Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з постачання пари, гарячої води та пов'язаної продукції
Очікувана вартість
1 039 627,60 UAH
UA-2021-01-28-006890-b c372af5588914347b638a377ce5bc439
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Школьна

+380994305557 osvita43956241@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43956241
Місцезнаходження: 63460, Україна , Харківська обл., селище міського типу Слобожанське, вул.Миру, будинок 7
Контактна особа: Марія Школьна
+380994305557
osvita43956241@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Підприємство, яке на теперішній час здійснює постачання пари, гарячої води та пов'язаної продукції згідно Зведеного Переліку суб'єктів природних монополій станом на 31.12.2020 року, а саме ТОВ “ДП Котельні лікарняного комплексу” (код ЄДРПОУ 39304830), який опублікований на сайті Антимонопольного комітету, являється монополістом на території Харківської області.
Комунальний заклад «Лиманська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Слобожанської селищної ради Чугуївського району Харківської області обслуговується котельнею, яка перебуває у ТОВ “ДП Котельні лікарняного комплексу”, можливості обслуговування котельні іншою теплопостачальною організацією в частині постачання пари, гарячої води та пов'язаної продукції на вказаний об’єкт відсутня.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2021 14:11
Оскарження наміру укласти договір: 08 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
440 гігакалорія
Послуги з постачання пари, гарячої води та пов'язаної продукції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63463, Україна, Харківська область, с.Лиман, площа Покровська, буд.6-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

28 січня 2021 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДП КОТЕЛЬНІ ЛІКАРНЯНОГО КОМПЛЕКСУ"
#39304830
Переможець 1 039 627,60
UAH з ПДВ
28 січня 2021 14:11

Документи

28 січня 2021 14:11
Електронний підпис
28 січня 2021 14:10
протокол 11.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2021 14:11

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДП КОТЕЛЬНІ ЛІКАРНЯНОГО КОМПЛЕКСУ"
#39304830
1 039 627,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 січня 2021 14:11
Електронний підпис
28 січня 2021 14:10
протокол 11.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2022 16:26
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 17:11
IMG_0004.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 17:10
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2021 15:49
2-2.pdf зміни до договору
11 листопада 2021 15:49
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2021 09:55
ду1 2-2_т21.pdf зміни до договору
25 лютого 2021 09:54
Електронний підпис укладений
17 лютого 2021 10:02
2-2_T21.pdf укладений
17 лютого 2021 10:01

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
17 листопада 2021 10:55
5 982,58 UAH UA478201720344230003000109524
Слобожанський відділ освіти
UA493518230000026000300441526
ТОВ ДП Котельнi лiкарняного комплекс
Оплачений
22 листопада 2021 11:27
49 854,87 UAH UA478201720344230003000109524
Слобожанський відділ освіти
UA493518230000026000300441526
ТОВ ДП Котельнi лiкарняного комплекс
Оплачений
10 грудня 2021 10:39
122 735,13 UAH UA478201720344230003000109524
Слобожанський відділ освіти
UA713808050000000026000456599
ТОВ "ДП Котельнi лiкарняного комплексу
Оплачений
29 грудня 2021 11:43
75 208,53 UAH UA478201720344230003000109524
Слобожанський відділ освіти
UA493518230000026000300441526
ТОВ ДП Котельнi лiкарняного комплекс
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди доповнити Договір пунктом 1.6.
Номер договору про закупівлю: 2-2/Т21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 13. «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» Договору та викласти реквізити ТЕПЛОПОСТАЧАЛЬНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ (Учасник) в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 2-2/Т21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни в Договір, зменшивши суму договору на 39 грн. 25 коп. та викласти в новій редакції: - Пункт 1.1. Розділу 1. Предмет Договору - Пункт 1.3. Розділу 1. Предмет Договору : - Пункт 3.1. Розділу 3. Ціна договору
Номер договору про закупівлю: 2-2/Т21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 039 588,35
UAH (в тому числі ПДВ 173 264,72 UAH)