Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«ДК 021: 2015: 50310000-0 Технічне обслуговування та ремонт офісної техніки (послуги, щодо заправки та відновлення картриджів та ремонту офісної техніки)»
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2021-01-28-006904-c ● ab17edbc88f44f7ca21b05b06c65b21a
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою |
Код ЄДРПОУ: | 00692127 |
Місцезнаходження: | 21027, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Келецька 63 |
Контактна особа: |
Ткачук Марія Олександрівна +380969531516 mashatkachuk22@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 січня 2021 17:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2021 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 лютого 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 10 лютого 2021 15:23 |
Очікувана вартість: | 40 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 послуга
Відновлення картриджів до принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29016, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Інститутська, 4/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
250 послуга
Заправка картриджів до принтерів та багатофункціональних пристроїв
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29016, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Інститутська, 4/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
60 послуга
Заміна валів, фотобарабанів картриджів до принтерів та багатофункціональних пристроїв
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29016, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Інститутська, 4/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
20 послуга
Ремонт компьютерної та офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29016, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Інститутська, 4/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 січня 2021 17:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 січня 2021 17:13 |
Оголошення ремонт офісн техн (1).doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-28-006904-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Декат", Код ЄДРПОУ:33526370
Дата подання: 12 лютого 2021 14:10
Щодо відхилення пропозиції.
В документації до торгів не вимагалося жодних документів щодо підтвердження трудових відносин з працівниками, а тільки довідку щодо працівників відповідної кваліфікації, з якими оформлені трудові відносини і які будуть залучені до виконання робіт за договором. Вимагати будь-які документи, що не передбачені документацією тендерних торгів, Замовник не має права. Так само визначення кваліфікації робітника не прописано в жодному юридичному документі чи документації. Працівники, що залучаються до виконання тендеру мають кваліфікацію інженер-механік та бакалавр компютерних систем, що цілком кваліфіковано і достатньо для виконання тендеру. Просимо або переглянути своє рішення, або навести законодавчі акти, яку регулюють кваліфікацію працівників щодо виконання робіт по заправці картриджів.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 лютого 2021 16:07
Обґрунтування рішення
щодо відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі
«ДК 021: 2015: 50310000-0 Технічне обслуговування та ремонт офісної техніки (послуги, щодо заправки та відновлення картриджів та ремонту офісної техніки)»
Згідно оголошення спрощеної закупівлі UA-2021-01-28-006904-c за предметом закупівлі «ДК 021: 2015: 50310000-0 Технічне обслуговування та ремонт офісної техніки (послуги, щодо заправки та відновлення картриджів та ремонту офісної техніки)» замовником визначені кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі.
Підпунктом 22 п. 14 передбачено надання довідки про наявність працівників (не меньше 2-х) відповідної кваліфікації з якими оформлені трудові відносини відповідно до Кодексу законів про працю України (Додаток 5) та копії документів, що підтверджують їх кваліфікацію.
Учасником ТОВ «Декат» було надано копію диплому Ржеп’янської О.Г., згідно якого вона є інженером-механіком за спеціальністю машини та апарати легкої промисловості. За цією спеціальністю об'єктами професійної діяльності інженера-механіка є обладнання і технологічні процеси підприємств легкої промисловості та суміжних галузей.
Згідно оголошення замовником визначено технічні (якісні) вимоги до предмету закупівлі, а саме відновлення та заправка картриджів до принтерів та багатофункціональних пристроїв, заміна валів, фотобарабанів картриджів до принтерів та багатофункціональних пристроїв, а також ремонт комп’ютерної та офісної техніки, що не пов’язано із спеціальністю машини та апарати легкої промисловості.
На підставі вище вказаного було прийнято рішення про відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі «ДК 021: 2015: 50310000-0 Технічне обслуговування та ремонт офісної техніки (послуги, щодо заправки та відновлення картриджів та ремонту офісної техніки)».
щодо відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі
«ДК 021: 2015: 50310000-0 Технічне обслуговування та ремонт офісної техніки (послуги, щодо заправки та відновлення картриджів та ремонту офісної техніки)»
Згідно оголошення спрощеної закупівлі UA-2021-01-28-006904-c за предметом закупівлі «ДК 021: 2015: 50310000-0 Технічне обслуговування та ремонт офісної техніки (послуги, щодо заправки та відновлення картриджів та ремонту офісної техніки)» замовником визначені кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі.
Підпунктом 22 п. 14 передбачено надання довідки про наявність працівників (не меньше 2-х) відповідної кваліфікації з якими оформлені трудові відносини відповідно до Кодексу законів про працю України (Додаток 5) та копії документів, що підтверджують їх кваліфікацію.
Учасником ТОВ «Декат» було надано копію диплому Ржеп’янської О.Г., згідно якого вона є інженером-механіком за спеціальністю машини та апарати легкої промисловості. За цією спеціальністю об'єктами професійної діяльності інженера-механіка є обладнання і технологічні процеси підприємств легкої промисловості та суміжних галузей.
Згідно оголошення замовником визначено технічні (якісні) вимоги до предмету закупівлі, а саме відновлення та заправка картриджів до принтерів та багатофункціональних пристроїв, заміна валів, фотобарабанів картриджів до принтерів та багатофункціональних пристроїв, а також ремонт комп’ютерної та офісної техніки, що не пов’язано із спеціальністю машини та апарати легкої промисловості.
На підставі вище вказаного було прийнято рішення про відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі «ДК 021: 2015: 50310000-0 Технічне обслуговування та ремонт офісної техніки (послуги, щодо заправки та відновлення картриджів та ремонту офісної техніки)».
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Декат" #33526370 |
Відхилено |
29 999,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2021 13:45
|
ТОВ "КЦ НЕЙРОН" #39709459 |
Переможець |
30 000,00
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2021 09:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2021 10:48
|
Договір 11.pdf | зміни до договору |
25 лютого 2021 10:43
|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2021 10:20
|
Договір | укладений |
25 лютого 2021 10:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |