 шт.
2. Заміна модуля SFP-1SM-1550nm-SC– 5 шт.
3. Заміна грозозахисту для мережі TWIST LG-PoE –1 шт.
4. Заміна подовжувача РоЕ пасивний ZTP-ZP101EX ZetPro– 2 шт.
5. Заміна пристрою захисту від перенапруги тип 3 ОПС1-В 1Р–1 шт.
Питання: Якщо, дане обладнання вийшло з ладу оплата Здійснюється Замовником? (Якщо так, то чому код Закупівлі обслуговування засобів відеоспостереження, якщо включено як ремонт і заміна данного обладанання?
7. Відповідно до договору вкажіть перелік несправностей при яких виконавець замінює за свій рахунок?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: - розрахунки за надані послуги Замовник проводить протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів після підписання акту наданих послуг, за умови надходження з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника коштів за надані послуги, які є предметом даного Договору (технічне обслуговування регламентне);
- розрахунок очікуваної вартості послуг здійснювався на підставі проведених закупівель у минулих роках із застосуванням встановлення поточних цін з урахуванням індексу інфляції та збільшення мінімальної заробітної плати тощо;
- ознайомлення з обладнанням, зокрема, комутаційними шафами, серверами з програмним забезпеченням САМАР та з автоматичними робочими місцями операторів системи з програмним забезпеченням САМАР можливо отримати за попереднім зверненням до замовника (у письмовому вигляді) – за адресою: 14000, м. Чернігів, вул. Реміснича, 19, у разі попереднього погодження з відповідними установами, підприємствами організаціями у віданні яких знаходиться відповідне обладнання;
- очікувана вартість закупівлі даної послуги включає витрати учасника на закупівлю обладнання, що підлягає заміні відповідно до вимог додатку № 2 «Технічне завдання»;
- виконавець зобов'язується з власних матеріалів, своїми засобами та на свій ризик, у передбачений договором строк надати послуги відповідно до предмету закупівлі: ДК 021:2015-50340000-0 Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання (Послуги з технічного обслуговування системи відеоспостереження вулиць міста Чернігова), відповідно до тендерної пропозиції, а Замовник – прийняти і оплатити вказані роботи, у порядку визначеному Договором та чинним законодавством України.
- розрахунок очікуваної вартості послуг здійснювався на підставі проведених закупівель у минулих роках із застосуванням встановлення поточних цін з урахуванням індексу інфляції та збільшення мінімальної заробітної плати тощо;
- ознайомлення з обладнанням, зокрема, комутаційними шафами, серверами з програмним забезпеченням САМАР та з автоматичними робочими місцями операторів системи з програмним забезпеченням САМАР можливо отримати за попереднім зверненням до замовника (у письмовому вигляді) – за адресою: 14000, м. Чернігів, вул. Реміснича, 19, у разі попереднього погодження з відповідними установами, підприємствами організаціями у віданні яких знаходиться відповідне обладнання;
- очікувана вартість закупівлі даної послуги включає витрати учасника на закупівлю обладнання, що підлягає заміні відповідно до вимог додатку № 2 «Технічне завдання»;
- виконавець зобов'язується з власних матеріалів, своїми засобами та на свій ризик, у передбачений договором строк надати послуги відповідно до предмету закупівлі: ДК 021:2015-50340000-0 Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання (Послуги з технічного обслуговування системи відеоспостереження вулиць міста Чернігова), відповідно до тендерної пропозиції, а Замовник – прийняти і оплатити вказані роботи, у порядку визначеному Договором та чинним законодавством України.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-01-28-010941-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Управління поліції охорони в Чернігівській області, Код ЄДРПОУ:40109021
Дата подання: 12 лютого 2021 19:12
Дата подання: 12 лютого 2021 19:12
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 лютого 2021 14:27
рішення від 16.02.2021 №2771 (+лист замовнику).pdf
Дата публікації: 17 лютого 2021 14:26
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.02.2021 №3667.pdf
Дата публікації: 01 березня 2021 18:01
рішення від 26.02.2021 №3667.pdf
Дата публікації: 03 березня 2021 21:46
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3667-р/пк-пз від 26.02.2021 р. внести зміни до тендерної документації та оголошення щодо проведення процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі: «50340000-0 Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання (Послуги з технічного обслуговування системи відеоспостереження вулиць міста Чернігова)» [за кодом ДК 021:2015 – 50340000-0 Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання], ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-28-010941-b, та викласти в новій редакції з урахуванням внесених змін (додається), а також затвердити перелік змін, що вносяться до документації, у вигляді окремого документу (додається).
Дата виконання рішення замовником: 04 березня 2021 15:51
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2021 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Управління поліції охорони в Чернігівській області |
648 000,00
UAH з ПДВ
|
648 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
12 березня 2021 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій