Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Очікувана вартість
1 518 016,20 UAH
UA-2021-01-28-007682-c 0966c05a63f6425bacb825ed8bb9b8de
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федоров Микола Миколайович

380731297922 fedorov1308@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний навчальний заклад "Центр професійно-технічної освіти №1м.Вінниці"
Код ЄДРПОУ: 25499785
Місцезнаходження: 21022, Україна , Вінницька обл., Вінниця, С.Зулінського ,27
Контактна особа: Федоров Микола Миколайович
380731297922
fedorov1308@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Згідно п.2ч.2ст.40 ЗУ "Про публічні закупівлі" переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: зокрема відсутності конкуренції з технічних причин.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2021 10:46
Оскарження наміру укласти договір: 17 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
756.96239 Гігакалорія
Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21022, Україна, Вінницька область, Вінниця, С.Зулінського ,27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Не пізніше 25 числа розрахункового місяця Споживач вносить плату за приєднане навантаження та сплачує 70 відсотків вартості від обсягу теплової енергії який передбачений на наступний розрахунковий період, остаточні розрахунки за спожиту теплову енергію проводять до 10 числа місяця, наступного за розрахунковим Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

28 січня 2021 20:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2021 20:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2021 20:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-23-000026 ● 5c4775c1b1f945ccb13a0e72ce893f58
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 березня 2021 11:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
23.03.2021 №210
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена Вахновська

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 23.03.2021 №210
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1. UA-2021-01-28-007682-с 28.01.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-03-24 11:45:14

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі пари, гарячої води та пов’язаної продукції (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-01-28-007682-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Чи укладався договір про закупівлю після проведення переговорів з учасником КП «Вінницяміськтеплоенерго»?
2. У разі неукладення договору з КП «Вінницяміськтеплоенерго» чому не вжито заходів щодо відміни зазначеної переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту п’ятого частини восьмої статті 40 Закону?
3. З яких причин повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель не в одноденний термін з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-03-29 12:26:07

Пояснення

На поставлені питання повідомляю наступне:
1. переможцем переговорної процедури закупівлі за предметом: теплопостачання (код за ДК 021:2015 - 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція ) Комунальне підприємство ВМР "ВІННИЦЯМІСЬКТЕПЛОЕНЕРГО" та укладено відповідні договора.
2. В порушення ЗУ "Про публічні закупівлі" укладені з КП ВМР "ВІННИЦЯМІСЬКТЕПЛОЕНЕРГО" договора на теплопостачання мною не були опубліковані на електроному майданчику закупівель

Надання інформації про усунення порушення замовником

Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області згідно наказу від 23.03.2021 №210 Вінниця «Про початок моніторингу закупівель» проведений моніторинг закупівлі UA-2021-01-28-007682-c. За результатами проведеного моніторингу вищевказаної закупівлі виявлено порушення Замовником закупівлі вимог чинного законодавства України, у сфері публічних закупівель. Так, при визначенні предмета закупівлі Замовником закупівлі порушено вимоги п. 5 розділу І Порядку №708 та вимог п.10 ч.1 ст. 10, ч.5 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі». Керуючись ст. 2, 5 ЗУ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язано Замовника закупівлі здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договорів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. З метою усунення виявлених порушень вимог чинного законодавства України, Замовником закупівлі після домовленості із КП «Вінницяміськтеплоенерго» про проведення між ними розрахунків за зобов'язаннями, що виникли в ході виконання договорів (Договір №858 (навчальний корпус) на суму 680007,12 грн та Договір №852 (гуртожиток) на суму 838009,08 грн.) вищевказані договори будуть розірвані, оскільки згідно з ч.2 і 5 ст. 653 ЦК у разі розірвання договору зобов'язання сторін припиняються.

2021-04-12 10:04:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 20 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ВІННИЦЯМІСЬКТЕПЛОЕНЕРГО"
#33126849
Переможець 1 518 016,20
UAH з ПДВ
11 лютого 2021 10:46

Документи

05 лютого 2021 19:01
Електронний підпис
05 лютого 2021 19:00
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2021 10:46

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ВІННИЦЯМІСЬКТЕПЛОЕНЕРГО"
#33126849
1 518 016,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 лютого 2021 19:01
Електронний підпис
05 лютого 2021 19:00
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 14:58
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2021 15:17
dy_858 (3).PDF зміни до договору
01 квітня 2021 15:16
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 14:44
Електронний підпис укладений
29 березня 2021 12:51
dogov_858.PDF укладений
29 березня 2021 12:47
dogov_852.PDF укладений
29 березня 2021 12:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 852, 858
Договір:
Номер додаткової угоди: 858
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 446 362,00
UAH (в тому числі ПДВ 241 060,33 UAH)