Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт: Технічний нагляд за будівництвом об'єкта "Реконструкція дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу «Зірочка» по вул. Ярослава Мудрого (Кірова), 3 в м. Бровари Київської області. Коригування."
Очікувана вартість
401 232,71 UAH
UA-2021-01-28-010099-b 55e4403dd43d4494a05ca7f9dc4da593
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карпенко Валентина Степанівна

+380459472202 brovaru-ugkg@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 січня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Київської області
Код ЄДРПОУ: 26146617
Місцезнаходження: 07400, Україна , Київська обл., місто Бровари, вул. Гагаріна, 15
Контактна особа: Карпенко Валентина Степанівна
+380459472202
brovaru-ugkg@meta.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля послуг з технічного нагляду по вищезазначеному об’єкту, який проводиться в рамках реалізації проекту НКПВУ за кошти Європейського інвестиційного банку, здійснена у відповідності до вимог Посібника із закупівель для проектів, що фінансуються ЄІБ та з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон): Закупівля товарів, робіт і послуг на умовах співфінансування в рамках проектів, що реалізуються за рахунок кредитів, позик, грантів організацій, зазначених у частині другій цієї статті, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт: Технічний нагляд за будівництвом об'єкта "Реконструкція дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу «Зірочка» по вул. Ярослава Мудрого (Кірова), 3 в м. Бровари Київської області. Коригування."
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07400, Україна, Київська область, м. Бровари, вул. Ярослава Мудрого (Кірова), 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата відбувається після підписання Актів прийому-передачі Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

28 січня 2021 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОНТРОЛЬ ЗА БУДІВНИЦТВОМ ТА ТЕХНАГЛЯД "КОБУТЕ"
#36159642
Переможець 401 232,71
UAH
28 січня 2021 16:16

Документи

28 січня 2021 16:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 лютого 2024 14:33
KV04_02-ТН акт_6від06 12 23.pdf укладений
23 лютого 2024 14:32
KV04_02-ТН акт_5від16 10 23.pdf укладений
23 лютого 2024 14:32
KV04_02-ТН акт_4від26 09 23.pdf укладений
23 лютого 2024 14:32
KV04_02-ТНакт_3від11 11 22.pdf укладений
23 лютого 2024 14:32
KV04_02-ТНакт_2від06 07 22.pdf укладений
23 лютого 2024 14:32
KV04_02-ТН акт _1.pdf укладений
23 лютого 2024 14:32
ДУ _8 до дог _K04_02TH.pdf укладений
23 лютого 2024 14:32
Електронний підпис укладений
25 грудня 2023 14:56
ДУ _7 до дог _KV04_02-ТН.pdf зміни до договору
25 грудня 2023 14:55
Електронний підпис укладений
30 червня 2023 11:10
ДУ _6 до дог _КV04_02ТН.pdf зміни до договору
30 червня 2023 11:06
Електронний підпис укладений
22 грудня 2022 11:59
ДУ _5 до дог _KV04_02TH.pdf зміни до договору
22 грудня 2022 11:58
Електронний підпис укладений
06 червня 2022 14:32
ДУ _4 до Договору _КV04_02-ТН.pdf зміни до договору
06 червня 2022 14:29
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 13:36
ДУ _3 до дог _KV04_02ТН від 27.01.21.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 13:31
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2021 08:50
ДУ _1 до Дог _KV04_02-ТН.pdf зміни до договору
28 жовтня 2021 08:42
Електронний підпис укладений
28 січня 2021 16:25
Договір _KV04_02-ТН.pdf зміни до договору
28 січня 2021 16:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно обсягу фінансуванням замовника згідно до «Розподілу у 2021 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України між місцевими бюджетами (Пул 2а, 3 та 4)» затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 825 від 11.08.2021 року, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» продовжено строк дії договору та строк виконання робі
Номер договору про закупівлю: КV04_02/ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна фінансування у зв’язку з закінченням бюджетного року, внесено зміни в Додаток 4 «Графік фінансування»
Номер договору про закупівлю: КV04_02/ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк дії Договору (через документально підтверджені об'єктивні обставини), а саме: Указом Президента України від 24.02.2022 року № 64/2022 " Про введення воєнного стану в України" затвердженого Законом України від 24.02.2022 №2102-IX "Про затвердження Указу Президента України " Про введення воєнного стану в Україні" із змінами внесеними згідно з Указами Президента № 133/2022 від 14.03.2022 року, №259/2022 від 18.04.2022 року, № 341/2022 від 17.05.2022 року, з урахуванням надзвичайних, невідворотних та об'єктивних обставин для сторін, що підтверджені листом Торгово - промислової палати України від 28.02.2022 року № 2024/02.0-7.1, та внесено зміни у Додаток 4 «Графік фінансування».
Номер договору про закупівлю: КV04_02/ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначено обсяги фінансування та внесені зміни в Додаток 4 до Договору "Графік фінансування"
Номер договору про закупівлю: КV04_02/ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з затримкою фінансування витрат Замовника відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.11.2015 №1068 в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 23.05.2023 №519, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми визначеної в договорі про закупівлю, продовжено строк дії договору про закупівлю та тривалість послуг з технічного нагляду
Номер договору про закупівлю: КV04_02/ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку з продовженням строку виконання будівельних робі на об`єкті
Номер договору про закупівлю: КV04_02/ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 195 497,74
UAH
Причини розірвання договору: У звязку із розірванням (припиненням дії) Договору підряду № KV04_02 від 26.12.2021 року на виконання будівельних робіт по об`єкту "Реконструкція дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу "Зірочка" по вул. Ярослава Мудрого (Кірова), 3 в м. Бровари Київської області. Коригування"