Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконавчого комітету Бібрської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 42941040 |
Місцезнаходження: | 81220, Україна , Львівська обл., БІБРКА, вул.Уляни Кравченко,2 |
Контактна особа: |
Влах Влах Степанівна +380964334829 bibrka_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 січня 2021 18:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 22 лютого 2021 13:09 |
Очікувана вартість: | 614 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 070,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2021 14:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2021 14:24 |
Перелік змін 3.docx | |
12 лютого 2021 14:24 |
Технічна специфікація нова редакція 12.02.docx | |
11 лютого 2021 19:00 |
Перелік змін 2.docx | |
11 лютого 2021 19:00 |
Тендерна документація Нова редакція 11.02.docx | |
11 лютого 2021 18:56 |
Перелік змін 2.docx | |
05 лютого 2021 14:22 |
Перелік змін.docx | |
28 січня 2021 18:18 |
Проект договору.docx |
12 лютого 2021 14:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
12 лютого 2021 14:24 |
Перелік змін 3.docx
|
|||||||||
12 лютого 2021 14:24 |
Технічна специфікація нова редакція 12.02.docx
|
|||||||||
11 лютого 2021 19:00 |
Перелік змін 2.docx
|
|||||||||
11 лютого 2021 19:00 |
Тендерна документація Нова редакція 11.02.docx
|
|||||||||
11 лютого 2021 18:56 |
Перелік змін 2.docx
|
|||||||||
05 лютого 2021 14:22 |
Перелік змін.docx
|
|||||||||
28 січня 2021 18:18 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-11-000054 ● 41ad4dfa507a486d85fc6bdd429f7f07
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 серпня 2021 09:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.08.2021 № 501
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.08.2021 № 501.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-01-28-007306-c, 28.01.2021.Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
В.о. начальника
відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-12 11:34:49
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-01-28-007306-c, яка проводилась Відділом освіти виконавчого комітету Бібрської міської ради (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-16 15:05:17
Пояснення
У відповідь на Запит замовнику на пояснення від 2021-08-12 11:34:49 повідомляємо наступне: обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснюється відповідно до річної потреби замовника, яка розраховується відповідно до Наказу Державного комітету України з енергозбереження N 46 від 07.05.2001року «Про затвердження Міжгалузевих норм витрат палива для опалювальних котлів, які експлуатуються в Україні». Очікувана вартість розраховується на підставі аналізу ринкових цін на вугілля. Замовник не здійснює публікацію обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, оскільки не має власного веб-сайту.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-17 10:50:50
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-01-28-007306-c, яка проводилась Відділом освіти виконавчого комітету Бібрської міської ради (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
За вимогою тендерної документації (Додатку 2. Технічна специфікація На закупівлю: «09110000-3 Тверде паливо (CPV) (Вугілля кам’яне)» Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі), обов’язковим є наявність в учасника можливості забезпечити при поставці вугілля його зважування на сертифікованих автовагах (учасником у складі тендерної пропозиції надаютсья копії документів, що засвідчують право власності учасника на встановлені або мобільні автоваги, та/або право їх оренди та/або копія договору про надання послуг зі зважування та таруванням автомашин.
Проведеним моніторингом встановлено, що учасником
ТОВ Вуглеторфзбагачення в електронній системі закупівель завантажено файл. «мат тех база», у якому міститься договір оренди мобільної ваги №1 від 04.01.2021 укладений з
ТОВ «Вербена».
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ Вуглеторфзбагачення Замовником в електронній системі закупівель опубліковано протокол б/н від 10.03.2021, згідно якого, тендерний комітет вирішив відхилити пропозицію вкзаного учасника щодо закупівлі UA-2021-01-28-007306-c.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення (з обов’язковим долученням до пояснення відповідних підтверджуючих документів) з наступних питань:
1. Обгрунтуйте підстави відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ Вуглеторфзбагачення.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-19 15:49:36
Відповідь на Запит
У відповідь на Запит замовнику на пояснення від 2021-08-17 10:50:50 повідомляємо наступне: обґрунтування підстав відхилення пропозиції учасника ТОВ Вуглеторфзбагачення. - Відповідно до Додатку №2 до Тендерної документації: Обов’язковим є наявність в учасника можливості забезпечити при поставці вугілля його зважування на сертифікованих автовагах (учасником у складі тендерної пропозиції надаютсья копії документів, що засвідчують право власності учасника на встановлені або мобільні автоваги, та/або право їх оренди та/або копія договору про надання послуг зі зважування та таруванням автомашин. В складі тендерної пропозиції учасник надав Договір Оренди мобільної автомобільної Ваги від 04 січня 2021 року. Договір не містить відомостей щодо оплати за оренду. Відповідно до абзацу першого частини 1 статті 762 Цивільного Кодексу України: За найм (оренду) майна з наймача справляється плата, розмір якої встановлюється договором найму. Відповідно до частини другої цієї ж статті Плата за найм (оренду) майна може вноситися за вибором сторін у грошовій або натуральній формі. Форма плати за найм (оренду) майна встановлюється договором найму. Відповідно до частини 1 статті 638 ЦКУ Договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору.Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Відповідно до частини 3 статті 180 Господарського кодексу України При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Відповідно до п.9.9. Договору Додатки до даного договору складаються його невід’ємну частину, проте жодного з додатків до договору не завантажено. Відтак учасником надано договір Договір Оренди мобільної автомобільної Ваги не в повному обсязі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником усунуті порушення.
2021-08-31 17:16:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 4-1 постанови КМУ №710.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 лютого 2021 13:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП" |
535 000,00
UAH
|
535 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Вуглеторфзбагачення |
586 000,00
UAH
|
586 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Сузір'я |
593 000,00
UAH
|
593 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП" #39782701 |
Рішення скасоване |
535 000,00
UAH
|
10 березня 2021 17:52
|
ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП" #39782701 |
Відхилено |
535 000,00
UAH
|
10 березня 2021 17:57
|
ТОВ Вуглеторфзбагачення #21748702 |
Відхилено |
586 000,00
UAH
|
10 березня 2021 18:01
|
ПП Сузір'я #22404614 |
Переможець |
593 000,00
UAH
|
10 березня 2021 18:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 14:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 жовтня 2021 12:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 жовтня 2021 12:08
|
дод Сузір'я.pdf | зміни до договору |
20 жовтня 2021 12:07
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2021 17:59
|
договір вугілля.pdf | укладений |
22 березня 2021 17:58
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
29 березня 2021 10:25
|
90 136,00 UAH | UA138201720344230013000162467 Відділ освіти |
UA193006140000026005500046631 ПП "Сузiр`я" |
Оплачений |
17 вересня 2021 11:26
|
98 141,50 UAH | UA138201720344230013000162467 Відділ освіти |
UA193006140000026005500046631 ПП "Сузiр`я" |
Оплачений |
28 жовтня 2021 09:55
|
110 874,00 UAH | UA138201720344230013000162467 Відділ освіти |
UA193006140000026005500046631 ПП "Сузiр`я" |
Оплачений |
02 листопада 2021 11:01
|
94 569,00 UAH | UA138201720344230013000162467 Відділ освіти |
UA193006140000026005500046631 ПП "Сузiр`я" |
Оплачений |
11 листопада 2021 09:57
|
36 555,60 UAH | UA138201720344230013000162467 Відділ освіти |
UA193006140000026005500046631 ПП "Сузiр`я" |
Оплачений |
11 листопада 2021 09:57
|
55 437,00 UAH | UA138201720344230013000162467 Відділ освіти |
UA193006140000026005500046631 ПП "Сузiр`я" |
Оплачений |
24 листопада 2021 10:31
|
107 286,90 UAH | UA138201720344230013000162467 Відділ освіти |
UA193006140000026005500046631 ПП "Сузiр`я" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю відносно до коливань ціни на ринку та зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 37 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Вугілля кам’яне | 187.61 | тони |
3 160,81
UAH
|