Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний навчальний заклад "Центр професійно-технічної освіти №1м.Вінниці" |
Код ЄДРПОУ: | 25499785 |
Місцезнаходження: | 21022, Україна , Вінницька обл., Вінниця, С.Зулінського ,27 |
Контактна особа: |
Федоров Микола Миколайович 380731297922 fedorov1308@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2021 10:46 |
Оскарження наміру укласти договір: | 17 лютого 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Не пізніше 25 числа розрахункового місяця Споживач вносить плату за приєднане навантаження та сплачує 70 відсотків вартості від обсягу теплової енергії який передбачений на наступний розрахунковий період, остаточні розрахунки за спожиту теплову енергію проводять до 10 числа місяця, наступного за розрахунковим | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
28 січня 2021 20:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 січня 2021 20:50 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-23-000026 ● 5c4775c1b1f945ccb13a0e72ce893f58
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 березня 2021 11:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.03.2021 №210
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена Вахновська
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 23.03.2021 №210
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1. UA-2021-01-28-007682-с 28.01.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-24 11:45:14
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі пари, гарячої води та пов’язаної продукції (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-01-28-007682-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Чи укладався договір про закупівлю після проведення переговорів з учасником КП «Вінницяміськтеплоенерго»?
2. У разі неукладення договору з КП «Вінницяміськтеплоенерго» чому не вжито заходів щодо відміни зазначеної переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту п’ятого частини восьмої статті 40 Закону?
3. З яких причин повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель не в одноденний термін з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-03-29 12:26:07
Пояснення
На поставлені питання повідомляю наступне:
1. переможцем переговорної процедури закупівлі за предметом: теплопостачання (код за ДК 021:2015 - 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція ) Комунальне підприємство ВМР "ВІННИЦЯМІСЬКТЕПЛОЕНЕРГО" та укладено відповідні договора.
2. В порушення ЗУ "Про публічні закупівлі" укладені з КП ВМР "ВІННИЦЯМІСЬКТЕПЛОЕНЕРГО" договора на теплопостачання мною не були опубліковані на електроному майданчику закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області згідно наказу від 23.03.2021 №210 Вінниця «Про початок моніторингу закупівель» проведений моніторинг закупівлі UA-2021-01-28-007682-c. За результатами проведеного моніторингу вищевказаної закупівлі виявлено порушення Замовником закупівлі вимог чинного законодавства України, у сфері публічних закупівель. Так, при визначенні предмета закупівлі Замовником закупівлі порушено вимоги п. 5 розділу І Порядку №708 та вимог п.10 ч.1 ст. 10, ч.5 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі». Керуючись ст. 2, 5 ЗУ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язано Замовника закупівлі здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договорів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. З метою усунення виявлених порушень вимог чинного законодавства України, Замовником закупівлі після домовленості із КП «Вінницяміськтеплоенерго» про проведення між ними розрахунків за зобов'язаннями, що виникли в ході виконання договорів (Договір №858 (навчальний корпус) на суму 680007,12 грн та Договір №852 (гуртожиток) на суму 838009,08 грн.) вищевказані договори будуть розірвані, оскільки згідно з ч.2 і 5 ст. 653 ЦК у разі розірвання договору зобов'язання сторін припиняються.
2021-04-12 10:04:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ВІННИЦЯМІСЬКТЕПЛОЕНЕРГО" #33126849 |
Переможець |
1 518 016,20
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2021 10:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2022 14:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2021 15:17
|
dy_858 (3).PDF | зміни до договору |
01 квітня 2021 15:16
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2021 14:44
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2021 12:51
|
dogov_858.PDF | укладений |
29 березня 2021 12:47
|
dogov_852.PDF | укладений |
29 березня 2021 12:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 852, 858 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 858 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |